Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Peetje Maurice

17 okt 2007, 18:45

schanulekes schreef:Ik dacht ik ga daar eens lezen over Hawkisten en het leger maar daar is hier de laatste 50 postings geen sprake meer van.
Ja, dat is hier een chatbox tussen Emteechauffeurke en Anneke. Dat heeft hier in de verste verte niets met het leger te maken.

DE AVONTUREN VAN EMTEECHAUFFEURKE EN ANNEKE!!! Misschien bloeit er wel iets moois tussen die twee....
Laatst gewijzigd door Peetje Maurice op 17 nov 2007, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan (Ph. Bosmans)

Emteechauffeurke

17 okt 2007, 19:14

Peetje Maurice schreef:
schanulekes schreef:Ik dacht ik ga daar eens lezen over Hawkisten en het leger maar daar is hier de laatste 50 postings geen sprake meer van.
Ja, dat is hier een chatbox tussen Emteechauffeurke, Anneke en Vivke. Dat heeft hier in de verste verte niets met het leger te maken.
Hoi de Peet,

Het is NOOIT de bedoeling geweest van mij om dit topic als een goedkope CHATBOX te gebruiken tussen de door U gealludeerde personen, mijn bedoeling was om ff. geheel buiten het leger, de mensen doen van gedachten te wisselen over wat huis tuin en keuken dingen, van in het begin heb ik gesteld dat iedereen welkom was. Als er iets specifieks te melden is dan richt ik mij tot de relevante topics!!
Ook stel ik tot mijn grote vreugde vast, dat, qua rendement, naar de verhouding hits en bijdrage, dat ik het ABSOLUUT NIET SLECHT DOE!!
Dus moet ik concluderen dat ons topic ondanks de niet relavantie naar het legergebeuren toe het supergoed doet!!!!!!

In ieder geval laat ik mij niet ontmoedigen hoor!
Ik wens U bij deze veel succes met Uw topic !

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Peetje Maurice

17 okt 2007, 21:45

We gaan daar nu geen sport van maken hé. Wie de winnaar of de verliezer is. Zo'n topic als de jouwe da's wel een heel goedkope en gemakkelijke nietwaar! Pas op, ik heb helemaal niet tegen een gezellige babbel hoor, maar ik vind dat dit hier niet past, (maar wie ben ik), want
wat staat te lezen in het onderwerp "Legerdienst" :

"Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen".

Dat is toch het onderwerp, niet van zoiets in de aard van "mijn patatjes gekookt zie en nu ff wachten tot ze gekookt zijn se", het gaat weer smaken zenne deze middag en deze avond een frituurke doen se om den hoek se," enzoverder enzovoort, dat is een gezellige chatbox, voor degenen die al de tijd van de wereld hebben, maar dat heeft dus niets met het eigenlijke onderwerp te maken. Daarvoor zijn er wel andere sites.

Soit, Emteechauffeurke, ik heb eventjes mijn gedacht gezegd zie en ik ga kikke je nog veel succes toewense sie met je topic zenne!

Even goede vrieden hoor! Da's zeker! :wink:

Peetje :roll:
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan (Ph. Bosmans)

Genieterke

18 okt 2007, 02:59

Zware kost!!!
Niet te vergelijken met 'Five in One'! :lol:

Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !

Emteechauffeurke

18 okt 2007, 09:03

Genieterke schreef:Zware kost!!!
Niet te vergelijken met 'Five in One'! :lol:

Hallokes,

Och ja, moest er werkelijk iets zijn met het al dan niet betrekking hebbende naar het leger toe van mijn topic zouden de moderatoren al lang de alarmbel hebben gehanteerd!! :P :P
Dus bij deze ga ik er van uit dat ik wel degelijk hier mijn plekje verdien...hihi!!

GRTZ,
EMTEEKE 8) 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

18 okt 2007, 18:24

Hallokes emteke,

amai....ge hebt hard gewerkt se....in de tuin....gepoetst in huis....da s meer as ik....mijn glas staat nog altijd in mijn kot.....hmmm....morgen heb ik weer gene tijd, want ik moet naar antwerpe naar mijne zoon...hihi...k ga heel vroeg vertrekke want ik moet rond 8 uur ginder al zijn....spek met eieren gaan eten en dan met de tram tege 10 uur afspraak ergens weet mijne zoon wel.... :P :P ....en dan toereke doen in antwerpen se....
vandaag heb ik het er op t werk van genome se...deze namiddag naar de milshop in peutie met ne collega....yesyes....k heb gekeke naar de prijs van een paar botinne...amai....60€ vrage ze daarvoor....die zijn zot geworde bij t leger.....goe da k er nog een paar reserve staan heb....maar allee...k heb weeral een paar eerste dotaties (moet je nie betalen)...want we moete nu onze naam aan de ene kant en "belgium" aan de andere kant op ons uniform zetten....bah....weeral werk....kwestie van ne mens bezig te houden he....goe da we onze stamnummer er nie moete bij zette...dan ware we helemaal een nummerke....haha....
deze middag heb ik ook lekker gegeten....vol-au-vent met puree....lekkerrrr....vanavond een boke se ...en dan rusten in de zetel....

dadakes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

19 okt 2007, 08:41

Hoikes Anneke,

Ik hoop da ge U tees weekend goe amuseerd, seg da in Antwerpe me die spek en eieren, is da nie da heel gekend etablissement me diene zelfde naam?? :?: Da is da in de buurt van de dokken..!
Amai, diene tenue, d'as bijna een mannekesblad :P :P Die prijs van die bottinnekes valt nogal mee, in de legerstock koste die, dezelfde ABL, bijna 80€, ik heb da ne keer opgezocht op de site van een gekende legerstock!!

Nu hebbe kik dees week een reklammeke in de bus gekregen van hier nie ver vandaan waar ze ook goei wandelbottinne wel nie ABL verkopen, ik zal da ne keer es goe gaan sneustere sé... :P :P

Vandaag gaan ik het es goe kalmkes houde, beke afwas doen enz enz !!
En deze noen is 't een gewoon boke me toeslag, yesyes!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

25 okt 2007, 17:04

Hallo Everybody,

Door bepaalde omstandigheden geheel buiten mijn wil zie ik mij genoodzaakt deze topic voor onbepaalde tijd te stoppen!!Graag wil ik iedereen bedanken voor de bijdragen in dit topic!
Vanaf nu zal elke correspondentie geschieden via mijn persoonlijk E-mail adres, ver weg van ongenode gasten die het minder goed menen!!
Waarvan akte!!

GRTZ,
ROBERT :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Genieterke

25 okt 2007, 22:44

Emteechauffeurke

Je niet zo snel laten ontmoedigen.
Het gekrakeel over het wel en wee van een topic doet niets ter zake.
Trouwens niemand kan aanspraak maken op een topic.
Deze site behoort toe aan Pascal Vyncke
en het forum dat hij ter beschikking stelt is voor de seniorengemeenschap.

Als bepaalde mensen zich storen ... aan een bepaalde topic ...
waarom bezoeken zij hem dan?

Het plezier van een gezellige babbelbox moeten jullie je niet laten ontnemen. De deur stond open ... die het wenste kon instappen.

Laat je leven niet vergallen ... het is véél te kort geniet ervan!

ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
Gast

25 okt 2007, 23:58

Hallo MT-ke, dit topic werd door jou gestart als gezellige babbelbox, dat werd het dan ook, niemand maar dan ook niemand heeft ook maar één gram recht om kritiek te geven over de inhoud er van. Wie graag iets anders zag moet maar een ander topic beginnen,en hier wegblijven. Laat je plezier niet vergallen door gelegenheidsmoderatoren die hun eigen denkwereldje menen overal te moeten opdringen. Ik leerde je kennen als iemand die in andermans topics gerichte en mooie stukjes schreef met respect voor de geest van het topic, in jouw topic hier las ik graag jullie ongedwongen stukjes zonder de deelnemers te tellen. MT-ke als een man van de wereld, eens ernstig...een mening gevend...hier als een gezellig man die graag eens over de geneugten des levens praat...en ook al postte ik hier bitter weinig...mijn kameraadschappelijke glimlach kon jij helaas niet zien bij het lezen van jullie ongedwongen stukjes :) . Kop op jong ! En aan de criticasters...elders op seniorennet staat leesvoer voor twintig jaar aan één stuk. :wink:
Gr, Willem

Emteechauffeurke

29 okt 2007, 08:29

Hallookes allemaal,

Bedankt voor de morele steun hoor, da doe deugd!! :wink:
Ik heb een nogal lastige periode achter de rug om priveredenen!!
Daarom heb ik besloten om het forumeke terug nieuw leven in te blazen sé!! :roll:
Vandaag is da hier jaarmarkt, ma da weer valt hier serieus tegen :twisted: :twisted: Dezen avond loopt hie gene ene nuchtere nie meer rond...hihi
Bijna overal kunde gaan, schep me frittekkes gaan eten!! :lol: :lol: Schep is een variante op het gekende stoofvlees, maar dan van paardevlees gemaakt!!Ook is da minder zwaar, minder vet enzo!!Bmieke!! :P :P
Ook de klassieke ballekes me krieksken staan hie op 'tmenu, ballekes zijn da nie zo, ma wel ballen, goei grote zenne....mmmmmm!!Voor diegene die nog geen hoevebeesten hebben gezien is er genoeg keus om te zien!!Ik denk rond dezen tijd me da weer , da alle cafees al vol zitten zie, dienen tap zal aan 't marsjeren zijn!! Hikhik...weuhhhh, weuhhhh, ze zulle al nie meer weten van welke parochie ze zijn sé!!

En deze avond, als 'tweereke meezit is 't groot vuurwerk!!

Hoe zou het me de madmoisellekes zijn??

Alle tot zolang he!!
GRTZ
EMTEEKE BACK IN BUSYNESS :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

29 okt 2007, 22:27

Hallo Emteeke,

wa lees ik hier allemaal????...natuurlijk is ons emteeke "BACK IN BUSINUS"....da is hier ne gezellige babbelbox onder de HAWKISTEN over koetjes en kalfkes....en daarmee uit....hihi....t is belangrijker dat de hawkisten mekaar weer wat nader komen en eens wa vertellen over hun interesses, hun leven nu, enz....voila da s mijn gedacht ervan.....
dus vandaag heb ik lekker steak gegeten met frietjes en een lekker tomateroomsauske met look....mmmmmmm..... :P :P :P ...

ja emteeke k ben er effe tussenuit geweest zenne...k had wa werk met mijn zoneke.....die leeft nu bij mij he.....maar allee morge nog ne dag werke en dan zijn we 5 dagen thuis...joepie!!!!!.....k kan t gebruiken, want t is weer druk geweest se......

groetjes ann

ps ons vivke????
my doggy is my baby

anneke57

29 okt 2007, 22:35

en nog iets ....as ons emteeke durft stoppen met zijn forumke, dan maak ik er een open en dan kan ons emteeke weer schrijven over zijn menukes zoveel hij maar wil!!!!.....da moest er ook nog af.... :P :P :P :P :twisted: .....in deze forum hebben viv en ik al veel steun gekregen ook....met alle capriolen die we meemaken....hier denken de mensen nog eens aan mekaar.....

sebiet nog een kremmeke eten se met caramelsaus....hihi.....

groetjes ann
dikke kus voor ons emteeke se :P 8)
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

30 okt 2007, 14:41

Hoikes Anneke,

I 'kzen ne keer content da ik u terug ne keer hoor sé!!
Ja , het zit nie mee want ons moeke is zeer ziek en we moeten ons op iets beginnen voor te bereiden, gistere was't kritiek, vandaag terug wa stabieler!!
Ma ja we zien wel zenne!! :? :? Als ge een dees van mij nie hoort dan weet ge iets he!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

31 okt 2007, 22:44

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Anneke,

I 'kzen ne keer content da ik u terug ne keer hoor sé!!
Ja , het zit nie mee want ons moeke is zeer ziek en we moeten ons op iets beginnen voor te bereiden, gistere was't kritiek, vandaag terug wa stabieler!!
Ma ja we zien wel zenne!! :? :? Als ge een dees van mij nie hoort dan weet ge iets he!

GRTZ,
EMTEEKE

Hallokes emteeke,

oei da is zo geen goe nieuws se....als je wil babbelen erover ...dan weet je mij te vinden he....

groetjes ann
my doggy is my baby