Katana's hoekje
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Het 'gat' niet gevonden ? Op den tast, vindt iederen 'het' wel... alleen als de waterspiegel hoog staat, kan je het ook zien... 
Naar analogie van een afbeelding in ez. Breugel's "spreuken en gezegden"... met twee schijten door één gat...
Naar analogie van een afbeelding in ez. Breugel's "spreuken en gezegden"... met twee schijten door één gat...
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Als men zoekt naar een zwart gat , ziet men den duivel ( eigen spreuk) , zal nooit gehomologeerd worden in dit land van Piet Klaas en co ...telloorlekker schreef:Het 'gat' niet gevonden ? Op den tast, vindt iederen 'het' wel... alleen als de waterspiegel hoog staat, kan je het ook zien...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Wout - Lid geworden op: 06 jul 2004, 18:06
Katana:
Niet van de gelegenheid geproffiteerd om een piratenvlagske te pikken van die woeste krijgers terwijl zij aan hezt aflappen waren? Aan de toekomst denken nietwaar Katénaé of is de rommelmarkt voor volgend jaar niet gepland?In LEOPOLDSBURG is het nu kalm , geen geknuppel meer van woeste motars op oorlogspad
Het denken mag zich nooit onderwerpen!
-
Wout schreef:De rommelmarkt duurt nog tot einde october , en daar iets van die kerels verkopen ( gepikt) , begin er zeker niet aan
Zoveel rommel in 't kamp katana?
En de Turken?
Goede klanten zeker?
Katana geeft hier zijn geheimen niet prijs om de Turken aan te porren , om te kopen
-
Katana lokt z'n klanten met zoetigheid, daar zijn Turken meester in...
Om de smeer likt de kat de kandeleer...
-
telloorlekker schreef:Katana lokt z'n klanten met zoetigheid, daar zijn Turken meester in...
Is wel wat van , maar katana neemt de mannen voor zijn rekening en Lady de vrouwen , proberen morgen weer een nieuwe taktiek , o.d.a. , de prijs wat opdrijven voor hun , en dan een streepje laten zakken , zoals bij een sexy-slipje , is plezant daar , een kermis van jewelste , veel te zien van allerlei mensen en wij zijn binnen , moeten het niet doen voor 't geld
-
Katana heb ik niet horen klagen over z'n ontvangen dotatie, maar wel over de overdaad van rommel waar hij vanaf wil...air schreef:Katana schreef:En dan maar klagen over dat klein pensioentje!wij zijn binnen , moeten het niet doen voor 't geld
-
air schreef:Katana schreef:En dan maar klagen over dat klein pensioentje!wij zijn binnen , moeten het niet doen voor 't geld
En dan , wat heeft dat te maken met het bedrag , dat katana krijgt van de belgique , leg dat eens uit , katana heeft steeds gewerkt , nooit geprofiteerd van dit land , nooit opde ziekenkasgeweest , nooit om
mededogen gevraagd , steeds in orde geweest met alles , heeft geen strafregister
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Jaja, maar ge zijt dan ook gene allochtoon, hé, om het met een platitude te zeggen!
ps:Heb ik je in andere postings ècht niet horen klagen over het kleine pensioen?
ps:Heb ik je in andere postings ècht niet horen klagen over het kleine pensioen?
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
In tegenstelling tot z'n soortgenoten kan Katana toch een "klein pensioentje" hebben; er zijn er toch behoorlijk met meer latten en sterretjes op hun epauletten die rijkelijker beloond worden en die minder hard 'gewerkt' hebben...air schreef:Jaja, maar ge zijt dan ook gene allochtoon, hé, om het met een platitude te zeggen!