Thunderbird in Nederlands zetten
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Toen gisteren mijn vorig probleem (zie hieronder) opgelost was zag ik dat mijn Thunderbird in het Engels stond. Ik krijg die niet meer in het Nederlands gezet.
Die staat volgens de instellingen wél in het Nederlands. Zie bijlagen. Weet iemand wat ik moet doen ?

Die staat volgens de instellingen wél in het Nederlands. Zie bijlagen. Weet iemand wat ik moet doen ?

-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Open dat knipsel met Paint en maak zwart of een andere kleur wat je wil.
vb

vb

1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
verhaegen - Support SeniorenNet
kijk eerst eens in de taalinstelling van je computer , welke taal staat daar ?

normaal bij een download en installatie neemt thunderbird automatisch de taal over waarin de computer staat
en als ge mij verwittigd dan kan ik altijd dingen wég halen die der beter niet zouden staan
of ge stuurt uw knipsels of printscreens naar mij dan pas ik dat wel aan
staan der soms meerdere woordenboeken in uw thunderbird ?
extra >instellingen >opstellen>spelling

ps.
heb je soms ccleaner of een ander tool de computer laten opkuisen ?
een taalpakket om een engelse in nederlands te zetten is hier beschikbaar , net zoals de woordenboeken
https://addons.thunderbird.net/nl/thund ... age-tools/

normaal bij een download en installatie neemt thunderbird automatisch de taal over waarin de computer staat
en als ge mij verwittigd dan kan ik altijd dingen wég halen die der beter niet zouden staan
of ge stuurt uw knipsels of printscreens naar mij dan pas ik dat wel aan
staan der soms meerdere woordenboeken in uw thunderbird ?
extra >instellingen >opstellen>spelling

ps.
heb je soms ccleaner of een ander tool de computer laten opkuisen ?
een taalpakket om een engelse in nederlands te zetten is hier beschikbaar , net zoals de woordenboeken
https://addons.thunderbird.net/nl/thund ... age-tools/
-
dan moet ge niet twijfelen dat ccleaner degene is die dingen verwijderd heeft
je bent niet de eerste of enige die dat euvel voor heeft door ccleaner
en omdat we niet weten of je een backup hebt gemaakt in ccleaner van de verwijderde onderdelen (om ze terug te zetten )
en we niet weten wat er juist allemaal in het register weggehaald is ,
het dan het gemakkelijkste is om opnieuw thunderbird te downloaden en te instaleren
https://www.thunderbird.net/nl/thunderbird/all/
je bent niet de eerste of enige die dat euvel voor heeft door ccleaner
en omdat we niet weten of je een backup hebt gemaakt in ccleaner van de verwijderde onderdelen (om ze terug te zetten )
en we niet weten wat er juist allemaal in het register weggehaald is ,
het dan het gemakkelijkste is om opnieuw thunderbird te downloaden en te instaleren
https://www.thunderbird.net/nl/thunderbird/all/
-
ccleaner heeft in het register een paar lijntjes verwijderd van thunderbird qua taal
en dat krijgt ge alleen goed door die lijntjes terug te zetten (vanuit de backup van ccleaner als die gemaakt is (denk het niet ) of door een nieuwe installatie , meestal blijft alles behouden als men thunderbird eroverheen instaleerd
en dan is alles ineens oke
het enigste dat je eventueel kwijt kunt geraken zijn mails
instellingen om te versturen en ontvangen zet die toch automatisch in orde
kunt ook altijd eerst een backup van thunderbird maken met alle instellingen , mails , adressen , enz.
vanuit de werkbalk bovenaan :
thunderbird >gebeurtenissen en taken >exporteren
en dat krijgt ge alleen goed door die lijntjes terug te zetten (vanuit de backup van ccleaner als die gemaakt is (denk het niet ) of door een nieuwe installatie , meestal blijft alles behouden als men thunderbird eroverheen instaleerd
en dan is alles ineens oke
het enigste dat je eventueel kwijt kunt geraken zijn mails
instellingen om te versturen en ontvangen zet die toch automatisch in orde
kunt ook altijd eerst een backup van thunderbird maken met alle instellingen , mails , adressen , enz.
vanuit de werkbalk bovenaan :
thunderbird >gebeurtenissen en taken >exporteren