Een foto van mezelf en onze andere SeniorenNetters
-
noverke - Lid geworden op: 22 okt 2002, 18:59
Wel Mammie wat zie jij er stralend uit zeg?Mammie schreef:
Ik zal mij ook eens voorstellen ,ik ben mammie .
Moest jij in Waregem wonen dan zouden wij jou graag in onze Neos club hebben hoor je zou zeker welkom zijn !
noverke weet van iets alles en van alles iets!
-
Ja hoor hier vergaderen de bestuursleden van Neos Waregem maandelijks in de vergaderzaal van de Dekenij Waregem.
Gebouwd en gerestaureerd door onze voorzitter noverke dit was zijn laatste werk voor hij met pensioen ging en de fakkel overliet aan zijn zoon die de zaak verder zet.
Gebouwd en gerestaureerd door onze voorzitter noverke dit was zijn laatste werk voor hij met pensioen ging en de fakkel overliet aan zijn zoon die de zaak verder zet.
-
Wel Mammie dit is noverke met tweespanpaarden en trouwkoets maar ben ondertussen ook met die aktiviteit ook gestopt hoor.Mammie schreef:En wat is Neos club ???
Heb heel veel huwelijken en ceremonies gedaan met paarden en koetsen hoor!
Wel Mammie Neos club is de afkorting van Netwerk Ondernemende Senioren vroeger C.R.M. Club rustende middengroepen.
-
Mammie schreef:Noverke mooi beroep hoor ,zo met paard en koets
Wel Mammie hier staat de familiekoets van noverke klaar om het huwelijkskoppel en familie op te halen na de trouw voor de wet.Op deze koets is plaats voor 16 man.Dit is hier het Stadhuis van Kortrijk.
Noverke reed overal waar dat hij gevraagd was zelfs naar Brussel en Antwerpen.
-
Dit zijn ze zie het vierspan van noverke.Al deze paarden gaan ook in tweespan in éénspan en ja hoor in klaverke drie. Het zijn Stan en Stijn Laurel en Hardy.Allen geleerd door noverke.