62 A HAWK LOMBARDSIJDE-ESSENTHO-KORBACH-te bewaren
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
de derde van links beneden is Erica....het blonde meisje met het pagekopje ...later in Essentho droeg ze een rond brilletje...en de eerste van links boven is Sopfie Vinck...en de derde van links boven ben ik....dat was in het klein kasteeltje ergens eind '75...misschien herkennen jullie hen.....groetjes ann
my doggy is my baby
-
dit is nog een foto van onze basisopleiding in het OC4 in Peutie....helemaal links staat chef Cornelissen en helemaal rechts Wiske...onze pl-oversten....viv jij moet die toch nog kennen...naast chef Cornelissen staat Sofie Vinck....helemaal links beneden ben ik...de vierde van links beneden is Erica...links van Erica, dat meisje met die zonnebril is naar Korbach vertrokken samen met nog twee uit dat peloton...maar dat weet ik nie meer wie da waren....my doggy is my baby
-
opleiding in Lombardsyde...links ben ik...middelste heet Monique en de rechtstaande is Paula...die zijn naar 43A getrokken ...die met haar voet op de ladder is naar Korbach gegaan...haar naam ken ik nie meer...op de achtergrond zit Guido Lefevre...toen onze cpn.....my doggy is my baby
-
helaba viv...hoe kom jij aan die foto's....da was in buren....heb nog zo mijn best gedaan om geen fouten te zeggen ...anders moest ik een bak betalen per fout....heb geen fouten gemaakt maar hebben toch ne goeie gedronken erop zenne....hihi
my doggy is my baby
-
wm dedeyne zegt mij niets....baldewijns wel....maar wat er van die mens geworden is weet ik ook niet...sorrySepappe schreef:ik herinner me nog wachtmeester dedeyne en wachtmeester bouwdewijns of baldewijns wat is er met hen gebeurd?,,,wachtmeester dedeyne heb ik nog verhuisd naar waardamme....
my doggy is my baby

ikke... de antenne van de PAR aan t ineenvijzen...ik was een grote...dus mocht ik altijd naar de PAR....pffff....bij mij staat onze chef....zijn naam ken ik nie meer....was een schat van ne mens.....
verboden fotoke...hihi
ikke...met onze babybotinnekes en onze mooie pakjes voor de meisjes....weet je nog viv
boven op de PAR zit Christine Troonbeeckx...ook naar Brakel gegaan....