radeloze moeder
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Lieve Kittyken,hopelijk gaat alles goed met jou.
Ik heb al zeer veel aan jou gedacht,maar wegens ziekte ben ik hier nergens bij iemand geraakt op troost.
Je mag mij altijd iets laten weten,dat weet je toch,hé.

Nog vele warme knuffels van Kristina en mijzelf en veel sterkte.
Laat a.u.b. iets weten als je kan,want ben een beetje ongerust in jou,schat.
Ik heb al zeer veel aan jou gedacht,maar wegens ziekte ben ik hier nergens bij iemand geraakt op troost.
Je mag mij altijd iets laten weten,dat weet je toch,hé.

Nog vele warme knuffels van Kristina en mijzelf en veel sterkte.
Laat a.u.b. iets weten als je kan,want ben een beetje ongerust in jou,schat.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
goede avond iedereen,
heb een drukke week achter de rug is daarmee dat ik hier een paar dagen afwezig was.
De zoon is terug thuis en wordt hier door de dokter opgevolgd en begeleid
want in het CIC werd het schema van de afbouw van de arts niet opgevolgd, er werd te vlug afgebouwd waardoor mijn zoon hartkloppingen kreeg. Ze wuifden dat precies weg en mijn zoon kon het niet meer aan en is op ontslag gegaan en direct bij de arts gegaan die het schema had voorgeschreven en die volgt hem nu verder op. Tot nu toe gaat het en hij is hem al gaan inschrijven in de interims ook.
Nog een prettige avond en groetjes kittyken
heb een drukke week achter de rug is daarmee dat ik hier een paar dagen afwezig was.
De zoon is terug thuis en wordt hier door de dokter opgevolgd en begeleid
want in het CIC werd het schema van de afbouw van de arts niet opgevolgd, er werd te vlug afgebouwd waardoor mijn zoon hartkloppingen kreeg. Ze wuifden dat precies weg en mijn zoon kon het niet meer aan en is op ontslag gegaan en direct bij de arts gegaan die het schema had voorgeschreven en die volgt hem nu verder op. Tot nu toe gaat het en hij is hem al gaan inschrijven in de interims ook.
Nog een prettige avond en groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
tjolder - Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
verwijderd door tjolder zelf sorry voor de overlast geweest
Laatst gewijzigd door tjolder op 03 jan 2008, 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
-
Beste Kittyken,
Ik lees hier de woorden van Tjolder en verd****,die man heeft véél ervaring en wees niet kwaad dat ik het je zeg,maar hij zou wel eens 100% gelijk kunnen hebben,hoor.Vergeet niet dat Tjolder er veel meer ervaring in heeft gehad dan jij nu.Maar een moeder is altijd zwakker en daar zit hem de grootste knoop bij jou natuurlijk.Tjolder heeft even hard moeten zijn als zijn vrouw en heeft het even moeilijk gehad als jij en ik denk dat die mens daar nog niet goed van loopt,zo te lezen.
Ik hoop dat hij het mis heeft,ooo,wat hoop ik het toch zo voor jou,maar inderdaad,drugs is een zéér grote verslaving,sommigen doen er hun eigen moeder voor dood om toch maar aan die vuiligheid te komen,hé,vergeet dit a.u.b. niet.
Je weet het,je kan altijd praten met mij,wees niet kwaad op Tjolder,hij zegt het als goede raad en meent het ,die woorden die hij je zegt,hij wil je enkel maar helpen,hé.
Veel veel sterkte,Kittyken en laat ons hopen dat het evolueert zoals je wilt.

Lieve groetjes van Kristina en mezelf.
Ik lees hier de woorden van Tjolder en verd****,die man heeft véél ervaring en wees niet kwaad dat ik het je zeg,maar hij zou wel eens 100% gelijk kunnen hebben,hoor.Vergeet niet dat Tjolder er veel meer ervaring in heeft gehad dan jij nu.Maar een moeder is altijd zwakker en daar zit hem de grootste knoop bij jou natuurlijk.Tjolder heeft even hard moeten zijn als zijn vrouw en heeft het even moeilijk gehad als jij en ik denk dat die mens daar nog niet goed van loopt,zo te lezen.
Ik hoop dat hij het mis heeft,ooo,wat hoop ik het toch zo voor jou,maar inderdaad,drugs is een zéér grote verslaving,sommigen doen er hun eigen moeder voor dood om toch maar aan die vuiligheid te komen,hé,vergeet dit a.u.b. niet.
Je weet het,je kan altijd praten met mij,wees niet kwaad op Tjolder,hij zegt het als goede raad en meent het ,die woorden die hij je zegt,hij wil je enkel maar helpen,hé.
Veel veel sterkte,Kittyken en laat ons hopen dat het evolueert zoals je wilt.

Lieve groetjes van Kristina en mezelf.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
kristina - Lid geworden op: 27 dec 2004, 16:27
Kittyken, ik ga niks zeggen, ik ben geen expert terzake
en ik wil je in naam van Rebecca en mezelf alleen maar morele steun
geven en een dikke knuffel, liefs Kristina

en ik wil je in naam van Rebecca en mezelf alleen maar morele steun
geven en een dikke knuffel, liefs Kristina

Liefde, mededogen en verdraagzaamheid
zijn geen luxeartikelen,
maar eerste levensbehoeften
(Dalai Lama)
zijn geen luxeartikelen,
maar eerste levensbehoeften
(Dalai Lama)
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
goede avond,
ik laat gewoon weten dat alles hier goed gaat.
Maar wil niet te veel reageren op wat Tjolder geschreven heeft want ik denk dat het met zijn kinderen toch erger moet gesteld geweest zijn dan hier bij mij, want ben verschoten van zijn uitspraken , zo reageerde mijn zoon wel niet hoor.
En wat het CIC betreft daar zijn bepaalde dingen gebeurd die ik niet kan goedkeuren en ook de mensen van de oudergroep vonden dat, maar daar ga ik niet over uitwijden nu. Ik ben nog altijd van mening dat zo een centrum er is om de mensen te helpen maar als ze zelfs de hulp weigeren te geven dan heeft het ook geen zin om er te blijven.
groetjes kittyken
ik laat gewoon weten dat alles hier goed gaat.
Maar wil niet te veel reageren op wat Tjolder geschreven heeft want ik denk dat het met zijn kinderen toch erger moet gesteld geweest zijn dan hier bij mij, want ben verschoten van zijn uitspraken , zo reageerde mijn zoon wel niet hoor.
En wat het CIC betreft daar zijn bepaalde dingen gebeurd die ik niet kan goedkeuren en ook de mensen van de oudergroep vonden dat, maar daar ga ik niet over uitwijden nu. Ik ben nog altijd van mening dat zo een centrum er is om de mensen te helpen maar als ze zelfs de hulp weigeren te geven dan heeft het ook geen zin om er te blijven.
groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
Lieve Kittyken,zoals ik je reeds zei,ik ben echt blij voor joudat alles nu beter gaat,hopelijk blijft het goed zo ook,hé.

Veel sterkte en warme groetjes van Kristina en Rebecca.

Veel sterkte en warme groetjes van Kristina en Rebecca.
Malware-byte's.
Malware-byte's.

van aisha