Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

29 aug 2007, 07:29

Hawk schreef:Hey Mt-ken, ik vraag me af wat ik me moet voorstellen bij de drie dille-kussen van Anneke, :lol: zou het kunnen dat jullie wat beroepsmisvorming gekregen hebben door altijd over eten bezig te zijn ?
:lol: In ieder geval gun ik jou die drie dikke kussen wel. Ik hoop dat de mosseltjes gesmaakt hebben. Ik denk dat ik er me een dezer dagen ook nog maar eens ga aan "bezondigen" 't moe maar zo goed nie zijn" je mag me altijd tegenspreken :P
Gr Willem
Hoi den Hawk,

Ik zie dat gij ook bij het clubje Breugelianen bent, ja zone pot verse mosselkes, misschien daar bij jouw in de streek geprepareerd me Gueuze, da moe goe zen hee!!!!!

GRTZ,
ROBERREKE :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

29 aug 2007, 08:54

Hoi iedereen,

vandaag ben ik goegezind, :) want t zonneke schijnt....en k heb ne halve dag congé gepakt....dus ga ik na mijn commiskes een goei wandeling doen met mijne timmy....een beetje van t zonneke geniete.... :P :P ...en dan bezoek . :D ...t ga weer zwaar worde denk ik....maja t kan maar plezant zijn he....
vanavond maak ik stoofvlees (is al klaar en in de frigo) met frietjes...en sla met tomaatjes....is gemakkelijk as ge volk krijgt he.... :P
seg blackjack...die dille kusse zijn gastronomische kussen he....hihi....k moet toch ergens mijn tikfoute goepraten he....amai gistere was t mijne dag nie se.....en ons emteeke heeft het moeten uitzwete....

groentjes ann :lol: :wink:
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

29 aug 2007, 09:10

Hoikes Anneke,

't is onzen vriend den Hawk die die opmerking heeft gemaakt, nie onzen Blackjack hee!!!!!!
Alle 'tis weer vergeven zenne...!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

29 aug 2007, 15:50

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,

't is onzen vriend den Hawk die die opmerking heeft gemaakt, nie onzen Blackjack hee!!!!!!
Alle 'tis weer vergeven zenne...!!

GRTZ,

hopla....k zit er weer naast.....waar da ik mijn gedachte zit de laatste dagen he....merciekes zenne :oops: :lol: :lol: :lol:
groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

29 aug 2007, 16:46

Hoikes Allemaal,

En daarmee is den dag weeral gepasseerd zie! Zoals ons Anneke schrijft gaat ze vanavond een goe stoverijke nuttigen sé, met haar gasten!
Bij deze, laat het U maar smaken zulle!! :roll: :roll:

GRTZ,
EMTEEKE
:wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

29 aug 2007, 21:49

Gastronomisch kussen, da zou"k wel eens willen leren sé. 8)
Waar kunde da lere ???????? :roll:
Blkj.

Emteechauffeurke

30 aug 2007, 07:53

Goeiemorgen allemaal!!!!

't ja die gastronomische kusjes wa moete da voor zen?? Au restaurant, au Bistro, au weetikveel???
O j vandaag doen we ne wafelenbak, me bloemsuiker en warme chocomelk!!en voor de liefhebbers Boulles de Berlin en smoutebollekes....
ja vandaag zijn we in kermissfeer, en suikersspin is erook bij zulle!! :P :P

Hier van't we zijn't pannekoeken concerten, dus koekebakskes eten met muziek, als die musikanten nog wa deftig zijn he..want me een potteke op . is er rap een verkeerde noot geblazen hee!

GRTZ,
EMTEEKE :roll: :roll: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

30 aug 2007, 09:38

Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgen allemaal!!!!

't ja die gastronomische kusjes wa moete da voor zen?? Au restaurant, au Bistro, au weetikveel???
O j vandaag doen we ne wafelenbak, me bloemsuiker en warme chocomelk!!en voor de liefhebbers Boulles de Berlin en smoutebollekes....
ja vandaag zijn we in kermissfeer, en suikersspin is erook bij zulle!! :P :P

Hier van't we zijn't pannekoeken concerten, dus koekebakskes eten met muziek, als die musikanten nog wa deftig zijn he..want me een potteke op . is er rap een verkeerde noot geblazen hee!

GRTZ,
EMTEEKE :roll: :roll: :wink:

Helaba iedereen,

amai k krijg t water in mijne mond....al die lekkere dingen....daar kan ik mij ziek aan eten he seg....da zijn veel gastronomische kuskes waard zenne.....k hoop da ik vandaag weer gene blunder sla want t was laat gistere....en diene wekker maakte weer zo vroeg van zijnen tak.... :cry: ...maar allee t val nog mee met t werk op mijne bureau....t zal nie blijve dure...ma ja....we zien wel.. 8) ....alhoewel k ga liever naar de kermis zenne....
een gastronomisch kuske is ...volgens mij....as iemand iet lekker heeft klaargemaakt en g hebt goe gegete....da de chefkok ne dikke kus krijgt daarvoor.....allee ja t is nen uitleg gelijk een ander he..... :P :lol: :wink:

groetjes ann
my doggy is my baby

anneke57

30 aug 2007, 10:23

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Allemaal,

En daarmee is den dag weeral gepasseerd zie! Zoals ons Anneke schrijft gaat ze vanavond een goe stoverijke nuttigen sé, met haar gasten!
Bij deze, laat het U maar smaken zulle!! :roll: :roll:

GRTZ,
EMTEEKE
:wink: :wink:

merciekes emteeke (nu ben ik just he :P :P :P )....en of het gesmaakt heeft....t zijn wel kroketjes geworde...ze hadde daar meer goesting naar....met verschillende salakes....t moet lekker geweest zijn, want er schoot nie veel van over....yes....da s teken da t goe was he.... :) :wink:
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

30 aug 2007, 10:47

Hoikes Anneke!!!!

Gij zij toch veel te goe voor deze wereld zulle, allee ik ook zenne!!
Maar die goedheid word door heel weinig mensen soms geapprecieerd, ik weet er van mee te spreken hoor!! Ik heb in mijn leveke al veel meer gegeven dan gekregen zenne!
Zo van die sympathieke mensen zoals bijv. U, en onze andere vrienden forrumers, awel da vinde bijna nie meer zenne!!
Allee genoeg gezaagt zulle!! :evil:
BTW, krokettekes, manman, da's ook feest ze!! Van die minikrokettekes me wa kruidekes in sé!

Veel jaarrekes terug dat ik nog ne kleine snotneus waar, maakte ze hier me Blaasveld-kermis een goe varkensgebraadje me peekes en erwtjes en krokettekes.......ocharme mijn BMIeke!!

Oe moette gijlie de wafelkes hebben, ge kunt er ook me creimfreche hebbe ook hoor!!

Alle tot sebiet!!

EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

30 aug 2007, 10:53

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke!!!!

Gij zij toch veel te goe voor deze wereld zulle, allee ik ook zenne!!
Maar die goedheid word door heel weinig mensen soms geapprecieerd, ik weet er van mee te spreken hoor!! Ik heb in mijn leveke al veel meer gegeven dan gekregen zenne!
Zo van die sympathieke mensen zoals bijv. U, en onze andere vrienden forrumers, awel da vinde bijna nie meer zenne!!
Allee genoeg gezaagt zulle!! :evil:
BTW, krokettekes, manman, da's ook feest ze!! Van die minikrokettekes me wa kruidekes in sé!

Veel jaarrekes terug dat ik nog ne kleine snotneus waar, maakte ze hier me Blaasveld-kermis een goe varkensgebraadje me peekes en erwtjes en krokettekes.......ocharme mijn BMIeke!!

Oe moette gijlie de wafelkes hebben, ge kunt er ook me creimfreche hebbe ook hoor!!

Alle tot sebiet!!

EMTEEKE

amai...t kan nie op vandaag se....ne wafel met creme-fraiche.....heerlijk....en ik ma probere om wa kilokes kwijt te gerake....maja t moe ma zo goe nie zijn he.....

ja emteeke...k heb ook al veel verkeerde mense tege gekome se....te braaf zijn is ook nie goe he....deze morge hebbe 2 van mijn collega's het nog gezegd tege mij.....da ik veel te veel het goeie in de mense zie....moet just lukken he....en t ergste is....ze hebbe nog gelijk ook.....
:oops:

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

30 aug 2007, 11:01

Hoikes Anneke nog es,

Ja tot schade en schande heb ik veel levenservaring en da op mijn 48ste,
en idd. wanneer ik nieuwe mensen ontmoet dan zijn de eerste 10seconden van veel belang, en in die heel korte tijd moet het bij mij gebeuren!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
PS: Ons Vivke?????
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

30 aug 2007, 13:36

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke nog es,

Ja tot schade en schande heb ik veel levenservaring en da op mijn 48ste,
en idd. wanneer ik nieuwe mensen ontmoet dan zijn de eerste 10seconden van veel belang, en in die heel korte tijd moet het bij mij gebeuren!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
PS: Ons Vivke?????

da is bij mij ook zo emteeke...als ik bij de eerste kennismaking geen goed gevoel heb, dan moge ze t vergete....da heb ik de laatste jaren geleerd.....k ben er nu 50....t wordt tijd zeker....en ook, je hebt beter een paar goeie vrienden dan veel slechte...en die heb ik de laatste 2 jaar leren kennen...je weet...in nood he.... :o

ja ons vivke is weeral partitos....weet nie waar ze nu weer uithangt....verzekers bij haar woefkes he..... :lol: :lol: :lol:

groetjes ann :P
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

30 aug 2007, 16:36

Hoikes,

Amai diene weerprofeet heeft weer wa minder voorspelt! :twisted: Naar 'tweekend een lichte betering en voor volgende week terug goeie nazomer,
dit om de kadeekes ambetant te maken sé!

't zal weeral wa zijn....me die bleiterkes!! Ma ja zo zijn wij ook geweest hoor!
Da doe doe mij terugdenken aan diene eersten dag in Heverlee....pffff....daar stonden ook veel gasten me een klein harteke hoor :cry: Een paar hadden hun liefke meegebracht!!
Eigenlijk hebben we daar ook nen toffen tijd gehad hoor!!

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

30 aug 2007, 17:36

Vandaag een snipperdagske sé,
bbqtje bij 'n schoonbroer, gemarineerde scampietjes en dan een dik, sappig, malsrood steakske daarachter.
Daarachter toch een uilke gevangen, meer moe da ni zijn 8)
Blkj.