leger terug invoeren ja/ neen
-
pevepe - Lid geworden op: 08 jul 2007, 21:23
Dit is een goed idee! Hoeveel jonge misdadigers moet men niet laten gaan omdat er geen geschikte plaats is! Geef die maar eens een jaar legerdienst met de superstrenge discipline die wij tijdens onze dienstplicht ondergaan hebben.spiksin schreef:NEEN!
Het is vijheidsberoving! Dus JA als straf.
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
waarom zou tjinne de plezantste zijn ?? er stonden wel degelijk banden op een halftrack hoor : vooraanpetrol schreef:Goe zunne TJINNE.Jij bent blijkbaar ook de plezantste thuis.TJINNE schreef:Hei Petrol , Het waren toch geen banden van een halftrack zeker !!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes allemaal,
Vandaag bereikte mij via de media het nieuws over wat onze vriend POETIN im osten aan het flikken is!! Ja deze nieuwsmare rechtvaardigd meer dan ooit dat de herinvoering van de dienstplicht meer dan voorheen heel ernstig moet heroverwogen worden!!
GRTZ,
ROBERT
Vandaag bereikte mij via de media het nieuws over wat onze vriend POETIN im osten aan het flikken is!! Ja deze nieuwsmare rechtvaardigd meer dan ooit dat de herinvoering van de dienstplicht meer dan voorheen heel ernstig moet heroverwogen worden!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Als ze daar niet logistiek beter en moderner geworden zijn dan toen;dan zullen we ze wel de baas kunnen zeker.
Hun binnenlandse infrastructuur laat inmiddels wel veronderstellen dat het daar nog steeds dezelfde reus op lemen voeten is.
F.C.
Hun binnenlandse infrastructuur laat inmiddels wel veronderstellen dat het daar nog steeds dezelfde reus op lemen voeten is.
F.C.
-
baziel8900 - Lid geworden op: 21 nov 2007, 19:10
Wel ik had alijd gehoopt eens opgeroepen te worden om mijn makkers eens terug te zien klasse 1958 uit Euskirchen 16 Ord Bn SPS8 BSD.
Sergeanten Segers,Ronsmans ,ik ben de Wim , waar is de tijd.
Ik vond het toch een schone tijd , met on 50bfr solde en 0,33 bfr. voor een pintje in de bar v/d onderofficieren, whiskey-cola was een beetje duurder maar allez we hebben er toch va genoten he.
Sergeanten Segers,Ronsmans ,ik ben de Wim , waar is de tijd.
Ik vond het toch een schone tijd , met on 50bfr solde en 0,33 bfr. voor een pintje in de bar v/d onderofficieren, whiskey-cola was een beetje duurder maar allez we hebben er toch va genoten he.