Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

vivke

19 dec 2007, 15:05

Weet ik wel hoor emteeke, vriendschap bestaat nog hé
My dog is my live

Emteechauffeurke

19 dec 2007, 17:08

anneke57 schreef:ikke nog es....

ja de par was mijne radar he....k vond m zo sjiek....die antenne ineen en uiteen hale was mijn werk....maar die permanentie in de bcc vond ik minder....s nachts uit je bed gehaald om in da ding te gaan zitte vond ik nie leuk....maar ja...t was ons werk he....

dadakes ann
Hallookes nog es,

Awel sé, ik weet nie wa die meiskes hadde me diene PAR, was da nu die specifieke vorm?? :P :P Was daar sprake van enige gewaarwordingen, bij het werken met die zeg maar banaanvormige toestanden :? :? :?

Wat ik nog weet da da geluid da die maakte op mij een rustgevende werking had!! :P :P :P

K'em ne keer in diene BCC geweest, allee normaal mocht ik da nie.....C-kaart!! :twisted: :twisted: amai da was da nie te doen voor
grote mensen!! :? :?

Allee tot zolang,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

19 dec 2007, 18:16

Het was plezant om die antenne in elkaar te steken
My dog is my live

Emteechauffeurke

20 dec 2007, 09:11

Hoikes allemaal,

Brr...brrrrr, wat is het toch koud heeee! Als we nu nog moeste ginder zijn zoude ze ons me tees weer nekeer kunne traktere me ne mobility of zo!! :? :? :?
In onzen tijd hadde ze daar iets me sé, as da weer wa ambetant was.....radijs een oefeninkske :evil: :evil: :evil: ...allee ik was da wel in de zomerperiode ma toch zie, da weer kon rap omslage da!!! :o :o

Wete wa ik nu es echt goesting voor heb??Ne goeie Gluhwein me alles d'erin en d'erop sé..... enneuh ne goeie BRATWURST, ge weet wel zone goeie dikke
yesyes!!

Allee vandaag zal ons Anneke supercontent zij sé....want de daagskes gaan terug langer worde.....jiehaa!!! :P :P :P :P

Deze morgen hebbe kik ne goeie casserol me ajuinesoep opgezet ; amai meer moe da nie zijn!! :lol: :lol:
Deze avond een goe koekebakske me bruine suiker en een goe jatteke koffie!!

Allee tot sebiet zekers!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

20 dec 2007, 12:27

Zal ikke deze avond maar weer in de kou gaan staan in de hondenschool sè terwijl da gij geniet van een goe koekebakske me bruine suiker en een goe jatteke koffie, brrrrr en kou da da is. Eerst les geven dan les volgen en dan ne goeie warme chocomelk drinken.
Laat et smaken hé
My dog is my live

Emteechauffeurke

20 dec 2007, 12:58

vivke schreef:Zal ikke deze avond maar weer in de kou gaan staan in de hondenschool sè terwijl da gij geniet van een goe koekebakske me bruine suiker en een goe jatteke koffie, brrrrr en kou da da is. Eerst les geven dan les volgen en dan ne goeie warme chocomelk drinken.
Laat et smaken hé
Amai,

En ikke ma veronderstellen da die woefkes op wintersstop ware? :? :? Allee die beestekkes zullen achteraf wel een half kiekske of zoiets verdiene zekers!! :P :P :P Een been mag nie zeker, voor de splinters in de maag???
Da zegge ze toch heeee......als ge Uwen hond aan 't opleren zij?? :?: :?:
Mijn zus heeft haren hond nooit beentjes gegeven, altijd van die crockskes...ik ga hie geen reklame make!! :P :P Diene hond is zo een beke op pensioen aan 't gerake.

Allee tot zolang hee!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

20 dec 2007, 13:38

helaba mijn honden (6) krijgen wel beenderen hoor, kippebeenderen dat mag niet omdat die te klein zijn en na de les krijgen ze gewoon hun eten, niks verwennen het zijn werkhonden.
Ze krijgen wel regelmatig een groot been om op te knabbelen, soepbeen bv
My dog is my live

Emteechauffeurke

21 dec 2007, 11:15

Hallokes,

Brrr.......brrrrrr nog altijd die vriezeman.....;pfffffff, deze morge klein problemekke me 'twater!!!!!! :evil: :evil: :evil: Allee 't is al opgelost zenne..!! :P :P

Men koekebakskes hebbe gistere goe gesmaakt.... :P :P :P :P deze noen nog den overschot van da soepekke en klaar is kees!!
Voor deze avond weet ik nog nie goe... :? :?
Justekkes mijn soapekke gezien op den Tv.....Martin en Monita, da's wel goe, veel van da Zuidamerikaans temperament..wat anders dan familie en thuis!! :wink: :wink:

Ik zou dringend moete kuisen, ma da weer hee...... gene goesting :? :?

Gistere dacht ik da mijne PC in staking ging :twisted: :twisted: :twisted: ma 't lag aan mij, per ongeluk aan de stekker gestompt....dju toch heeee!!
Allee oef zenne :lol: :lol: :lol:

Deze week ne mail gekregen.... om binnen twee jaar mee te doen me de 50-jarige, een klasreunie van het 6de studiejaar, 'k zen es curieus.. we zullen wel wa veranderd zijn zeker??? :? :?
Ik wel want op mijn koppeke staat al lang geen schoon middestreepekke nie meer :? :? Precies nu ne MR. Proper!! :oops: :oops:

Allee tot zolang,

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

21 dec 2007, 14:40

Hallokes,

da is waar vivke en ik maken geen ruzie.....maar de beslissing om scheidsrechter te spele van emteeke vind ik nie slecht se....dus ik in de voormiddag en vivke in de namiddag en s avonds gaan we samen op de par een goe pintje drinken hihi....

vivke ik hoop voor jou en danny dat 2008 een beter jaar mag zijn uit de grond van mijn hartje....t is verschrikkelijk om geliefden te verliezen ....maar je moet naar de toekomst kijken....t zal wel beter gaan....en de hoop niet verliezen....bij ons zal de kerst ook heel rustig verlopen.....k heb ook nie zoveel zin om er een groot feest van te maken....vivke toi toi en steek van mij een hart onder de riem voor danny....ik zal aan jullie denken.....

en emteeke is zeker te goe voor deze wereld....we kunne weeral eens ons hartje uitstorten bij hem....als dat geen vriendschap is dan weet ik het nie meer.....maar emteeke bij ons kan je evenzeer terecht hoor....vergeet da niet.....

hou de moed erin allemaal.....toikes ann
my doggy is my baby

anneke57

21 dec 2007, 14:43

Hallookes nog es,

Awel sé, ik weet nie wa die meiskes hadde me diene PAR, was da nu die specifieke vorm?? :P :P Was daar sprake van enige gewaarwordingen, bij het werken met die zeg maar banaanvormige toestanden :? :? :?

helaba emteeke.....k heb just iet geleze se.....maar ja t is ook ne grote banaan he.....hihi..... :lol: :lol:

groetjes ann
my doggy is my baby

anneke57

21 dec 2007, 14:46

ikke nog es....

allee ben vandaag bij den doktoor geweest en k moet nog ruste tot 25 januari....k hoop da ik daarna mag gaan werke zenne....want k begin het moe te worde om ziek thuis te zitte....maar ja as t nie gaat dan gaat het nie he.....

allee ben ermee weg nu

dadakes ann
my doggy is my baby

anneke57

21 dec 2007, 14:53

Emteechauffeurke schreef:Hallokes,

Ik zou dringend moete kuisen, ma da weer hee...... gene goesting :? :?

Gistere dacht ik da mijne PC in staking ging :twisted: :twisted: :twisted: ma 't lag aan mij, per ongeluk aan de stekker gestompt....dju toch heeee!!
Allee oef zenne :lol: :lol: :lol:

Deze week ne mail gekregen.... om binnen twee jaar mee te doen me de 50-jarige, een klasreunie van het 6de studiejaar, 'k zen es curieus.. we zullen wel wa veranderd zijn zeker??? :? :?
Ik wel want op mijn koppeke staat al lang geen schoon middestreepekke nie meer :? :? Precies nu ne MR. Proper!! :oops: :oops:

Allee tot zolang,

GRTZ,
EMTEEKE

awel emteeke k hoop da de reunie mee ga vallen se....en da middestrepeke....daar moet ge je niks van aantrekke....zolang dat t hart een middestrepeke heeft ist goe....as je versta wa ik bedoel he....en eerlijk gezegd...mr proper vind ik wel ne sjieke zenne....

zolang da t aan de stekker ligt ist goe...as t aan je pc zou gelegen hebbe dan val je weer in kosten he....

dadakes ann
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

22 dec 2007, 08:57

anneke57 schreef:ikke nog es....

allee ben vandaag bij den doktoor geweest en k moet nog ruste tot 25 januari....k hoop da ik daarna mag gaan werke zenne....want k begin het moe te worde om ziek thuis te zitte....maar ja as t nie gaat dan gaat het nie he.....

allee ben ermee weg nu

dadakes ann
Goeiemorgen allemaal,

Ja, Anneke da's een teken da ge de rust zult nodig hebbe heeee.....!!
Ja ik ben terug al veel beter me mijne bloeddruk....ma 't zelfde als bij U hee,maanden lang alles opkroppen, veel doen voor de medemens, stress enzo, en Uw eigen vergete en patat de prijzen worden uitgedeeld!! :twisted: :twisted: :?
Dees week ne keer es een goe wandelinkske gaan doen sé, ge weet wel hie in da bos achter ons...zalig, het enige da ge daar hoort zijn het ruisen van de wind in de bomen en de beestekkes. En dan natuurlijk es een goe potteke gaan pakken... :P :P Amai ne mens moest da meer doen sé, terug in de natuur zijn.

Ik ben wel geboren en getogen van den boerenbuiten, ma da bos da heeft iets hee!! Nu tees weekend sé, is da da vollen bak, en dan ziede da veel volk van 't stad en veel koppelkes wa cupidooke is gepasseerd..kunne gemakkelijk verstoppe...hihi!! :P :P Ma ik weet de plekskes wa ze U nie vinden!!Da kunde U bestje doen!!

Allee genoeg romantiek, zie da kik de mense goesting doen krijge ..hihi!!
Ma ja da zijn zaken waar ik graag over klap zenne. 't moest ma zo goe nie zijn!!

Allee tot zolang

GRTZ
EMTEEKE ME WA GOESTING
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

22 dec 2007, 09:07

Ikke nog es,

Da bos noemt het broek van Blaasveld, echt de moeite waard zenne!!!!!
En aan de rand is da een goed taverne- eethuis, trouwens mijne STAMMTISH

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

22 dec 2007, 13:00

Hallo emteeke,

amai....da bos sta mij ook wel aan se...ik kom ook van de boerebuite....k heb nog op de boer zijn paard gezete as m t land kwam omploegen...en in de wei tusse de koeie gespeeld....was zo fijn....nu moet ge oppasse of ge wordt omver gerede....vroeger zate we langs de kant van de weg in de beek te spele tijdens de zomer en kampe te make in t boske naast mijn ouders....amai is da lang gelede....k zou da eerlijk gezegd nog eens wille doen.....zo gelijk de kleine manne....en dan thuis koekskes en chocomelk pikke uit moeders kas om in ons kamp op te ete....hihi....

ja emteeke we zijn geen 20 meer he...we moete beginne met op ons gezondheid te letten he....onze kolesterol en onze bloeddruk en onze suiker...enz....da begint allemaal te verlijten he....maar k heb goe nieuws gekregen van mijn onderzoeken in t hospitaal.....je weet wel....alle waarden in mijn bloed zijn ok....zelfs mijne kolesterol (165)....echografie is ook ok....yes....we kunne weer verder.....joepie.....laat jij je ook maar op tijd controleren zenne....in je bloed kunne ze veel zien he....

gisteren ben ik na den doktoor bij de bakker binne gespronge en kon het nie late om een kerststronkske met creme-au-beure mee te brengen....amai da was lekker se....na da goe nieuws.....mijn bmike pfff....t kon mij nie schle se.. :oops: ...k heb ervan genoten....en met kerstavond gezellig thuis met de pannekes denk ik....meer moet da nie zijn...en hopen da 2008 wa beter wordt.....gelijk elk jaar he....k heb mijne kerstboom bij de foto van mijne zoon gezet se dan is die er ook een beetje bij he....

allee k ga naar de winkel... mijn kast is bijna leeg se....envoor kerstavond heb ik ook nog wa nodig.....

dadakes ann :P
my doggy is my baby