Het foto hoekje.
-
mira
Het waren wel nog foto's van twee weken geleden hé Pirre maar misschien was dat niet duidelijk. Heb mijn tekst dan maar rappekkes aangepast
Momenteel ligt er in de tuin een flinterdun laagje sneeuw. Als het vannacht blijft vriezen dan zou het morgenvroeg weleens spekglad kunnen zijn. 'k Zal dan maar een fotoke maken vanachter het venster als de vogels komen ontbijten op het terras
Momenteel ligt er in de tuin een flinterdun laagje sneeuw. Als het vannacht blijft vriezen dan zou het morgenvroeg weleens spekglad kunnen zijn. 'k Zal dan maar een fotoke maken vanachter het venster als de vogels komen ontbijten op het terras
-
mira
We zijn al een stukje in het nieuwe jaar. Inmiddels zijn de kerstballen en slingers weer
opgeborgen, zo ook de herinneringen van het oude jaar, zowel de goede als de minder
goede. Van 2007 hier nog een paar sfeerbeelden van de oudejaarsperiode.
OOSTENDE

. . . . . . . . . . . . .
BRUSSEL

opgeborgen, zo ook de herinneringen van het oude jaar, zowel de goede als de minder
goede. Van 2007 hier nog een paar sfeerbeelden van de oudejaarsperiode.
OOSTENDE

BRUSSEL

-
pirre - Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:23
Mooie foto's hier weer in het hoekje!!
Het is weer genieten geblazen !!!
Deze namiddag nog eens de statie binnen gesprongen
was tijdje geleden !

Ben efkes in de vuilbak gekropen voor een fotoke !!

Den THALYS naar Parijs vertrekt om ..........!!!

Het is weer genieten geblazen !!!
Deze namiddag nog eens de statie binnen gesprongen
was tijdje geleden !

Ben efkes in de vuilbak gekropen voor een fotoke !!

Den THALYS naar Parijs vertrekt om ..........!!!

SENIORENNET FOR EVER
-
mira
Knap Pirre maar ik raad je toch af om nog in die vuilbakken te kruipen. Je weet toch dat die bij een terreur-alarm worden dichtgeplakt of zelfs verwijderd en godweet waar ze je dan gaan dumpen
tijd van 33 minuten. Toch niet mis voor zo’n parcours.
Wij gingen kijken aan het strand.

En zoals steeds is deelnemen het belangrijkste

Aandachtige toeschouwer

Iedereen ontspant zich op een eigen manier

Zin in een ritje ?

tijd van 33 minuten. Toch niet mis voor zo’n parcours.
Wij gingen kijken aan het strand.

En zoals steeds is deelnemen het belangrijkste

Aandachtige toeschouwer
Iedereen ontspant zich op een eigen manier

Zin in een ritje ?
dekke Mira,ik zit hier maar te wachten op een witte laag hier in het antwerpse,er is er al één geweest,maar toen moest ik verstek laten gaan