rap
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Ook even vermelden dat op de voorkant (of achterkant, het is te zien van waar je het bekijkt) van dit gebouw het schild bevestigd is van beschermd monument, de huisbaas is dus met handen en voeten gebonden.
Als je de foto met de regenboog bekijkt, merk je centraal een tuinkabouter op. Al twijfel ik er nu aan of het Rapke zelf niet is.
Nu weet ik ook waar mijn tuinverlichtingspalen gebleven zijn.
met vriendelijke en zeer beleefde groeten
Robbe

Als je de foto met de regenboog bekijkt, merk je centraal een tuinkabouter op. Al twijfel ik er nu aan of het Rapke zelf niet is.
Nu weet ik ook waar mijn tuinverlichtingspalen gebleven zijn.
met vriendelijke en zeer beleefde groeten
Robbe

walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
ferry - Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:59
Rapke :
Een bank vooruit en een kus van de juffrouw voor
die foto van je tuin met een regenboog nog wel ! Mooi !!
Aan de foto kan men zien dat er kleinkinderen zijn !!
Ik denk inderdaad dat de huur voor dat buitenverblijf wat hoog ligt !!
Er is nog werk aan , maar er is een dak boven uw hoofd .
Ik wou zeggen dat ge onder een grote paraplu kunt slapen
doch ik vermoed dat ge beter een zonneparasol in uw slaapkamer zet
kwestie van droog te blijven !!
Fernanda
Een bank vooruit en een kus van de juffrouw voor
die foto van je tuin met een regenboog nog wel ! Mooi !!
Aan de foto kan men zien dat er kleinkinderen zijn !!
Ik denk inderdaad dat de huur voor dat buitenverblijf wat hoog ligt !!
Er is nog werk aan , maar er is een dak boven uw hoofd .
Ik wou zeggen dat ge onder een grote paraplu kunt slapen
doch ik vermoed dat ge beter een zonneparasol in uw slaapkamer zet
kwestie van droog te blijven !!
Fernanda
Een glimlach keert steeds naar u terug
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
ferry, ik betwijfel of ik die kus van de juffrouw zal krijgen hoor, want ik heb haar bevelen genegeerd door toch eens te proberen.
en die bank vooruit zit er ook niet in, want ik zat al op de eerste.
idd zijn er kleinkinderen, dit zijn twee van die deugnieten

en die bank vooruit zit er ook niet in, want ik zat al op de eerste.
idd zijn er kleinkinderen, dit zijn twee van die deugnieten

De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Ik heb zo de indruk dat Rapke in het zwart een speeltuin uitbaat.
Wel een mooie tuin en ik ben erg benieuwd wie die onderhoudt !
Is dat soms een schommelgrasmaaimachientje?
Volgend jaar op de bedenkers !
met vriendelijke groeten
Robbe
Wel een mooie tuin en ik ben erg benieuwd wie die onderhoudt !
Is dat soms een schommelgrasmaaimachientje?
Volgend jaar op de bedenkers !
met vriendelijke groeten
Robbe
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
bo, bedankt voor het mooie haardvuur. natuurlijk wens ik jou en iedereen op dit net eveneens een mooie zachte zondag toe
lila, idd een goede lerares hoor, ze heeft maar één foutje, ze is nl gepensioneerd, en ge weet hoe gepensioneerde leraressen zijn he!
mijn lerares met name geeft les in 't zwart. daardoor is ze altijd gestresseerd, want ze moet meer door het vensterraam kijken of er geen onverwacht bezoek van de rva komt, dan dat ze op haar leerling let.
prikkelbaar is ze dus ook, nog een geluk dat ik zo'n goede leerling ben!
; maar al bij al is 't nog zo'n slechte niet, ik zeg maar zo : met mijn geduld en begrip komen we er wel
en nu robbe !
ik zal geen namen noemen, maar als jullie mij de komende maanden wat minder zullen zien, dan is dat maar aan één persoon te wijten.
ik moet gaan bijklussen
. en hoe komt dat? wel, dat zal ik eens direct uitleggen :
enkele weken geleden kreeg ik bezoek van de fiscus. bleek dat mijn huisbaas al sinds jaren slechts de helft van zijn huurinkomsten aangeeft!!!
ik had juist al de bewijzen van stipte betaling in mijn kacheltje verbrand, deels omdat ik het koud had, maar ook omdat ik dacht dat die bewijzen al verjaard waren. de fiscus had daar geen oren naar, en nu moet ik opdraaien voor de fiscale schulden van die verhuurder (die ik hier niet bij naam wil noemen)
natuurlijk ga ik in beroep, maar ondertussen kan ik toch maar mooi gaan travakken*
dus beste mensen, als ge mij een beetje mist, dan is daar maar één schuldige voor , ge weet wel wie he
*in mijn geval : 'tegen mijn goesting gaan afzien'
dat idee van de bedenkers is zo slecht nog niet, mss stel ik er wel de AMS voor, waar ik al een paar jaar aan knutsel
lila, idd een goede lerares hoor, ze heeft maar één foutje, ze is nl gepensioneerd, en ge weet hoe gepensioneerde leraressen zijn he!
mijn lerares met name geeft les in 't zwart. daardoor is ze altijd gestresseerd, want ze moet meer door het vensterraam kijken of er geen onverwacht bezoek van de rva komt, dan dat ze op haar leerling let.
prikkelbaar is ze dus ook, nog een geluk dat ik zo'n goede leerling ben!
en nu robbe !
ik zal geen namen noemen, maar als jullie mij de komende maanden wat minder zullen zien, dan is dat maar aan één persoon te wijten.
ik moet gaan bijklussen
enkele weken geleden kreeg ik bezoek van de fiscus. bleek dat mijn huisbaas al sinds jaren slechts de helft van zijn huurinkomsten aangeeft!!!
ik had juist al de bewijzen van stipte betaling in mijn kacheltje verbrand, deels omdat ik het koud had, maar ook omdat ik dacht dat die bewijzen al verjaard waren. de fiscus had daar geen oren naar, en nu moet ik opdraaien voor de fiscale schulden van die verhuurder (die ik hier niet bij naam wil noemen)
natuurlijk ga ik in beroep, maar ondertussen kan ik toch maar mooi gaan travakken*
dus beste mensen, als ge mij een beetje mist, dan is daar maar één schuldige voor , ge weet wel wie he
*in mijn geval : 'tegen mijn goesting gaan afzien'
dat idee van de bedenkers is zo slecht nog niet, mss stel ik er wel de AMS voor, waar ik al een paar jaar aan knutsel
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Wat de lerares betreft.
Zij gaf inderdaad lessen in wit-zwart.
Kleurenfotografie is er later bijgekomen.
Voor ze aan Rapke lesgaf was ze de kalmte zelve. Ik heb haar gisteren nog opgezocht in de instelling waar ze momenteel verblijft.
Gelukkig heeft ze na een zoutzuurkuur haar natuurlijke blonde haarkleur terug verkregen. Nog 3 maanden platte rust en ze is weer de oude.
Wat betreft het verbranden van documenten. Het gebeurde waarschijnlijk na levering van de open haard door Bo. Merk ik daar een combine.?
Gedenk ook dat ik het idee van de schommelmaaimachine leverde.
Je laat je kleinkinderen je gras maaien.
Je plaatst op zaterdag 20 schommels op het voetbalveld. De laatste training: schommelen maar. Voor de Rode Duivels, de oplossing. Dan besteden ze hun premie nuttig.
groetjes
Robbe
Zij gaf inderdaad lessen in wit-zwart.
Kleurenfotografie is er later bijgekomen.
Voor ze aan Rapke lesgaf was ze de kalmte zelve. Ik heb haar gisteren nog opgezocht in de instelling waar ze momenteel verblijft.
Gelukkig heeft ze na een zoutzuurkuur haar natuurlijke blonde haarkleur terug verkregen. Nog 3 maanden platte rust en ze is weer de oude.
Wat betreft het verbranden van documenten. Het gebeurde waarschijnlijk na levering van de open haard door Bo. Merk ik daar een combine.?
Gedenk ook dat ik het idee van de schommelmaaimachine leverde.
Je laat je kleinkinderen je gras maaien.
Je plaatst op zaterdag 20 schommels op het voetbalveld. De laatste training: schommelen maar. Voor de Rode Duivels, de oplossing. Dan besteden ze hun premie nuttig.
groetjes
Robbe
-
lila - Lid geworden op: 11 mei 2005, 18:55
Laat mij toch zeggen dat ik dat weer heel amusant vind Robbe
maar toch even......
En wat de stress van de juf betreft...Ik heb met swapke toneel gespeeld en die heeft zoveel met rapke gemeen dat ik echt waar zoveel compassie heb met die juf ...heel waarschijnlijk met de beste bedoeling, maar wat wil je met weerbarstige kinderen.....Je zou voor minder in een instelling geraken....hopelijk zal rapke haar dan ook vlug een bezoekje brengen.....vergeet geen bloemen mee te nemen rapke en neen niet die van je buur
En wat de stress van de juf betreft...Ik heb met swapke toneel gespeeld en die heeft zoveel met rapke gemeen dat ik echt waar zoveel compassie heb met die juf ...heel waarschijnlijk met de beste bedoeling, maar wat wil je met weerbarstige kinderen.....Je zou voor minder in een instelling geraken....hopelijk zal rapke haar dan ook vlug een bezoekje brengen.....vergeet geen bloemen mee te nemen rapke en neen niet die van je buur
"Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."
-
Alterego1 - Lid geworden op: 20 jan 2006, 14:05
Lila,
Als Rapke bloemen moet meenemen naar die juf,
zal dat wel een overjaarse chrysant zijn die hij ergens
op de begraafplaats "gevonden" heeft,want momenteel
staan er nergens in de wei nog paardenbloemen.
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht
Niemands meester,niemands knecht
-
lila - Lid geworden op: 11 mei 2005, 18:55
ook al onder de sloef bo ??? 
En ja Alter maar na het weekend kan hij misschien even in een bloemenwinkel gaan kijken wat er overschiet van het weekend en die voor een klein prijsje bemachtigen.....
En ja Alter maar na het weekend kan hij misschien even in een bloemenwinkel gaan kijken wat er overschiet van het weekend en die voor een klein prijsje bemachtigen.....
"Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."