Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

20 aug 2007, 21:35

Goeieavond,
Die vloeistof is doodsimpel cementpap. Gewoon klare cement me water, nie te veel water, goei binding tussen de chape en den plavei!
Of anders ne keer vragen in den Brico ofzo want daar hebben ze van die vloeistoffen beschikbaar

GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!

papafreddy

20 aug 2007, 22:45

Hallo
Oef, eureka.
'kBen ontslagen van de vaatwas oefeningen.
De vaatwas doet het terug op 65 graden, de slechte soldeerpunten op de print zijn hersteld!!!!!!!!
Weer tijd om iets anders toe doen, vul zelf maar in he .....
Doei
papaFreddy
Gast

20 aug 2007, 23:42

BBQ ? Waarvoor diende deze radar ? Was die niet om de feesttenten mee op te sporen ? In ieder geval is mijne groten BBQ op mijn domein reeds een goeie week voorbij. Ben dan na de afwas nog eventjes met de fiets tot mijn stamcafeetje geweest, een potje biljarten, toch nog gewonnen...en toen met de fiets terug...niet gevallen...geslapen als een roosje...maar vééél te vroeg op om te gaan werken : Maar dat is het altijd al wel een beetje geweest, ik ben een avond-nachtmens...maar ondanks dit heb ik nooit een ochtendhumeur. Voila, ga nu nog even wat foto's bewerken...
Gr Willem :wink:

Emteechauffeurke

21 aug 2007, 07:22

Hoikes,

Normaal gezien ligt er onder diene laminaat z'on speciaal moesse dikke folie voor de oneffenheden op te vangen, ook rekening houden met de weersomstandigheden voor zoiets te leggen, ivm. uitzetting materiaal!!

Ik zou zeggen iedereen gut meuning, maar hier zitten we z'on beke in de mist!!Eens zien wa ons Frankske te zeggen heeft op de radio?

GRTZ,
ROBERT :roll:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

21 aug 2007, 08:31

papafreddy schreef:Hallo
Oef, eureka.
'kBen ontslagen van de vaatwas oefeningen.
De vaatwas doet het terug op 65 graden, de slechte soldeerpunten op de print zijn hersteld!!!!!!!!
Weer tijd om iets anders toe doen, vul zelf maar in he .....
Doei
papaFreddy

Proficiat papafreddy....mij zou dat nooit gelukt zijn....solderen is niet mijn ding....dan hangt alles vol en is het helemaal naar de vaantjes.... :oops: ...dus kan je daar een goeie pint op gaan drinken...t is toch geen weer om in t zonneke te lopen vandaag.....

groetjes ann
my doggy is my baby

anneke57

21 aug 2007, 08:41

Goeiemorge iedereen,

we zitten weeral eens op t werk vandaag.....t weer is nie goe, maar ons forumke maakt mij weer goegezind.... :D :D ....a propos waar is ons vivke?????.... :? :wink:

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

21 aug 2007, 08:54

Hoi Anneke ,
Ook ne goeie heeee!!!Ik denk da ons Vivke de woefjes aan het soigneren is!!! Da heeft ook zijnen tijd nodig he!!!!!
Mijn zus heeft ook ne woef, en daar heeft ze het al druk mee, dat is een WEIMERANER maar den ouwen dag komt er wa in! En voorlopig een nieuwe pub bijzette doet ze nie, want dan gaat den ouwen zich verstoten voelen denk ik !Hier dees kanten is het al JACK RUSSEL wa de klok slaat! Iedereen met een paard heeft er ene! Goei wakerkes!
Allee dan is het daar ook geen goe weer!!!We zulle't zonneke nie zien denk ik!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!

Danny.

21 aug 2007, 09:01

Hey Ann, bedankt voor je medeleven hoor.
Wel erover spreken, het is eerder voor moeder de vrouw dat wij er enkele dagen tussenuit gegaan zijn.
Wat er gebeurd is?
Wel een van onze 2 zonen was op verlof let zijn drie kinderen, waarvan het jongste 2,5 jar oud is, en ook ons kleinste kleinkind.
De twee grotere waren aan het spelen op speeltuigen, toen ze beiden kwamen vertellen dat ons Johana gevallen was.
Daar dit niet zo uitzonderlijk is voor spelende kinderen was er eerst geen grote reactie tot onze schoondochter bemerkte dat er eveneens een vliegenraam op de grond lag.
Toen pas kwam iedereen tot het besef dat dit vliegenraam normaal in een venster staat op de eerste verdieping, en dat ons Johana vanuit de eerste verdieping naar beneden gedonderd was.
Ze werd direct naar het hospitaal afgevoerd waar de verschillende onderzoeken niets speciaal aan het licht hebben gebracht, maar ze zal natuurlijk nog enkele dagen met haar twee blauwe ogen moeten rondlopen.

Afbeelding

Toen onze moemoe dit gezien had realiseerde zij zich dat ons klein prutske minstens 10 bewaarengelen moet gehad hebben.
Ze zag steeds die beelden voor ogen zodat wij besloten er eventjes tussenuit te trekken.
Ons prutske gaat het reeds veel beter.
Bedankt iedereen en groetjes
Danny[/img]
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

anneke57

21 aug 2007, 09:09

Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke ,
Ook ne goeie heeee!!!Ik denk da ons Vivke de woefjes aan het soigneren is!!! Da heeft ook zijnen tijd nodig he!!!!!
Mijn zus heeft ook ne woef, en daar heeft ze het al druk mee, dat is een WEIMERANER maar den ouwen dag komt er wa in! En voorlopig een nieuwe pub bijzette doet ze nie, want dan gaat den ouwen zich verstoten voelen denk ik !Hier dees kanten is het al JACK RUSSEL wa de klok slaat! Iedereen met een paard heeft er ene! Goei wakerkes!
Allee dan is het daar ook geen goe weer!!!We zulle't zonneke nie zien denk ik!
GRTZ,
ROBERT

ja daar is wel wat werk aan he....ik heb zo'n klein yorkske met veel lawaai...die ruiven wel niet, maar moeten regelmatig gekamd worden en bijgeknipt...want da blijft maar groeien he....als ik eraan begin ben ik toch zoet voor een uur of 2 zenne.....hij begint nu ook wa oud te worden, daarom moet ik hem tussendoor laten rusten....hij is er al 15 nu.....maar buiten zijn zicht en gehoor is m nog in goede gezondheid...toitoi. :wink: ..maar aan zijn gehoor heeft er altijd iets gescheeld zenne. :P ...hij heeft nooit kunnen luisteren he.....hihi....maar ja t is mijne baby en da beestje heeft mij al door veel dingen doorgesleurd he... :wink: ..t is ne schat van een beestje....beetje dikkop gelijk zijn vrouwke maar ja... :oops: ....na mijne timmy komt er denk ik niks meer....k zou willen op reis gaan...

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

21 aug 2007, 09:11

Hoi Danny,

Blij te horen dat het beter gaat hoor!!!!Trouwens ook ne goeie morgen hee!!
Natuurlijk veel schrik en emotie, maar ja als het om je eigen kind gaat!!

GRTZ,
ROBERT :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

21 aug 2007, 10:27

Toen onze moemoe dit gezien had realiseerde zij zich dat ons klein prutske minstens 10 bewaarengelen moet gehad hebben.
Ze zag steeds die beelden voor ogen zodat wij besloten er eventjes tussenuit te trekken.
Ons prutske gaat het reeds veel beter.
Bedankt iedereen en groetjes
Danny[/img][/quote]

ik denk dat ook hoor van die 10 engelkes....het kleintje is waarschijnlijk het 11de engelke....op de foto te zien ziet het er verschrikkelijk UIT....maar alles komt wel goed ...daar moet je in geloven....zo te zien kan ze al terug lachen....positief blijven hoor.....ik wens jullie veel sterkte toe.....en zeg tegen moeder de vrouw dat ik aan haar denk....en duim voor haar

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

21 aug 2007, 10:42

Hoikes ik ben ier nog es se!!

Amai 'khad hier weeral eens prijs zie!
Ik staan op zo op van die sites voor vriendschappen weet ge, awel nu was het iemand FAR AWAY in California! Da 's precies wa ver zulle. You looking nice and cute!!..en nog zo wa van dat gefleem....Om zot van te worden! Ma ja 'kheb er mijn eigen erop gezet hee..'tis toch altijd tof dat ze aan U denken!!
Ma hier ons kanten zeggen ze; als ze maar nie van over twoatere zin!
Alleen is maar alleen zulle!! Niks is zo mooi om me iemand een goe klappeke te doen,terrraske doen(slecht weer nu)en een goe teder knuffelke!!Lekker zachtekes!!Mmmmm...krijg goesting!!
BTW, eenzame hartjes, ook welkom hier hoor, klappeke doen voor het slapengaan!!Hier zijn wij sociaal voelend hoor!!

GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

21 aug 2007, 11:09

Emteechauffeurke schreef:Hoikes ik ben ier nog es se!!

Amai 'khad hier weeral eens prijs zie!
Ik staan op zo op van die sites voor vriendschappen weet ge, awel nu was het iemand FAR AWAY in California! Da 's precies wa ver zulle. You looking nice and cute!!..en nog zo wa van dat gefleem....Om zot van te worden! Ma ja 'kheb er mijn eigen erop gezet hee..'tis toch altijd tof dat ze aan U denken!!
Ma hier ons kanten zeggen ze; als ze maar nie van over twoatere zin!
Alleen is maar alleen zulle!! Niks is zo mooi om me iemand een goe klappeke te doen,terrraske doen(slecht weer nu)en een goe teder knuffelke!!Lekker zachtekes!!Mmmmm...krijg goesting!!
BTW, eenzame hartjes, ook welkom hier hoor, klappeke doen voor het slapengaan!!Hier zijn wij sociaal voelend hoor!!

GRTZ,
ROBERT

da s waar emteeke....daarom kom ik zo graag op t forumke....om wa te vertellen en te horen hoe onze leden hunne tijd verdrijven.....diene andere chatbazaar vind ik nie zo leuk....k heb eens een pageke geopend op redbox in de tijd, da is nu netlog.....ik had het nog maar 10 sec open en er zaten al een paar op die mijne msn vroegen om te chatten en zelfs mijn tfnr!!!!.....voor mij was t de bedoeling om een klapke te doen, maar da viel dik tegen.....da heeft dus nie lang geduurd he.....ons forumke begint zo een beetje een familieke te worden he....lachen, praten, wenen en mekaar steunen as t een beetje minder gaat.....en een beetje plagen mag er ook bij he.....t is zoals je zegt....we kunnen ons hier eens goe laten gaan....

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

21 aug 2007, 11:27

Merciekesss Anneke,
We proberen altijd ons best te doen zulle!Ik ben stillekes aan bezig uit een diep dal te komen, veel meegemaakt laatste tijd......schuld van andere waar ik zelf gene controle op had.....veel geofferd...nu terug beginnen t leven.... Die ervaring om d'er zelf zonder hulp uit te komen, geef ik nu door aan andere die hetzelfde hebben meegemaakt!!
Bij mij mogen ze eens goe bleiten, da lucht op want opkroppen is nie goe zulle!!

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

21 aug 2007, 12:50

'k zen hier sè. Beetje druk gehad laatste dagen. Trainen, trainen, trainen.
Woefkess moeten nog gekamt worden, zijn er 6 is wat werk aan. Onze pup moet in bad, heb al 2 vechtende honden uit elkaar gehaald, ben dus al moe.

Ocharme da kleintje, wat een bewaarengel moet dat hebben seg. Troost moeder de vrouw ook maar van mij....

Moet nog gaan winkelen, manlief moet fritten hebben vandaag en dan deze avond weer naar de hondenschool.
Gisterenavond instructeursvergadering gehad en moet het lessenrooster en verslag ook nog maken.
Mijne dag is tekort
My dog is my live