Wondermooi Zweden ! - Niet verwijderen a.u.b.
-
Raaike - Lid geworden op: 12 mei 2003, 09:56
Als we buiten komen, komen we nog in een heel rustig park terecht.

Daar lopen de eekhorentjes zomaar voor onze voeten.

Er is ook een speeltuintje in dat park.

Even een uitleg lezen over het beeld

Daar lopen de eekhorentjes zomaar voor onze voeten.
Er is ook een speeltuintje in dat park.
Even een uitleg lezen over het beeld
* Een beetje zonneschijn doet wonderen !
-
We keren terug vanwaar we gekomen zijn n gaan op zoek naar dat middeleeuws kerkje in Häreberga.

Het is inderdaad een heel speciaal kerkje.

Met een planneke van wanneer de kerk gebouwd is.
En wannneer er stukken bijgezet werden.

Je mag ook naar boven bij het orgel,
zodat je zo een zicht krijgt over het kerkje.

De zitbanken.

Wat de betekenis van de zandloppers zijn, hebben we niet kunnen achterhalen.

Het orgel,
het kerkje is zo speciaal, zodat ik er veel fotokes van plaats.

In vele oude kerken ligt er een gastenboek
Het is inderdaad een heel speciaal kerkje.
Met een planneke van wanneer de kerk gebouwd is.
En wannneer er stukken bijgezet werden.
Je mag ook naar boven bij het orgel,
zodat je zo een zicht krijgt over het kerkje.
De zitbanken.
Wat de betekenis van de zandloppers zijn, hebben we niet kunnen achterhalen.
Het orgel,
het kerkje is zo speciaal, zodat ik er veel fotokes van plaats.
In vele oude kerken ligt er een gastenboek
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
Raaike!!!!!
wondermooi!!!
Je foto's zijn prachtig.... en dan nog bewerkt ook!! je uitleg erbij schitterend!!!
raaike...... de 'A' handjes zijn al ik Zweden, nu ikke nog
heel lief van Tessa om ermee op de foto te komen!!! Antwerpen in Zweden in Limurgse handen...
Raaike... indien je een album of CD moest maken van je foto's... ik wil er graag een kopen!!! (ja ik weet het, ik kan ze opslagen en zelf CD branden....
luiewammes hé 
heel mooi raaike

zonneke
wondermooi!!!
Je foto's zijn prachtig.... en dan nog bewerkt ook!! je uitleg erbij schitterend!!!
raaike...... de 'A' handjes zijn al ik Zweden, nu ikke nog
heel lief van Tessa om ermee op de foto te komen!!! Antwerpen in Zweden in Limurgse handen...
Raaike... indien je een album of CD moest maken van je foto's... ik wil er graag een kopen!!! (ja ik weet het, ik kan ze opslagen en zelf CD branden....
heel mooi raaike

zonneke
Vriendschap zet alles in beweging
-
Seni,
als je ventje wat tijd over heeft, laat hem dan maar eens een kijkje nemen, maar dan ben jij je plaatske achter je PCke kwijt he
Chery,
door al die fotokes hier te plaatsen, was ik jou topic uit het oog verloren,
gelukkig toch terug gevonden en gaan piepen
Het zijn weer heel andere zichten dan deze plaatsen. Fijn om die verschillen te zien.
Muiske, Piepje, Lief
kom maar zoveel je wil, we zijn nog maar halverwege van de reis
Zonneke,
Ja op die 'A' handjes is ons Tessa heel zuinig, het is voor haar een link naar haar studentestad met vriendelijke mensen
De fotokes steken hier allemaal in de pc, nog niet op een CD, 'k weet niet of je van deze topic een CD kan maken, zal mij eens moeten bevragen aan Swakke, Tilly of JP Vincke
Mira,
We gaan eens een beetje werder doen met de fotokes plaatsen, maar seffens toch gaan genieten van het zonnekesweer

als je ventje wat tijd over heeft, laat hem dan maar eens een kijkje nemen, maar dan ben jij je plaatske achter je PCke kwijt he
Chery,
door al die fotokes hier te plaatsen, was ik jou topic uit het oog verloren,
gelukkig toch terug gevonden en gaan piepen
Het zijn weer heel andere zichten dan deze plaatsen. Fijn om die verschillen te zien.
Muiske, Piepje, Lief
kom maar zoveel je wil, we zijn nog maar halverwege van de reis
Zonneke,
Ja op die 'A' handjes is ons Tessa heel zuinig, het is voor haar een link naar haar studentestad met vriendelijke mensen
De fotokes steken hier allemaal in de pc, nog niet op een CD, 'k weet niet of je van deze topic een CD kan maken, zal mij eens moeten bevragen aan Swakke, Tilly of JP Vincke
Mira,
We gaan eens een beetje werder doen met de fotokes plaatsen, maar seffens toch gaan genieten van het zonnekesweer

-
Het kerkje is een toeristische plek, dus daar staat ook een winkeltje bij met allerlei spulleks.
Mooie originele vogelkastjes kan je er kopen.
Of een welkomsbordje voor aan je deur.
Verschillende handwerkjes vind je in het winkeltje, waarvan ik deze dameshoedjes prachtig vind.
We zijn met een ijsje al dik tevreden, heel lekker, hier in Belgie niet te krijgen.
Terwijl we verder kijken, want er is zoveel te zien.
Vb een winkeltje met tweede handsspullekes
Met op de deur een paar mededelingen:
Vertaling;
Een koopje is iets wat je niet nodig hebt,
maar met een prijs waar ge geen nee kan tegen zeggen.
***Krediet word verleent
aan iedereen boven de 95 jaar
in het bijzijn van de ouders
Nu we alles gezien hebben, verlaten we deze plaats en zetten de reis verder.....
-
*sen* - Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:59
Toch niet RaaikeRaaike schreef:Seni,
als je ventje wat tijd over heeft, laat hem dan maar eens een kijkje nemen, maar dan ben jij je plaatske achter je PCke kwijt he![]()
Leuk dat jullie een persoonlijke tolk bij hadden hé.
Zon,zee,strand,wat kan een mens nog meer verlangen!
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Hey Raaike,
comfortabel reizen is het zo - mooi en interessant !!!
Ben even gaan "googlen" - want ik wil natuurlijk toch weten waarvoor die zandloper in dat Middeleeuws kerkje staat
"Zandloper: symbool van de tijd. Geeft de kortstondigheid van het leven aan. De gevleugelde zandloper staat symbool voor de tijd die vervliegt en de vergankelijkheid van de mens. Een gevleugelde zandloper met een duivenvleugel en een vleermuisvleugel symboliseert het vervliegen van het leven, bij dag (duif) en bij nacht (vleermuis), bij goed en bij kwaad
Ik kijk uit naar het vervolg van je reportage
Viv
comfortabel reizen is het zo - mooi en interessant !!!

Ben even gaan "googlen" - want ik wil natuurlijk toch weten waarvoor die zandloper in dat Middeleeuws kerkje staat
"Zandloper: symbool van de tijd. Geeft de kortstondigheid van het leven aan. De gevleugelde zandloper staat symbool voor de tijd die vervliegt en de vergankelijkheid van de mens. Een gevleugelde zandloper met een duivenvleugel en een vleermuisvleugel symboliseert het vervliegen van het leven, bij dag (duif) en bij nacht (vleermuis), bij goed en bij kwaad
Ik kijk uit naar het vervolg van je reportage
Viv