Ben ik dan niets ???
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
KWIETY je bent wel iemand hoor en je hebt hier een aantal vrienden die aan jou denken hoor
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Hello lieverd,
Natuurlijk ben je IEMAND,integendeel zelfs,laat je niet gaan,hé!!!!
Kristina en ik hebben een mooie roos mee voor jou en geven jou ook onze lieve groetjes.

Natuurlijk ben je IEMAND,integendeel zelfs,laat je niet gaan,hé!!!!
Kristina en ik hebben een mooie roos mee voor jou en geven jou ook onze lieve groetjes.

Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
jetjes - Lid geworden op: 03 sep 2007, 14:41
Hallo Kwiebus .
Ik heb met aandacht uw schrijven hier gelezen ..ik kan u begrijpen dat ge het moeilijk hebt omdat ik ook zo'n ervaringen hebt mee gemaakt , en toch denk ik dat onze ouders dat niet echt bewust deden hoor ..zij hebben twee oorlogen mee gemaakt en dat is toen voor veel mensen een trauma geweest velen hebben niet geleerd om liefde te geven en zijn gehard door het leven.. tegenover wij nu we hebben ook hard gewerkt en onze kinderen verwent en dat valt voor ons ook niet mee ..want nu denken ze dat we steeds er voor hen moeten zijn en dat we niet aan ons zelf mogen denken en dat geeft een ontgochelend gevoel en we voelen ons te kort geschoten en mislukt en depri .Maar we doen toch ons best he'
Vandaar dat ik je wil steunen zodat je de moed niet mag laten varen en je leven opnieuw met een ander oog mag bekijken ..en zoal er hier al andere gezegt hebben een stevige wandeling en genieten van de wonderen van de natuur... je mooi maken.. eens tijd voor jezelf maken wat luisteren naar wat mooie muziek en stevig meezingen dat doet echt wel wonderen.. ik ondervind dat aan mijzelve ..ik heb natuurlijk goed praten he' ik voel niet wat jij voelt ..maar toch wens ik u heel veel goede moed en sterkte toe en veel geluk met lieve groetjes .
Jetje .
Ik heb met aandacht uw schrijven hier gelezen ..ik kan u begrijpen dat ge het moeilijk hebt omdat ik ook zo'n ervaringen hebt mee gemaakt , en toch denk ik dat onze ouders dat niet echt bewust deden hoor ..zij hebben twee oorlogen mee gemaakt en dat is toen voor veel mensen een trauma geweest velen hebben niet geleerd om liefde te geven en zijn gehard door het leven.. tegenover wij nu we hebben ook hard gewerkt en onze kinderen verwent en dat valt voor ons ook niet mee ..want nu denken ze dat we steeds er voor hen moeten zijn en dat we niet aan ons zelf mogen denken en dat geeft een ontgochelend gevoel en we voelen ons te kort geschoten en mislukt en depri .Maar we doen toch ons best he'
Vandaar dat ik je wil steunen zodat je de moed niet mag laten varen en je leven opnieuw met een ander oog mag bekijken ..en zoal er hier al andere gezegt hebben een stevige wandeling en genieten van de wonderen van de natuur... je mooi maken.. eens tijd voor jezelf maken wat luisteren naar wat mooie muziek en stevig meezingen dat doet echt wel wonderen.. ik ondervind dat aan mijzelve ..ik heb natuurlijk goed praten he' ik voel niet wat jij voelt ..maar toch wens ik u heel veel goede moed en sterkte toe en veel geluk met lieve groetjes .
Jetje .
-
aisha - Lid geworden op: 07 apr 2006, 21:04
Hoop
Diep in onszelf dragen wij hoop,
als dat niet het geval is,
is er geen hoop.
Hoop is een kwaliteit van de ziel
en hangt niet af van wat er in de wereld gebeurt.
Hoop is niet voorspellen of vooruitzien.
Het is een gerichtheid van de geest,
een gerichtheid van het hart,
voorbij de horizon verankerd.
Hoop in deze diepe en krachtige betekenis
is niet hetzelfde als vreugde of bereidheid
je in te zetten voor wat succes heeft.
Hoop is ergens voor werken omdat het goed is,
niet alleen omdat het kans van slagen heeft.
Hoop is niet hetzelfde als optimisme,
evenmin de overtuiging dat iets goed zal aflopen,
wel de zekerheid dat iets zinvol is ongeacht het resultaat.
Diep in onszelf dragen wij hoop,
als dat niet het geval is,
is er geen hoop.
Hoop is een kwaliteit van de ziel
en hangt niet af van wat er in de wereld gebeurt.
Hoop is niet voorspellen of vooruitzien.
Het is een gerichtheid van de geest,
een gerichtheid van het hart,
voorbij de horizon verankerd.
Hoop in deze diepe en krachtige betekenis
is niet hetzelfde als vreugde of bereidheid
je in te zetten voor wat succes heeft.
Hoop is ergens voor werken omdat het goed is,
niet alleen omdat het kans van slagen heeft.
Hoop is niet hetzelfde als optimisme,
evenmin de overtuiging dat iets goed zal aflopen,
wel de zekerheid dat iets zinvol is ongeacht het resultaat.
Achter elke wolk schuilt een blije verrassing
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Hello,schat.
Een bloemeke hebben wij vandaag voor jou meegebracht,hopelijk fleurt het je dag toch een beetje op.
Ook wensen wij jou van harte veel sterkte.

Warme steunknuffels van Kristina en mijzelf.
Een bloemeke hebben wij vandaag voor jou meegebracht,hopelijk fleurt het je dag toch een beetje op.
Ook wensen wij jou van harte veel sterkte.

Warme steunknuffels van Kristina en mijzelf.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.