Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

09 okt 2007, 09:25

Hoikes ikke nog es,

Ja, me al die wederhorens zoude nog vergete een menukke te maken sé!

Vandaag is da een goe straf ajuinsoepekke me nen hutsepot; goeie herstkost dus...yes,yes!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

12 okt 2007, 08:43

Hallookes allemaal,

Ja, ik z'en hie terug zenne, ma de laatste dagen is ons moeke wa ziekskes....
en dan komt het er dikwijls nie van he...!! :wink: :wink: Ma ja een paar daagskes goe soigneren.. en 'tis weeral ok heee!!

't Is hie weeral goe dicht van de mist!
Allee tot horens!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

12 okt 2007, 21:58

Hallokes,

amai die ajuinsoep en da husepotteke...da mag ik ook wel...na een goei wandeling in de kou kan da smaken se....
vandaag heb ik patatjes met verse appelmoes en ne chipolatta gemaakt....lekkerrrr....
k heb mijne zoon gezien se....ben zo blij ....t deed wel raar...k moest goe kijke, want ik herkende hem bijna nie....amai die is veranderd...er zat ook 9 jaar tussen he...t wederzien was zo emotioneel van beide kanten....volgende week vrijdag ga ik terug naar antwerpen en dan breng ik hem mee voor t weekend bij mij thuis.....yesyes....ik weet da vivke haar bedenkingen heeft, maar k heb mij gewapend zenne....ben da al gewoon....maar t is en blijft mijn kind....in elk geval merciekes voor jullie steun....dat deed goed.....ik hou jullie op de hoogte se....

groetjes ann :P :P
my doggy is my baby

anneke57

12 okt 2007, 22:03

Emteechauffeurke schreef:Hallookes allemaal,

Ja, ik z'en hie terug zenne, ma de laatste dagen is ons moeke wa ziekskes....
en dan komt het er dikwijls nie van he...!! :wink: :wink: Ma ja een paar daagskes goe soigneren.. en 'tis weeral ok heee!!

't Is hie weeral goe dicht van de mist!
Allee tot horens!!

GRTZ,
EMTEEKE :wink:

oei emteeke, ik wens veel beterschap voor je moeke zenne.. :wink: .t is er t weer voor he....hopelijk is het nie te erg.....want er zijn veel mense aan t snottere se....k heb het ook zitte.....maar ja met een paar sederginekes komt da wel goe.....

tot later he dada ann :P :P :P
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

13 okt 2007, 08:06

Hoikes Anneke,

Goe nieuws, me ons moeke is't al stukken beter zenne....oef :wink: Nu den 23ste wordt ze toch 96 jaar!!
Allee, da moet wa geweest zijn zeker, zo na zoveel jaren zoonlief terug zien!!
Me een beke seffes zal da wel terug op z'en plooi komen hee!!
Ge ziet da dikwijls in zo van die programs op den TV waar ze ook na veel jaren mekaar terugvinden.
Ik moet nog iets uit zjoubedere , wa ik vandaag ga nuttigen zie!!
Misschien es een goe tomatensoeppeke me ballekes en een boke dabij!! :P :P
Allee tot zolang hee!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

14 okt 2007, 01:21

Hallo emteeke,

merciekes voor de steun...t doet goe om er eens over te kunne praten op ons forumke....k zal nog veel werk hebben met hem maar t is mijn kind en hopelijk heeft m de moed om eraan te werken...ik kan maar mijn best doen he.... :?
vandaag moest ik er heel vroeg uit...om 7.30 zat ik al in mijn autoke richting lebbeke naar mijn ma...vandaar naar lochristi...naar t kerkhof naar mijn pa....dan naar eeklo op bezoek bij vrienden van haar....amai goe da ik mijne tomtom bij had....daar blijve plakke tot 19.00...dan terug naar lebbeke om mama af te zetten...daar nog wa blijve babbele over de zoon natuurlijk....tot 23.15 ongeveer....en terug naar zaventem...in merchtem omleiding haha....dus omrijden via asse....ben just een uurke thuis se....maar t was leuk....

ik ben blij te horen dat het goe gaat met je moeke....zo ben je weer wa gerust he....96 jaar is ne mooie leeftijd...mijn ma is er 71....ze kan nog goe babbele en zagen....dus da gaat goe he....verlede week heeft ze zitte verhuize met hare dressoir....helemaal alleen...in plaats van iets te zegge...maar ja...k kan nie veel zegge want ik ben dezelfde :oops: :oops:
mmmmmm tomatesoep met ballekes.....k heb er nog in de diepvries...ik denk da ik ons emteeke eens ga moeten uitnodigen om te komen eten....k krijg er zin in om zo eens in t echt een menuke te maken....met aperitiefke enz.... :P :P misschien heeft ons vivke en hare man ook eens goesting om mee te doen....is da een goe idee?

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

14 okt 2007, 08:19

Hoi Anneke,

Amai, da was nen helen tour de Belgique, wa gij gisteren gedaan hebt....pffff amai!! :? :? De nieuwe bannekes van t'autooke hebbe al goe dienst gedaan!!
Ja, ons moeke is terug goekes zenne, maar ze heeft wel Parkinson en Altzheimer dus van babbele komt niet veel meer van in huis hee!!Maar met medikamentjes houde wij da wel stabiel hoor!! :wink: :wink:

Allee me zoonlief zal da wel lukken zenne, gewoon regelmatig een goe klappeke doen en mekaar trachten te verstaan!! :wink:

Ja ,da invitasekke, da's heel lief, mischien ff. ergens begin volgend jaar ofzo, ma da zien we dan nog wel, tees jaar lukt da zeker al nie meer want morgen start het jachtseizoen en dan zen ik nogal regelmatig van dienst in de weekends.

Die tomatensoep me ballekes is voor vandaag, gistere na 'tfritkot geweest..manman mijn BMieke !!

Allee begin van de week zijn ze hier bij ons begonnen met de steenweg op te breken!! :twisted: :twisted: 't is hie al wa zenne, maar ze zegge da 'tga schoon zijn als 't af is....hihi! Da z'en we nu vet mee sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

14 okt 2007, 21:13

Emteechauffeurke schreef:Hoi Anneke,

Amai, da was nen helen tour de Belgique, wa gij gisteren gedaan hebt....pffff amai!! :? :? De nieuwe bannekes van t'autooke hebbe al goe dienst gedaan!!
Ja, ons moeke is terug goekes zenne, maar ze heeft wel Parkinson en Altzheimer dus van babbele komt niet veel meer van in huis hee!!Maar met medikamentjes houde wij da wel stabiel hoor!! :wink: :wink:

Allee me zoonlief zal da wel lukken zenne, gewoon regelmatig een goe klappeke doen en mekaar trachten te verstaan!! :wink:

Ja ,da invitasekke, da's heel lief, mischien ff. ergens begin volgend jaar ofzo, ma da zien we dan nog wel, tees jaar lukt da zeker al nie meer want morgen start het jachtseizoen en dan zen ik nogal regelmatig van dienst in de weekends.

Die tomatensoep me ballekes is voor vandaag, gistere na 'tfritkot geweest..manman mijn BMieke !!

Allee begin van de week zijn ze hier bij ons begonnen met de steenweg op te breken!! :twisted: :twisted: 't is hie al wa zenne, maar ze zegge da 'tga schoon zijn als 't af is....hihi! Da z'en we nu vet mee sé!!

GRTZ,
EMTEEKE

ja mijn banden zijn al goe ingereden....vandaag heb ik da wel gevoeld...ben er geen 20 meer he...maar allee vanavond vroeg gaan slapen....dan gaat het weer he....

geef je moeke maar nen dikke kus van mij....want da is nie niks he....maar k heb t gevoel dat ze zich toch kranig houdt he....allee vooruit we hebbe precies allemaal wa te doen met ons moeke....we zijn zelf al rond de 50 ...ons moekes blijven ook nie jong he....

doe jij mee aan t jachtseizoen :?: ...je gaat toch nie schieten he....want ik heb altijd pijn in de plaats van die beestjes....ocharme....

awel ik heb vandaag ook tomatensoep gemaakt voor mijn vrienden....en ze vonden ze lekker....k heb den overschot moeten meegeven....hihi....

en voor de invitatie....die blijft gelden he....begin volgend jaar moeten we toch eens afspreken....ons vivke zal da ook wel leuk vinden....as de steenweg gemaakt is....amai da s nie zo leuk he....met diene modder enz....bah....k zou t ook nie leuk vinden....verleden jaar hebbe ze bij ons op t kruispunt plankieren en bloembakken aangelegd....sommige weken kon ik nie in mijn garage.....omdat de boel opengebroken lag....en da vond ik lastig....maar nu ist mooi geworden....k heb ne hele tuin voor mijn deur nu....hihi

dadakes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

15 okt 2007, 07:57

Hoikes Anneke,

Wa da schieten betreft kan ik U gerust stellen zenne,gewoonlijk doen ik de hapjes en de droogjes en de natjes!! :P :P Ik heb geen vergunning voor die dingen!!
En daarmee is de week weeral begonnen sé!

Alle tot horens hee
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

15 okt 2007, 09:38

Allée anneke k' ben toch blij dat ge Kevin terug gezien hebt en zoals ge zegt 't blijft uw kind hé. Ik heb gewoon mijn bedenkingen (een beetje maar zulle) omdat ik ni wil dat ge weer gekwetst wordt hé.
Maar iedereen kan veranderen en ge moet ge ze ook de kans geven hé.
Ben toch blij dat ge hem terug gezien hebt. 'k Hoop wel dat ge nu weer geen problemen krijgt met diene ander oelewapper (ge weet wel wie ik bedoel)

'k Heb gisteren een goei wedstrijdke gespeelt, allee toch al beter dan de vorige (mijn woef is mijn kind hé)

Voorruit nog ne goeie maandag voor iedereen en tot devolgende hé
My dog is my live

anneke57

15 okt 2007, 19:44

Hallo vivke,

diene andere oelewapper :?: :?: ...hahaha.....da vind ik een goei....k heb er gene schrik van zenne....die kan mij toch niks....vrijdag zie ik kevin terug se....k heb congé gepakt.....nè.....en k ga ervan genieten....natuurlijk ben ik voorzichtig he....en gewapend....

voor jou ben ik ook blij se....een goe wedstrijdje geeft weer moed en motivatie voor jou en je kindje he.....

dadakes ann
my doggy is my baby

anneke57

15 okt 2007, 19:51

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,

Wa da schieten betreft kan ik U gerust stellen zenne,gewoonlijk doen ik de hapjes en de droogjes en de natjes!! :P :P Ik heb geen vergunning voor die dingen!!
En daarmee is de week weeral begonnen sé!

Alle tot horens hee
GRTZ,
EMTEEKE
hallokes emteeke,

allee vooruit ik ben gerust zenne....je lijkt mij ook veel te braaf om zoiets te doen se :P :P ...van de jagers moet ik niks hebbe....doe maar iets in hun natje dan kunne ze nie meer schiete....hihi....en in hun hapjes iets om diarree te krijge....kunne ze schiete op de pot.... :oops: :oops: ....lelijk van mij he.....

geen menuke vandaag emteeke :?: ...bij was iet simpel ...patatjes met tomaten en een doos zalm....k was moe en had gene goesting om al mijn potten uit te halen....

dadakes ann :P 8)
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

16 okt 2007, 08:01

Hoikes Anneke en Vivke,

Ja, Anneke da zegge ander mense ook sé, da ik veel te braaf zen voor deze wereld! :P :P En 't onnozele van de zaak is dat die braafheid dikwijls nie begrepen wordt :evil: :evil: Enneuh ik zie beestekkes ook graag zulle... alleen kan ik er gene tijd voor vrijmaken :? ! Want da beestje zou zich zooooo ongelukkig voele bij mij zenne! Nogal en chance da 't er mense zijn gelijk als gij en ons Vivke die da wel doen.hihi!!

Gistere me da weer nog wa in den hof gedaan, en d'er komt al terug wa zicht in, want diene hof was percies ne jungle :? :? Als ze nu nog es den overschot van de gezaagde bomen komen halen, dan is't terug een balzaal......yesyes!!

Vandaag zal't simpel zijn, een goe omeletteke me meegebakke hesp en een boke me een jatteke koffie!! Jaja!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

16 okt 2007, 15:01

Hallokes,
Ja , ik zen hie nog es sé, weeral nen helen boel vanalles en nogwa gedaan!

Eerst van de voormiddag ons moeke gaan bezoeke.....en die doe da terug goe zelle....jiepie!! :wink: :wink: Dan nog wa in den hof gezete, goe weer zenne!! :lol: :lol: :lol: En dan kort na de noen mijne benede gedaan, es goe in 't soppeke gezet, 't stof afgedaan en da riekt weeral goe friskes!! Ik peis van morge es den bove te doen, me nat deze keer want ik heb planchee, gewoonlijk doenek da me zone zwieper da ge door de venster moet uitschudde, ma da zijn soms mijn gebure nie mee content...hihi!! :P :P

Alle ge zie da diene legerdienst nog altij z'en nut heeft zenne, amai ook al zoiet, ik heb zo een grote plastieken bak voor de PMD in te doen, en alles da daar in ga van pottekes en de rimram was ik eerst es goe af en dan ga da d'er in, en da stinkt da nie heee!! En achteraf da'tem leeg is was ik die nog es uit!! In den tijd waste wij onze vuilbak ook me warm water uit sé, allemaal geleerd bij den troep zie!!

Ja,voor schoonmaaktips moete ie z'en zenne!!

GRTZ,
EMTEEKE ALIAS MR. PROPER
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

17 okt 2007, 18:32

Hoikes allemaal,

Ja , beste mense ik z'en vandaag nie op den bove begonne zenne......pffff,
da weer weeral sé! :? :?
Gisteren, hebbe kik nog wa klein commiskes gedaan, en me het glas na den bol geweest, om het er in te kappe......amai 't was gelede van voor de zomer!! En als ge alleen woont heb ik wel verschote wa ge allemaal bijeen krijgt sé! :P :P Ik wist nie da daar nog een leeg fleske bij was voor de valling! :o :o
Deze noen ne keer een goe erwtesoeppeke, goe dik me dikke stukskes sausiskes me in, genuttigd en da deed goe zenne; me da triestig weer!! :( :(
Daarna nog een goe sposekke hutsepot en voila, ne mens zou voor minder!

En om het feest helemaal compleet te maken hebbe kik deze avond nog ne goeie thuisbrengitaliaan binne zie! :P :P 't was Pollo Bolzano me frittekes en een salaatteke, en 'k zen aan 't nageniete sé!!

Allee tot zolang zenne!! 8) 8)

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!