62 A HAWK LOMBARDSIJDE-ESSENTHO-KORBACH-te bewaren
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Sepappe schreef:jullie dus vivke en anneke in welke batterij zaten jullie,ik herinner me jullie nietmeer? weten jullie soms wat er met de 2 wachtmeesters is gebeurd?
my doggy is my baby
-
ik weet niet welk artikel je bedoeld...maar ik weet dat er een heel onderzoek ingesteld is...ik heb ook papieren gekregen daarvoor....Sepappe schreef:ik was bij de c batterij
hebben jullie oit dat artikel gelezen over de radioactiviteit?
my doggy is my baby
-
ik ben zelfs op onderzoek gemoeten bij de dichtsbijzijnde eenheidsdokter (arbeidsgeneesheer) ...en lijsten met vragen moeten invullen van hoelang en hoeveel uren per dag ik op de site doorbracht enz....in 2003 heb ik ook kanker gehad...heb daar een jaar mee thuis gezeten met alles erop en eraan....ik denk dat er veel mensen ziek geworden zijn door die stralingen...kan ook nie gezond zijn he....Sepappe schreef:typ eens in op google daar staat er genoeg van in,,,ik heb nooit papieren gekregen,,ik heb zelf een brief geschreven,,,ik heb kanker gehad ,,,de reactie die ik kreeg ,,(kwam erop neer dat er niks was)
my doggy is my baby
-
ik zal maandag eens kijken of ik nog adressen vind op t werk...ik heb daar het een en ander van bijgehouden...ik laat je iets weten sepappe....maar veel moet je daar niet van verwachten, want zelfs na mijn onderzoeken enz...heb ik daar ook niks meer van gehoord...dat is nu al 4 jaar geleden...
my doggy is my baby
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Hehe Ann wat een herinneringen.
De antenne van de PAR in mekaar zetten, ook ik kroop er graag in.
Erica en Sofie herinner ik mij ook nog. Erica is naar Korbach gegaan.
Zij is dat blonde meisje met het pagekopje.
En Guido Levévre, keitoffe kerel.
De antenne van de PAR in mekaar zetten, ook ik kroop er graag in.
Erica en Sofie herinner ik mij ook nog. Erica is naar Korbach gegaan.
Zij is dat blonde meisje met het pagekopje.
En Guido Levévre, keitoffe kerel.
My dog is my live
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes,
Idd. ik als milicien heb ook nooit papieren gekregen om mij te laten onderzoeken wat betreft de gevolgen van straling van den HIGHPOWER!
Destijds , als een en ander duidelijk werd , heeft het ministerie van defensie zich geengageerd om zoveel mogelijk personen te traceren, die in aanmerking kwamen voor nader onderzoek, maar ik heb nooit een envelloppeke in de bus gekregen!!
In ieder geval zot krijgen ze mij nie meer want ik ben al jaren prettig gestoord!! en dit tot groot jolijt van mijn omgeving!!
GRTZ,
ROBERT

Idd. ik als milicien heb ook nooit papieren gekregen om mij te laten onderzoeken wat betreft de gevolgen van straling van den HIGHPOWER!
Destijds , als een en ander duidelijk werd , heeft het ministerie van defensie zich geengageerd om zoveel mogelijk personen te traceren, die in aanmerking kwamen voor nader onderzoek, maar ik heb nooit een envelloppeke in de bus gekregen!!
In ieder geval zot krijgen ze mij nie meer want ik ben al jaren prettig gestoord!! en dit tot groot jolijt van mijn omgeving!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
je hebt gelijk....ik ben ook liever prettig gestoord....vraag maar aan viv....die weet er alles van.....we trekken het ons nie meer aan....Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
GRTZ,
ROBERT![]()
my doggy is my baby
-
Amaai ik kan niet meer volgen met de berichten te lezen.
Eerst en vooral, Anneke jong en puur tot ik daar was. Pas op 'k weet u wonen. Vergeet niet dat wij samen op de kamer lagen.
Ook ik heb een enveloppe gekregen, maar nooit ingevuld. Ik wist dat het toch in de doofpot zou verdwijnen.
Eerst en vooral, Anneke jong en puur tot ik daar was. Pas op 'k weet u wonen. Vergeet niet dat wij samen op de kamer lagen.
Ook ik heb een enveloppe gekregen, maar nooit ingevuld. Ik wist dat het toch in de doofpot zou verdwijnen.
My dog is my live
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallo Anneke57,
Het doet enorm veel deugd dat op dit forum de Hawk familie groeit!!
U bent er pas bijgekomen maar als collega ex. 43Aer waardeer ik U enorml!!
Graag wil ik U evenals ons Vivke beter leren kennen!!
Beste Anneke 57, welkom in de grote Hawk familie von damals!!
GRTZ,
ROBERT

Het doet enorm veel deugd dat op dit forum de Hawk familie groeit!!
U bent er pas bijgekomen maar als collega ex. 43Aer waardeer ik U enorml!!
Graag wil ik U evenals ons Vivke beter leren kennen!!
Beste Anneke 57, welkom in de grote Hawk familie von damals!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ons niet meer herinneren, dat kan niet. Wij waren beroemd en berucht...Sepappe schreef:jullie dus vivke en anneke in welke batterij zaten jullie,ik herinner me jullie nietmeer? weten jullie soms wat er met de 2 wachtmeesters is gebeurd?
My dog is my live
viv ken jij nog die Adjt?....da was op de D Site....ik dacht dat die Janssens noemde....
daar was pas in Essentho...nog jong en puur...tot ik viv leerde kennen.....
ik heb onze danny vermeulen gevonden in een van de albums in dit forum....die kennen we toch nog....