Bedankt iedereen, hou jullie op de hoogte.
Ik zal daar wel een terrsje doen
Ik zal daar wel een terrsje doen
My dog is my live
het komt wel goed vivke....t was nog maar de eerste keer....goe om kennis te make en ervan te leren...alleen de hitte moet weg blijven he...we zullen je troosten.....vivke schreef:Amaai amaai zo'n slechte wedstrijd gespeeld. Brandende zon, geen schaduw en mijne hond kan daar niet tegen.
Ook heel moeilijk, de grote prijs en beker is in september en dan maken ze het ook echt eel moeilijk. Het was ons eerste dus we wanhopen niet, op naar de volgende.
Don't worry Vivke, ik denk dat er geen enkele hond tegen de blakende zon kan, laat staan dat hij/zij er dan ook nog afzien en wedstrijden gaan doen met zulk warm weer. Ik vind trouwens dat dit met zulk warm weer dieronvriendelijk is. maar wie ben ik...vivke schreef: Brandende zon, geen schaduw en mijne hond kan daar niet tegen..
Hoi Vivke,vivke schreef:Amaai amaai zo'n slechte wedstrijd gespeeld. Brandende zon, geen schaduw en mijne hond kan daar niet tegen.
Ook heel moeilijk, de grote prijs en beker is in september en dan maken ze het ook echt eel moeilijk. Het was ons eerste dus we wanhopen niet, op naar de volgende.
Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.