radeloze moeder
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11

Hallo iedereen,
ik ben van gisteren terug en de vakantie heeft mij goed gedaan we hebben eigenlijk 14 dagen goed weer gehad.
Maar 14 dagen ten volle hebben we geen rust gekend want zondag waren we efkes naar huis geweest om al materiaal komen af te zetten en wat raad je ? Ja de jongste zoon stond hier aan de deur, hij moest ginder buiten omdat hij 2 regels overtreden had. Neen niet met gebruik, maar een vb: er werd 's avonds om 23u30u nog aangebeld en er was maar 1 verpleegster die nachtdienst had , mijn zoon en nog 2 andere jongens waren uit bed gekomen en door het raam gevraagd wat die persoon in kwestie zo laat nog kwam doen en dat was al genoeg om een gele kaart te krijgen. En zo 2 kaarten is naar buiten. Dan moeten ze nadenken over hun fouten en kunnen ze nadien terug opgenomen worden.
Maar dat is telkens keer terug van nul beginnen he, de wachttijd, terug alle dagen bellen om terug binnen te mogen en terug maar afwachten...
Het enige positieve is dat hij nu lichamelijk clean is. De psychische ontwenning is de zwaarste en dat moet hij zeker nog doen en daarvoor is hij toch nog altijd bereid dat te doen.
Dus ja het is zoals al vele mensen mij gezegd hebben , het is een zware strijd met veel vallen en opstaan. En hij weet als hij terug binnen wilt gaan en hij zijn probleem verder wilt aanpakken, kan hij van hieruit bellen , zoniet moet hij alleen gaan wonen, dat is de afspraak.
vele groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
goede dag lieve mensen,
voor mij is het wel geen goede, ik voel mij miserabel.
Hoe rap dat alles hier kan keren, ongelooflijk. We zijn nog maar een dag thuis en de miserie is terug begonnen, gisteren heeft mijn zoon mij terug bestolen en dat nadat hij de kans kreeg om van hieruit alle dagen te bellen en te mogen blijven totdat hij terug kon opgenomen worden.
Hij was vertrokken naar een vriend en is zelfs niet naar huis gekomen gisteren, ik heb hem dan een bericht gestuurd,want zijn gsm lag niet op, dat hij nog eenmaal naar huis kon komen om zijn valies te komen halen en dat hij nu zijn plan maar kan trekken.
Deze morgen heeft hij mij dan opgebelt dat hij om zijn valies ging komen, hij is hier hooguit 10 min geweest en weg was hij zonder een deftig afscheid. Je moet eens weten wat verdriet en pijn dat doet.
Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij wel nog alle dagen gaat bellen voor een opname en dat hij tot die tijd bij een vriend mag blijven.
Ik ben kwaad en verdrietig tegelijk, hoe moet dat nu verder??? Dat het zo ver moet komen dat je uw eigen kind op straat moet zetten, wat een rotte wereld.
Sorry ga stoppen want heb het veel te moeilijk.
Groetjes
voor mij is het wel geen goede, ik voel mij miserabel.
Hoe rap dat alles hier kan keren, ongelooflijk. We zijn nog maar een dag thuis en de miserie is terug begonnen, gisteren heeft mijn zoon mij terug bestolen en dat nadat hij de kans kreeg om van hieruit alle dagen te bellen en te mogen blijven totdat hij terug kon opgenomen worden.
Hij was vertrokken naar een vriend en is zelfs niet naar huis gekomen gisteren, ik heb hem dan een bericht gestuurd,want zijn gsm lag niet op, dat hij nog eenmaal naar huis kon komen om zijn valies te komen halen en dat hij nu zijn plan maar kan trekken.
Deze morgen heeft hij mij dan opgebelt dat hij om zijn valies ging komen, hij is hier hooguit 10 min geweest en weg was hij zonder een deftig afscheid. Je moet eens weten wat verdriet en pijn dat doet.
Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij wel nog alle dagen gaat bellen voor een opname en dat hij tot die tijd bij een vriend mag blijven.
Ik ben kwaad en verdrietig tegelijk, hoe moet dat nu verder??? Dat het zo ver moet komen dat je uw eigen kind op straat moet zetten, wat een rotte wereld.
Sorry ga stoppen want heb het veel te moeilijk.
Groetjes
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Lieve Kittyken,
Wat spijt mij dit te horen.
Het moet hard aankomen zoiets,als je dit tegenkomt met je eigen kind.
Van harte wens ik je veel sterkte in deze moeilijke periode voor jou.

Dikke knuffels van Rebecca.
Wat spijt mij dit te horen.
Het moet hard aankomen zoiets,als je dit tegenkomt met je eigen kind.
Van harte wens ik je veel sterkte in deze moeilijke periode voor jou.

Dikke knuffels van Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.

\