vrouwelijke militairen
-
bellagio48 - Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:56
Ik ben van de lichting 29 okt 1975.
profiteer van t leven en geniet van elke dag
-
schanulekes - Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30
Ik heb hier een madam die binnen gegaan is in 1978 in Peutie en na opleiding instructeur Frak geweest in Heverlee,om milicien te leren rijden.
Daarna in MK 29 gezeten en op Lambermont om af te sluiten dit jaar in Evere.
Daarna in MK 29 gezeten en op Lambermont om af te sluiten dit jaar in Evere.
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes,
Ik heb in Maart- April 1978 opleiding genoten als chauffeur in het LOG CLM te Heverlee! Dus belangrijk onderdeel was de FRAC. En idd. onze monitor was een vrouw. Ik weet niet of het die desbetreffende vrouw was, maar wat mij bijstaat is dat ze afkomstig was uit de regio Wilsele bij Leuven, en dat ze leurde destijds met kakikleurige transistorradiookes voor ne cent! Trouwens nota bene goeie herinneringen aan Heverlee!!
GRTZ,
ROBERT
Ik heb in Maart- April 1978 opleiding genoten als chauffeur in het LOG CLM te Heverlee! Dus belangrijk onderdeel was de FRAC. En idd. onze monitor was een vrouw. Ik weet niet of het die desbetreffende vrouw was, maar wat mij bijstaat is dat ze afkomstig was uit de regio Wilsele bij Leuven, en dat ze leurde destijds met kakikleurige transistorradiookes voor ne cent! Trouwens nota bene goeie herinneringen aan Heverlee!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Nee dat kan mijn madam niet geweest zijn,ze is daar pas begonnen in Heverlee zo rond oktober 1987,na paar maand opleiding in Peutie.
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
En hoe noemde die vrouw, was dat soms een roodharige?Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
GRTZ,
ROBERT
My dog is my live
-
Hoi Vivke,vivke schreef:En hoe noemde die vrouw, was dat soms een roodharige?Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
GRTZ,
ROBERT
Ik zou het begot nie meer weten!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,vivke schreef:Nee dan is het niet die dat ik bedoel
Ik meen mij nog te herinneren dat haar ouders in Wilsele mogelijk een radio en TV winkel hadden, vandaar dat geleur me die radiookes!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Mijn madam hier is binnen gegaan in januari 1978 en na drie maand opleiding in Peutie begonnen in Heverlee,en ze leurde zeker niet met radiotjes en was niet van Wilsele maar wel van Leuven in die tijd,en het was ook een Viviane.
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Neen dan ken ik haar niet, ben ik verkeerd ingelicht. De vrouw die ik bedoel is iemand anders. Heb haar leren kennen in Leopoldsburg en ze was een sympathieke. Zou nu in Wilsele een eigen zaak hebben naar het schijnt.schanulekes schreef:Mijn madam hier is binnen gegaan in januari 1978 en na drie maand opleiding in Peutie begonnen in Heverlee,en ze leurde zeker niet met radiotjes en was niet van Wilsele maar wel van Leuven in die tijd,en het was ook een Viviane.
My dog is my live