Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Zeg Ann, ik herinner mij nog iemand van Essentho, toffe gast ook ne BV.
Heette Erik, familinaam ben ik vergeten. Is daar weggegaan ergens in 76 of 77, weet niet meer waarom. Denk eens na, kon zich ook niet gedragen...
'k Wou dat ik mij meer herinnerde, maar is al zolang geleden...
Heette Erik, familinaam ben ik vergeten. Is daar weggegaan ergens in 76 of 77, weet niet meer waarom. Denk eens na, kon zich ook niet gedragen...
My dog is my live
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Emteechauffeurke schreef:Ie sé, ie sé!!!!!
Ons Vivke is verrezen!!!!!! Ik gaan sebiet ajuinen snijden voorbij de mosselkes zie!!!!!!![]()
Bleite gijlie nie wa mee me mij????
Enneue... morgen vlieg ekkik aan de grote kuis weeral zie!!!
GRTZ,
ROBERREKE![]()
ok emteeke....ik bleit al mee....kan je wa mosselkes doorsturen dan?....
amai van grote poestbeurt gesproken....ben gistereavond begonne met de ramen binne en buite....vanavond de rest....want bij mij ist ook nodig ...hihi....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
vivke schreef:Zeg Ann, ik herinner mij nog iemand van Essentho, toffe gast ook ne BV.
ja herinner ik mij ook nog.....da was ene van oost-vlaanderen....ik denk dat da ene van die 3 was die buite gevlogen zijn met de mulder nog....maar later heb ik gehoord dat die alle 3 eerherstel zoude gekregen hebbe....en dat die, als ze wilden, terug bij t leger mochten komen....da is een hele affaire geweest.....maar zijne achternaam weet ik ook nie meer....ik weet nog ...as die moeste vertrekke, dat ik nog afscheid genomen heb van hen als ze op de bus naar de dvt stapten....en dat ik veel verdriet had....want da ware goeie gaste.....
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes allemaal,
Anneke, sorry..... 'k em al de mosselkes op zenne. ik kan geen meer opsturen. Den ajuin snijden da viel nogal mee,....'twas gene al te straffe!!
Amai, want ge hebt daar toch straffe soorten in hoor!!
Een raad van tante Kaat, 'tschijnt da ge ajuin onder water snijdt, dat alles opgelost is...es probere 'tsum nachsten mal!!
Ja daar in Brakel hadden wij ook z'on situatie me ne BV, maar da was via z'en geaardheid, want in die tijd stond de legerleiding daar veel anders tegenover dan nu. Voorts was da nen helen toffe, maar ja hij moest het leger verlaten!!
GRTZ,
ROBERREKE
Anneke, sorry..... 'k em al de mosselkes op zenne. ik kan geen meer opsturen. Den ajuin snijden da viel nogal mee,....'twas gene al te straffe!!
Een raad van tante Kaat, 'tschijnt da ge ajuin onder water snijdt, dat alles opgelost is...es probere 'tsum nachsten mal!!
Ja daar in Brakel hadden wij ook z'on situatie me ne BV, maar da was via z'en geaardheid, want in die tijd stond de legerleiding daar veel anders tegenover dan nu. Voorts was da nen helen toffe, maar ja hij moest het leger verlaten!!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,
GRTZ,
ROBERREKE
k hoop dat ze je gesmaakt hebben zenne peetje..
in essentho hebbe we da ook meegemaakt....vind ik erg hoor....dat je ergens vliegt enkel omwille hoe of wat je bent..
my doggy is my baby
-
Hoi Anneke,
'kzen wel TEMTEEKE, nie diene Peet zulle!!!!! Ere wie ere toe komt niewaar!! GRTZ,
ROBERREKE

'kzen wel TEMTEEKE, nie diene Peet zulle!!!!! Ere wie ere toe komt niewaar!! GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 schreef:Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,
GRTZ,
ROBERREKE
k hoop dat ze je gesmaakt hebben zenne peetje....en van die ajuin onder t water is waar....heb ik geleerd in de hotelschool (heb 1 jaarke daar gedaan)...
![]()
in essentho hebbe we da ook meegemaakt....vind ik erg hoor....dat je ergens vliegt enkel omwille hoe of wat je bent....ik ken nu een paar koppels die zo zijn en dat zijn goeie gaste zenne....zelfs nog beter dan sommige hetero's....maar goed dat ze dat een beetje aanvaard hebben in t leger....t leven zit nu eenmaal zo ineen he....
Ja, zelf ben ik ne volledige hetero, maar onder het wereldje van crossdressers, Tv's die ten onrechte veroordeeld worden hebde
dikwijls heel toffe mensen onder! Zelf ben ik in het verleden, en dit absoluut niet bij het leger, als kind op een onaangename manier in contact gekomen met ouwe viespeuken, die het minder begrepen hadden !!
GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke,
ROBERREKE
![]()
![]()
sorry..sorry..sorry...emteeke..k zal t nooit meer doen
3 dille kussen om het goe te maken?????
ann
my doggy is my baby
-
Hoikes Anneke,
De raad der wijzen heeft het U met unanieme stemming vergeven hoor!!
U moet zich bij deze niet aanbieden bij het peloton van de gestraften!!!
Gene corvee, niks petttatejassen, gene wapenkuis!!!!!!!
Omdat ge zo eerlijk zijt, krijgt gij 5 daagjes gunstverlof.....OOOOOh...yesss
GRTZ,
ROBERREKE

GRTZ,
ROBERREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,
GRTZ,
ROBERREKE![]()
merciekes emteeke....met eenen dag ben ik al content zenne....k heb toch ne serieuze blunder geslagen he.....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Gast
Hey Mt-ken, ik vraag me af wat ik me moet voorstellen bij de drie dille-kussen van Anneke,
zou het kunnen dat jullie wat beroepsmisvorming gekregen hebben door altijd over eten bezig te zijn ?
In ieder geval gun ik jou die drie dikke kussen wel. Ik hoop dat de mosseltjes gesmaakt hebben. Ik denk dat ik er me een dezer dagen ook nog maar eens ga aan "bezondigen" 't moe maar zo goed nie zijn" je mag me altijd tegenspreken
Gr Willem
Gr Willem
-
Hi Hawk,
Ja , dille, dat wordt veelgebruikt bij visgerechten hee!!!!
Vooral bij gekookte zalm, verd.... nu z'en weeral over 't goe eten bezig zekers!!!!!
O ja iedereen ne goeie hee...een 't zonneke begint hier goesting te krijgen sé
eneeeuuuuu..vandaag hebbe kik kriekevlaaikes me veel creimfreche en ne koffie verkeerd...mmmmm!! Voor morge weet ik het nog nie goe..zenne..we zien wel hee
GRTZ,
ROBEREKE

Ja , dille, dat wordt veelgebruikt bij visgerechten hee!!!!
Vooral bij gekookte zalm, verd.... nu z'en weeral over 't goe eten bezig zekers!!!!!
O ja iedereen ne goeie hee...een 't zonneke begint hier goesting te krijgen sé
eneeeuuuuu..vandaag hebbe kik kriekevlaaikes me veel creimfreche en ne koffie verkeerd...mmmmm!! Voor morge weet ik het nog nie goe..zenne..we zien wel hee
GRTZ,
ROBEREKE
Suuuupppeeers yes!!!!!