Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Amai, da moet wa geweest zijn sé...da terugzien!!Ja, soms is het voor een snuif de rede om efkes in de toebels te gerake me de kameraden-vrienden!!
Ma ik z'en toch content zenne da ge terug een goei pint mee Uw vriendin kunt gaan pakke!!
Nogal een chance da ik da nie bij was, want ik z'en wa da betreft nogal ne
platte, ik zou ook beginne snotteren sé.....ge zie da soms in van die programs op den TV als ze mekander terug zien na jaren!! Ja ne KREEFT die hebbe da heee!!!
k z'en just terug van Mechelen, k'moest da persé zijn voor iet onnozel....ge kent da he!!Administratie heet da !!
Genoeg gezaagd sé! Ik weet nie voor dezen avond, het zulle bokes worden me charcuterie.....deze noen al mijn casserols en pannen goe afgewassen....gene goesting om die terug vuil te make
Allee tot dan
GRTZ,
EMTEEKE[/quote]
ja emteeke....da was een goe gevoel se....k heb het ook moeilijk gehad....alhoewel ik ne leeuw ben hihi....maar ja die snotteren ook al nekeer zenne....met hun grote muil...
gistere pizza gaan eten...vandaag stoofvlees met frietjes gemaakt.....en t was lekker se.....mijn bmike heeft weeral gereclameerd ...hihi....maar t is gelijk ge zegt.....bokes met charcuterie is soms ook nekeer lekker zenne....
apropos ik zit ook in d administratie ....soms is da voor een stom papierke da we de mense moete late kome....t is nie plezant, maar daar hangt soms veel vanaf he.....
dadakes ann
Nogal een chance da ik da nie bij was, want ik z'en wa da betreft nogal ne
platte, ik zou ook beginne snotteren sé.....ge zie da soms in van die programs op den TV als ze mekander terug zien na jaren!! Ja ne KREEFT die hebbe da heee!!!
k z'en just terug van Mechelen, k'moest da persé zijn voor iet onnozel....ge kent da he!!Administratie heet da !!
Genoeg gezaagd sé! Ik weet nie voor dezen avond, het zulle bokes worden me charcuterie.....deze noen al mijn casserols en pannen goe afgewassen....gene goesting om die terug vuil te make
Allee tot dan
GRTZ,
EMTEEKE[/quote]
ja emteeke....da was een goe gevoel se....k heb het ook moeilijk gehad....alhoewel ik ne leeuw ben hihi....maar ja die snotteren ook al nekeer zenne....met hun grote muil...
gistere pizza gaan eten...vandaag stoofvlees met frietjes gemaakt.....en t was lekker se.....mijn bmike heeft weeral gereclameerd ...hihi....maar t is gelijk ge zegt.....bokes met charcuterie is soms ook nekeer lekker zenne....
apropos ik zit ook in d administratie ....soms is da voor een stom papierke da we de mense moete late kome....t is nie plezant, maar daar hangt soms veel vanaf he.....
dadakes ann
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes,
Amai 'kzen justekkes thuis sé.....de jacht is afgeblaze en ons dineeke is al gepasseerde sé
Allee dus gistere hebbe ze da machien dus kome plasseere.....pffff, en 't is van da zenne ..pf veel toppekes
Ma, ik kan da al goe op en afzette sé....d as al iet he. en chiek beeld, en veel meer!!
Ja, morge ofzo zal ik nog wa schrijve zie, tot dan he
GRTZ,
EMTEEKE
Amai 'kzen justekkes thuis sé.....de jacht is afgeblaze en ons dineeke is al gepasseerde sé
Ja, morge ofzo zal ik nog wa schrijve zie, tot dan he
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie!!
Ja, ik z'en hie terug sé, goe slaappekes gedaan en goe op zie!
Pfffff....eergistere hadde kik wa voor..'t zit zo. ik was just thuis gearriveerd, me het pakske van het fritkot. en ik wou mijn deur open doen en mijne sleutel brak af!!
Allee na veel gesakker en krachttermen te hebben gebruikt die nie kunne vermeld worde.....
benne kik dan toch binnegeraakt met de klein stompekke nog!!! En passant was diene frit al wa na de koude kant aan 't gerake ma da ging nog zenne!!
Gistere dan zo ergens tussen de soep en de pattatten da slot daar uit gehaald en probere da klein stukske daar uit te halen
Ma da ging nog goe sé,dan de rimram terug geplasseerd en okidokie!!!!
Ma ik was nie alleen, want een kennis heeft dit weekend 't lint van zijne rol kapot gedaan, diene gast zat dus in den donker zie, allee gedeelde smart zeker hee...pffff
Ja, en ocharme de jachthond van mijn zus hebbe we gistere op pensioen moete zette sé, da beestekke kon nie meer Ik had compassie me diene hond!!
Deze namiddag ne keer es een stappeke doen sé ik heb da verdiend sé na die drukke dagen
Es ne keer wa kameraadekkes opzoeke
!
Zoude de vrouwkes van 't forummeke nie mee gaan??En de rest mag ook zenne!!
Deze noen is't kip me archiduc sé..mmmmmm!!!!!!
Allee tot seffens zeker?? We zien wel!!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Ja, ik z'en hie terug sé, goe slaappekes gedaan en goe op zie!
Pfffff....eergistere hadde kik wa voor..'t zit zo. ik was just thuis gearriveerd, me het pakske van het fritkot. en ik wou mijn deur open doen en mijne sleutel brak af!!
Gistere dan zo ergens tussen de soep en de pattatten da slot daar uit gehaald en probere da klein stukske daar uit te halen
Ma ik was nie alleen, want een kennis heeft dit weekend 't lint van zijne rol kapot gedaan, diene gast zat dus in den donker zie, allee gedeelde smart zeker hee...pffff
Ja, en ocharme de jachthond van mijn zus hebbe we gistere op pensioen moete zette sé, da beestekke kon nie meer Ik had compassie me diene hond!!
Deze namiddag ne keer es een stappeke doen sé ik heb da verdiend sé na die drukke dagen
!
Zoude de vrouwkes van 't forummeke nie mee gaan??En de rest mag ook zenne!!
Deze noen is't kip me archiduc sé..mmmmmm!!!!!!
Allee tot seffens zeker?? We zien wel!!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Halloookes heee.........!!
'k zen just terug sé, es een goe stappeke gedaan sé, nog es een paar beezekkes uitgedeeld voor 't nieuwe jaar, een paar vriende gezien, nog es wa geleerd aan da digitaal machien en amai zenne, 't is toch de moeite zenne , is da schoon beeld!!!!
Allee en dan nog es na da fritkot geweest sé....... een groot me nen berepoot en een speciaal sausekke.... en 't is al binne zenne
amai da ge da allemaal alleen moet doen, ..... allee welk schoon vrouwke ga mij daar in de toekomst die plezante dinkskes mee
beleve!!!!! want alleen is maar alleen zenne !!
Ma we zien wel sé
GRTZ,
EMTEEKE
'k zen just terug sé, es een goe stappeke gedaan sé, nog es een paar beezekkes uitgedeeld voor 't nieuwe jaar, een paar vriende gezien, nog es wa geleerd aan da digitaal machien en amai zenne, 't is toch de moeite zenne , is da schoon beeld!!!!
beleve!!!!! want alleen is maar alleen zenne !!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallo emteeke,
amai met da slot....ge hebt nog geluk gehad da gebinne geraakt zijt he seg....anders moest ge de slotemaker late kome....ma k zie da ge uw pakske toch nog redelijk warm hebt kunne opete...
vandaag heb ik eens niks gedaan....weeral..
...pfff t is zondag....k heb just eten gemaakt, rijst met kalkoenrollade met een champinon sauske met stukskes paprika erin voor de kleur.....en room.....awel t was lekker ...k heb weeral teveel gegeten....
....nu ga ik mijn zondagse siesta verder zetten en naar de tv kijke....om 22.50 uur ist clouseau....da concert waar ik naar toe geweest ben....k gaat nog opnemen ook se....kan ik er later nog eens van genieten....hihi
dadakes ann

amai met da slot....ge hebt nog geluk gehad da gebinne geraakt zijt he seg....anders moest ge de slotemaker late kome....ma k zie da ge uw pakske toch nog redelijk warm hebt kunne opete...
vandaag heb ik eens niks gedaan....weeral..
dadakes ann
my doggy is my baby
-
anneke57 schreef:Hallo emteeke,
vandaag heb ik eens niks gedaan....weeral.....pfff t is zondag....k heb just eten gemaakt, rijst met kalkoenrollade met een champinon sauske met stukskes paprika erin voor de kleur.....en room.....awel t was lekker ...k heb weeral teveel gegeten....
![]()
....nu ga ik mijn zondagse siesta verder zetten en naar de tv kijke....om 22.50 uur ist clouseau....da concert waar ik naar toe geweest ben....k gaat nog opnemen ook se....kan ik er later nog eens van genieten....hihi
dadakes ann![]()
Hoikes Anneke,
Ik wist nie da ge ne fan bent van Clousseau!!
Diene Koen woont hie ma ne goeie kilometer van mij!!
Ma ik hem die nog nooit gezien, wel z'en Valerieke al een paar keer, komt heel vriendelijk over zenne!
Allee mij deur marcheerd terug goe sé, 'k zen content!!
Amai da kalkoenekke moet lekker zijn sé, kunde geen stukske op 't forummeke plaatse???? Hihi..mmmm
Vandaag is't wa platte rust en nog wa bijlere aan de machienekke.nie te veel want d'as ook nie goe hee!!!!!!
Deze namiddag gaat er hie wa verder ne nieuwe OKAY open, en d'er z'en surpriezekkes te krijge.hihi
Zo tot zolang hee!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeiemorgie,
Allee zenne, ik hoop da ge allemaal alles goe vast hebt gezet want ze geve weeral van da vies weer hee...pfff
Vandaag zen ik een beetje zenuwachtig, deze week me den jeep van men zus na den control....'kzal er eerst es een goe trippeke moete me doen sé...diene onnozele dieseltest!!
Normaal rijd diene lokaal en toutterrain ma nie zoveel lange trippen.dus de moteur staat soms dus nie heet da nodig is voor diene test te doen! En nog es veel zones 30 en 50 hie bij ons..pfff d'as dus ook nie goe!!
En de Duitse autobahn d'as wa ver zenne, misschien in de zomer wel, efkes een op en afke na Brakel en misschien Essentho?? Enfin we zien wel!!
En dees week nog es na den doktoor voor den bloeddruk en ik denk d'ak veel winst heb, trek mij wa minder aan en krop nie zoveel meer op....veel meer den boom in mentaliteit...hihi en mijzelf ne keer goe late gaan!!!!
Een goe vriendienekke zou ook de max zijn sé. 'kzen al pekan 5 jaar terug vrij, vorige relatie spaak gelope....en da vlammeke begint zowa terug z'en bestje te doe... 'k zen men eige hie wel nie aan't verkope zenne
Ondertussen is da hie al goe aan 't waaien sé!!
Allee tot dan zekers??
GRTZ,
EMTEEKE
Allee zenne, ik hoop da ge allemaal alles goe vast hebt gezet want ze geve weeral van da vies weer hee...pfff
Vandaag zen ik een beetje zenuwachtig, deze week me den jeep van men zus na den control....'kzal er eerst es een goe trippeke moete me doen sé...diene onnozele dieseltest!!
En dees week nog es na den doktoor voor den bloeddruk en ik denk d'ak veel winst heb, trek mij wa minder aan en krop nie zoveel meer op....veel meer den boom in mentaliteit...hihi en mijzelf ne keer goe late gaan!!!!
Een goe vriendienekke zou ook de max zijn sé. 'kzen al pekan 5 jaar terug vrij, vorige relatie spaak gelope....en da vlammeke begint zowa terug z'en bestje te doe... 'k zen men eige hie wel nie aan't verkope zenne
Ondertussen is da hie al goe aan 't waaien sé!!
Allee tot dan zekers??
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallo emteeke,
van da kalkoen schoot nie veel van over zenne....mijn zoneke heeft zijn best gedaan se....ben blij dat het terug wa goe gaat met je bloeddruk....t is gelijk ge zegt he...wa minder aantrekke van andermans problemen...da is bij mij ook zo....en je bloeddruk zakt zo ineens....maar ja as ge te goe zijt he....dan profiteren ze daar soms van se....en da moge we nie toelate...k heb gistere ne hele dag in de zetel gelege....rusten...en mij niks aantrekke....was nodig....
allee vooruit....een goe vriendinneke zou nog goe zijn he....maar die lopen nie dik op de wereld zenne...dus goe uitkijke he....
dadakes ann
van da kalkoen schoot nie veel van over zenne....mijn zoneke heeft zijn best gedaan se....ben blij dat het terug wa goe gaat met je bloeddruk....t is gelijk ge zegt he...wa minder aantrekke van andermans problemen...da is bij mij ook zo....en je bloeddruk zakt zo ineens....maar ja as ge te goe zijt he....dan profiteren ze daar soms van se....en da moge we nie toelate...k heb gistere ne hele dag in de zetel gelege....rusten...en mij niks aantrekke....was nodig....
allee vooruit....een goe vriendinneke zou nog goe zijn he....maar die lopen nie dik op de wereld zenne...dus goe uitkijke he....
dadakes ann
my doggy is my baby
-
Hallo Anneke,
Ja, ik weet ook da da nie gemakkelijk ga zijn zenne.... ma ik z"en al goe geleerd damee !!
Allee da was al de tweede.... ma die eerste amai die heeft mij een pakske centjes gekost..pppffffff
meer gegeve dan gekrege... en d'as nie goe se!!!!
Dan die tweede da was eigenlijk gemaakt om te lukke, ma als alles serieus werd.....same wonen, financies enz. geweet wel kwam er om een of andere rede ne serieuze kink in de kabel...
Awel sé hebbe kik van afgezien zenne... ma nu, na vijf jarekes... nr drie zal wel, allee normaal gezien, het lotteke van de loterij zijn zekers????
't zal nie gemakkelijk zijn. ma toch hee!!!
Amai nu zal ons Anneke peizen, d'as zware kost ma 'tmoest er es uit sé..'k zen al 5 kilookes lichter zie!!
Allee 'k zen vandag zowa in mijnen hof begonne, blarekkes wegdoen, den beton me den hogendruk 'tmos afgedaan. en 'tis al zeven cente meer waard..hihi
't oud papier en de PMD klaargezet....morge is"t den dag
en dan is da ook weer weg heee!!
Misschien in 't weekend ne keer mijn kot opkuise, schabbekkes, werkbank, de vloer enzo, want ik weet nie ma ik krijg begot zowa lentekriebelkes, is dabij jullie ook??
Subiet nog efkes na ons moeke sé,en es een klein potteke doen sé!!
Allee tot zolang hee!!
GRTZ,
EMTEEKE ME LENTEKRIEBELS
Ja, ik weet ook da da nie gemakkelijk ga zijn zenne.... ma ik z"en al goe geleerd damee !!
Amai nu zal ons Anneke peizen, d'as zware kost ma 'tmoest er es uit sé..'k zen al 5 kilookes lichter zie!!
Allee 'k zen vandag zowa in mijnen hof begonne, blarekkes wegdoen, den beton me den hogendruk 'tmos afgedaan. en 'tis al zeven cente meer waard..hihi
en dan is da ook weer weg heee!!
Misschien in 't weekend ne keer mijn kot opkuise, schabbekkes, werkbank, de vloer enzo, want ik weet nie ma ik krijg begot zowa lentekriebelkes, is dabij jullie ook??
Subiet nog efkes na ons moeke sé,en es een klein potteke doen sé!!
Allee tot zolang hee!!
GRTZ,
EMTEEKE ME LENTEKRIEBELS
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Dag emteekeEmteechauffeurke schreef: Dan die tweede da was eigenlijk gemaakt om te lukke, ma als alles serieus werd.....same wonen, financies enz. geweet wel kwam er om een of andere rede ne serieuze kink in de kabel...![]()
Awel sé hebbe kik van afgezien zenne... ma nu, na vijf jarekes... Amai nu zal ons Anneke peizen, d'as zware kost ma 'tmoest er es uit sé..'k zen al 5 kilookes lichter zie!!
Allee 'k zen vandag zowa in mijnen hof begonne, blarekkes wegdoen, g
Allee tot zolang hee!!
GRTZ,
EMTEEKE ME LENTEKRIEBELS
Eigenlijk moet ik U courage geven zulle, toen ik in het leger was had ik ook een goede vriendin, ze is nu nog altijd mijn vrouw zulle, had ze dat toen moeten uit maken, dan zou ik het niet meer zien zitten volgens mijn memoires van toe, ben er nu van geschrokken.
Een goede kennis van ons haar zoon, heeft zicht onlangs ook van kant gemaakt omdat zijn meisje het uitgemaakt had, hij was er 22 zoals ik toen.
Emtee nu al in de hof werken
Het is een beetje vroeg zulle, in plaats van blaadjes wegdoen leg ik er bij, voor de grond stuktuur, de aardwormen moeten verder kunnen werken, en het toe slaan van de grond bij slagregen, dit blijft zo tot begin maart of later volgens de weergesteld heid (te veel regen), als er genoeg zon is dan mag het weg, de grond kan dan opwarmen.
Eigenlijk ben ik een bioboertje met zo'n 20 are grond, heb er mijn werk mee zulle, vandaar zullen we de helft in gras gooien, ondanks dat ik thuis ben kom ik toch tijd tekort om alles te doen, met al mijn bezigheden.
jammer dat je zo ver woont anders kon je een beetje helpen, en kon je van mijn eigen gekweekte witloof uit aarde eten. zoiets vind je bijna niet meer in de winkels, alles is nu op water gekweekt en dit is mijn smaak nie.
En anneke in uw buurt kan je toch nog witloof vinden op aarde grond?
ik kweek zoveel mogelijk zonder te spuiten he, ofwel worden de wortels afgedekt met gaas tegen de wortelvlieg enz.
zo dat was effens een kouteke
MVGr.
PapaFreddy
-
Hoi Papafreddy,
Merciekes voor de steun zenne ma we zien wel!!
Ge spreekt da van witloof enzo, awel da's hie zowat de streek van 't witloof, den driehoek van 'tloof hier zijn boeren in de streek die nog wa doen me witloof...Vlaams Brabant zitten er veel de kanten van Kampenhout Haacht enzo....mmmm 't is wel een veelzijdig groentekke zenne.. kunde duizend verschillende dinkskes me make sé bv. gebakken in de pan en en beetekke late karameliseren, want da smaakske doe da zenne....mmmm toch heee
Rouw me mayonaise bij de frittekes,mmm en de klasieker is toch diene me hepsrollekes in kaassaus me pureepettattekkes.....mmmmmjamm!! En bij recepties grote witloofblaadjes vullen me verschillende soorte slaakes dv. krabsla, vleessla enz.!!
Wa ze hier ons kanten ook goe hebbe is asperges...Klein-Brabant, Puurs, Bornem enz.nog een maandekke of vier en'tis weeral vandat.
Awel da kunde U ook in botviere sé, ma wel duur zenne!! Nie aan mij besteed!!
GRTZ,
EMTEEKE
Merciekes voor de steun zenne ma we zien wel!!
Ge spreekt da van witloof enzo, awel da's hie zowat de streek van 't witloof, den driehoek van 'tloof hier zijn boeren in de streek die nog wa doen me witloof...Vlaams Brabant zitten er veel de kanten van Kampenhout Haacht enzo....mmmm 't is wel een veelzijdig groentekke zenne.. kunde duizend verschillende dinkskes me make sé bv. gebakken in de pan en en beetekke late karameliseren, want da smaakske doe da zenne....mmmm toch heee
Wa ze hier ons kanten ook goe hebbe is asperges...Klein-Brabant, Puurs, Bornem enz.nog een maandekke of vier en'tis weeral vandat.
Awel da kunde U ook in botviere sé, ma wel duur zenne!! Nie aan mij besteed!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes zenne,
Allee 'k zen na ons moeke geweest sé? en 't was er supergoe mee..pff amai!!
Dan efkes es een klein potteke gedaan sé..nie veel ma voor de smaak hee!!
Het avonddineeke is ook al gepasseerd...mmmmmm! 't was eerst Scampies in pikante tomatensaus.mmm!
En dan nog es, allee 'twas weeral lang gelede, es ne goeie steack me Bearnaise sé.. wel me zonder frittekes... d'as ook al es goe hee!!
Amai 'tmoest ma zo goe nie z'en!!
GRTZ,
EMTEEKE IETWAT DEMPIG
Allee 'k zen na ons moeke geweest sé? en 't was er supergoe mee..pff amai!!
Dan efkes es een klein potteke gedaan sé..nie veel ma voor de smaak hee!!
Het avonddineeke is ook al gepasseerd...mmmmmm! 't was eerst Scampies in pikante tomatensaus.mmm!
Amai 'tmoest ma zo goe nie z'en!!
GRTZ,
EMTEEKE IETWAT DEMPIG
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Papafreddy,
Ge spreekt da van veel te vroeg in den hof, maar hie is natuur volledig van slag....bij mijne gebuur is de Japanese kerselaar al aan 't bloeien op de takken waar nog blarekes van vorig jaar op staan!
Allee in mijnen hof sta nie veel zenne, wa gras en een paar boomekkes. zo van die cipressen!
We zulle nog es wa gaan doen sé..nog wa me den hogen druk. pfff...nog veel mos op de stenen...slipgevaar!!
En da kunne we misse als tandpijn..hihi!!
Ik maak mij wel wa zorgen om ons Vivke..
Als 'tnodig is mag ze altij een klappeke doen zenne..
Allee z'on 30 jaar geleden was da nu zo ongeveer den tijd dat da groen kaartje in de bus ging vallen sé......bibberdebibber nog aan toe!!!
Waar is den tijd weeraal hee.... en voor we 't wisten ware we aan den afzwaai bezig! Amai dienen eersten dag in Heverlee...dan hemme ze me ons sjokkodinges gespeeld zenne..pffff!!Plezant was helemaal iets anders!!
Vanaf begin maart zal ik regelmatig ens teruggaan in den tijd, nu exact 30 jaar!Memories ophalen!!!
GRTZ,
EMTEEKE GOE WAKKER EN OP
Ge spreekt da van veel te vroeg in den hof, maar hie is natuur volledig van slag....bij mijne gebuur is de Japanese kerselaar al aan 't bloeien op de takken waar nog blarekes van vorig jaar op staan!
Allee in mijnen hof sta nie veel zenne, wa gras en een paar boomekkes. zo van die cipressen!
We zulle nog es wa gaan doen sé..nog wa me den hogen druk. pfff...nog veel mos op de stenen...slipgevaar!!
Ik maak mij wel wa zorgen om ons Vivke..
Allee z'on 30 jaar geleden was da nu zo ongeveer den tijd dat da groen kaartje in de bus ging vallen sé......bibberdebibber nog aan toe!!!
Waar is den tijd weeraal hee.... en voor we 't wisten ware we aan den afzwaai bezig! Amai dienen eersten dag in Heverlee...dan hemme ze me ons sjokkodinges gespeeld zenne..pffff!!Plezant was helemaal iets anders!!
Vanaf begin maart zal ik regelmatig ens teruggaan in den tijd, nu exact 30 jaar!Memories ophalen!!!
GRTZ,
EMTEEKE GOE WAKKER EN OP
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes zenne,
Allee mijn plansier is goe gekuist zenne..pff veel werk sé......we zulle al nie meer uitschuive zenne..
Na kan da goe zijn da diene hof nie direkt meer moet gesoigneerd worde.... alles ligt goe gereed voor de groei!!
Amai deze noen iet serieus voor....mijnen diepvries me de goei plakkes enzo stond ineens pekan in alarm....
ma ik peis da da mijn fout was sé!! Misschien nie goe toe gedaan???? Nogal een chance da ik ne reserve hem... direkt de courant opgezet en na een uurke of twee alles d'erin en den andere late ontdooie en terugopgestart.. allee. pfff ik denk da alles nog pikobello is sé!!
Wa ne mens op ne vrijdag allema moet meemake zenne!!
Uit puur kontentement hemme kik es een potteke gaan pakke sé!!
En morge zien we wel sé!!
GRTZ,
EMTEEKE A LITTLE BIT SLEEPY
Allee mijn plansier is goe gekuist zenne..pff veel werk sé......we zulle al nie meer uitschuive zenne..
Amai deze noen iet serieus voor....mijnen diepvries me de goei plakkes enzo stond ineens pekan in alarm....
Wa ne mens op ne vrijdag allema moet meemake zenne!!
En morge zien we wel sé!!
GRTZ,
EMTEEKE A LITTLE BIT SLEEPY
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes allemaal,
amai...ik benijd jullie echt....as ik jullie hoor praten over den hof....da mis ik nu enorm se...heb ooit ne hof gehad en heb daar veel plezier in gehad met bloemekes en bomekes en struikskes te planten en te soignere....maar mijne ex zag het anders en dus heb ik ons huis moete verkope en de tuin was ook weg....daar heb ik nog verdriet van se....dus geniet er maar zoveel van als jullie kunnen se...k heb nu een appartement op t gelijksvloers met een koereke....maar da s aan de noordkant en heb al geprobeerd om er wa bloemekes te zetten om de zaak wa op te fleuren maar daar komt geen zon....dus zal ik iet anders moete zoeke....ik zie wel....misschien hebben jullie wat ideëen ....die zijn altijd welkom se
groetjes ann
amai...ik benijd jullie echt....as ik jullie hoor praten over den hof....da mis ik nu enorm se...heb ooit ne hof gehad en heb daar veel plezier in gehad met bloemekes en bomekes en struikskes te planten en te soignere....maar mijne ex zag het anders en dus heb ik ons huis moete verkope en de tuin was ook weg....daar heb ik nog verdriet van se....dus geniet er maar zoveel van als jullie kunnen se...k heb nu een appartement op t gelijksvloers met een koereke....maar da s aan de noordkant en heb al geprobeerd om er wa bloemekes te zetten om de zaak wa op te fleuren maar daar komt geen zon....dus zal ik iet anders moete zoeke....ik zie wel....misschien hebben jullie wat ideëen ....die zijn altijd welkom se
groetjes ann
my doggy is my baby