Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

12 feb 2008, 14:01

Hoikes,,

DIENSTMEDEDELING,

Deze noen dus mijn ajuinzoepjen genuttigd, en bij deze blijft het gasalarm van kracht tot 08:30 morgenvroeg!!
't is moar da getweed!! BTW Ze was goe zenne!!
Ik begin mij wel ff zorgen te maken mee ons Anneke sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

12 feb 2008, 16:56

hoi jongens,

Allez, k zen der weer zenne. Die koffieklets is een beeke uitgelopen. k was just op tijd op school voor den overblijf. dan nog een paar kommiskes gedoan en dan wast weer tijd om de kleine van school te hoalen. Ze had nen rendezvous met den tantist. dan nog een paar nief schoenen gekocht veur eur ( 9 joar en maatje 38) mor allez, ze kan er weer efkes tegen.
Oh ja, emteeke .. zelf ben ik niet van Lokeren zenne moar mij voader wel. Zen hiel familie woant doar.. Lokeren, sinaai, Stekene.
Ge moet nu nie lachen he moar k zen van Zottegem :oops: :oops:
kan der oek nie oan doen he da mij moeder doar woende :lol:
Mijne vriend (nen Hollander) zegt dadde da oan mijne kop ziet dak van Zottegem ben moer ik trek me da nie oan zenne.
K heb wel ien veurdiel ... als ik hier schrijf kan tij nie lezen :P :P
de kleine is mee eur zus oan tbellen. Ze verjoart vandoag ..
zo, nu efkes oan de kook zenne want seffens komt er iene thuis die wil eten.
allemoal de groeten he
sonneke

BLACKJACK

12 feb 2008, 21:28

Hallo folkskes allemoal,
al n poar doagskes geleen se, en tes presies ondertusse al weer vele gebeurt se :)
Awel emteeke, Gent es nogtans ne vrie simpele stad se, en ne vrie schuunen uuk zen. En de vrijdagsmarkt es wel gemakkeleik te vinden zin.
Want ksie dat t ier weeroal over bier goa, awel op dienen markt es ter een vrie wijs cafeetse da mier dan hondert verschillende soorte he.
Anneken, kpeis da gij in " den Eden " da spagettietse gegeten het.
Natuurlek est mé gans t forum da me da ne kier zullen doen da terrasken se. Ksie dat ter ier uuk en nieweke bij gekomen es, awel ge goat et ni geluve Sonneke moar nu wunek in Uusterziele, vuur presies te zijn in Scheldewindeke, en da ligt prakties zuust neverst Sotteghem se .........
Moar gelijk da ge wel al gezien zuult hen, kben moar nen immigrant zen.
Allei, kben blije van mé ulder allemoal ne kier e klapken gedoan t'en.
K hope da ge der iet van verstoan et, anders moete moar zegge zen.
Saluutses en sloapwel allemoal.
Blkjk.

Emteechauffeurke

13 feb 2008, 08:49

Hoikes allemaal,

Goe nieuws!! d'er is gene gasalarm meer zenne!!Allee dan had ik goekes geraden hee Sonneke wat da Lokeren betreft,dat da toch iets geralateerd was aan ''t dialekt hee!!
Allee dan z'en er hie van de Zwalmstreek op m'n forummeke!! En Zottegem is gekend me de koers. De ronde van Vlaanderen komt da langs, is 't nie??
Da zo een beke 't begin van de Vlaamse Ardennen zekers he??En allemaal die bekende bergen van de koers da nie ver af. echt een schoon streek sé!!

T' ja BeeJeeke ge kent Gent heel goe lees ik, ma as ge daar nie veel komt vergete da dan weeral he..Ik kan wel zonder landkaart de hoofdwegen doen in Gent, maar as de zijstraatjes d'er zijn moet ik men kaartje pakken zenne!! :oops: :oops: BV. de Dampoort....brrr da komt wa bijeen zenne, rap verkeert bollen en vloeken!! :oops: :oops: Dan peisde, oef 'k zen er, ma dan zitte weeral aan de verkeerde kant van 't woaterre!!Of me nen sansunnieke!!
Maar allee as gij dees kante komt zulde ook verkeerd bolle ze, ma dan weettekik het dan goe hee!!
Ma tegewoordig een Tomtommeke is de max hee!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

13 feb 2008, 11:32

BLACKJACK schreef:Hallo folkskes allemoal,
al n poar doagskes geleen se, en tes presies ondertusse al weer vele gebeurt se :)
Awel emteeke, Gent es nogtans ne vrie simpele stad se, en ne vrie schuunen uuk zen. En de vrijdagsmarkt es wel gemakkeleik te vinden zin.
Want ksie dat t ier weeroal over bier goa, awel op dienen markt es ter een vrie wijs cafeetse da mier dan hondert verschillende soorte he.
Anneken, kpeis da gij in " den Eden " da spagettietse gegeten het.
Natuurlek est mé gans t forum da me da ne kier zullen doen da terrasken se. Ksie dat ter ier uuk en nieweke bij gekomen es, awel ge goat et ni geluve Sonneke moar nu wunek in Uusterziele, vuur presies te zijn in Scheldewindeke, en da ligt prakties zuust neverst Sotteghem se .........
Moar gelijk da ge wel al gezien zuult hen, kben moar nen immigrant zen.
Allei, kben blije van mé ulder allemoal ne kier e klapken gedoan t'en.
K hope da ge der iet van verstoan et, anders moete moar zegge zen.
Saluutses en sloapwel allemoal.
Blkjk.
He Blakjack,

Get gelijk zenne. uusterzile ken ek goe. t ligt echt vlak neffes sottegem, op de weg noar Gent.
En dan da kafeeke op de vrijdagmort ... is da zo een kafeeke mé trappekes op??? Ik ben der al ne kier geweest mee mijne man en e poar kameroaden. Iene dervan is nen echte strop en diene hee ons noar da kafeeke gesleept. k wist nie da ze doar het bier van de week hadde. As ge der iene bestelde kree ge der nen 2de veur niet bij. Dus diene gast besteld veur mij een Hommelbier ... niks oan dand. Komt diene kaffeeboas bij het volgende toerneeke en zet 2 extra hommelbierkes veur mijne neus. Ikke verschiete vannijgens. Zegt de Noel tegen mij ... awel maske, das nou donbieding van de week se. Iene bestelle, iene veur niet. We zijn doar an uur of dreie blijve zitte en moar van die hommelkes bestellen. kweet ie hoe dak doar buiten gekommen ben moar t schijnt dak allien den isten trap gezien he. Bij de volgende stap lag ik al beneen. En die venten moar lache se. kgeleuf dat oek den artevelde op zijne sokkel stond te lachen :lol: tsal a komiek zicht geweest zijn peis ik.
kweet allien de noam van da kaffeeke nie mier maor tester nie grut, tes lang en smal maor hiel plezant om te zitte.
allez, k zijn der mee weg. tes woensdag vandaog en dan geef ik vandenachternoen kooklesse on kindjes.
k zijn der vandenaovend misschien nog ne kier.
salukes ...
sonneke

sonneke44

13 feb 2008, 12:00

Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,

Goe nieuws!! d'er is gene gasalarm meer zenne!!Allee dan had ik goekes geraden hee Sonneke wat da Lokeren betreft,dat da toch iets geralateerd was aan ''t dialekt hee!!
Allee dan z'en er hie van de Zwalmstreek op m'n forummeke!! En Zottegem is gekend me de koers. De ronde van Vlaanderen komt da langs, is 't nie??
Da zo een beke 't begin van de Vlaamse Ardennen zekers he??En allemaal die bekende bergen van de koers da nie ver af. echt een schoon streek sé!!

T' ja BeeJeeke ge kent Gent heel goe lees ik, ma as ge daar nie veel komt vergete da dan weeral he..Ik kan wel zonder landkaart de hoofdwegen doen in Gent, maar as de zijstraatjes d'er zijn moet ik men kaartje pakken zenne!! :oops: :oops: BV. de Dampoort....brrr da komt wa bijeen zenne, rap verkeert bollen en vloeken!! :oops: :oops: Dan peisde, oef 'k zen er, ma dan zitte weeral aan de verkeerde kant van 't woaterre!!Of me nen sansunnieke!!
Maar allee as gij dees kante komt zulde ook verkeerd bolle ze, ma dan weettekik het dan goe hee!!
Ma tegewoordig een Tomtommeke is de max hee!! :P :P

GRTZ,
EMTEEKE
hoi emteeke,
jao, de zwalmstreek is echt a schoen streek. Veel te wandelen en iel schoen om mé de velo te doen. zolang as ik kan peizen hen ek in st.maria oudenhove geweunt. Das nu groot sottegem geworre. Allez toch veur den helft want dan anderen helft valt onder Brakel. en de ronde van vlaondern komt daor altijd veurbij.
Ah ja, Emteeke ... wat da dialect betreft he ... zuiver sotteghems kan ik nie zenne. as ge mier dan 16 jaor in Duitsland weunt tussen al die verschillende dialecten dan mokte der rap a soepke van zenne. as wop congé gaon bijveurbeeld nor de westvlaonders, dan klap ik westfluts. Me mijn oudste dochter klap ik wa antwaarps en die kleine va mij die kan echt gien dialect ... die klapt echt ollands.
Ken dorjust ne kier gekeke woar Blaasveld ligt ... da ligt bij Willebroek he??? Kameraoden van mij weunen in Mechelen,vlak bij Planckendael
oei .. bekanst noen ... kzen der mee weg zenne anders benk te laote veur kinderkoken.
allez jongens, tot de volgende klap he
salukes ... sonneke

Emteechauffeurke

13 feb 2008, 12:29

Hoi sonneke,

Ja , da klopt zenne van Blaasveld!!Ja, we zitte z'on beke in 't midde van Vlaanderen hee..!! Goe tussen Antwerpen en Brussel sé!!Veel is er eigenlijk nie te zien, veel vlak land en boerenakkers...ma toch as 'tkan worden die gebruikt voor huizenbouw!! Ge kunt nie gelove wa ze hie op 10 a15 jaar bijgebouwd hebbe....ik ken hie bijna niemand meer!!Pertang altij gewoond!!

Verder hebbe we hie een bos, het Blaasvelds broek genaamd,veel wandelwegen en visvijvers. enneuh een goe taverne me een iel groot terrras
't fonteyntje da we zeggen. Diene gast da da uitbaat is ook een ex. Brakeler!
Hij was nen BV bij den Delta ene Patrick de Clercq rond den tijd da ik da waar, zou es een goe plekske zen veu en reunie sé, goe centraal in 't Vlaamse land!!

Ja, da Plankendael is nie zo ver rijde, een kwartiertsje misschien.

Die Hommelbierkes, awel da's ook zo na de straffe kant hee....en natuurlijk as ge butte komt krijgt ge de patat van den hamer hee!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

13 feb 2008, 17:58

Emteechauffeurke schreef:Hoi sonneke,

Ja , da klopt zenne van Blaasveld!!Ja, we zitte z'on beke in 't midde van Vlaanderen hee..!! Goe tussen Antwerpen en Brussel sé!!Veel is er eigenlijk nie te zien, veel vlak land en boerenakkers...ma toch as 'tkan worden die gebruikt voor huizenbouw!! Ge kunt nie gelove wa ze hie op 10 a15 jaar bijgebouwd hebbe....ik ken hie bijna niemand meer!!Pertang altij gewoond!!

Verder hebbe we hie een bos, het Blaasvelds broek genaamd,veel wandelwegen en visvijvers. enneuh een goe taverne me een iel groot terrras
't fonteyntje da we zeggen. Diene gast da da uitbaat is ook een ex. Brakeler!
Hij was nen BV bij den Delta ene Patrick de Clercq rond den tijd da ik da waar, zou es een goe plekske zen veu en reunie sé, goe centraal in 't Vlaamse land!!

Ja, da Plankendael is nie zo ver rijde, een kwartiertsje misschien.

Die Hommelbierkes, awel da's ook zo na de straffe kant hee....en natuurlijk as ge butte komt krijgt ge de patat van den hamer hee!

GRTZ,
EMTEEKE :wink: :wink:
Hoi emteeke,

Kem die Hommelbierkes overleefd zenne. t was wel plezant om da ne kier mee te maoken!!!
Zeg, tduurt lang hé veur da men iet van Anneke oren!!! Ik ken eur wel niet maor on de mailkes te lezen ist presies wel een hiele toffe!!! Is Anneke oek van au kante of nie?
Kzen es kurieus ofda da gedoe mee eure PC gelukt is??? tis topen van ja.
allee, k gon den boel hier efkes opruimen se. Mijne vriend moe dezen aovend weer werken en is pas no den twolven vannacht weer thuis.
Morgennoen em ek en afspraok mee de psycholoog. Hij belde deze morgen mee de vraog ofdak morgen ies allien wou komme, zonder de kleine. kzen curieus wat em nu allemaol go vraogen :(
as ek me verveel kom ik loter op den aovond nog ne kier langs.
salukes he, Sonneke

Emteechauffeurke

13 feb 2008, 18:44

Hoikes Sonneke!!

Ja, Anneke haar roots liggen in Gent, maar is thans woonachtig in Zaventem om dicht bij haar werk te wonen!!
Amai, ik zen weeral goe voldaan sé!! :P :P Ik heb den thuisbezorgturk grief late brenge...pff!!! :wink: :wink: Teij vrieje gesmoakt zenne!!!!!
Allee 't was Kiek me annannaskes me tweemaal looksaus, ne salaat dabij wa ge een half voetbalploegske kunt mee plezieren!! Ennnnnneuuuuhh....yesyes me frittekes!! :P :P :P Allee veu morge heb ik nog zenne!! Hie dees kanten zenner een pakske die langskome me grief...en brommerkes hebbe die nie meer zenne......een sjiek ottoke...den enen al wa duurder dan den andere!!

Ik peis van tees weekend nog es mosselkes te moaken sé... hie wa verder is ne nieve Colruyt ope gegoan, en keij gezien da ze nog scoon mosselkes verkope......me wa ajun en sellerie en da sausekke moe da goe zen zenne!

Veu morge weet ik nog nie goe, misschien es een goe Smoske en ne Martino na de broodjeszaak gaan hale....mee en goe jatteke kaffee??

En scampietsjes me looksaus sta ook nog op 't program zenne..mmmmmm!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

mucki

13 feb 2008, 19:01

mt oppassen dat ge niet te veel eet he haha

sonneke44

13 feb 2008, 21:22

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Sonneke!!

Ja, Anneke haar roots liggen in Gent, maar is thans woonachtig in Zaventem om dicht bij haar werk te wonen!!
Amai, ik zen weeral goe voldaan sé!! :P :P Ik heb den thuisbezorgturk grief late brenge...pff!!! :wink: :wink: Teij vrieje gesmoakt zenne!!!!!
Allee 't was Kiek me annannaskes me tweemaal looksaus, ne salaat dabij wa ge een half voetbalploegske kunt mee plezieren!! Ennnnnneuuuuhh....yesyes me frittekes!! :P :P :P Allee veu morge heb ik nog zenne!! Hie dees kanten zenner een pakske die langskome me grief...en brommerkes hebbe die nie meer zenne......een sjiek ottoke...den enen al wa duurder dan den andere!!

Ik peis van tees weekend nog es mosselkes te moaken sé... hie wa verder is ne nieve Colruyt ope gegoan, en keij gezien da ze nog scoon mosselkes verkope......me wa ajun en sellerie en da sausekke moe da goe zen zenne!

Veu morge weet ik nog nie goe, misschien es een goe Smoske en ne Martino na de broodjeszaak gaan hale....mee en goe jatteke kaffee??

En scampietsjes me looksaus sta ook nog op 't program zenne..mmmmmm!!

GRTZ,
EMTEEKE
Hoi Emteeke,

Zie da ge nie ontploft eh jong. Al da goe eten!!! en ja, veur mosselkes meugen ze me 's nachts uit mijn beddeken haolen zenne. Moar dan minstens e kielloke of drei,vier hé. Veur minder doe ket nie zenne.
Kem da lieren eten van mij gruutvoader. Diene mens zij moeder was een echt viswijf. Die leurde van deur tot deur me van die groete vismanden.
As ek klein was hadden mijn grootouders ne caravan in Bredene staon en altijd in de zomervakantie gingen we daor nortoe. Pépé luisterde altijd naor de radio om toren wannier dat laogtij was en dan gingen we altijd mosselen trekken op de golfbrekers. In dienen tijd mocht da nog.
tegen da de touristen wakker werden op de camping zaten wij al mosselkes te kuisen veur de caravan.
Aloewel dak nie van de kust zijn ben ik toch nen echte viseter zenne. E goe kreefteke of a kreeftesoepke, scampiekes, langoustienekes, carrecollen en wulloksen, ne goeie wijting....
Wacht maor tot in April as ek naor de reunie gaon van 't 43ste. De zondag zak wel op den dijk in Oostende lopen mee e potteke wulloksen en ge meugt zeker zijn dak e ferm pak langoustinekes goa meepakken naor huis zenne. ksal alvast maor de frigobox geriedzetten.
Jonge jonge, ge krijgt er honger van zenne mee altijd over dat eten te klappen :wink:
k gaon es kijken ze. Geleuf dak nog sushi liggen em en ksijn toch allien dezen oovend dus .... :lol:

groetjes, Sonneke

Emteechauffeurke

14 feb 2008, 09:00

Halloookes allemaal!!

Ik weet nie of ge het weet ma 'tis vandoag Valentijn heee..!! :P :P Dus iedereen ne keer om 'tliefke peizen, 't ventsje ne keer plezieren,zien da diene z'en sloefkes d'r stoan 't vrouwtsje ne keer goe vastnemen, knuffelke doen!! Ne keer plezieren me een pikant lingeriesettteke ofzo 'k goan vandoag de mense die me lief en dankbaar z'en es een goei bees geve zie!!Misschien es een goe dooske pralinnekes ofzo, Ja Sonneke ik weet het da ge da daar zult missen die pralinnekes.....ik wil U nie woaterachtig moaken hee.!! :P :P Amai d'as afrodisiac, dus om veeel goesting te krijgen.....hihi!!

Enneeuuuuhhh veur dezen oavend nie vergete z'on klein pakske me da dinskske in te bezigen!!!!! :oops: :oops: :lol: :lol:
Ja , 'k moet goeie raad geve heee!! :wink:

Ja, ons Anneke. ik begin me wel efkes zorge te moaken sé!!!
Ik denk da da me die peecees nie goe gekome is !!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

14 feb 2008, 09:06

goeje morgen allemaol,
Hoe ist? Goe geslaopen? Ikke nie. Liggen droien en kieren.
't za wel on tweer ligge peis ek. duisten en grau. en tis ier ont motregenen.
Ik peis dak es go beginnen on de kleine eur verkleedkostuur, Noste week ee se een "doe-verkleed feest" op school en ze wil as Cleopatra gaon. De slangenmand em ek al. Nu nog voor een slang zorgen dus seffes es de fiestwinkel induiken. kmoen toch nog kommiskes doen veur vandaog!!!
vandemorgen iest efkes de tank van den auto volgedaon ... amai, de naft kost nogal wa tegenwoordig zenne. De regering is weer goe eur zakken ont vulle. Is da in den belgique oek zo duur me de naft? Vandaog staot de euro 95 op 1,44.9. Verleden week wast nog 1,37.9 :cry: :wink:
k gaon seffes mee de velo naor t centrum se. kem toch nie veel vandoen oh ja, bekans vergeten ... tis Valentijn vandaog he. Emmen de mannen on un vrouwkes gedacht??? :wink: :wink:
allee, kzen er efkes vandeur zenne. tot later
yo de mannen, Sonneke

sonneke44

14 feb 2008, 09:14

Emteechauffeurke schreef:Halloookes allemaal!!

Ik weet nie of ge het weet ma 'tis vandoag Valentijn heee..!! :P :P Dus iedereen ne keer om 'tliefke peizen, 't ventsje ne keer plezieren,zien da diene z'en sloefkes d'r stoan 't vrouwtsje ne keer goe vastnemen, knuffelke doen!! Ne keer plezieren me een pikant lingeriesettteke ofzo 'k goan vandoag de mense die me lief en dankbaar z'en es een goei bees geve zie!!Misschien es een goe dooske pralinnekes ofzo, Ja Sonneke ik weet het da ge da daar zult missen die pralinnekes.....ik wil U nie woaterachtig moaken hee.!! :P :P Amai d'as afrodisiac, dus om veeel goesting te krijgen.....hihi!!

Enneeuuuuhhh veur dezen oavend nie vergete z'on klein pakske me da dinskske in te bezigen!!!!! :oops: :oops: :lol: :lol:
Ja , 'k moet goeie raad geve heee!! :wink:

Ja, ons Anneke. ik begin me wel efkes zorge te moaken sé!!!
Ik denk da da me die peecees nie goe gekome is !!

GRTZ,
EMTEEKE
Zeg bandiet, wilde wel ne kier ophouven mee die pralinnekes. Ik wee da ze hiel goe zen maor ik mag er toch nie van eten. Kem ontzettend veel last van migraine en mag dus giene chocolat meer eten, giene roee wijn drinke en giene ouwe kaos meer eten. Kunnen ze ne mens nog arder straffen ??? :cry: :cry:
En kzen al zo e lief maske :wink: :wink:
Diene vent van mij eet er nie ies on gedocht on Valentijn. Ken allien e dikke bees van mijn klein gekregen. tis toch zo a schatteke.
k peis dak ze binnenkort go vastbinden. Die griet word met den dag knapper :oops:
allee, kgon iest es iet on thuishouden doen. Moet oek gebeuren he

salukes, sonneke

Emteechauffeurke

14 feb 2008, 09:30

Hoi Sonneke!!!

Da me die pralinekes was goe bedoeld zenne, troost U ikzelf hem doar ook last van sé!! :evil: Amai, vroeger hadde kik praktisch alle doagen migraine,
Ma toch ik weet wa dat is zenne!!Dus wa da betreft zen we soulmaatjes !!
De lesten tijd is da wel wa gestabiliseerd, ma me tees grijs weer en vocht in de lucht moete kik wel attensie doen en nie te veel van die zoaken eten en drinken da ge daar opnoemt !!

Allee 'k goan voort doen sé!! Tot subiet heee..!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!