Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Emteeke lief da ge met mij mee leeft, maar zo koud was da water ni hoor.
Een welkome afwisseling als ge gelopen hebt en ge zweet en koude wind was er ook ni. Het was heel plezant, maar ja ge moet ne grote hondenvriend zijn om aan zoiets mee te doen en dat ben ik.
De band met mijne hond is weer wat meer aangehaald, wij zijn twee handen op ene buik.
Zo ik vertrek maar weer naar mijn moeder, komiskes voor haar doen, apotheker enz....
Tot later
Een welkome afwisseling als ge gelopen hebt en ge zweet en koude wind was er ook ni. Het was heel plezant, maar ja ge moet ne grote hondenvriend zijn om aan zoiets mee te doen en dat ben ik.
De band met mijne hond is weer wat meer aangehaald, wij zijn twee handen op ene buik.
Zo ik vertrek maar weer naar mijn moeder, komiskes voor haar doen, apotheker enz....
Tot later
My dog is my live
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
vivke schreef:Emteeke lief da ge met mij mee leeft, maar zo koud was da water ni hoor.
Tot later
Hoi Vivke,
Ja , ik weet wat dat is hoor, voor Uw moeke zorgen!! Ik doe ook vrijwel dagelijks mantelzorg voor mijn moeke te samen met mijn zus!
Mijn moeke heeft Parkinson en Altzheimer, en daarvoor krijgt ze de nodige verzorging door verpleging en ons..... en ze is nu bijna96 jaar!!
Ja , en wat soms ook van de zaak is dat sommige mensen door een of andere redenen niet meer voor hun eigen ouders kunnen of willen zorgen!!
Allee, k'zen mij stillekes aan aan 't prepareren voor de kermis zelle
en d'as nie van de gewoonte!
Als ik voor ulle smoutebollekes moe opzij houde moe ge het ma zeggen zenne!!Ik ga toch ne keer schieten sé!! 't is na wel me gene FAL ma we zulle zien zie!Stel da ik zone grote pluchen beer win ofzo..amai
Ja, en dan is er ook nog ne mosselsouppee bij ons op 't dorp, en dan nog eetdagen bij de pompiers, 'kweet nie wa eerst doen sé
Volgende week breng ik wel verslag uit zelle!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ikke nog es,
Weet er soms iemand waar ge nieuwe legerbottinnen kunt kopen, de mijn zijn verslete....... en voor in de winter te gaan wandele is da goe hee!!
Ik heb ne 44
GRTZ,
EMTEEKE
Weet er soms iemand waar ge nieuwe legerbottinnen kunt kopen, de mijn zijn verslete....... en voor in de winter te gaan wandele is da goe hee!!
Ik heb ne 44
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Merciekes zelle, we zulle da es gaan sneustere sé!!!vivke schreef:LegerstockEmteechauffeurke schreef:Ikke nog es,
Ik heb ne 44
GRTZ,
EMTEEKE
O ja tees we geeft de chiro nog ne pannekoekeslag, da was ik vergete te zegge zie!! Ik peis d'ak volgende week moet regime sé......
Ons Anneke
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
BLACKJACK - Lid geworden op: 30 dec 2006, 09:48
Hoikes,
bedankt papaFreddy, zoals ge ziet aan mijn postnr ben ik van "de Vlaanders", Oost nog wel hé.
9 h. da zal wel een beetje vroeg zijn, want ben al gans de week zeer vroeg op, uitslapen zal wel ne keer plezant zijn.
Yep MTke, een paar smoutebollen ( hier zeggen ze oliebollen ) gaan er altijd wel in zenne. Amuseer U maar goe hé, zie alleen mr da de kater ni te groot is hé de day after .....
Grtz,
Blkj.
bedankt papaFreddy, zoals ge ziet aan mijn postnr ben ik van "de Vlaanders", Oost nog wel hé.
9 h. da zal wel een beetje vroeg zijn, want ben al gans de week zeer vroeg op, uitslapen zal wel ne keer plezant zijn.
Yep MTke, een paar smoutebollen ( hier zeggen ze oliebollen ) gaan er altijd wel in zenne. Amuseer U maar goe hé, zie alleen mr da de kater ni te groot is hé de day after .....
Grtz,
Blkj.
-
BLACKJACK schreef:Had gedacht van een klein bijeenkomsteke van de gasten van 't forumken hier, zaterdag, ma als'k 't zo lees zal der ni veel van in huis kome precies ???![]()
't Is toch ni naar 't ander eind van de wereld ?![]()
Blkj.
Hoi Beejee,
Ja, voor sommige zijn er natuurlijk onvoorziene omstandigheden, zoals ons Vivke, maar misschien organiseren wij wat later op 'tjaar iets op een wat centraler plaats in 'tlandekke. Ik leef eigenlijk zo een beke van dag tot dag,
vroeger te veel meegemaakt als je iets naar de toekomst plande , er negen kansen op de tien er wel iets tussenkwam! Uitstel is geen afstel hoor
Allee hier is 't zonneke al vrolijk z'en best aan 't doen zie, na de noen ne keer eens buite gaan sé
ni evident zulle..... 'k zal mij toch eens een goe maddamekke moete aanschaffe zie
Misschien op de kermis?? Wie weet??????WHISFULL THINKING?????
GRTZ,
EMTEEKE OP JACHT....hihihi
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Wat gek, ik krijg melding van een peebeeke en vind er geen mijn inbox,,
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hallokes iedereen,
ben er terug zenne....had effe wat anders aan mijn koppeke....maar t is alweer opgelost...
amai...k kan nie meer volge met wat jullie allemaal schrijve se....
beejeeke...sorry hoor...maar bij mij is er t weekend ook iets tusse gekome....
...k had thans graag gegaan....
emteeke..ik zou naar de milshop kunne gaan voor je botinnekes...had ik nog met punten kunne kope, maar die zijn afgeschaft...nu moete we betalen en ik denk dat je die goedkoper zult vinden in de stock...want in de milshop zijn ze duur...anders had ik da zeker graag gedaan hoor....
ik wens jullie een leuk weekend toe
t weer zal nie zo goe zijn maar toch kunne we het beste ervan make he....
groetjes ann
ben er terug zenne....had effe wat anders aan mijn koppeke....maar t is alweer opgelost...
amai...k kan nie meer volge met wat jullie allemaal schrijve se....
beejeeke...sorry hoor...maar bij mij is er t weekend ook iets tusse gekome....
emteeke..ik zou naar de milshop kunne gaan voor je botinnekes...had ik nog met punten kunne kope, maar die zijn afgeschaft...nu moete we betalen en ik denk dat je die goedkoper zult vinden in de stock...want in de milshop zijn ze duur...anders had ik da zeker graag gedaan hoor....
ik wens jullie een leuk weekend toe
groetjes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke,
Ja , d'as Imelda, ik woon op dezelfde baan een beke verder! Ja daar is alles in het blootje....hihi!![]()
Als ekkik daar voor den eerste keer binnekwam, amai zenne. daar komen veel mensen van den Brusselkant.
Tot sebiet hee
GRTZ,
EMTEEKE
hoi emteeke,
ja daar komt veel volk naartoe he....oei da wist ik nie da ge daar woont....
groetjes ann
my doggy is my baby
-
anneke57 schreef:Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke,
Ja , d'as Imelda, ik woon op dezelfde baan een beke verder! Ja daar is alles in het blootje....hihi!![]()
Als ekkik daar voor den eerste keer binnekwam, amai zenne. daar komen veel mensen van den Brusselkant.
Tot sebiet hee
GRTZ,
EMTEEKE
hoi emteeke,
ja daar komt veel volk naartoe he....oei da wist ik nie da ge daar woont....
groetjes ann
Hoikes Anneke,
Ja , eigenlijk een klein twee kilometerkes verder richting Blaasveld-centrum just achter het rond punt, ma ja 'tis in den environ hee!! Allee ge zij BACK IN TOWN!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Halloookes and gut meuning!!!!!
Ja, 'kzen terug verreze sé..... de zaterdag een beke goe geamuseerd, ma nie hevig zenne, een potteke gepakt, een babbelke gedaan me de mensen, nog een klasgenoot von damals tege gekome, beke rondgelopen op de kermis, en dan in 'tnaar huis gaan mijn stamkroegske nog eens binnegeweest, en den dag zat er op!!!!
'k heb wel goe geslape zelle....mmmmm!!
En gistere zondag een dagske recup gepakt....
lekker thuis gebleve.
Ja, en 'tvat is af bij ons op 'tdorp!!
Nu is't mei volgend jaar voor de volgende kermis!!!
Allee tot sebiet heee..
GRTZ,
EMTEEKE
Ja, 'kzen terug verreze sé..... de zaterdag een beke goe geamuseerd, ma nie hevig zenne, een potteke gepakt, een babbelke gedaan me de mensen, nog een klasgenoot von damals tege gekome, beke rondgelopen op de kermis, en dan in 'tnaar huis gaan mijn stamkroegske nog eens binnegeweest, en den dag zat er op!!!!
'k heb wel goe geslape zelle....mmmmm!!
En gistere zondag een dagske recup gepakt....
Ja, en 'tvat is af bij ons op 'tdorp!!
Allee tot sebiet heee..
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,
Ik zen hier terug zenne, 'k em al de hele week een goe grieppekke
,
percies da ons vrienden ook zo en beke getroffen zijn .... ma ja tot een dees zekers heeee!!!!!!!!!
GRTZ,
EMTEEKE ME EEN VALLING

Ik zen hier terug zenne, 'k em al de hele week een goe grieppekke
percies da ons vrienden ook zo en beke getroffen zijn .... ma ja tot een dees zekers heeee!!!!!!!!!
GRTZ,
EMTEEKE ME EEN VALLING
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,
nu ist effe gelede da ik nog iet geschreven heb he..
..maar k had het druk druk druk..
..s morgens vroeg gaan werke en s avonds laat terug thuis....op t werk sta ik er alleen voor en heb nog de tijd nie om op ons forumke te kome.....oef eindelijk ben ik er geraakt.....
ik heb wel de menukes van ons emteeke gemist se....van t weekend ist weer druk want mijn ma is in t land he....voor de tijd da ze in belgie is moet ik ervan profitere om naar haar te gaan he....tot half december zou ze toch blijve....
hoe gaat het met ons emteeke zijne griep?....
en ons vivke heeft het ook druk met haar moeke.....maar ja t zal wel beter zeg ik altijd....
groetjes ann

nu ist effe gelede da ik nog iet geschreven heb he..
ik heb wel de menukes van ons emteeke gemist se....van t weekend ist weer druk want mijn ma is in t land he....voor de tijd da ze in belgie is moet ik ervan profitere om naar haar te gaan he....tot half december zou ze toch blijve....
hoe gaat het met ons emteeke zijne griep?....
en ons vivke heeft het ook druk met haar moeke.....maar ja t zal wel beter zeg ik altijd....
groetjes ann
my doggy is my baby