Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

23 aug 2007, 14:01

Emteechauffeurke schreef:Halloookes ikke nog es,

Allee de soep heeft gesmaakt zulle!!En ne goeie ossetong in Madeira me pureepetatjes........mmmmmmm! En dan nog een dameblanchke en 't is weeral gepasseerd hee!!!
Ons Vivke zal veel werk hebben denk ik!
Ik heb da justekkes naar het nieuws gezien, da stond rapper terug af dan op,
Manman... wat een miserie weeral!!!!
En die belspellekes...ajajajajjjai toch!!In Duitsland staan daar schoon mokkes me hunne balkon bloot, moesten ze hie ook doen sé!! Ik zen ne keer curieus hoe als dat nu met da kindje is van de familie van Danny!!

GRTZ,
ROBBEREKE

van ossetong ben ik nie zo zot....maar da dameblanchke wel zenne....soms maak ik mij da ook eens....en dan met warme chocolade erop he....mijn bmike moet ik onderhouden he.....
ja die belspellekes daar krijg ik het ook van he....da s allemaal bedrog....k heb iemand gekend die daa aan mee deed.....amai die haar tf-rekening :( ...en op een dag krreg ze da spul aan de lijn....ze antwoordde juist en ze had gewonnen.....haar geld heeft ze nooit gezien....lijn verbroken zeggen ze dan....
en da nieuws....vooral diene politiek....ze komen nu nog nie overeen voor hun "staatshervorming".. :x ..hoe lang duurt da nu al?....ik denk dat de gewone mense beter overeen komen dan die politiekers...en die zouden het voorbeeld moete geven.....

danny zal wel iets laten weten he....maar da zal wel zijn tijd duren zenne...eer dat da blauw in haar oogjes zal weggetrokken zijn....hopelijk heeft t kind geen pijn meer :?: ....toitoi....

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

23 aug 2007, 15:19

Hoikes allemaal,

Weet ge wa ook z'on misere is op de televies, alle keren dat ge aan het eten zijt op de noen en den avond, awel dan zijn ze aan'topereren, zijn ze aan't bevallen, zijn ze aan de beesten bezig, dan hebde al gegeten en gedronken!!
Foei, foei!!En dan nog die beautifull progammekes......manman!!!En als Uw huis overhoop ligt, dan kunde Tante Kaat laten komen!!Waar is de tijd van Nonkel Bob enz. Kapitein Zeppos met een knipoog naar onze vriend Hawk uit de Pajottenstreek!!Een goe erotiekske sé da's al wa beter zulle!!

Waa is ons Vivke????

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

23 aug 2007, 19:56

Zo terug van 't zeeetje,
was ginder wel geen zwemweer, wel ganse namiddag op een terrasje in 't zonneke gezeten ........ en de zon scheen daar toch goe zenne, meer dan hier heb ik begrepen. :)
Garnaalkroketten vooraf, dan een paëllaken aangevuld met van die kleine gegrilde kippeboutjes, had wa te vieren ziede.
'k Heb hier toch de indruk da 't hier over ni anders gaat dan goe eten en drinken. :lol:
Nu gaat 't toch over een van mijn favoriete dranken zekers, gueuze.
Heb in mijnen kelder nog Boon liggen, Girardin, 3 fonteinen en Lindemans.
Ga ze trachten van een aantal jaren te bewaren, maar 't zal ni gemakkelijk zijn. :roll:
Grtz,
Blkj.

Emteechauffeurke

23 aug 2007, 20:15

Hoikes Blackjack

Ja ik moet toegeven dat er hier meer over't goe eten geklapt dan bij diene Piet op TV.....hihi! Awel z'on garnaalkroket zie da's ook al zoiets goe!!!!
Jaaaaaaren terug zen wij da eens gaan eten da in Brussel in de Rue des Bouchee ofzoiets als voorgerecht op een goei kommeke zwarte zeediertjes(lees mosselen). Enneuu....buikske dik zulle!!Wa ook heel goe is maar wel zwaar is ne kaasfondue!! En mijn persoonlijke klassieker is een goeie steak met Bearnaisesaus zo van die zelfgeklopte hee..... nie uit 'tpotteke!! Ik heb het eens gedurft om krokodilenstaart te eten, heel flauw vlees... moet een serieuse strafffe saus bij zijn!!
Hup......weeral goe gegeten!!!!!

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

23 aug 2007, 20:55

Yep,
heb zelf eens op een afscheid van nen Zairees op mijn vrouw haar werk krokodil en apenvlees enzo gegeten. 'k Moe zeggen da 't gehele geval ni te fris ruikte,( 't was een soort buffet ), om ni te zeggen da 't stonk...... :oops:
Maar de smaak was toch ni slecht zenne..................... :lol: om ni te zegge goe :lol:
Blkj.

Genieterke

24 aug 2007, 00:56

Yep BLACKJACK
heb zelf eens op een afscheid van nen Zairees op mijn vrouw haar werk krokodil en apenvlees enzo gegeten. 'k Moe zeggen da 't gehele geval ni te fris ruikte,( 't was een soort buffet ), om ni te zeggen da 't stonk......
Maar de smaak was toch ni slecht zenne..................... om ni te zegge goe
WAAROM ZIJN DE BOEREN ZO RIJK?
ZE PLANTEN HUN PATATTEN IN STRONT EN IN ZEIK!

Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 07:18

Genieterke schreef:Yep BLACKJACK
heb zelf eens op een afscheid van nen Zairees op mijn vrouw haar werk krokodil en apenvlees enzo gegeten. 'k Moe zeggen da 't gehele geval ni te fris ruikte,( 't was een soort buffet ), om ni te zeggen da 't stonk......
Maar de smaak was toch ni slecht zenne..................... om ni te zegge goe
WAAROM ZIJN DE BOEREN ZO RIJK?
ZE PLANTEN HUN PATATTEN IN STRONT EN IN ZEIK!

Het Genieterke :P
Yeppekes,

Ja daar zit wat, toegegeven, de vuilste beesten op 't erf geven het beste vlees, de varkens dus!!!!!
Trouwens iedereen ne goeie hee.......!!!!
I'k zen op den bakker me de pateekes aan 'twachten zie, enneu...van de zaak nog wa rijsttaartjes!!

Allee tot sebiet zekers,
ROBBEREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 07:27

BLACKJACK schreef:Yep,
heb zelf eens op een afscheid van nen Zairees op mijn vrouw haar werk krokodil en apenvlees enzo gegeten. 'k Moe zeggen da 't gehele geval ni te fris ruikte,( 't was een soort buffet ), om ni te zeggen da 't stonk...... :oops:
Maar de smaak was toch ni slecht zenne..................... :lol: om ni te zegge goe :lol:
Blkj.

Hoikes,
Awel ik denk da mijn maagske daar ga toerekes doen, alleen diene geur......pfff. Ajajajaji toch!!Ma ja hun hebben dan weer vragen bij ons pakske frittekes zekers!!
O ja mense, 'tword goe weer, den bikini of nikskini een goe pappeke veu de zon en we zen parti....hihi 8) 8) !!
Nog altijd geen Vivke :? :?

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

24 aug 2007, 08:32

Hallo, allemaal een zeer goede morge met veeeel zon,

van ons vivke nog altijd geen spoor...ik denk da ze congé gepakt heeft om haar hondjes te verzorgen....
In de Rue De Bouché loop ik graag rond...t is daar gezellig....nie ver daarvandaan staat manneken pis....die moet ik altijd gaan bezoeken he...en vrouwke pis zit ook ergens in die buurt....een vriendin heeft mij da eens laten zien....sjiek zenne...
yes...vandaag ist pateekesdag....mmmmmm....lekker.....ik zal de koffie maken.....of beter nog...ne pousse-café....

groetjes ann 8)
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 09:00

Hoikes Anneke,

Ik vind Brussel een mooie stad,veel te zien maarrre.....ik durf daar nie zo goe rijden.....pfffffff....Me ne Magirus me ne PAR ofwa den berg op......peanuts....maar da Brussel heee...'k zen veel te nerveus daa!!
Die sansunnikenmisere...oeioei..nie goe zulle!!Geef mij maar den boerenbuiten!!Ma ja ge moet da gewoon zijn heee, in Brussel rijden!!
Op de Place de Sablon heb ik familie wonen in 'tzeveste knopsgat ziede,nooit nog nie geweest!!

Da madammeke pis..da intresseerd mij wel zulle!

GRTZ,
ROBERREKE 8) 8) :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

24 aug 2007, 10:58

Hallo, hallo, hallo 'k zen hier sè. Iedereen goe gegeten lees ik, zal ik hier wel pattatekes eten.
Den blackjack terraskes doen, Anneke poescafé maken, wat een leven.
Zal ikke wel met mijne hond in den regen werken, maar nu schijnt de zon hier, jeahhh.

Zo wie gaat er 14 of 15 september een daguitstapke naar lombardsijde maken? Anneke en ik zijn al plannen aan 't maken zenne.
Zullen daar eens gaan zien.
'k Moet wel weten welke dag, voor mij gaat het alleen den zaterdag, tegen dat ik daar ben is den dag al om.
Allée mannen, allemaal naar Lombardsijde!!!!
My dog is my live

anneke57

24 aug 2007, 11:05

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,

Ik vind Brussel een mooie stad,veel te zien maarrre.....ik durf daar nie zo goe rijden.....pfffffff....Me ne Magirus me ne PAR ofwa den berg op......peanuts....maar da Brussel heee...'k zen veel te nerveus daa!!
Die sansunnikenmisere...oeioei..nie goe zulle!!Geef mij maar den boerenbuiten!!Ma ja ge moet da gewoon zijn heee, in Brussel rijden!!
Op de Place de Sablon heb ik familie wonen in 'tzeveste knopsgat ziede,nooit nog nie geweest!!

Da madammeke pis..da intresseerd mij wel zulle!

GRTZ,
ROBERREKE 8) 8) :wink: :wink:

ja ik vind brussel ook mooi...veel te beleven....maar ik ga toch met de trein zenne..vanuit zaventem is da 10 minute....en van t station uit heb je alle soorten bussen ....of te voet....
da wist ge nie he, dat er een janneke pis bestond.....hihi....t is nie zover van manneke pis :P

groetjes ann :P :lol:
my doggy is my baby

anneke57

24 aug 2007, 11:09

'k Moet wel weten welke dag, voor mij gaat het alleen den zaterdag, tegen dat ik daar ben is den dag al om.
Allée mannen, allemaal naar Lombardsijde!!!![/quote]

ik ga ook t liefst op zaterdag....dan kan ik uitslape zondag hihi....dus voor mij ist afgesproken...14 sep gaan vivke en ik al naar t zeetje....ik hoop dat de mannen ons gaan volgen....we kunnen afspreken he.....yesyes...da zou leuk zijn....kunne we eens een echte poussecafé enz....gaan drinken.... :P :lol: :?:

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

24 aug 2007, 11:11

Sé, se, se,

Ons Vivke is ie, ook ne goeie ze!!
Seg petatjes zijn ook lekker zulle!!Enneuuuuu, Ons Vivke heeft de eer om berichtje nr. 100 te hebben.....jawel!!!! Nen dikke bloemekee!!

GRTZ,
ROBERREKE
:wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

24 aug 2007, 11:11

ikke nog eens.....de zaterdag is 15 sep.....sorry.. :oops: ..dus 15 sep naar t zeetje..... 8) :?:
my doggy is my baby