Paola in bad met Jan Bec.
-
MaLoReg
Uiteraard is de mens zoeken achter, altijd interessant en daarvoor moet het geen Koningin zijn en in die mate werd dat ook wel door haar aangetipt-vrijuit spreken is zo wie zo niet aan de orde gezien haar positie.
Wat de ingewikkelde structuur van ons land betreft daar heb ik niet de indruk gekregen dat dit item iets was wat haar bezighield. Ze lijkt me een aimable iemand doorheen de ontboezemingen van koetjes en kalfjes maar nogmaals, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een doodgewone reklamestunt was voor het Koningshuis (promotie voor).
Wat de ingewikkelde structuur van ons land betreft daar heb ik niet de indruk gekregen dat dit item iets was wat haar bezighield. Ze lijkt me een aimable iemand doorheen de ontboezemingen van koetjes en kalfjes maar nogmaals, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een doodgewone reklamestunt was voor het Koningshuis (promotie voor).
Laatst gewijzigd door MaLoReg op 15 jun 2006, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Hoe da ge 't weet...MaLoReg schreef:Uiteraard is de mens zoeken achter, altijd interessant en doorvoor moet het geen Koningin zijn en in die mate werd dat ook wel dooe haar aangetipt-vrijuit spreken is zo wie zo niet aan de orde gezien haar positie.
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
MaLoReg
Klaartje,
(Moderatie vergeef me ff deze uitschuiver)
Ik zie dat jij Marquez quoteerd. Heb gisteren nogmaals één van zijn boeken gelezen: "Herinnering aan mijn drioeve hoeren".
Subliem -weeral!
Ik zie dat jij Marquez quoteerd. Heb gisteren nogmaals één van zijn boeken gelezen: "Herinnering aan mijn drioeve hoeren".
Subliem -weeral!
-
Gast
Juist Stone, je hebt gelijk. 't Is: Paola in bed met Adamo...STONE. schreef:Sorry dames,
de topic is wél degelijk ' Paola in bad met Jan ... en niet Paola in bed ....
-
mira
Inderdaad STONE en wel degelijk ook in Columns & KolderSTONE schreef:Sorry dames,
de topic is wél degelijk ' Paola in bad met Jan ... en niet Paola in bed....
-
Gast
Het toeval wil dat ik zijn laatste boekje "Memoria de mis putas tristes" (109 blz Spaanse uitgave bij Mondadori) heb gekozen als onderwerp van een boekbespreking voor het examen 4de jaar Spaans.Hij schreef het "tussendoor" want hij is bezig aan het 2de deel van zijn mémoires.Maar ik vrees dat het daarbij zal blijven want hij is 77 en heeft longkanker.Na vele omzwervingen woont hij al jaren in Barcelona.De tekst van mijn scriptie loopt over 4 blz maar ik maak hem graag aan je over per mail bvb.MaLoReg schreef:Klaartje,(Moderatie vergeef me ff deze uitschuiver)
Subliem -weeral!
-
Gast
Maloreg schreef:
Het was niet meer dan propaganda maar te weinig en véél te laat.De dialogen waren gekunsteld en de houding van de medespelers geforceerd en krampachtig.Het hele gedoe werd tot in den treure aangekondigd op TV én radio.Paola was slecht gekleed(vermoedelijk express) en haar vriendinnen heel gekunsteld "normaal".De verwijzing naar koningin Astrid was potsierlijk.Had ze geen raad kunnen vragen aan Fabiola?Een mislukt mediaproduct met dialogen van spindoctors en een scenario van Jan Becaus die al lang met pensioen had moeten zijn.Een reclame stunt zoals Maloreg zo goed opmerkt bestemd voor de fans van koekedozenromantiek met de bedoeling het erg gehavende imago wat op te poetsen.De doelgroep werd zeker bereikt maar de rest van de Vlamingen leeft niet meer in de 19 de eeuw en dát schijnen ze à la Cour nog niet te wetenik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een doodgewone reklamestunt was voor het Koningshuis (promotie voor).
-
MaLoReg schreef:Klaartje,
Subliem -weeral!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
-
Philo - Lid geworden op: 28 aug 2004, 00:40
Ik kom hier wat laat met mijn respons maar had deze topic nog niet gelezen en daar valt me dat zinnetje op, Clausewitz, dat is natuurlijk een vergissing van je. Paola en Albert trouwden voor Fabiola en Boudewijn. Dus ze kon geen raad vragen aan Fabiola vermits die nog niet in België was.Clausewitz schreef:Maloreg schreef:Het was niet meer dan propaganda maar te weinig en véél te laat.De dialogen waren gekunsteld en de houding van de medespelers geforceerd en krampachtig.Het hele gedoe werd tot in den treure aangekondigd op TV én radio.Paola was slecht gekleed(vermoedelijk express) en haar vriendinnen heel gekunsteld "normaal".De verwijzing naar koningin Astrid was potsierlijk.Had ze geen raad kunnen vragen aan Fabiola?Een mislukt mediaproduct met dialogen van spindoctors en een scenario van Jan Becaus die al lang met pensioen had moeten zijn.Een reclame stunt zoals Maloreg zo goed opmerkt bestemd voor de fans van koekedozenromantiek met de bedoeling het erg gehavende imago wat op te poetsen.De doelgroep werd zeker bereikt maar de rest van de Vlamingen leeft niet meer in de 19 de eeuw en dát schijnen ze à la Cour nog niet te wetenik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een doodgewone reklamestunt was voor het Koningshuis (promotie voor).
Naar aanleiding van die docu ben ik eens op de site van De Belgische Monarchie gaan snollen. In de CV van Fabiola lees ik dat deze verschillende talen spreekt (6 of 7) waaronder Nederlands, over hoe ze onze taal spreekt, laat ik me niet uit, maar kom.
In de CV van Paola staat talenkennis wijselijk niet vermeld ...
Verder vond ik dat in de docu mooie beelden getoond werden van Venetië en dat er niets belangrijks gezegd werd. Het meest opvallende vond ik toen Paola tegen die man met zijn oude hondje lachend zei : Bestaan er geen valse tanden voor hondjes ? Ze kan dus toch spontaan uit de hoek komen ... zolang het maar in het Italiaans is.
ik erken maar éen wet : léven. (H. Marsman)
-
In je eigen taal en in je eigen land ben je losser en meer thuis en een talenknobbel is niet aan iedereen gegeven ......ik vind wel als men in een ander land leeft men de plaatselijke taal moet leren en spreken; maar iedereen doet dit op zijn manier. Vanuit haar positie heeft zij vele privilèges maar daar is een prijs aan verbonden zou ik denken.... en het Hof doet idd grote inspanning om hun blazoen op te blazen en hun PR te verzorgen. Daar hebben ze vast alle voordeel bij !