Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes Anneke,
Amai, dan hebde met de boor de geburen wakker gehoude, wel da kunde soms mee afzien sé!!! Hier bij mij zij da zo van die muren da gemaakt zijn me beton!!
Dikwijls nieuw boorrekes op kapotgedaan.. en 't ergste is da stof zenne, amai d'as soms nie normaal!!
Wat ik veel gedaan heb, da zijn zo van die kanalen geplaatst, tegenwoordig hebde da veel keus en kleurrekes in, als ge later nen draad moet bijtrekken moete da ma gewoon open doen en terug dicht!
En een pries bijzetten ook geen probleem zenne! Da geboor en geslijp, da moete ik nie van weten sé!!
En plinten en chambranten zijn daar ook al in, en da gefoeffel met die krammekes in de muur kloppen.....meer op de vinger dan op 't krammeke zelf..pfff
Ge zou voor minder zenne!!
Allee dan is da goe nieuws sé da ge terug Uw peeceeke fulltime kunt gebruike... gaan we veel kunne klappe sé..hihi!!!!Ik kijk er al naar uit zie!
Amai, vandaag is 't ajuinsoep, zo van die goei stevige met veeeeel ajuinringen en stukskes vlees in!! 'k zal subiet de deuren maar openzette sé voor de ventilatie, want bij mij is dat nie zonder gevolg... ge weet wel hee...hihi!!
Ja, die schaduwplantjes zijn ook en goe ideeke sé!
GRTZ,
EMTEEKE IN GASALARM
Amai, dan hebde met de boor de geburen wakker gehoude, wel da kunde soms mee afzien sé!!! Hier bij mij zij da zo van die muren da gemaakt zijn me beton!!
Wat ik veel gedaan heb, da zijn zo van die kanalen geplaatst, tegenwoordig hebde da veel keus en kleurrekes in, als ge later nen draad moet bijtrekken moete da ma gewoon open doen en terug dicht!
Allee dan is da goe nieuws sé da ge terug Uw peeceeke fulltime kunt gebruike... gaan we veel kunne klappe sé..hihi!!!!Ik kijk er al naar uit zie!
Amai, vandaag is 't ajuinsoep, zo van die goei stevige met veeeeel ajuinringen en stukskes vlees in!! 'k zal subiet de deuren maar openzette sé voor de ventilatie, want bij mij is dat nie zonder gevolg... ge weet wel hee...hihi!!
Ja, die schaduwplantjes zijn ook en goe ideeke sé!
GRTZ,
EMTEEKE IN GASALARM
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes,
Ge spreekt daar over Gent me die veel terraskes....awel sé da vindt ik mijne weg nie goe!!
Diene Vrijdagmarkt, ik moet da op de kaart gaan zoeke zie! Persoonlijk vindt ik da een moeilijke stad, veel sansunikke en waterkes enzo, ma 'tis wel een schoon stad zenne. Ma da ideeke vindt ik wel goe sé!!
GRTZ,
EMTEEKE
Ge spreekt daar over Gent me die veel terraskes....awel sé da vindt ik mijne weg nie goe!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Zit ik hier efkes op seniorennet te snuffelen ... kom ik diene site hier tegen. Tof jo al da vloms hier. Het doe ne mens goe nog eens zijn eigen plat te lezen. Als je al ruim 7 jaar tussen d'hollands woont verleerde da snel zenne.
Enne ... emteeke is hier ook druk aan den klap zien ik.
Allez .. wel efkes vertellen da we morgen voor een week-endje naar nederlands Limburg vertrekken. Mee mijn klein maske goat het nie zo goe.Sinds dees week goat ze naar ne psycholoog ... wel nen toffe pee.
Is wel vroeg voor een kind van just 9 maar beter nu op tijd dan loater veel te loat he
Of ... mag zoiets nie verteld worden hier. Dan sorry allemaal.
Ik ga efkes een paar kommiskes doen. Ne mens moet ook eten he.
We goan chinezen vandoag!!!
|tot later nog ne keer he
de groetjes van sonneke
Enne ... emteeke is hier ook druk aan den klap zien ik.
Allez .. wel efkes vertellen da we morgen voor een week-endje naar nederlands Limburg vertrekken. Mee mijn klein maske goat het nie zo goe.Sinds dees week goat ze naar ne psycholoog ... wel nen toffe pee.
Is wel vroeg voor een kind van just 9 maar beter nu op tijd dan loater veel te loat he
Of ... mag zoiets nie verteld worden hier. Dan sorry allemaal.
Ik ga efkes een paar kommiskes doen. Ne mens moet ook eten he.
We goan chinezen vandoag!!!
|tot later nog ne keer he
de groetjes van sonneke
-
Hoikes Sonneke,
Welkom op m'n forummeke zenne, ja ten slotte ik zen den auteur en ik moe me nief gaste altij verwelkome sé!! Heu..... welkom in 't kluppeke zenne!!!
ja, da zal wel plezier doen da ge efkes ver weg in da holland nog ne kee in van da goe Vloms kunt klappe!! Awel sé 't kan ma goe deugd doen!!
BTW. Die ajuinsoep is nie doorgegaan, 't is ne steack Bearnaise geworde, goe bleu chaude gebakke...MMMMMM zenne!
GRTZ,
EMTEEKE GASALARM AFGEBLAZE
Welkom op m'n forummeke zenne, ja ten slotte ik zen den auteur en ik moe me nief gaste altij verwelkome sé!! Heu..... welkom in 't kluppeke zenne!!!
ja, da zal wel plezier doen da ge efkes ver weg in da holland nog ne kee in van da goe Vloms kunt klappe!! Awel sé 't kan ma goe deugd doen!!
BTW. Die ajuinsoep is nie doorgegaan, 't is ne steack Bearnaise geworde, goe bleu chaude gebakke...MMMMMM zenne!
GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Sonneke,
Ekes nog tees, ik zie da ge een klein probleemmeke hebt me het maske, hier kunde uuu hartekke luchte zenne!!!!
Da zal wel passeere zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: is 't nen afhaalchinees of ter plekke, pertang da kan ne keer es afsmake sé!!
Ik zen zot van zo een Pekingeend me appelsiensaus me annannaskes, amai 'tmoest mazo goe nie zen.hihi

Ekes nog tees, ik zie da ge een klein probleemmeke hebt me het maske, hier kunde uuu hartekke luchte zenne!!!!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: is 't nen afhaalchinees of ter plekke, pertang da kan ne keer es afsmake sé!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Bedankt Emteeke veur a welkomswoordekeEmteechauffeurke schreef:Hoikes Sonneke,
GRTZ,
k'zal misschien wel af en toe een fouteke moaken moar da mag de pret nie bederven he. Deur 't feit dak e betteke overal gezeten he em ik gien zuiver dialect maar zolang as dadde mij verstoat ist veurnoamst he.
Allez, 'k zie da wons gasmasker kunnen wegsteken
seffens de klein van school afhoalen. Ze had goe nieuws vannoen. Ikke mag mee op kamp mee eur klas als kookmoeke. "k ha direkt 4 grieten on meine nek hangen en t'was van ... we goan toch ook es frieten eten he ... maar dan in t hollands
doeiiiii
sonneke
-
ja, een klappeke doe altijd deugd he. En wa diene chinees betreft ... we goan ter plekke zenne. Zebben hier ne giele goeie wok-chinees in 't stadEmteechauffeurke schreef:Hoi Sonneke,
Ekes nog tees, ik zie da ge een klein probleemmeke hebt me het maske, hier kunde uuu hartekke luchte zenne!!!!![]()
Da zal wel passeere zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
PS: is 't nen afhaalchinees of ter plekke, pertang da kan ne keer es afsmake sé!!![]()
Ik zen zot van zo een Pekingeend me appelsiensaus me annannaskes, amai 'tmoest mazo goe nie zen.hihi
![]()
Jaja, 't zien het al Emteeke, ge zij nen echte lekkerbek he...
Allez, tot de volgende kier he
salukes,
sonneke
-
Hoikes allemaal,
Allee Sonneke, ik hoop da ge U ammuseerd da in de limburg, teij vrieje schoane doar hee!!En da weere goe!!
Gisteren men kommiskes gedaan sé,want in 't weekend is da te veel volk!!
Dus we kunne der weeral tege sé! en vandaag veeeeeel buite gaan, een goe wandelinkske doen, misschien al een terraske uit de wind a zo!
Ge ondervind al aan de mense da ze al veel beter gezind zen...; wa da die lentekriebelekes al nie kunne doen hee!!
Ik hoop de ons Anneke hare PC verhuis goe is gegaan, en da da allemaal goe marsjeerd...hihi!!!!!
Allee ge ga jullie late want den buitenlucht wacht zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Allee Sonneke, ik hoop da ge U ammuseerd da in de limburg, teij vrieje schoane doar hee!!En da weere goe!!
Dus we kunne der weeral tege sé! en vandaag veeeeeel buite gaan, een goe wandelinkske doen, misschien al een terraske uit de wind a zo!
Ge ondervind al aan de mense da ze al veel beter gezind zen...; wa da die lentekriebelekes al nie kunne doen hee!!
Ik hoop de ons Anneke hare PC verhuis goe is gegaan, en da da allemaal goe marsjeerd...hihi!!!!!
Allee ge ga jullie late want den buitenlucht wacht zenne!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hoi Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,
Allee ge ga jullie late want den buitenlucht wacht zenne!!![]()
![]()
GRTZ,
EMTEEKE
't zit er weeral op zenne. Ons week-endje Limburg. Enne ... get gelijk zenne. 't is doar echt schoen. Het weer was oak formidobel. De zonne scheen den hielen dag en 't was zoa rond de 14 groaden. Goe ee. Enne ... sinds lang weer es a Palmke gedronke want ja, doar moest ek nie met den otto rijen he. Ij stond op de parking want 't park is ottovrij.
De Palmkes smokten goe zenne. Den iesten dag had ik er al een poar binnen en als da lang geleen is, dan goat da rap in mij koppeke zitten he. De volgenden dag van 't zelfde loaken e broek. En soavends ginge we bowlen..... amai, 'k was al blij dak dienen bowlingbal op de boan kon auwen. Der zaten een poar hollanders op de boan nost ons en die hadden lol zenne. En veel Belgen ... amai mijne frak. 'koerde do van alles ... Antwaarps, westfluts, oostvloms en natuurlijk .... limburgs he. Die mannen zingen altijd as se klappen
Alez, 't was hiel plezant zenne!!! We kunnen der weer een tekke tegen.
groetjes, Sonneke
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Wie-j schoan os Limburg is
Veer goan zengendtére door et leve!
Het Genieterke
Veer goan zengendtére door et leve!
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Kijk ne kier wie wen hier hebben ... ons Genieterke. Ge komt hem ook overal tegen heGenieterke schreef:Wie-j schoan os Limburg is![]()
Veer goan zengendtére door et leve!![]()
Het Genieterke
ikke ben der iene van den oestvloanderen!!!
groetjes, sonneke
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Ich ben eine richtige Maaslenger!
Dao wo-j et zoa good is.
De moos mér ins Maaskook achter dien tand gestoaken hubbe,
daan wetste bescheid!
Het Genieterke
Dao wo-j et zoa good is.
De moos mér ins Maaskook achter dien tand gestoaken hubbe,
daan wetste bescheid!
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Hoikes allemaal,
Awel Sonneke , ik lees da ge U geamuseerd hebt da in da Limburg!!
En de Palmkes zen goe gebezigd..hihi!! Persoonlijk zenne kik doar nie zo zot van sé, ja dees kanten is 't DUVEL en VEDETT hee...!!Die brouwerij is ie ma 4 minuutsjes weg hee!! Tegenwoordig hebbek de smaak van een goe Malheurken te pakken... nie te veel want 't is 10graden sterk....en da hamerken kan soms vrieje kloppe!!!
Morgen zennek van huiswacht bij men zus, ze komen ne nieuwen brander zette..kosten weeral. en daarmee offer ik me weeral es op!!
Sonneke, ik peis da ge van de kanten van Lokeren ofzoiets zij, kan da??
Vandaag is 't dan toch gasalarm zie, men ajuinsoep is uit de vriezer gepakt....HIHI!!
Ja sonneke, veeeeel jaarkes terug zen ik ne keer in Lelystad geweest, en da heeft nen diepen indruk gemaakt, we hadden den toer van het Ijselmeer gedaan! In Den oever begonne via Harlingen,Sneek, Urk waren we daar beland..alles was er zo nieuw, brede banen rechttoe rechtaan; maar overal zoooooveel plaats en groot!!
Ons Anneke??
GRTZ,
EMTEEKE
Awel Sonneke , ik lees da ge U geamuseerd hebt da in da Limburg!!
En de Palmkes zen goe gebezigd..hihi!! Persoonlijk zenne kik doar nie zo zot van sé, ja dees kanten is 't DUVEL en VEDETT hee...!!Die brouwerij is ie ma 4 minuutsjes weg hee!! Tegenwoordig hebbek de smaak van een goe Malheurken te pakken... nie te veel want 't is 10graden sterk....en da hamerken kan soms vrieje kloppe!!!
Morgen zennek van huiswacht bij men zus, ze komen ne nieuwen brander zette..kosten weeral. en daarmee offer ik me weeral es op!!
Vandaag is 't dan toch gasalarm zie, men ajuinsoep is uit de vriezer gepakt....HIHI!!
Ja sonneke, veeeeel jaarkes terug zen ik ne keer in Lelystad geweest, en da heeft nen diepen indruk gemaakt, we hadden den toer van het Ijselmeer gedaan! In Den oever begonne via Harlingen,Sneek, Urk waren we daar beland..alles was er zo nieuw, brede banen rechttoe rechtaan; maar overal zoooooveel plaats en groot!!
Ons Anneke??
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goeje morgen Emteeke,Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,
Awel Sonneke , ik lees da ge U geamuseerd hebt da in da Limburg!!![]()
![]()
En de Palmkes zen goe gebezigd..hihi!! Persoonlijk zenne kik doar nie zo zot van sé, ja dees kanten is 't DUVEL en VEDETT hee...!!Die brouwerij is ie ma 4 minuutsjes weg hee!! Tegenwoordig hebbek de smaak van een goe Malheurken te pakken... nie te veel want 't is 10graden sterk....en da hamerken kan soms vrieje kloppe!!!![]()
![]()
Vandaag is 't dan toch gasalarm zie, men ajuinsoep is uit de vriezer gepakt....HIHI!!![]()
![]()
Ons Anneke??
GRTZ,
EMTEEKE
Ja, t was echt iel plezant zenne. Enne ... niee ... k zen nie zo zot van Duvel. Ne Goue Carolus (uit 't Mechelse) goat er wel in zenne maar ja, da kennen zier in olland nie he. Spijtig zenne. Ge kunt hier zelfs geen zwor bier in de supermarkt koapen. Ge moet da in een "slijterij" goan oalen.
Allez, k gon seffens voest vertellen. Mijn vriendin is hier en we goan a zatteke kaffee drinken. Tot seffens jongens.
de groeten uit een bevrozen Lelystad.
Sonneke
-
Hoi Sonneke,
Die GOUE CAROLUS lust ik ook geire zenne!!! Ja Mechelen is ie nie ver af hee..10 minuutjes bollen!!
GRTZ,
EMTEEKE
Die GOUE CAROLUS lust ik ook geire zenne!!! Ja Mechelen is ie nie ver af hee..10 minuutjes bollen!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!