Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

31 aug 2007, 10:21

Hoikes Anneke,

Ik zat wel in Brakel den 43A heeeeee!!!Nie in Essentho heee!!!!!!
Weeral ne lapsus, da zwembad was wel in Brakel heeeee!!!
Alle omdat het weekend is ist weeral vergeven zenne!!Ma ja kunde nu op z'on braaf maske kwaad zijn??? ge weet ik zen ne gevoelsmens hee....!!!!
Sterrenbeeld Kreeft, die hebben da zenne!!!!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

31 aug 2007, 13:27

Hoikes nog es,

Alle ik heb mijn bokes op sé, 'twas nie veel zulle...bokes me vleessalaat!!
Me een jatteke kaffee, en da was't! 'k moet toch wa regime zenne..pff da buikske hee!!!
In diene tijd waren wij van die knappe slanke knullekes, waar menig schoon
modemodelleke nie aan kon rieken zie!!!! Alle zie nu, ik ben mijn eigen aan't bestoefen sé :oops: :oops: :oops:
Alle vrijdagnamiddagen hadden wij den bataljonscross, zo ne goeien toer rond den boer zen erf, wa zou da geweest zijn een kleine 4 km misschien, en ik had een vrij goe gemiddelde hoor!! Als da gedaan was en we goe moe waren konden we beginnen aan den batterijkuis.. ge weet den helen boetiek ne keer goe soppen.overal schuim behalve waar het moest zijn! Wij hadden in de gangen zo van diene gladde vloer en als die nat was, was dat een serieuse glijbaan hoor!!!!!
Als da gedaan was , ging het gewoonlijk tijd worden voor gaan te eten!!

Alleen al voor da zoude ne wacht op de site gaan doen zie!

Alle ik mis ons Vivke sé??Veel job me de woefjes denk ik!

O ja weet ge , ik ben ook een paar kere van keukencorvee geweest....pff
amai allemaal veel afwas zenne, die grote stukken da ging nog ma diene kleinen brol!Ialle ja gewoonlijk bij den afwas van de OF kwamen de halflege flessen wijn mee hee!!Da was al wa beter!

GRTZ, EMTEEKE :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

01 sep 2007, 08:28

Hallokes everybody,

Iedereen een goe weekend zulle.....ik weet nie wa weer da het ga zijn, wel zulle er toch es invliegen sé!!
Allee deze maand is't dertig jaar geleden dat ik mijn uitnodigingske kreeg voor het klein kasteeleke!!!! Ja da was efkes slikken zulle!Vroeger noemde da de drie dagen gaan doen hee!!!Diezelfde dag moest ook een neef van mij gaan en diene hebbe we en passant ook meegenomen.
Ik vond dat daar een nogal zenuwachtige bedoening, constant van het kaske naar de muur...die onozel vragenlijsten voor orendul te worde. Die gasten die ons begeleidde, awel die rammelde d'r nogal mee hoor En dan diene doktoor da indiscrete betastingen deed, nu vliegde daarvoor den bak in!
En dan da stupied intervieuw, waar al Uw wensen werden gehoord.!

Awel ik moet zeggen ik vroeg camionchauffeur en ik heb het gekregen zie!!! Zeg nu zelf!!

Ja het vervolg kent ge al hee.... ik ging naar BRAKEL en mijne neef naar SOEST, ik denk de ADAM maar daar ben ik nie 100percent zeker van!

O ja van 't we hebben we buffet A volenté!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

03 sep 2007, 01:28

Ben hier nog hoor, maar heb deze periode niet zoveel tijd. Verwaarloosde bezoeken inhalen bij de mama, de zussen........
Hondjes vragen aandacht, huishouden, trainen enz.....
Maar kom wel regelmatig lezen hoor. Vergeet jullie niet.
Het gaat niet zo goed met mijn moeder, dus ben zoveel mogelijk daar.
Zaterdag ga ik de dogsurvival doen in Averbode..... amaai, alles met de hond, lopen, zwemmen, fietsen... er gaat gelachen worden.....

En al dat lekker eten hier, ik ben aan het dieten.....
My dog is my live

Emteechauffeurke

03 sep 2007, 07:43

Hoi Vivke,

Ben blij je nog even te horen hoor!!Ik hoop dat dat met je moeder
niet zo erg is ..... zelf heb ik een moeder van 95 jaar en in het verleden
een paar keer ook serieus gepanikeerd, maarre altijd terug goed gekomen hoor!Maar op tijd de medicamenten, goed eten.dat doet al wonderen hoor!!

Ja en idd. de woefjes daar kruipt veel tijd in hee!!Volgens jouw site heb je d'er zes.....dus de zakken hondekrokskes zullen regelmatig moeten aangevuld worden!!
't is hier pokkeweer!! :twisted: :twisted: bij jullie ook???en da voor die gaste hunne eersten schooldag!!
Vandaag zijn't pensen me kompotte!! :wink:
Alle 'kem hier weer ne kandidaat op den datingsite voor 't antwoorde amai zenne..allemaal omter chiekst maar So Far Away hee..pfffff :? :?
Ja bij mij komt het oud zot nog boven heee..!!Vlinderkes in den buik en da op m'n 48ste!!Pekan den tram 50, maar ja dan komt de mens pas op snee zenne!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

03 sep 2007, 09:01

Hoikes Vivke nog es,

Alle zone dogsurvival, ja daar zullen hoogstwaarschijnlijk nog wa kennis van op de site in terugkome zekers...ik hoop da ge goe weer hebt....enneuuu.. nie vergeten daar bij die paters negoeie gaan te drinken zenne!!
Als we nu ons Anneke nog es horen sé!!

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

03 sep 2007, 09:06

Hellokes iedereen,

Ben terug van een druk weekend.. :P .zaterdag ben ik naar Planckendael geweest met mijn vriendin en haar 3 kinderen....veel geluk gehad met t weer he.. :D ..k heb mij daar goe geamuseerd zenne....veel beestjes gezien en OOK veel speeltuinen....ze hebben ons ook binnengelokt in zo ne koordengang....de deugeniete....maar t was plezant se...we moeste eerst door zo een klein gat kruipe en dan langs koorden verder gaan....t mooiste da ik daar gezien heb waren die witte tijgers.....da was sjiek se...k heb ne hele tijd staan op kijke.....en dan met die gaste naar de trampoline.....da vonde ze leuk se....s'avonds kreeg ik te horen van mijn vriendin dat ze alle 3 sliepe gelijk een roos....k kant gelove.....k heb ook goe geslape zenne....met tram mijne tram 5 is da nie meer gelijk vroeger he.. :wink: ...en zondag ben ik mosselkes gaan eten bij vriende.....mmmmm....ze ware lekker zenne......
en nu zitte we weer op t werk......pfffffff.....t weekend ga zo rap voorbij he....en da strondweer maak het nie beter... :evil: ...goe da ik hier nog eens mijn klapke kan doen se...... :P :lol:

groetjes ann

ps: wa ete we vandaag emteeke?....ik stel voor ne steak champignonroomsaus met frietjes en alle soorte salakes erbij....en dan ne goeie creme-glace... :P
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

03 sep 2007, 09:21

Hoikes Anneke,

Da steak archhidukske, ajajajajjajai toch... de zever loopt al uit mijn mondje!!'t is toch wreed hee......hoe lekker da dat weeral is hee!!! En dan goe bleu chaude gebakken zo een beteke tegen de saignant aan zo heeee....da da binneste zo goe rood nog is en sappig!!Zonen bien cuite lust ik nie zo goe eigenlijk, dan verliesde veel te veel de goeie smaak van't vlees zenne!En dan diene archiduc goe geflambeerd me ne ferme kwak cognac......van die klein champignon parisiennekes in en ons BMieke zal content zen!
En ons Vivke ma regime.....!

GRTZ,
EMTEEKE
:wink: :P
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

03 sep 2007, 10:21

Hoikes Anneke nog es,

Ja Planckendael is nie zo ver van hier, ik ken iemand die daar gids is....eigenlijk nooit nie geweest en 'tis hier maar 20minuutekes van mij, maar ja veel te zien. Vanuit Zaventem is da ook vrij kort zenne,als ge de binnenwegskes kent, diene tunnel onder de landingsbaan is er zo ene!
Want ge moet eigenlijk nie langs de autostrade!!

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

03 sep 2007, 14:14

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke nog es,

Ja Planckendael is nie zo ver van hier, ik ken iemand die daar gids is....eigenlijk nooit nie geweest en 'tis hier maar 20minuutekes van mij, maar ja veel te zien. Vanuit Zaventem is da ook vrij kort zenne,als ge de binnenwegskes kent, diene tunnel onder de landingsbaan is er zo ene!
Want ge moet eigenlijk nie langs de autostrade!!

GRTZ,
k weet het emteeke....maar ik moest eerst naar wemmel om mijn vriendin en de kindere te gaan hale....daarom ben ik langs d autostrade gerede....hare man had den auto nodig om te gaan werke....ziet ge....ja diene tunnel ken ik ook.....daar staan er altijd veel langs de kant van de baan om te kijke naar de vliegtuige....heb ik ook al gedaan....k vind da zo sjiek se....k zien ze graag vliege he...allee de vliegers he....en k vlieg er ook graag mee naar t zonneke.....da s de laatste 3 jaar nie meer gekunne....maar ja volgend jaar misschien....
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

03 sep 2007, 15:40

Hoikes Anneke,
Ja , ik zie dat ook wel graag hoor, zo van, die vliegtuigen da opstijgen en landen, Wanneer de wind OOST tot NOORDOOST is dan stijge ze op en komen vrijwel pal over mijn huis over, ge kunt nog goe zien van welke maatschappij ze zijn hoor!! En da toch wel al 20km in vogelvlucht!!En als ze binne komen , dan komen er ook veel over zulle, allemaal 'tschijnt richting Heist o/d berg,
want daar zou een soort parkeerplaats zijn, om ze dan via Steenokkerzeel te doen landen!

Anneke , wa zou daar van denken om morgen ne keer een goe Fondeu Bourgionneke te doen, schoon rundsvleesblokskes in de olie, veel saladekkes, een paar warme en koude sausekes, en als binnekomerke een platooke Zwitserse grisson!!Amai da zal ons Vivke weeral nie graag horen sé!
Maar ons Vivke mag altijd aanschuiven hoor!!

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

04 sep 2007, 08:10

Hallo allemaal,

Iedereen ne goeie hee.. en 'tweereke is percies al wa beter, we zien de zon en da is al wa zenne!!

Allee tot sebiet he !

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

04 sep 2007, 09:34

Hallokes,

voila se...k heb just meegedaan aan onze maandelijkse vlaggegroet....allee...circus....want da s hier nie gelijk vroeger zenne....nen hele rimram voor 2 minute.. :roll: ..k heb gene goesting vandaag om wa te doen se.. :oops: .g hebt zo van die dagen he....maar vandaag zie het er weer lekker voor t eten uit op ons forumke he....ma een sangriake met fruit erbij as entree vind ik ook lekker zenne....en da maak het weer goe he.... :D .....k heb just een paar lekkere peren gekrege van ne collega uit zijne hof....da is wa anders as uit de winkel zenne....k heb er al 2 op se....is misschien goe as nagerecht.....
en waar zit ons vivke?....ze heeft teveel werk met MIJN prutske he....hihi.... :lol: :lol: :lol:
groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

04 sep 2007, 09:57

Hoikes Anneke,

Ik wist nie da ge da nog moest doen diene groet! als da goe weer is valt da nog mee anders :twisted: :twisted:
In onzen tijd viel da ook nogal mee, als diene drapeau omhoog was was de show al over!!

Ja die peertjes ook lekker hoor, gestoofd in t 'potteke..mmmm met zo een gebonden helder sauseke bij,en da me een kippefileeke en krokettekes... mmmmm!!

Ja , ons Vivke heeft nu veel tijd nodig voor bij haar moeder te zijn, want ze blijkt nie al te best te zijn, in ieder geval beterschap hoor voor de mama!!!

Ja en da Prutske, volgens hare website gingen ze da beestje in de vuilbak smijten :twisted: :twisted: :? :?

En 'tis z'on lieveke heeee!!

GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

04 sep 2007, 10:15

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,

Ik wist nie da ge da nog moest doen diene groet! als da goe weer is valt da nog mee anders :twisted: :twisted:
In onzen tijd viel da ook nogal mee, als diene drapeau omhoog was was de show al over!!

Ja die peertjes ook lekker hoor, gestoofd in t 'potteke..mmmm met zo een gebonden helder sauseke bij,en da me een kippefileeke en krokettekes... mmmmm!!

Ja , ons Vivke heeft nu veel tijd nodig voor bij haar moeder te zijn, want ze blijkt nie al te best te zijn, in ieder geval beterschap hoor voor de mama!!!

Ja en da Prutske, volgens hare website gingen ze da beestje in de vuilbak smijten :twisted: :twisted: :? :?

En 'tis z'on lieveke heeee!!

GRTZ,
Hoi emteeke....
jaja t leger zonder vlaggestoet.....da ga nie he....dan leve ze hier nie meer....
ik hoop ook dat vivke haar mama vlug beter wordt...ik duim voor beide se....
en ons prutske in de vuilbak.....foei.....ma da geloof ik nie zenne, want vivke ziet da hondje veel te graag...met hare grote mond en haar klein hartje.....hihi :P :lol: :lol:

groetjes ann
my doggy is my baby