1971-72 - 43A Brakel

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

pioneer

28 jan 2008, 20:34

Mucki,ik zal hier binnen een paar weken wel verslag uitbrengen de coordinaten van de Deltasite staan al in den Tomtom alleen nog een plaats zoeken om te overnachten.En dan ben ik eens curieus of je nog op onzen Delta binnen kan en wat er nog van overblijft ??
Ik heb zo het idee dat kamer 119 in Brakel bezet is dus als er iemand suggesties heeft laat het maar weten hé.

pioneer

28 jan 2008, 22:37

petrol schreef:Zoekt ge een plaats om te overnachen?
In Dad Driburg.
Ge kunt er eens goed invliegen als ge wilt.

http://www.graefliches-parkhotel.de/de/home/

tjak,tjak de bijnaam is Pioneer ni Rockefeller hé......

Emteechauffeurke

29 jan 2008, 08:15

pioneer schreef:Mucki,ik zal hier binnen een paar weken wel verslag uitbrengen de coordinaten van de Deltasite staan al in den Tomtom alleen nog een plaats zoeken om te overnachten.En dan ben ik eens curieus of je nog op onzen Delta binnen kan en wat er nog van overblijft ??
Ik heb zo het idee dat kamer 119 in Brakel bezet is dus als er iemand suggesties heeft laat het maar weten hé.

Hallookes,

ik weet niet of dat daar nog is, maar in den tijd ben ik es richting Bockendorf gereden, dus niet ver, met een maat voor een reservatie te doen omdat zijn ouders overkwamen uit Belgie..misschien bied het ex. Belgisch Huis in Brakel
soelaas, wie weet?? Of mischien ff. www.brakel.de voor een goe hottelleke te zoeken!! Alvast succes!!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

29 jan 2008, 08:36

Hoikes nog es,

Ik ben zo vrij geweest ff. te zoeken sé!

www.landhotel-stein.de

www.kaiserbrunnen.de

www.erlenhof-brakel.de

Ja, onzen 117A zal ook bezet zijn denk ik!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

29 jan 2008, 08:48

Emteechauffeurke schreef:Hoikes nog es,

Ik ben zo vrij geweest ff. te zoeken sé!

www.landhotel-stein.de

www.kaiserbrunnen.de

www.erlenhof-brakel.de

Ja, onzen 117A zal ook bezet zijn denk ik!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE
De linken werken, ik heb ze getsjekt!!

Emteeke
Suuuupppeeers yes!!!!!

kazzac

29 jan 2008, 11:45

Petrol schreef:
Chef Creyf en Brigadier Stroobandts ik heb ze beiden goed gekend.
Wat is er van hen geworden?

Petrol, ik zou het ook graag weten...

sonneke44

29 jan 2008, 16:36

Hallo iedereen,

Bij het bladeren in een fotoalbum kwam ik een paar foto's tegen. Ik laat er een paar zien. De foto hieronder is gemaakt tijdens de bataljonsfeesten van 1978. De A-Bij en de B-Bij krijgen hier de wimpel n.a.v de behaalde punten tijdens het afvuren van een missile op Kreta.
Voor de A-Bij zijn dat Franky De Rous en de Bij-Cdt (Naam onbekend bij mij) en voor de B-Bij mijn manneke David Boels (op 48-jarige leeftijd overleden in 1999) en als Bij-Cdt een nog heel jonge Lt. Astere Arens.

Afbeelding

Sonja

Emteechauffeurke

29 jan 2008, 19:16

Hoi Sonneke,

Amai, die bataljonsfeesten 1978 heb ik persoonlijk meegemaakt, verd.... enzovoort, je brengt toch weer die SWEET MEMORIES von damals weer boven hoor!! :P :P 't was toch zone schonen tijd!! ik persoonlijk was die bewuste dag van dienst als GARCON in de kantine! daar hadden dus de families van de miliciens zich genesteld voor een emotioneel onderhoud met het zooneke!! Ja, die mensen hadden dus zoveel kilometers gebold, en ik moet zeggen als je aan de babbel waard dat die families toch veel respect en waardering hadden voor wat hun zoontjelief daar presteerde! Die babbelkes vergeet ik nooit hoor!!Vele mamaakes plengde toch traantjes hoor!!
En toch moeten we deze intense momenten blijven koesteren hoor, niemand heeft het recht om dit van ons te ontnemen en dat meen ik hoor!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

29 jan 2008, 20:12

Ja pionnier ik wacht gespannen je verslag af

pioneer

29 jan 2008, 21:31

mucki schreef:Ja pionnier ik wacht gespannen je verslag af
Ik zal wel verslag uitbrengen,het zal waarschijnlijk pas maart of april zijn
en we hebben al een hotel gevonden in Bad driburg in de bossen,misschien niet ver van den Delta.
Dus nog wat geduld hebben

Groetjes

sonneke44

29 jan 2008, 21:50

Hallo jongens,

En voor de liefhebbers hier nog een fototje van al de vrouwtjes die toen in Brakel waren. Degene die hier een polleke krijgt van de kolonel, dat ben ikke hahaha.

Afbeelding

sonneke44

29 jan 2008, 21:58

Wie kan me vertellen hoe je meerdere foto's in 1 bericht kunt plaatsen. Ik zit hier al de ganse avond te knoeien maar het wil maar niet lukken.
Ik hoor het graag van jullie.

groetjes, Sonja

kd29

29 jan 2008, 22:19

Yo Sonneke 44,

Ieder keer dat je een foto oplaadt krijg je een link,
die kopieer je ieder keer naar het kadertje waar je het bericht in schrijft.
bv 3 foto's >>> 3 linken
BBCode uitvinken

Succes en greetz
Fco-ke

Emteechauffeurke

30 jan 2008, 08:13

sonneke44 schreef:Hallo jongens,

En voor de liefhebbers hier nog een fototje van al de vrouwtjes die toen in Brakel waren. Degene die hier een polleke krijgt van de kolonel, dat ben ikke hahaha.

[img]http://forumimages.seniorennet.be/sonne ... ee55d0.JPG[
/img]

Hoi Sonneke!!

Mogelijk kan ik twee namen plakken, 3de van links Lambrechts?? en uiterst rechts Van Belle ??? En d'er juist achter het pittige blondje??

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

30 jan 2008, 20:20

Wel sonneke in 1971 waren er nog geen vrouwen in brakel hoe hebben ze dat gedaan hadden jullie een eigen blok over zaten jullie in de zelfde blokken als de mannen groetjes