1970'-71' ludenscheid
-
cnocki - Lid geworden op: 02 jul 2006, 13:22
Hello oud TTR's
Ik was milicien bij de Cie Uitbating radio in "De Leie"; ik was er gekazerneerd van december 1969 tot augustus 1970 (ben dan afgezwaaid).
Nog herinneringen?
Groeten,
Cnocki
Ik was milicien bij de Cie Uitbating radio in "De Leie"; ik was er gekazerneerd van december 1969 tot augustus 1970 (ben dan afgezwaaid).
Nog herinneringen?
Groeten,
Cnocki
Laatst gewijzigd door cnocki op 01 jul 2007, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zoete - Lid geworden op: 07 sep 2006, 16:23
MIJNHEER ZAKI,
u bent zoals velen bezig van boefers,maar u bent vergeten dat deze boefers wel moesten betalen voor hun eten en er was nog iets ik was wapenmekanieker geen wapenmaker ,en heb vele miliciens uit de nood geholpen met hun wapen die door een oof vuil werd gevonden en die door mij; een boefer volledig in orde werd bevonden, er waren ook goede boefers bij
u bent zoals velen bezig van boefers,maar u bent vergeten dat deze boefers wel moesten betalen voor hun eten en er was nog iets ik was wapenmekanieker geen wapenmaker ,en heb vele miliciens uit de nood geholpen met hun wapen die door een oof vuil werd gevonden en die door mij; een boefer volledig in orde werd bevonden, er waren ook goede boefers bij
-
Barley - Lid geworden op: 23 jul 2007, 20:26
ik was gekazerneerd in '74 kazerne "de leie" cie CTRZ, ik geloof dat het kamer 30 was. linkerkant in de hoek.Ik was diegene die altijd werd buitengesmeten in de rijschool (4 keer), omdat ik zogezegd met geen Bedford kon rijden, terwijl het juist omgekeerd was, die Bedford kon met mij niet rijden, jihaaaaaaaaaaaa. Bijna eens het infocentrum op 2 wielen binnengereden.
Schone tijd was dat, altijd proberen het onderste uit de kan te halen t.o.v. de oversten, en per slot van rekening (bijna) altijd aan het kortste eind trekken. (lees: patatten jassen en dergelijke meer...)!!!
jippiekajeeeeeeee!!!
Schone tijd was dat, altijd proberen het onderste uit de kan te halen t.o.v. de oversten, en per slot van rekening (bijna) altijd aan het kortste eind trekken. (lees: patatten jassen en dergelijke meer...)!!!
Hasta la victoria siempre
-
franzie - Lid geworden op: 05 apr 2008, 09:22
Was verplicht te slaap gesteld als RP samen Jan Stevens uit Lommel en Rene Vandersteen uit Beert .
Een jaar van sex, bier en rock n roll
Het beste was de gezamelijke hongerstaking tegen het slechte eten, toen gans het opperste boeffergenootschap in paniek stond. Het moest eens de krant halen in Belgie
.
Mei 68 lag nog vers in het geheugen.
Een jaar van sex, bier en rock n roll
Het beste was de gezamelijke hongerstaking tegen het slechte eten, toen gans het opperste boeffergenootschap in paniek stond. Het moest eens de krant halen in Belgie
Mei 68 lag nog vers in het geheugen.
-
jandob - Lid geworden op: 19 dec 2010, 10:50
Ik was gans 72-afgezwaaid in december- in De Leie ctrz kamer 12 -Hertzkabeloparator-(periode Olympische spelen Munchen en perikelen)-(Rote Armeefraction)
Herinner mij bataljonsfeesten van 72 met Kriske De Baeckeleer (van de accordeon bij Luc Steeno- heeft zelfs eens een openlucht Woodstock gegeven in het kwartier.
Fik Van Gestel (bekend schilder-Tielen) was kamergenoot-Danny Rijckaert-Ronny Matteusen-Verfaillie-Verhoeven
Ik was ook afgevaardigde van Milac en ging geregeld naar Herzogenrath.-
padre Termote ??(Aalmoezenier Willems)
Ik was ook permanentie in het station van Hellersen (sgt De bruyn)-(dixit
's morgens is het bed voor jou,'s 'namiddags voor mij)
In het magazijn was korp De nutte en korporaal koekoek.. Weet je het nog?
Er is weinig reactie op het forum van mensen uit die periode....
Was jij ook daar ? laat eens weten...
Herinner mij bataljonsfeesten van 72 met Kriske De Baeckeleer (van de accordeon bij Luc Steeno- heeft zelfs eens een openlucht Woodstock gegeven in het kwartier.
Fik Van Gestel (bekend schilder-Tielen) was kamergenoot-Danny Rijckaert-Ronny Matteusen-Verfaillie-Verhoeven
Ik was ook afgevaardigde van Milac en ging geregeld naar Herzogenrath.-
padre Termote ??(Aalmoezenier Willems)
Ik was ook permanentie in het station van Hellersen (sgt De bruyn)-(dixit
's morgens is het bed voor jou,'s 'namiddags voor mij)
In het magazijn was korp De nutte en korporaal koekoek.. Weet je het nog?
Er is weinig reactie op het forum van mensen uit die periode....
Was jij ook daar ? laat eens weten...
Laatst gewijzigd door jandob op 21 jan 2011, 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
-
koleos - Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
Hoi de mannen van 6ttr,was inderdaad in de leie eerste blok rechts.
Het zomerhof en de nights corner komen me heel bekend voor,heb er veel
shnapps gedronken en pinten natuurlijk ook! we moesten toch iets goed doen!
Was chauffeur bedford,vuilkar,eigenlijk met alles behalve man.mooie tijd,eenvoudige kledij,zelden koud gehad,waarschijnlijk door de alcohol.
gr.
guy mievis
73/25908
Het zomerhof en de nights corner komen me heel bekend voor,heb er veel
shnapps gedronken en pinten natuurlijk ook! we moesten toch iets goed doen!
Was chauffeur bedford,vuilkar,eigenlijk met alles behalve man.mooie tijd,eenvoudige kledij,zelden koud gehad,waarschijnlijk door de alcohol.
gr.
guy mievis
73/25908