Gewoon, gedichten
-
sunset - Lid geworden op: 26 mar 2007, 11:42
Lieve Hilde,
Waarom zou je je moeten verontschuldigen? Jij bent niet de eerste en zult ook niet de laatste zijn. En iemand lief noemen en dat zou ongepast zijn? Neen toch. Want weet je, ook al ben ik nu, tot jouw grote verrassing een man, ik ben nog even lief hoor *glimlacht*. Dus 'lieve sunset' houden we er gewoon in.
Liefs en fijne avond, sunset
PS: Op mijn eigen website staat een foto van deze man hahahaha
Waarom zou je je moeten verontschuldigen? Jij bent niet de eerste en zult ook niet de laatste zijn. En iemand lief noemen en dat zou ongepast zijn? Neen toch. Want weet je, ook al ben ik nu, tot jouw grote verrassing een man, ik ben nog even lief hoor *glimlacht*. Dus 'lieve sunset' houden we er gewoon in.
Liefs en fijne avond, sunset
PS: Op mijn eigen website staat een foto van deze man hahahaha
-
Morgenstern - Lid geworden op: 04 mei 2006, 13:15
Sunset
Even komen bij lezen .
Ook ik moet mij aansluiten
bij Hilde dacht ook dat je
een vrouw was
Lieve groetjes Morgenstern
Even komen bij lezen .
Ook ik moet mij aansluiten
bij Hilde dacht ook dat je
een vrouw was
Lieve groetjes Morgenstern
-
Morgenstern,
Ik vind dit misverstand - dat overigens door een eenvoudig bezoekje aan mijn eigen website had voorkomen kunnen worden *glimlacht* - best grappig. En begrijpen doe ik het nog altijd niet want schrijf nu meer dan veertig jaar onder dit pseudoniem en het is maar de laatste jaren dat men, afgaand op mijn schrijven en mijn pseudoniem, ervan uitgaat dat ik een vrouw ben. Nou, ik ben op en top man hoor *knipoogt*.
Dank je voor je bezoekje en het komen bijlezen. En ik mag toch hopen dat je, omwille van mijn sekse, niet plost wegblijft nu. Want ben en blijf dezelfde auteur hoor.
Liefs, sunset
Ik vind dit misverstand - dat overigens door een eenvoudig bezoekje aan mijn eigen website had voorkomen kunnen worden *glimlacht* - best grappig. En begrijpen doe ik het nog altijd niet want schrijf nu meer dan veertig jaar onder dit pseudoniem en het is maar de laatste jaren dat men, afgaand op mijn schrijven en mijn pseudoniem, ervan uitgaat dat ik een vrouw ben. Nou, ik ben op en top man hoor *knipoogt*.
Dank je voor je bezoekje en het komen bijlezen. En ik mag toch hopen dat je, omwille van mijn sekse, niet plost wegblijft nu. Want ben en blijf dezelfde auteur hoor.
Liefs, sunset
-
en altijd is er liefde
wanneer alle woorden gesproken zijn
vult zich de leegte met die bijzondere klank
treurzang van een afscheid
diep sluierend beweven spinnen het ruwe stucwerk
dat vervalt tot stof en vuil
heeft een aparte geur
in luchten vol verlangen
dwaal ik door kale kamers
ik smeek en bedel, vlucht mezelf
en ruik de geur van liefde
die mij - te zelden
warmt de tijd.
sunset 06-09-2007
wanneer alle woorden gesproken zijn
vult zich de leegte met die bijzondere klank
treurzang van een afscheid
diep sluierend beweven spinnen het ruwe stucwerk
dat vervalt tot stof en vuil
heeft een aparte geur
in luchten vol verlangen
dwaal ik door kale kamers
ik smeek en bedel, vlucht mezelf
en ruik de geur van liefde
die mij - te zelden
warmt de tijd.
sunset 06-09-2007
-
I.M. Luciano Paverotti
nog zijn het uren van donkerte
maar de nacht om de maan
draagt geen zwarte rouw
zij is het weten van morgen
wanneer tranen van de sfinx
als klanken van muziek
op as druppelen.
sunset 06-09-2007
nog zijn het uren van donkerte
maar de nacht om de maan
draagt geen zwarte rouw
zij is het weten van morgen
wanneer tranen van de sfinx
als klanken van muziek
op as druppelen.
sunset 06-09-2007
-
Morgenstern - Lid geworden op: 04 mei 2006, 13:15
Sunset
even komen bij lezen
liefs Morgenstern
even komen bij lezen
liefs Morgenstern
-
Nele,
Een heerlijk gedicht heb je hier neergezet. Dank je wel hoor.
En ik beloof je - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
Liefs en tot de 17de september bij leven en welzijn,
sunset
Een heerlijk gedicht heb je hier neergezet. Dank je wel hoor.
En ik beloof je - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
sunset
-
hilde m,
Goedemorgen en een heel fijne dag gewenst.
En inderdaad is deze op zanggebied begenadigde zanger, na een ziekbed van kanker aan de aalvleesklier, jammer genoeg overleden en leeft hij nu nog enkel verder in zijn onvergetelijke muziek.
En ook jou beloof ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
sunset
Goedemorgen en een heel fijne dag gewenst.
En inderdaad is deze op zanggebied begenadigde zanger, na een ziekbed van kanker aan de aalvleesklier, jammer genoeg overleden en leeft hij nu nog enkel verder in zijn onvergetelijke muziek.
En ook jou beloof ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
sunset
-
Alterego,
Jouw foto's erbij maken het geheel nog aangrijpender. Dank je wel en nog een heel fijne dag.
En ook voor jullie geldt dat ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jullie sites zal komen bezoeken om iets achter te laten.
Groetjes en tot de 17de september bij leven en welzijn,
sunset
Jouw foto's erbij maken het geheel nog aangrijpender. Dank je wel en nog een heel fijne dag.
En ook voor jullie geldt dat ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jullie sites zal komen bezoeken om iets achter te laten.
Groetjes en tot de 17de september bij leven en welzijn,
sunset
-
Morgenstern,
Ik beloof je dat ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
Dank je wel voor het komen bijlezen *glimlacht*.
Liefs en bij leven en welzijn tot de 17de,
sunset
Ik beloof je dat ik - na mijn vakantie die vandaag begint en duurt t/m 16 september (natuurlijk aan de Adriatische kust in mijn geliefd Italië) en nu de verbouwingswerkzaamheden aan de flats waar ik voorzitter van ben van de Vereniging van Eigenaars bijna af zijn - meer jouw site te komen bezoeken en iets achter te laten.
Dank je wel voor het komen bijlezen *glimlacht*.
Liefs en bij leven en welzijn tot de 17de,
sunset
-
lied van verlangen
de wind verdrijft de nevel
van gebroken beelden
en tranenkus draagt zacht
ons golvend naar elkaar
zwijg liefste, zwijg
en laat mij dromen
in jouw adem