1971-72 - 43A Brakel
-
pioneer - Lid geworden op: 20 jan 2008, 01:16
Mucki,ik zal hier binnen een paar weken wel verslag uitbrengen de coordinaten van de Deltasite staan al in den Tomtom alleen nog een plaats zoeken om te overnachten.En dan ben ik eens curieus of je nog op onzen Delta binnen kan en wat er nog van overblijft ??
Ik heb zo het idee dat kamer 119 in Brakel bezet is dus als er iemand suggesties heeft laat het maar weten hé.
Ik heb zo het idee dat kamer 119 in Brakel bezet is dus als er iemand suggesties heeft laat het maar weten hé.
-
petrol schreef:Zoekt ge een plaats om te overnachen?
In Dad Driburg.
Ge kunt er eens goed invliegen als ge wilt.
http://www.graefliches-parkhotel.de/de/home/
tjak,tjak de bijnaam is Pioneer ni Rockefeller hé......
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
pioneer schreef:Mucki,ik zal hier binnen een paar weken wel verslag uitbrengen de coordinaten van de Deltasite staan al in den Tomtom alleen nog een plaats zoeken om te overnachten.En dan ben ik eens curieus of je nog op onzen Delta binnen kan en wat er nog van overblijft ??
Hallookes,
ik weet niet of dat daar nog is, maar in den tijd ben ik es richting Bockendorf gereden, dus niet ver, met een maat voor een reservatie te doen omdat zijn ouders overkwamen uit Belgie..misschien bied het ex. Belgisch Huis in Brakel
soelaas, wie weet?? Of mischien ff. www.brakel.de voor een goe hottelleke te zoeken!! Alvast succes!!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoikes nog es,
Ik ben zo vrij geweest ff. te zoeken sé!
www.landhotel-stein.de
www.kaiserbrunnen.de
www.erlenhof-brakel.de
Ja, onzen 117A zal ook bezet zijn denk ik!!
GRTZ,
EMTEEKE
www.landhotel-stein.de
www.kaiserbrunnen.de
www.erlenhof-brakel.de
Ja, onzen 117A zal ook bezet zijn denk ik!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
De linken werken, ik heb ze getsjekt!!Emteechauffeurke schreef:Hoikes nog es,
www.landhotel-stein.de
www.kaiserbrunnen.de
www.erlenhof-brakel.de
Ja, onzen 117A zal ook bezet zijn denk ik!!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKE
Emteeke
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hallo iedereen,
Bij het bladeren in een fotoalbum kwam ik een paar foto's tegen. Ik laat er een paar zien. De foto hieronder is gemaakt tijdens de bataljonsfeesten van 1978. De A-Bij en de B-Bij krijgen hier de wimpel n.a.v de behaalde punten tijdens het afvuren van een missile op Kreta.
Voor de A-Bij zijn dat Franky De Rous en de Bij-Cdt (Naam onbekend bij mij) en voor de B-Bij mijn manneke David Boels (op 48-jarige leeftijd overleden in 1999) en als Bij-Cdt een nog heel jonge Lt. Astere Arens.

Sonja
Bij het bladeren in een fotoalbum kwam ik een paar foto's tegen. Ik laat er een paar zien. De foto hieronder is gemaakt tijdens de bataljonsfeesten van 1978. De A-Bij en de B-Bij krijgen hier de wimpel n.a.v de behaalde punten tijdens het afvuren van een missile op Kreta.
Voor de A-Bij zijn dat Franky De Rous en de Bij-Cdt (Naam onbekend bij mij) en voor de B-Bij mijn manneke David Boels (op 48-jarige leeftijd overleden in 1999) en als Bij-Cdt een nog heel jonge Lt. Astere Arens.
Sonja
-
Hoi Sonneke,
Amai, die bataljonsfeesten 1978 heb ik persoonlijk meegemaakt, verd.... enzovoort, je brengt toch weer die SWEET MEMORIES von damals weer boven hoor!!
't was toch zone schonen tijd!! ik persoonlijk was die bewuste dag van dienst als GARCON in de kantine! daar hadden dus de families van de miliciens zich genesteld voor een emotioneel onderhoud met het zooneke!! Ja, die mensen hadden dus zoveel kilometers gebold, en ik moet zeggen als je aan de babbel waard dat die families toch veel respect en waardering hadden voor wat hun zoontjelief daar presteerde! Die babbelkes vergeet ik nooit hoor!!Vele mamaakes plengde toch traantjes hoor!!
En toch moeten we deze intense momenten blijven koesteren hoor, niemand heeft het recht om dit van ons te ontnemen en dat meen ik hoor!!
GRTZ,
EMTEEKE
Amai, die bataljonsfeesten 1978 heb ik persoonlijk meegemaakt, verd.... enzovoort, je brengt toch weer die SWEET MEMORIES von damals weer boven hoor!!
En toch moeten we deze intense momenten blijven koesteren hoor, niemand heeft het recht om dit van ons te ontnemen en dat meen ik hoor!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Ik zal wel verslag uitbrengen,het zal waarschijnlijk pas maart of april zijnmucki schreef:Ja pionnier ik wacht gespannen je verslag af
en we hebben al een hotel gevonden in Bad driburg in de bossen,misschien niet ver van den Delta.
Dus nog wat geduld hebben
Groetjes
-
sonneke44 schreef:Hallo jongens,
En voor de liefhebbers hier nog een fototje van al de vrouwtjes die toen in Brakel waren. Degene die hier een polleke krijgt van de kolonel, dat ben ikke hahaha.
[img]http://forumimages.seniorennet.be/sonne ... ee55d0.JPG[
/img]
Hoi Sonneke!!
Mogelijk kan ik twee namen plakken, 3de van links Lambrechts?? en uiterst rechts Van Belle ??? En d'er juist achter het pittige blondje??
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!