Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

11 dec 2007, 08:09

Hallookes,

Ik zen hie zenne......ma de laatsten tijd veel problemen me berichtjes plaatse :twisted: :twisted: :twisted: Alle keren krijg ik een foutmelding en foetsie alles :twisted: :twisted:

allee ik leef nog zenne genen bang hebben :P :P :P !!

Voor de rest het dagdagelijks gangetje en goe eten en drinke heeee!! :lol: :lol:
Dezen avond , als t'ga zal ik wa meer schrijve sé

En hoe gaat het me ons Anneke????

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

11 dec 2007, 13:44

Hallokes allemaal,

Ja ikke terug sé :P :P Ja de laatsten tijd heb ik zoveel energie gestoken in het soigneren van ons moeke da kik mijn eigen zowat vergete was :oops: :oops: :oops: Ja da justekkes na den doktoor geweest en mijnen bloeddruk stond a wa naar den hogen kant!! :evil: :evil: Allee ik hem zwaarder pillekes gekregen om den boel wa terug goe te maken!!...... :P :P :P :P

Ja da doede allemaal nie exspress zenne...... en dan vergete soms wel es
de goeie kameraden van 't forummeke! :twisted: :twisted:

Alle het doet toch deugd da ons Anneke aan mij denkt sé!! :lol: :lol:

Ja, ik zal mij wel de komende tijd een beke moete kalm houde zie, ma met de steun van goei vrienden zal da wel lukken sé!! :P :P

Ja, wat de menukkes betreft zijn die nog altijd even goe en bourgondisch zenne!!
Deze noen wa scampiekes in currysaus gegeten sé....goe zenne !! :wink: :wink:

Ik hoop da nu gerust gesteld bent, want ik zen der nog zie!! :wink: :wink:

Tot een dezer zenne!!

GRTZ?
EMTEEKE ZOWAT BACK IN TOWN 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

13 dec 2007, 13:19

Hallo emteeke,

blij dat alles goe gaat....alleen uwe bloeddruk...daar moet je toch mee oppasse zenne....we zijn geen 20 meer he....
met mij gaat het op en af....de ene dag ist rustig en de andere weer da hart da te rap klopt he.....maar t gaat al beter zenne.....
k heb mijn hande vol aan t zoneke....da doet er ook wa aan he.....goe da ik thuis mag zijn....moest ik daar nog bij gaan werke....maar ja t zal wel beteren.....we geven nie op he....
emteeke verzorg je maar goe zenne....en pas op voor da bourgondisch ete....nie goe voor de bloeddruk.....

dadakes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

16 dec 2007, 15:40

Hallookes allemaal,

Langs deze weg wil ik iedereen mooie kerstdagen en een voorspoedig 2008

toewensen!!!!!!!!! :P :P :P :P :P Laat de kurken ma goe vliegen en doe da

goe allemaal, laat het U allemaal goe smaken, voorzichtig zijn me het

vuurwerk!! :? :? :?
GRTZ,
EMTEEKE :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

16 dec 2007, 19:00

Peetje Maurice schreef:
schanulekes schreef:Ik dacht ik ga daar eens lezen over Hawkisten en het leger maar daar is hier de laatste 50 postings geen sprake meer van.
Ja, dat is hier een chatbox tussen Emteechauffeurke en Anneke. Dat heeft hier in de verste verte niets met het leger te maken.

DE AVONTUREN VAN EMTEECHAUFFEURKE EN ANNEKE!!! Misschien bloeit er wel iets moois tussen die twee....
Ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar ik lees nu dat er nog ne oelewapper rondloopt die zich nu hier ook al komt moeien.
Antidepressiva nodig?

Anneke en emteeke laat de menukes maar smaken zenne en babbelt maar verder, tis hier tenslotte toch ne babbelbox voor iets.
Woef
My dog is my live

Emteechauffeurke

17 dec 2007, 08:13

Hoikes Vivke,

Awel sé, ge kunt da nie gelove hoe een groot plezier dat is da ge terug
iets laat hore zie!! :P :P :P

Ik hoop da alles goe gaat, ook me Uw moeke.. :wink: :wink: Enneuh de woefkes gaan wij ook nie vergete zenne... :P :P :P Die zijn nu vast en zeker in de winterstop voor de concours??

Alle tot een dezer!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

17 dec 2007, 11:56

we een trioke gaan doen ofzo?.....ach ja laat ze maar doen he....

emteeke en vivke....we laten ons nie doen he :P :P :P

ik wens jullie ook een zalige kerst en een gelukkig 2008 toe....hopelijk gaat alles goed met jullie 8)

dadakes ann

ps. mijn tekst is in twee gedeeld zenne....k heb waarschijnlijk op ne verkeerde knop geduwd.... :oops:
my doggy is my baby

anneke57

17 dec 2007, 11:57

oei...mijne eerste tekst staat er nie op....k wou alleen maar zegge da ik het mij nie aantrek wa ze denken van ons....vriendschap boven alles....

groetjes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

17 dec 2007, 13:52

Hoikes Anneke,

Awel sé da hebbe kik ook al es zitte !!!!!! Als ge me iet of wa bezig zij en da ge ineens op verkeerde toppekes aan't frunikke zij!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Als da wa teveel van die dinkskes op da machienekke staan dan zijn ik al verloren!! :? :? Ik kan mij diene PAR nog herinneren....als die klap na boven stond da was nie gezeverd, amaai da was percies ne SPACE SHUTTLE!!

Chappeau da ge da allemaal kende me ie toppekes!! :P :P Allee den BCC was al nie veel beter zenne.....;pfffff toppekesmiserie!! :? :?

Mij intresseerd allen het toppeke aan en uit!! :P :P :P yesyes

Mijne GSM is ook al zoiet..pertang nog een simpel bakske, weinig chichi en chacha aan... instruktieboekske is 78 blz dik en ik zit toch al aan blz.15.....als ge die klein pattotters da mee zie jongleren Tiktiktik enz.
dan vraagde soms af da da nog nodig is da die na'tschool gaan!! :? :?

Allee ik z'en supercontent da we ons Vivke terug es getast hebbe, nie lettrelijk zenne :P :P da's hie een uitdrukking!!
Anders gaan ze weer peizen!! :roll: :roll:

GRTZ,
EMTEEKE ZONDER TOPPEKES!!
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

19 dec 2007, 12:29

Hoi emteeke,

ja ons vivke is weer eens boven water gekomen se....maar ze heeft het weer druk he....ach ja ze zal af en toe wel eens komen piepen he....ik weet da ze ons nie zal vergete....
amai t is bar koud buite....k heb gene goesting om buite te kome....effe ne rustigen dag vandaag.....en zo weinig mogelijk doen....k heb soms zo van die dagen he.....
met de problemen met je gsm ben je niet alleen zenne...k versta er ook nul de botte van....voor mij moet da ding enkel bellen en smsen....maar ja t is ook plezant om nekeer een fotoke te trekken he....

dadakes ann
my doggy is my baby

anneke57

19 dec 2007, 12:32

ikke nog es....

ja de par was mijne radar he....k vond m zo sjiek....die antenne ineen en uiteen hale was mijn werk....maar die permanentie in de bcc vond ik minder....s nachts uit je bed gehaald om in da ding te gaan zitte vond ik nie leuk....maar ja...t was ons werk he....

dadakes ann
my doggy is my baby

vivke

19 dec 2007, 13:21

anneke57 schreef:ikke nog es....

ja de par was mijne radar he....k vond m zo sjiek....die antenne ineen en uiteen hale was mijn werk....maar die permanentie in de bcc vond ik minder....s nachts uit je bed gehaald om in da ding te gaan zitte vond ik nie leuk....maar ja...t was ons werk he....

dadakes ann
Hoor ze ne keer bezig, de PAR hare radar, afblijven ja da was de mijne.
Prettige feestdagen mensen
My dog is my live

Emteechauffeurke

19 dec 2007, 14:18

vivke schreef:
anneke57 schreef:ikke nog es....

dadakes ann
Hoor ze ne keer bezig, de PAR hare radar, afblijven ja da was de mijne.
Prettige feestdagen mensen
Allee zenne,

Ik zal ie ne keer keer direkt scheidsbitterke spele sé!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Anneke , gij moogt 'm in de voormiddag mee spele sé, en ons Vivke krijgt 'm in de namiddag sé!!! :P :P :P Omgekeerd ga d'ook zenne, ma dan moete kik weeral nieuw formulierekkes make zie...amai!!

Toch moete kik ie nogal wa doen heeeeee...!! :lol: :lol: :lol: Maar, wie zei alweer da kik veel te goe was voor deze wereld??????

Als ik nu bij de scoutskes was had ik mijn dagelijks goe werkske gedaan sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

19 dec 2007, 14:39

haha das een goei emteeke. Maak je geen zorgen zulle, Anneke en maken geen ruzie, wij delen alles.
Met mijn mama gaat het goed, maar nu zitten we weer met een ander geval en dat is nog veel slechter. Mijn man zijn stiefvader (is hij al 40 jaar) is geopereerd van slokdarmkanker. 3 dagen na de operatie heeft hij een hartstilstand gehad en sindsdien hangt zijn leven aan een draadje. Hart werkt nog voor 15%, één long verstopte door een bloeding, hersenfuncties heel slecht. Zo mager als een visgraad, kan bijna niet meer spreken, heeft 2 weken in coma gelegen enz...
Das ni goe hé. Diene mens, Danny mijne man heeft dit jaar geen geluk. In jan is zijn vader overleden, in okt zijn grootmoeder en nu zijn zijn stiefvader misschien. Hoop dat 2008 voor hem beter zal zijn.

Allée toch voor iedereen prettige feestdagen hé. Wij vieren dit jaar niks geen kerst en geen nieuwjaar.
My dog is my live

Emteechauffeurke

19 dec 2007, 14:54

vivke schreef:haha das een goei emteeke. Maak je geen zorgen zulle, Anneke en maken geen ruzie, wij delen alles.
Met mijn mama gaat het goed, maar nu zitten we weer met een ander geval en dat is nog veel slechter. Mijn man zijn stiefvader (is hij al 40 jaar) is geopereerd van slokdarmkanker. 3 dagen na de operatie heeft hij een hartstilstand gehad en sindsdien hangt zijn leven aan een draadje. Hart werkt nog voor 15%, één long verstopte door een bloeding, hersenfuncties heel slecht. Zo mager als een visgraad, kan bijna niet meer spreken, heeft 2 weken in coma gelegen enz...
Das ni goe hé. Diene mens, Danny mijne man heeft dit jaar geen geluk. In jan is zijn vader overleden, in okt zijn grootmoeder en nu zijn zijn stiefvader misschien. Hoop dat 2008 voor hem beter zal zijn.

Allée toch voor iedereen prettige feestdagen hé. Wij vieren dit jaar niks geen kerst en geen nieuwjaar.

Hoi Vivke,

D'as heel hard nieuws, ja dat is logisch da ge niet direkt in stemming bent!!Ik zou zeggen,veel sterkte de komende tijd, en als het nodig is
kunde altijd een klappeke doen hoor!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!