Plaatjesmagazijn en fotoalbums

Wondermooi Zweden ! - Niet verwijderen a.u.b.

Gestart door Raaike op 14 feb 2006, 14:17 1025 berichten 361.204 keer gelezen Gesloten
Muiske 30 jun 2007, 10:29 495 berichten
Afbeelding

RAAIKE

ik sluit mij aan bij het rijtje wachtende

MUISKE :roll: :lol: :?:
ZOMAAR VOOR IEMAND AARDIG ZIJN IS VOOR JE ZELF,
MAAR OOK VOOR DE ANDER FIJN
    grit 30 jun 2007, 11:04 malle 37 berichten
    Afbeelding
    IK ben ook benieuwt maar laat je niet opjagen doe het maar rustig aan maar tochAfbeelding
    Grit
    lachen is gezond
      Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 00:10 Z - Limburg 1.175 berichten
      Oeps........ 8O
      Wat is dat hier allemaal :?:
      Zoveel wachtende :? :oops:

't Word tijd dat ik eens ga starten met mijn reisverslagske :wink:

Raaike

( maar mij ni opjagen he :P )
      * Een beetje zonneschijn doet wonderen !
        Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 00:19 Z - Limburg 1.175 berichten
        Afbeelding

Vertrokken 13 juni voor een trip naar Zweden, tot maandagavond 25 juni 2007.
        We zijn met de boot overgevaren tot in Göteborg, dan even de westkant gedaan en naar noord-oost tot in Gävle.
        Daarna geleidelijk naar het zuiden, om te eindigen in Malmö.
        Waar we de brug genomen hebben, om zo langs Denemarken, Duitsland terug naar huis te komen.
        We hebben een 4000 km gereden en heel veel gezien.

Daarvan ga ik je nu wat fotokes laten zien :)

Raaike
          Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 00:37 Z - Limburg 1.175 berichten
          s'Morgens vertrokken rond 7 u,
          dwars door Duitsland, om daarna in Kiel, in de wachtende rij te gaan staan.
          Onze tickets te gaan halen en nog een paar uurtjes tijd om even in de stad Kiel te gaan wandelen.
          Om 17 u begint dan de Check in.

Afbeelding

Er waren dit keer heel veel mensen voor de overtocht, vooral Nederlanders 8O

We schuiven gelijk mee met de wachtende, nu duurde de check in veel langer dan bij de vorige trips.

Afbeelding

Afbeelding

We rijden de buik van het schip binnen.

Afbeelding

We staan dit keer in drie rijen, zoveel auto's zijn er.
            Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 00:49 Z - Limburg 1.175 berichten
            Op vraag van sommige Oase-maatjes,
            zet ik nu ook weer wat prentjes van de boot, of is het schip :?: :roll:

Afbeelding

We zoeken eerst onze kamer op en gaan dan aan dek, waar de eerste mensen zich al lekker genesteld hebben op een strandzetel :D

Afbeelding

Aan dek kan je een drankje en hapje krijgen, moest je al honger hebben.

Afbeelding

Afbeelding

De redingsvesten zitten in die banken, ook voor kinderen zijn er kleine redingsvesten.
            Gelukkig hebben we die niet nodig gehad. :)
              *sen* 01 jul 2007, 01:15 Dicht bij 't strand en 't zeetje 68 berichten
              Hoi Raaike,

Hihi,ben de 1ste hier en de rest...nog steeds aan 't wachten? :lol:
              Laat ze maar komen je foto's...maar we zullen je zeker niet
              opjagen mateke,da's nergens goed voor. Vandaag gekeken naar
              Vlaanderen vakantieland...ging over Zweden...en de midzomernacht. :wink:
              Moest direkt aan jullie denken. :P

~Sen.~
              Zon,zee,strand,wat kan een mens nog meer verlangen!
                Muiske 01 jul 2007, 07:56 495 berichten
                RAAIKE

het begin is er he......... kom hier regelmatig binnen kijken
                doe het maar rustig en op je gemak
                ik weet dat het heel veel werk

LIEFS MUISKE

Laatst gewijzigd door Muiske op 01 jul 2007, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.

ZOMAAR VOOR IEMAND AARDIG ZIJN IS VOOR JE ZELF,
                MAAR OOK VOOR DE ANDER FIJN
                  Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 07:57 Z - Limburg 1.175 berichten
                  Dank je Seni,
                  voor de inlichting over " Vlaanderen vakantieland", van de avond is het de herhaling, om 17.10u
                  zodat ik ook eens even kan gaan piepen ernaar :wink:

Zonneke, Rietjes, Viv, Lief, Majoker, Muiske en Grit,
                  we zijn vertrokken :D Ga maar lekker zitten en geniet :wink:

Raaike
                    Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 08:19 Z - Limburg 1.175 berichten
                    Afbeelding

Er was een nieuw hoekje bijgekomen, voor computerverslaafde :lol:
                    Het was hier nog vroeg, dus er waren nog geen geinteresseerde.

Afbeelding

Het kinderspeelhoekje, ook nog mooi op orde, de kinderen hadden het nog niet ontdekt. :)

Afbeelding

Omdat we rustig willen eten, gaan we vroeg naar een van de restaurants en eten een lekker stukje zalm.
                    Nadien zit het stamvol en we gaan verder genieten van het uitzicht.

Afbeelding

We zetten ons daar vanachter bij het venster, dat is helemaal vanvoor van de boot, om de afvaart te kunnen volgen.

Afbeelding

Eindelijk zijn we vertrokken voor een hele nacht varen, om dan om 9u stipt aan te komen in Zweden :?:
                      Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 08:31 Z - Limburg 1.175 berichten
                      De boot vaart eerst achteruit, eens de haven uit keer die en vaart volle kracht vooruit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo komen we in volle zee....

Afbeelding

De vaarroute die de boot volgt, langs de eilanden van Denemarken,
                      om zo langs het Kattegat naar Göteborg te komen :idea:
                        Raaike Startte dit onderwerp 01 jul 2007, 08:42 Z - Limburg 1.175 berichten
                        Afbeelding

Nog even een kijkje gaan nemen in de winkel, waar je vele spullekes van Zweden vind.
                        In Zweden vind je die wel goedkoper. :idea:

Afbeelding

Afbeelding

De sterke dranken zijn wat goedkoper geworden, sinds vorig jaar.
                        Maar blijven voor ons toch nog wel duur, je kan ze beter vanuit Belgie meebrengen.

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp