1971-72 - 43A Brakel
-
Woodpecker - Lid geworden op: 17 dec 2006, 18:28

..ik zit geknield neer;achter mij staan Erwin Cornelis en Peter D'haenens...en ik herinner mij nog heel goed dat we lang in de bar blijven plakken zijn tot 01.00 of 01.30 .....tegen we goed en wel onze rolluikjes deden zakken hoorden we de sirenes loeien voor en oefening...en dit op een zondagochtend rond 03.00......wat een tijd zeg......
..Twee foto was een zoektocht in Brakel City.....ik sta tweede van links en onze Padre stond in het midden voor de ingang van de kazerne..
-

..waar ik stukscommandant van was...de C-20mm...voor de nabije verdediging....mensen mensen wat een miserie had ik met dat ding......er was zo'n bezine moteurke aan dat je moest ingang trekken met een koord....zoals een grasmachine...ofwel trok je de koord stuk of had je de helf van diene moteur in je handen.....en dan overschakelen op manuele bediening......tegen we een vlieger(een mirage) in het oog hadden waren we al om zeep....figuurlijk he...
-

...twee foto's van tijdens een Tac Eval op de Charlie site in Hausheide....op de eerste foto een zich op de site en op de tweede foto ik als echte fighter
serieus koud en heel veel sneeuw..........daar heb ik nog wat uurtjes afgeklopt als postcommandant........
-

...viola se,hier hebben jullie er al enkele,binnenkort kom ik er nog wat afdroppen.....hou jullie goed en tot laters...Greetz Woodpecker/Phil (1S.M (reserve) bij Staf Provincie Oost-Vlaanderen)
-
danys - Lid geworden op: 04 jun 2007, 21:59
Beste Philippe,
Ja inderdaad een aantal mooie souvenirs uit het verre Brakel. Ik heb ook nog eens rondgekeken en ik stuur er ook nog enkele door.
Groeten,
Dany, kroo lichting 1986

zicht op het Ijzeren gordijn

Het belangrijkste natuurlijk, onze verlofkaart.
Ja inderdaad een aantal mooie souvenirs uit het verre Brakel. Ik heb ook nog eens rondgekeken en ik stuur er ook nog enkele door.
Groeten,
Dany, kroo lichting 1986

-
mucki - Lid geworden op: 02 okt 2007, 20:21
hoy ik was in brakel van juni 71 tot mei 72 in de stafbattery god waar is de tijd zegt takeval jullie nog iets Het was daar nog zo slecht niet toffe cafe s waarschijnlk bestaan de meeste niet meer god jo de kazerne een rusthuis enik werk nu in een rusthuis
-
..Ahoi Dany,we zullen elkaar waarschijnlijk juist gemist hebben in Brakel denk ik....ik was daar tot eind mei '86.....normaal moest ik al afgezwaaid geweest zijn in februari 86....maar ik had nog 3 maanden bijgetekend in het Klein Kasteeltje.....danys schreef:Beste Philippe,
Groeten,
Dany, kroo lichting 1986
Greetz
Phil