Restaurantbespreking .
-
STONE. - Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Roodkapje en de ' Wulf ' ...
Lekker, hé bij Kobe
Lekker, hé bij Kobe
http://www.indewulf.be/index-flashed.html--------------------------------------------------------------------------------
MyriamC : rij eens naar Hoei ( Huy ) ' Li Cwerneu ' - doe de groeten aan Arabelle en zeg haar ...
' bedankt lieve vrouwelijke vertegenwoordigster van het ' nieuwe koken '
en rij gewoon verder naar Dranauter...( In de Wulf)
en doe Kobe de groeten van ... Arabelle
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII
Pope John XXIII
-
lalie - Lid geworden op: 20 aug 2002, 17:33
beste gourmets,
In het kader van de week van de smaak ga ik zaterdag eens een kijkje nemen in Hasselt. De NMBS pakt uit met cultuurticketten ( €7 h/t- 2°kl, €10- 1°kl) dus geen stress op de baan, geen parkeerproblemen en gratis openbaar vervoer in Hasselt.
Aangezien het al een hele tijd geleden is dat ik daar nog gegeten heb, kom ik even bij jullie aankloppen. Ik ken natuurlijk 't Klein Genoegen.
Wat is jullie aanrader voor een fijne lunch?
Groetjes,
Lalie
In het kader van de week van de smaak ga ik zaterdag eens een kijkje nemen in Hasselt. De NMBS pakt uit met cultuurticketten ( €7 h/t- 2°kl, €10- 1°kl) dus geen stress op de baan, geen parkeerproblemen en gratis openbaar vervoer in Hasselt.
Aangezien het al een hele tijd geleden is dat ik daar nog gegeten heb, kom ik even bij jullie aankloppen. Ik ken natuurlijk 't Klein Genoegen.
Wat is jullie aanrader voor een fijne lunch?
Groetjes,
Lalie
studying = brain-building
-
Ja, lalie, Hasselt is nog pas aan bod geweest ...
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=61030
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=61030
Pope John XXIII
Pope John XXIII
-
Zinnestrelend Hasselt - Culinaire ontdekkingstocht doorheen de ' Hoofdstad van de Smaak '...
aldus Minister van Cultuur Bert Anciaux die vorig jaar Hasselt uitriep tot ' Hoofdstad vd Smaak ! '
Uit ' Ambiance oktober 2006 ' :
- Maison Blanche : www.maisonblanche.be
- JER : www.jer.be
-De Goei Goesting : www.degoeigoesting.be
- Dai Cugini : www.dai-cugini.be
- De Blue Olive : www.blueolive.be
-Olé Olé : Aldestraat 55 ' Tapas troef '
- 't Claeverblat : www.claeverblat.be
- 12-20 : www.1220.be
- E' Viedent : www.eviedent.be
- 't Kookpunt : www.kookpunt.be
Laat het u smaken in de ' week van de smaak ! '
aldus Minister van Cultuur Bert Anciaux die vorig jaar Hasselt uitriep tot ' Hoofdstad vd Smaak ! '
Uit ' Ambiance oktober 2006 ' :
- Maison Blanche : www.maisonblanche.be
- JER : www.jer.be
-De Goei Goesting : www.degoeigoesting.be
- Dai Cugini : www.dai-cugini.be
- De Blue Olive : www.blueolive.be
-Olé Olé : Aldestraat 55 ' Tapas troef '
- 't Claeverblat : www.claeverblat.be
- 12-20 : www.1220.be
- E' Viedent : www.eviedent.be
- 't Kookpunt : www.kookpunt.be
Laat het u smaken in de ' week van de smaak ! '
Pope John XXIII
Pope John XXIII
-
In DM magazine van dit W.E. heeft A. Goyvaerts het over ' Proeven van Bekwaamheid ' - maw. restaurant In de Wulf
Wie schreef er hier onlangs dit ?
Ik eindig met de woorden van Agneske :
' Conclusie ? Kobe is een groot - en bescheiden - creatief talent. Hij veroverde vorig jaar zijn eerste Michelin-ster en zal het daar wellicht niet bij laten ...'
http://www.indewulf.be/index-flashed.html
Wie schreef er hier onlangs dit ?
Enkele jaren geleden werd Kobe Desramaults ontdekt door de vele gastronomen...Restaurant "In de Wulf", Dranouter
Bij de buitengewoon fijne huisaperitief, vergezeld van een kanonnade van heerlijke hapjes, koos ik het 4-gangen menu van 75 euro (wijn incl. ). Zo verrukt over wat op het bord kwam schakelde ik in de loop van de rit over op het 5-gangen menu (90 euro, wijn incl.). Zeker 15 (of
Ik eindig met de woorden van Agneske :
' Conclusie ? Kobe is een groot - en bescheiden - creatief talent. Hij veroverde vorig jaar zijn eerste Michelin-ster en zal het daar wellicht niet bij laten ...'
http://www.indewulf.be/index-flashed.html
Pope John XXIII
Pope John XXIII
-
lalie - Lid geworden op: 20 aug 2002, 17:33
Stone, niet alle door u opgegeven restaurants zijn open op zaterdagmiddag. Misschien zullen ze zaterdag 25 nov uitzonderlijk wel open zijn in het kader van de week van de smaak.......
Heb alvast genoteerd als zijnde open: Evident, Taratata, Entrepot, Dai Cugini, De goeie goesting.
Vraagje ivm In de Wulf: op hun website geen foto of info over het hotel zelf.
Is hun hotel geen aanrader?
Groetjes,
Lalie
Heb alvast genoteerd als zijnde open: Evident, Taratata, Entrepot, Dai Cugini, De goeie goesting.
Vraagje ivm In de Wulf: op hun website geen foto of info over het hotel zelf.
Is hun hotel geen aanrader?
Groetjes,
Lalie
studying = brain-building
-
lalie, ik dacht dat ge verleden zaterdag op stap ging ... vandaar .
ivm. In de Wulf :- is wat logement betreft genre " Gasthof " . Een vriend uit Turnhout ( zelf restaurateur ) heeft er al enkele malen gelogeerd en was tevreden ( wél geen grote luxe ).
- moest ik jonger zijn ... kijk maar !
ivm. In de Wulf :- is wat logement betreft genre " Gasthof " . Een vriend uit Turnhout ( zelf restaurateur ) heeft er al enkele malen gelogeerd en was tevreden ( wél geen grote luxe ).
- moest ik jonger zijn ... kijk maar !
Gasthof In de Wulf * Michelin Wulvestraat 1 te 8951 Dranouter is op zoek naar een sommelier tel.057/44.55.67
Hostellerie Saint-Nicolas ** Michelin Veurnseweg 532 te 8906 Elverdinge is op zoek naar een sommelier Tel.057/20.06.22 Mr.Franky Vanderhaeghe
Pope John XXIII
Pope John XXIII
-
Pyrrha - Lid geworden op: 08 nov 2006, 18:13
"In de Wulf" is een gerestaureerde oude hoeve, gelegen "in the middle of nowhere" aan een smalle weg tussen wijdse velden van Dranouter. Geen buren te zien. Van autoverkeer zal je er beslist niet wakker worden. De (weinige) kamers zijn recent vernieuwd. "Van horen zeggen" blijken ze wel mee te vallen. Ik was er alleen om te eten en dàt is een eventuele "spartaanse" nacht meer dan waard.
-
oostvlaaminske - Lid geworden op: 08 nov 2006, 17:03
ik ben hier nieuw maar daarom niet minder nieuwsgierig,
ook bijna alle items gelezen maar weinig besprekingen over restaurants gelegen in de vlaamse ardennen
aan te raden Zwadderkotmolen gelegen in Mater en ook eentje in Roosdaal nl. De wingerd
maar heeft er iemand kennis van een leuk restaurantje aan de kust en meer bepaald in Middelkerke ?
dk

ook bijna alle items gelezen maar weinig besprekingen over restaurants gelegen in de vlaamse ardennen
aan te raden Zwadderkotmolen gelegen in Mater en ook eentje in Roosdaal nl. De wingerd
maar heeft er iemand kennis van een leuk restaurantje aan de kust en meer bepaald in Middelkerke ?
dk
-
Ja, oostvlaaminske... heb zo jaaaren op woensdag in Vlaanderland rondgetoerd !
Ken wél een hele boel ' Vlaamse Ardennen ' -huizen, maar daarom niet altijd vermeld op Forum ( de job, hé
)....
Zal wat noemen : Moriaanshoofd- Lotus Root- Blauwe Artisjok -'t Veer- Grof Zout- Epsom - A Priori- ( bijna gans Oudenaarde & omgeving )- In de Wulf - Huis van Lede ...
De Zwadderkotmolen ( Mater ) was 's woensdags gesloten.
De Wingerd ( Roosdaal ) ken ik niet !
Ken wél een hele boel ' Vlaamse Ardennen ' -huizen, maar daarom niet altijd vermeld op Forum ( de job, hé
Zal wat noemen : Moriaanshoofd- Lotus Root- Blauwe Artisjok -'t Veer- Grof Zout- Epsom - A Priori- ( bijna gans Oudenaarde & omgeving )- In de Wulf - Huis van Lede ...
De Zwadderkotmolen ( Mater ) was 's woensdags gesloten.
De Wingerd ( Roosdaal ) ken ik niet !
Pope John XXIII
Pope John XXIII