Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
mjam, mjamanneke57 schreef:yessss...da haben sie recht genieterke....wir wohlen mal geniessen von ne gutem jägerschnitzel mit pomm-frite und mayo....Genieterke schreef:Even bij stilstaan.
Durch alcohol und nicotine, geht die halbe mensheit hin.
Ohne alcohol undrauch, stirb die andere mensheit auch!
Het Genieterke![]()
![]()
![]()
schone grusse ann
juist terug van de hondenschool en weer... eens kleddernat geworden. Wij moeten toch echt zotten zijn om altijd in die gietende regen met onze hond te werken!!!! Maar ja zot zijn doe gene pijn hé
My dog is my live
-
Gast
De Fred verzorgt de muziek...Hawk aan de BBQ, hoy ouwe rakkers van Essentho/Korbach en Brakel...ja...we zijn aan onze tweede jeugd toe...geniet er maar van...
De bataljonscross anno 2007. Zachtjes laten braden op een hoog vuurtje....Het Pajottenland... synoniem voor de echte Breughelfeesten. Daarna een fikse wandeling door de heuvels...enne de hondjes mogen ook mee...ja zo gaat dat soms bij ons.

Gr willem
Gr willem
Laatst gewijzigd door Gast op 22 aug 2007, 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Ja Hawk en muziek heb ik.Hawk schreef:De Fred verzorgt de muziek...Hawk aan de BBQ,
Heb nu zo'n 5000 traks op harde schijf staan.
Iets anders, heb ontdekt vanavond via mil.be
dat er opendeur is op vrijdag 14 en zaterdag 15 september te Lombardsijde, dus kzou zeggel allen daar heen he, met uitzondering van onze vriend peetjmaurice, die daar slechte herinneringen heeft!
Slaap lekker he
Doei
PapaFreddy
Laatst gewijzigd door papafreddy op 22 aug 2007, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Jokelidokie,
Amai seg gijlie ze laat opgebleve!!Allemaal ne goei heee!!!!
Tot sebiet!!
GRTZ,
ROBERREKE
Amai seg gijlie ze laat opgebleve!!Allemaal ne goei heee!!!!
Tot sebiet!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hawk schreef:De Fred verzorgt de muziek...Hawk aan de BBQ, hoy ouwe rakkers van Essentho/Korbach en Brakel...ja...we zijn aan onze tweede jeugd toe...geniet er maar van...De bataljonscross anno 2007. Zachtjes laten braden op een hoog vuurtje....Het Pajottenland... synoniem voor de echte Breughelfeesten. Daarna een fikse wandeling door de heuvels...enne de hondjes mogen ook mee...ja zo gaat dat soms bij ons.
Gr willem
Halookes,
Awel sé zo op ne morgen getrakteerd worden op verse gebakken sateeekes, mijne dag is al goe, da me een proviciaal sauseke, joejoejoe, meer moet da al nie meer zijn!!
O ja het Pajottenland manman een chieke streek zulle, ne goeie Lambic, Ne Gueuze me een boke platte kaas en radijskes, Ne Kriek, Ne framboise, Ne Peche,
Allee we zijn weeral aan het eten en drinken sé, Amai mijnen BMI!!!!
GRTZ,
ROBERREKE(188cm-101kilookes!)
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes,
'kem justekkes mijn bokes op zie, me nen banaan en en jatteke kafee...
Van die Pajottenstreek schiet mij iets te binnen, ik heb daar ooit es gaan duiven lossen in Leerbeek! Die duiven waren rapper terug dan ekkik me de camionnette!!!
GRTZ,
ROBERREKE ALIAS TEMTEEKE!
'kem justekkes mijn bokes op zie, me nen banaan en en jatteke kafee...
Van die Pajottenstreek schiet mij iets te binnen, ik heb daar ooit es gaan duiven lossen in Leerbeek! Die duiven waren rapper terug dan ekkik me de camionnette!!!
GRTZ,
ROBERREKE ALIAS TEMTEEKE!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Gast
Ha emteeke, je kent de streek vrij goed zie ik...en vooral de geneugten. Op de kongoberg komen ze ook nog al eens de duiven lossen, misschien doen ze dat om eens van de gueuze te komen proeven.
Ik zie die duiven daar op hun til al zitten...allé waar blijft em nu ? Spijtig dat ik je geen goeie Lambik kan uploaden. Als je tijd hebt moet je maar eens een kijkje nemen op www.pajottenland.be , ik plaats daar regelmatig foto's over het pajottenland, ik sta momenteel met een foto op de frontpagina, de anderen (niet van mij alleen) staan op PajotseParels...even doorlinken dus.
Gr Willem
Gr Willem
-
Hoikes,
Iedereen een goeie morgen hee!!!
Tot sebiet!!
GRTZ,
ROBERREKE
Iedereen een goeie morgen hee!!!
Tot sebiet!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi die Hawk,
Ja vroeger kwam ik regelmatig in die streek als chauffeur DUVEL-MOORTGAT.
De vele gueuzebrouwerijkes zijn mij niet onbekend,Bij de Leberg waters in Roosdaal kwam ik regelmatig. Het meeste kwam in bij Lindemans in Vlezenbeek,ook woont daar een nogal plezant manneke hee..weet wel
Ik mis de vrouwkes....??Ik heb vandaag soep me ballekes zenne...!!
GRTZ,
ROBERREKE

De vele gueuzebrouwerijkes zijn mij niet onbekend,Bij de Leberg waters in Roosdaal kwam ik regelmatig. Het meeste kwam in bij Lindemans in Vlezenbeek,ook woont daar een nogal plezant manneke hee..weet wel
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallo iedereen,
sorry hoor.....k moest gistere weer congé hebben.....maar nu zit ik weer op t werk....
k heb just gezien da ik ne BBQ gemist heb....k hoop dat er nog wa overschiet....toch tenminste ne goeie kriek.....en dat ons vivke weeral eens kletsnat is geworden ...."zot zijn doe geen zeer" zegt ze ....vooral vivke geloof ik....hihi....zij kan het weten
.....goe da ik nu ver van haar zit, anders mocht ik het weer verduren.....
....
maar allee morge zijn we weer op post voor de patekes he....eerlijk gezegd mijne BMI is ook nie meer gelijk vroeger zenne....
groetjes ann
sorry hoor.....k moest gistere weer congé hebben.....maar nu zit ik weer op t werk....
k heb just gezien da ik ne BBQ gemist heb....k hoop dat er nog wa overschiet....toch tenminste ne goeie kriek.....en dat ons vivke weeral eens kletsnat is geworden ...."zot zijn doe geen zeer" zegt ze ....vooral vivke geloof ik....hihi....zij kan het weten
maar allee morge zijn we weer op post voor de patekes he....eerlijk gezegd mijne BMI is ook nie meer gelijk vroeger zenne....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke schreef:Hoi die Hawk,
GRTZ,
ROBERREKE![]()
mmmmmmmm......soep met ballekes.....hopelijk ist tomatesoep....da vind ik heel lekker....ik koop elke zomer tomaten om in te vriezen...zodat ik in de winter verse tomatesoep kan maken...lekker......
my doggy is my baby
-
Hoikes Anneke!!!
Awel sé als ge van den duvel spreekt ziede zijne staart, 'k was hie justekkes aan de vrouwkes aan 't denken zie, seg.. da moet U nie mee inzitte zulle.. da efkes nie kunt komen!!! Ge moet geen briefkes van den doktoor binnen brengen.. zo zemme nie!!!A ja 't is verzekers tomatenroomsoep me ballekes.....hihi !! Seg 'tis hiie nog altijd slecht weer zulle....geen weer om me woefkes door te gaan, allee da zeggen ze toch heee!!Ma ja ons Vivke is een maske me karakter hee.dan allemaal de woefkes in hunne baddeke en dan radijs den hof in.....!
GRTZ,
ROBERREKE
Awel sé als ge van den duvel spreekt ziede zijne staart, 'k was hie justekkes aan de vrouwkes aan 't denken zie, seg.. da moet U nie mee inzitte zulle.. da efkes nie kunt komen!!! Ge moet geen briefkes van den doktoor binnen brengen.. zo zemme nie!!!A ja 't is verzekers tomatenroomsoep me ballekes.....hihi !! Seg 'tis hiie nog altijd slecht weer zulle....geen weer om me woefkes door te gaan, allee da zeggen ze toch heee!!Ma ja ons Vivke is een maske me karakter hee.dan allemaal de woefkes in hunne baddeke en dan radijs den hof in.....!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke!!!
GRTZ,
ROBERREKE
mmmmmm...t is dan nog
hier in evere ist ook nog wa aan t gieten....k hoop dat da morge wa beter ga zijn se....t weekend geven ze thans goe.....
daar zeg je zoiets mijnen hond is just dezelfde....as m in t bad gezete heeft dan moet ik zien da alle deuren dicht zijn....dan leg ik zijne grote handdoek op de grond...zo blijft m toch een half uur proper he
my doggy is my baby
-
Halloookes ikke nog es,
Allee de soep heeft gesmaakt zulle!!En ne goeie ossetong in Madeira me pureepetatjes........mmmmmmm! En dan nog een dameblanchke en 't is weeral gepasseerd hee!!!
Ons Vivke zal veel werk hebben denk ik!
Ik heb da justekkes naar het nieuws gezien, da stond rapper terug af dan op,
Manman... wat een miserie weeral!!!!
En die belspellekes...ajajajajjjai toch!!In Duitsland staan daar schoon mokkes me hunne balkon bloot, moesten ze hie ook doen sé!! Ik zen ne keer curieus hoe als dat nu met da kindje is van de familie van Danny!!
GRTZ,
ROBBEREKE
Allee de soep heeft gesmaakt zulle!!En ne goeie ossetong in Madeira me pureepetatjes........mmmmmmm! En dan nog een dameblanchke en 't is weeral gepasseerd hee!!!
Ons Vivke zal veel werk hebben denk ik!
Ik heb da justekkes naar het nieuws gezien, da stond rapper terug af dan op,
Manman... wat een miserie weeral!!!!
En die belspellekes...ajajajajjjai toch!!In Duitsland staan daar schoon mokkes me hunne balkon bloot, moesten ze hie ook doen sé!! Ik zen ne keer curieus hoe als dat nu met da kindje is van de familie van Danny!!
GRTZ,
ROBBEREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!