anneke57 schreef:Hallokes allemaal,
amai...ik benijd jullie echt....as ik jullie hoor praten over den hof....da mis ik nu enorm se...heb ooit ne hof gehad en heb daar veel plezier in gehad met bloemekes en bomekes en struikskes te planten en te soignere....maar mijne ex zag het anders en dus heb ik ons huis moete verkope en de tuin was ook weg....daar heb ik nog verdriet van se....dus geniet er maar zoveel van als jullie kunnen se...k heb nu een appartement op t gelijksvloers met een koereke....maar da s aan de noordkant en heb al geprobeerd om er wa bloemekes te zetten om de zaak wa op te fleuren maar daar komt geen zon....dus zal ik iet anders moete zoeke....ik zie wel....misschien hebben jullie wat ideëen ....die zijn altijd welkom se
groetjes ann
Hoikes Anneke,
Zoude es nie probere van zo van die heideplantjes... da z'en ook veel kleurekkes in. En da ga veel seizoenen mee hee!!! Bloemekkes gaan nie zo lang mee. Of zo van die klein sparrekes... ma ja 't hangt er vanaf hoe groot da koerekke is hee!! Dan hebde nog bamboe. da kunde in de stenen plante, ma da zal den huisbaas nie content mee zijn denk ik
Of anders ne keer na z'on garden-center gaan voor eens wa raad, kost niks!!
Ma op da terraske bloemekkes zette...zal nooit gaan denk ik... noordkant heee !!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!