firefox+
-
Eddyke - Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Hallo
Mijn site is nu al meer dan een maand online http://users.telenet.be/humbeekse_vaartvissers/ en krijg om eerlijk te zijn wel veel positieve reacties.Ik heb de site gemaakt in frontpage.
Maar nu hoor ik van iemand die met firefox browst dat hij de titel maar half kan zien en er waarschijnlijk daar dan wel een foutje is.
Mijn vraag is nu,hoe kan ik dat corrigeren uit mijn programma frontpage en werkend met windows explorer?
gtrz Eddy
Mijn site is nu al meer dan een maand online http://users.telenet.be/humbeekse_vaartvissers/ en krijg om eerlijk te zijn wel veel positieve reacties.Ik heb de site gemaakt in frontpage.
Maar nu hoor ik van iemand die met firefox browst dat hij de titel maar half kan zien en er waarschijnlijk daar dan wel een foutje is.
Mijn vraag is nu,hoe kan ik dat corrigeren uit mijn programma frontpage en werkend met windows explorer?
gtrz Eddy
Dank je
-
ac - Lid geworden op: 08 aug 2002, 18:47
Geachte
Heb het effe nagezien en klopt wat je zegt ( heb zowel IE als firefox), trouwens mooie site proficiat.
Ik heb net hetzelfde voorgehad met mijn website en frontpage (express)
Dit is nu blijkbaar een van de nadelen van firefox, die geeft niet altijd de juiste weergave.
Ik heb met frontpage express mijn website aangepast aan de weergave van firefox, er van uitgaand dat IE het zowiezo correct weergeeft.
Is niet zo optimitisch, maar misschien is er nog iemand anders met dergelijk probleem die het op een ander manier heeft opgelost.
nb: er is trouwens op mijn website nog altijd een duidelijk verschil tegenover IE maar is nu aannemelijker geworden.
Beleefde groeten
andre
Ervaring is niet wat een mens overkomt, maar wat hij doet met wat hem overkomt
A.Huxley
Heb het effe nagezien en klopt wat je zegt ( heb zowel IE als firefox), trouwens mooie site proficiat.
Dit is nu blijkbaar een van de nadelen van firefox, die geeft niet altijd de juiste weergave.
Ik heb met frontpage express mijn website aangepast aan de weergave van firefox, er van uitgaand dat IE het zowiezo correct weergeeft.
Is niet zo optimitisch, maar misschien is er nog iemand anders met dergelijk probleem die het op een ander manier heeft opgelost.
nb: er is trouwens op mijn website nog altijd een duidelijk verschil tegenover IE maar is nu aannemelijker geworden.
Beleefde groeten
andre
A.Huxley
-
Bedankt AC
Heb vandaag met ne jonge gast gesproken die wel wat van websites kent,en hij kent het probleem van firefox ook,hij zegt dat je beter zou vermelden dat hij alleen in IE goed te bekijken is,anders zei hij moet je firefox dowloaden en steeds vergelijken met IE en firefox na publiceren.
Met soms het gevolg dat het wat minder gaat zijn in IE.
Ik zie wel wat ik doe,want eigenlijk denk ik toch dat firefox toch niet zo populair is.
grtz Eddy
Heb vandaag met ne jonge gast gesproken die wel wat van websites kent,en hij kent het probleem van firefox ook,hij zegt dat je beter zou vermelden dat hij alleen in IE goed te bekijken is,anders zei hij moet je firefox dowloaden en steeds vergelijken met IE en firefox na publiceren.
Met soms het gevolg dat het wat minder gaat zijn in IE.
Ik zie wel wat ik doe,want eigenlijk denk ik toch dat firefox toch niet zo populair is.
grtz Eddy
Dank je
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat klopt van géén kantenac schreef:Geachte
Beleefde groeten
andre
A.Huxley
t'is juist andersom
firefox laat zien wat het echt is
ie maakt er maar een eigen voorstelling van , en houd zich niet aan de internationale regels
en firefox niet populair ?
ben je der wél serieus naast hoor
test hier in het vervolg of je website voor alle browsers compatibel is
http://webrichtlijnen.overheid.nl/handl ... ie/testen/
de tijd dat webpaginas nog maar alléén voor inetrnet explorer geschreven worden is voorbij hoor
ie is gewoon een leugenaar , als die een webpagina laat zien
-
even wereldwijd (en dat vanaf o te beginnen )
De laatste XiTi-cijfers laten nog steeds groeicijfers voor Firefox zien. De afgelopen periode had Firefox 2.0* zelfs een groter aandeel dan Internet Exporer 7 in Europa. Europa doet het sowieso goed met een Firefox 2.0*-aandeel van 23,1% (t.o.v. 22,6% voor IE7) en moet in dat opzicht alleen Oceanië voor zich laten, waar bijna 30% van de surfers Firefox 2.0* gebruikt.
Ook wereldwijd groeide Firefox, tot 15,5%. Absolute koplopers in Europa zijn Slovenië en Finland met een aandeel van bijna 40%, direct gevolgd door Hongarije, Kroatië, Slowakije, Duitsland en Polen, die allen boven de 30% scoren.
Tot zover het goede nieuws.
Dan nu het slechte: Nederland scoort binnen Europa het slechtst met een aandeel van 12,6%. Gelukkig doen de Belgen het een stuk beter met 17,9%, maar ook zij komen niet aan het gemiddelde van 23,1%. Een verklaring voor de ondermaatse scores van Nederland en België wordt door XiTi, noch door Mozilla, gegeven.
en dan spreken we nog niet over de veiligheid en het dichten van lekken
ie 7 is een erbarmelijk afgietsel tegenwoordig van firefox
De laatste XiTi-cijfers laten nog steeds groeicijfers voor Firefox zien. De afgelopen periode had Firefox 2.0* zelfs een groter aandeel dan Internet Exporer 7 in Europa. Europa doet het sowieso goed met een Firefox 2.0*-aandeel van 23,1% (t.o.v. 22,6% voor IE7) en moet in dat opzicht alleen Oceanië voor zich laten, waar bijna 30% van de surfers Firefox 2.0* gebruikt.
Ook wereldwijd groeide Firefox, tot 15,5%. Absolute koplopers in Europa zijn Slovenië en Finland met een aandeel van bijna 40%, direct gevolgd door Hongarije, Kroatië, Slowakije, Duitsland en Polen, die allen boven de 30% scoren.
Tot zover het goede nieuws.
Dan nu het slechte: Nederland scoort binnen Europa het slechtst met een aandeel van 12,6%. Gelukkig doen de Belgen het een stuk beter met 17,9%, maar ook zij komen niet aan het gemiddelde van 23,1%. Een verklaring voor de ondermaatse scores van Nederland en België wordt door XiTi, noch door Mozilla, gegeven.
en dan spreken we nog niet over de veiligheid en het dichten van lekken
ie 7 is een erbarmelijk afgietsel tegenwoordig van firefox
-
Dank u zeer voor dit zeer gedistingeerd antwoord. van de support .
Dit artikel heb ik ook al een tijdje gelezen, alleen je kan er niet omheen dat firefox:
1/ bepaalde paginas niet degelijk weergeeft
2/ door zijn veiligheid een aantal paginas gewoon niet kan weergeven
3/ het favorietenmenu alles behalve handig is.
alles heeft voor en nadelen, ik heb ze beide, maar 9 op 10 neem ik IE en dat zal misschien eerst veranderen met de versie 3 die nu in beta is, maar betwijfel het. Misschien het veiligste windows er ook af , zijn er geen lekken meer.
het is verbazingwekkend hoe weinig de mensen elkaar begrijpen , nog veel verbazender hoe weinig het uitmaakt.
H.Krachenmeier
Dit artikel heb ik ook al een tijdje gelezen, alleen je kan er niet omheen dat firefox:
1/ bepaalde paginas niet degelijk weergeeft
2/ door zijn veiligheid een aantal paginas gewoon niet kan weergeven
3/ het favorietenmenu alles behalve handig is.
alles heeft voor en nadelen, ik heb ze beide, maar 9 op 10 neem ik IE en dat zal misschien eerst veranderen met de versie 3 die nu in beta is, maar betwijfel het. Misschien het veiligste windows er ook af , zijn er geen lekken meer.
het is verbazingwekkend hoe weinig de mensen elkaar begrijpen , nog veel verbazender hoe weinig het uitmaakt.
H.Krachenmeier
-
ie 7 is een flauwe namaak van firefoxac schreef:Dank u zeer voor dit zeer gedistingeerd antwoord. van de support .
1/ bepaalde paginas niet degelijk weergeeftomdat de paginas niet aan de internationale regels voldoen voor websites
2/ door zijn veiligheid een aantal paginas gewoon niet kan weergevendas een lachertje
3/ het favorietenmenu alles behalve handig is.bestaat niks handigers , en ge kunt er alles , tegenover ie7 daar kunt ge bijna niks mee
alles heeft voor en nadelen, ik heb ze beide, maar 9 op 10 neem ik IE en dat zal misschien eerst veranderen met de versie 3 die nu in beta is, maar betwijfel het.
![]()
H.Krachenmeier
en pas na één of twéé maanden (soms na een jaar) dichten ze pas serieuse veiligheidslekken
het is een feit dat firefox gebruikers véél minder rotzooi binnenkrijgen dan ie 7 (en das niet omdat er meer ie gebruikers zijn , of dat die méér geviseerd wordt hoor )
-
sorry maar op zoiets kan ik onmogelijk verder inspelen, hou het graag beleefd en dring op een forum mijn mening niet op.
Debat gesloten, en zoals op de chat: negeer persoon
De mensen die altijd menen wat ze zeggen menen ten onrechte het recht te hebben om altijd te zeggen wat zij menen.
Lemesle.

Debat gesloten, en zoals op de chat: negeer persoon
De mensen die altijd menen wat ze zeggen menen ten onrechte het recht te hebben om altijd te zeggen wat zij menen.
Lemesle.
Laatst gewijzigd door ac op 27 nov 2007, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dat is niks van meningen
das gewoon een feit
ie7 liegt als die u een website laat zien
die laat de dingen niet zien hoe ze zijn , maar spiegelt u zijn "versie" voor
en houd zich niet aan internationale afspraken wat betreft regels voor websites
dus hetgeen je ziet met ie7, klopt niet met de werkelijkheid
en al de websites die niet aan de normen voldoen, verdwijnen allemaal , je zult er al niet véél meer vinden, die niet aan alle browser test voldoen(aan de internationale overeenkomsten) , zelfs het automatisch aanpassen aan beeldschermresolutie neemt stilaan serieuse vormen aan , bij de webpagina makers
dit is info (die korrekt is)
geen mening opdringen hoor
das gewoon een feit
ie7 liegt als die u een website laat zien
die laat de dingen niet zien hoe ze zijn , maar spiegelt u zijn "versie" voor
en houd zich niet aan internationale afspraken wat betreft regels voor websites
dus hetgeen je ziet met ie7, klopt niet met de werkelijkheid
en al de websites die niet aan de normen voldoen, verdwijnen allemaal , je zult er al niet véél meer vinden, die niet aan alle browser test voldoen(aan de internationale overeenkomsten) , zelfs het automatisch aanpassen aan beeldschermresolutie neemt stilaan serieuse vormen aan , bij de webpagina makers
dit is info (die korrekt is)
geen mening opdringen hoor
-
Komma@ - Lid geworden op: 07 jan 2006, 14:35
ik gebruik nu Safari in plaats van Firefox !
http://www.apple.com/nl/safari/
veel sneller dan Firefox !
Komma@

http://www.apple.com/nl/safari/
veel sneller dan Firefox !
Komma@
Houston we have a problem ........
Proud Windows 8.1 Pro user !
Proud Windows 8.1 Pro user !
-
das ne rappe
http://kmeleon.sourceforge.net/
en die gaat op alles , zeker op oudere besturingssystemen
http://kmeleon.sourceforge.net/
en die gaat op alles , zeker op oudere besturingssystemen
-
Als ik ook nog iets mag zeggen
ac probeert om me te helpen op wat tenslotte toch een vraag van mij was.
wat de aandelen van firefox zijn(verhaegen) interesseerd me eigenlijk niet.Ik weet alleen dat mensen met IE geen problemen hebben en firefox wel.Ik laat iedereen vrij in zijn keuze,ik heb mijn site gemaakt in IE en heb vernomen dat firefox mijn titelpagina niet goed in beeld brengt.
Ik heb firefox ook eens gedowload en vind persoonlijk dat IE beter is,verhaegen,val me nu niet aan,dat is mijn gedacht en daarmee uit.
toch bedankt voor de hulp.
vriendelijke groeten
ac probeert om me te helpen op wat tenslotte toch een vraag van mij was.
wat de aandelen van firefox zijn(verhaegen) interesseerd me eigenlijk niet.Ik weet alleen dat mensen met IE geen problemen hebben en firefox wel.Ik laat iedereen vrij in zijn keuze,ik heb mijn site gemaakt in IE en heb vernomen dat firefox mijn titelpagina niet goed in beeld brengt.
Ik heb firefox ook eens gedowload en vind persoonlijk dat IE beter is,verhaegen,val me nu niet aan,dat is mijn gedacht en daarmee uit.
toch bedankt voor de hulp.
vriendelijke groeten
Dank je