Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?
Tarzan

14 feb 2008, 10:31

Blijkbaar is dat hier een privé forum geworden ............;alleen voor west vlaanderen en andere dialecten !

Het was misschien gemakkelijker om in het ABN te schrijven , zodat iedereen er kan van genieten ?

:? :?

sonneke44

14 feb 2008, 11:31

Tarzan schreef:Blijkbaar is dat hier een privé forum geworden ............;alleen voor west vlaanderen en andere dialecten !

Het was misschien gemakkelijker om in het ABN te schrijven , zodat iedereen er kan van genieten ?

He, he Tarzan,

Niet boos worden hoor. Het is gewoon leuk om eens in het dialect te schrijven. Sommige mailtjes moet ik ook een paar keer lezen om het goed te begrijpen. Zelfs mijn vriend (een Nederlander) vind het tof dat ik in mijn eigen taaltje mijn hartje eens kan luchten. Zelfs snapt hij er niks van maar hij laat me rustig mijn gangetje gaan.
Trouwens, U mag nog van geluk spreken dat er geen Brusselaar tussen zit. Als die begint met een mengelmoes van Frans en Vlaams snapt U er waarschijnlijk helemaal niks meer van. :wink:
groetjes, Sonneke

Emteechauffeurke

14 feb 2008, 12:21

Tarzan schreef:Blijkbaar is dat hier een privé forum geworden ............;alleen voor west vlaanderen en andere dialecten !

Hoi Tarzan,

Wat is er nu eigenlijk fout aan het Vlaamsche dialect??We hebbe hier Limburgers, West en Oostvlamingen, der zen er van Antwaarreppe en Vloms brabant! men mening is da we ons dialect moete promoten!! Misschien behore kik nog tot de weinigen die onze roots nie loochenen. Met het ABN hebbe kik het nie zo mee, d'as ersatz, opgedrongen door mensen dat er niks van kennen!!
Moa we goan ons nie uut ons lood loate sloan zenne!! Tenslotte werk ik ook op buitelandse forums en ik moe da ook mee mee zenne ABN of nie!!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

15 feb 2008, 08:12

Hoikes allemaal,

Amai, heeft iedereen zijn valentijn een beke overleeft?? Ikke in ieder geval zenne!!Gistere een paar goei beessekes gegeve!! :P :P
vandoag denk ik van ne keer veur de vod door men huis te smijten, 't is nodig!!

Van de week men karreke ook ne keer volgedoan, amai d'as nie meer te doen!!

Allee 'k goan voortdoen sé, tot vannoavend hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

15 feb 2008, 09:05

Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,

Amai, heeft iedereen zijn valentijn een beke overleeft?? Ikke in ieder geval zenne!!Gistere een paar goei beessekes gegeve!! :P :P
vandoag denk ik van ne keer veur de vod door men huis te smijten, 't is nodig!!

Van de week men karreke ook ne keer volgedoan, amai d'as nie meer te doen!!

Allee 'k goan voortdoen sé, tot vannoavend hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Hoi Emteeke,

Ja, k zijn van t zelfde gedacht wat da kuisen betreft. Allien ... mijne kop bonkt aan alle kanten ...amai!!!k geloof dak ne ferme kou te pakken em.
Vanmorgen de klein naar school gebrocht se. Volgende week hee ze maor 2 dagen les en dan ist veurjaorsvakanse.
Veur de moment ist ier wel koud maor t zonneke schijnt. Der staot ne koude oostenwind bbbrrr.
Voila se, nu efkes de was ophangen en de volgende machien volstoppen. Ne mens ee aok nooit gedaon he :wink:

de groeten, sonneke

Emteechauffeurke

15 feb 2008, 18:35

Hollookes nog es,

Amai, da ga dezen nacht goe vriezen sé!!'k em den otto anders gezet me zijne kop bij de facade uit den trok, en dezen avond goekes thuisblijve zenne!!
Allee van da goe eten komt nie veel in huis, 'k zen bezig me de overschottekes aan 't verwerekke! Allemaal die half pakskes enzo..ge weet wel heee....!!En ik zit een klein beke me nen te goeie darmflora... :? :? Dus wa Immodium pakken en zien wa het word!!en dan ook me tees weer moet ik wa bijpuffen voor den astma, want 't is geen goei kwaliteit van lucht!!
En veu morgen zien we wel!!

Hie in ons dorp is het nen eetdag van de Chiro tees weekend, 'k weet nie of da ik goa!!Kampkost noemen ze dat.....stoofvlees, ballekes in tomaat en volauvent, dit alles me frittekes, Ja Sonneke ik hoor U zeggen, diene gast is weer bezig!!

En 't weekend daarna z'en 't eetdoagen in 't school, dus weeral fiest!! :P :P D'as me steack me Archiduc, Provencale en Peperroom peis ik??
Wa als wel weet da den dessert Dame blanchkes zijn me chokolatte saus

Allee ne goeienoavend hee..!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

15 feb 2008, 21:58

Emteechauffeurke schreef:Hollookes nog es,

Amai, da ga dezen nacht goe vriezen sé!!'k em den otto anders gezet me zijne kop bij de facade uit den trok, en dezen avond goekes thuisblijve zenne!!
Allee van da goe eten komt nie veel in huis, 'k zen bezig me de overschottekes aan 't verwerekke! Allemaal die half pakskes enzo..ge weet wel heee....!!En ik zit een klein beke me nen te goeie darmflora... :? :? Dus wa Immodium pakken en zien wa het word!!en dan ook me tees weer moet ik wa bijpuffen voor den astma, want 't is geen goei kwaliteit van lucht!!
En veu morgen zien we wel!!

Hie in ons dorp is het nen eetdag van de Chiro tees weekend, 'k weet nie of da ik goa!!Kampkost noemen ze dat.....stoofvlees, ballekes in tomaat en volauvent, dit alles me frittekes, Ja Sonneke ik hoor U zeggen, diene gast is weer bezig!!

En 't weekend daarna z'en 't eetdoagen in 't school, dus weeral fiest!! :P :P D'as me steack me Archiduc, Provencale en Peperroom peis ik??

Allee ne goeienoavend hee..!!

GRTZ,
EMTEEKE
amai, amai mijne frak. Zie maor da ge genoeg Immodiummekes et zenne. As ge morgen van al da lekkers goat proeven .... nie goe veur t buikske zenne.
kzen t leste weekend in de limburg oak 2 kg verdikt dus tis ier weer aan de "Sonja Bakker" :oops: :oops:
veel woater, magere kwark en van da spul hihihi
die kilookes moeten der weer af tegen den 12den april anders passen mijn broeken nie mier :oops: :oops:
oek veur au ne goeien oavend hee

groetjes, sonneke

Emteechauffeurke

16 feb 2008, 09:02

Hoikes allemaal,

Allee goe nieuws zenne, mijn buikske is terug picobello!!Ma daar buiten is da percies nen diepvries!! Terug de jeneverfleskes uit 't schap halen !!En een goe Gluhweinneke!!Weet ge wa ook goe is, awel da is z'on dikke erwtensoep wa ge Uwen lepel kunt in recht zetten!!
Sjeg Sonneke, diene kwark.. is da nie wat we hie platte kaas noemen??En woater is moa woater... :? :?

Allee tot nog es hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

16 feb 2008, 19:39

Emteechauffeurke schreef:Hoikes allemaal,

Allee goe nieuws zenne, mijn buikske is terug picobello!!Ma daar buiten is da percies nen diepvries!! Terug de jeneverfleskes uit 't schap halen !!En een goe Gluhweinneke!!Weet ge wa ook goe is, awel da is z'on dikke erwtensoep wa ge Uwen lepel kunt in recht zetten!!
Sjeg Sonneke, diene kwark.. is da nie wat we hie platte kaas noemen??En woater is moa woater... :? :?

Allee tot nog es hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
hoi emteeke,

Wa ne dag vandoag!!! iest deze morgen noar de mort. e paor nief hobbyspullekes hold en dan weer noar huis. Tegen dan wast al noen he. mijne mogere yoghurt noar binnen gespeeld en dan on de kleine heur carnavalkostuum begost. Mijn naaimachien dee het nie meer zo goe dus zegt Edwin ... weete wa ... da van mijn vrouw heb ik ook nog ... kzal tes hoalen (moar dan wel int ollands he :wink: :wink: ).
Allee, hij nor boaven da machien goalt. Efkes alles bekeken en ja, machientjes dee het nog ,,, tenminste ... veur 10 minuten. Ben ik ont stikken, hoar ik precies iets sissen ... ikke kijken ... schiet da machien in de fik ... en stinken dat da dee :cry: :cry:
moar ja, as ne goeie militair .... ikke kalm blijven he ... de pries uitgetrokken en Edwin mee da machien noar buiten. Al diene rook in de living .... Efkes de deur open geloaten da diene stank noar buiten kon moar ja, buiten ist koud he ... bibber, bibber :cry: :cry:
ikke dus zelf noar boaven om mij machien thaolen .... en achter veel foefelen da ding toch on de praot gekregen. tkostuum is just af se. kem geen goesting nemier om der nog iet oan te doen. hokskes onnooien en zo zal veur morgen zijn zenne.
tventje ee den afwas gedoan dus kon ik deurwerken !!!

allee, kzen blij dat tbuikske weer ok is. enne get gelijk zenne ... kwark is platte koas.... wel mee fruit in he
Wa da woater betreft ... da lukt best zenne. Moest allien efkes geweun worre oan 2 liter per dag. das best veel as ge da nie gewend zijt.

anneke57

17 feb 2008, 00:28

Hoikes allemaal,

tja k ben er weer effe tussenuit gemoete he....diene pc van mijn zoneke was on orde en nu vliegt mijne pc eruit....k heb m moete binne doen....weeral.. :oops: :oops: ..ma nu ist in orde zenne....
k hem gezien da we ne nieuwe praatgast hebbe....sonneke ik heet je ook welkom zenne....om over ons bmike, ons soepeke en ons dialect te prate....leuk :lol: :lol: ...en als je iets op je hart hebt ...dan speekt ge het hier maar uit se....hier gaat dat nog.... :wink:
ja emteeke k heb probleme met t zoneke gehad....t is zover gekome da ik hem op zijne studio gezet heb....t was nie meer te doen se....da s ook wa de reden da ik nie op de pc kon....met al die ruzies en die discussies die ik met hem gehad heb...amai....mijne bloeddruk was weer goe se....zijne pc staat daar nu....die gate in de muren ....maar ja we zien wel he....moeder geeft nie toe van deze keer se.....t doe zeer in mijn hart maar met vriendelijkheid gaat het precies nie....
allee vooruit ons emteeke kan binnekort weer in zijn hofke werke....de lente is stillekes in aantocht....hier en daar zie ik al bloemekes uitkome....en t zonneke heeft al goe zijn best gedaan se....mijn hondje zal ook kontent zijn ....want dan ga vrouwke al eens meer buite met hem he....hihi....

veel liefs voor jullie allemaal ann
my doggy is my baby

anneke57

17 feb 2008, 00:37

ja emteeke... sonneke begint jou ook al te kennen he....maar k hem al veel dinge klaar gemaakt naar t idee van ons emteeke zenne....dus doe maar zenne....t moe zo goe mar nie zijn se....

dadakes ann
my doggy is my baby

BLACKJACK

17 feb 2008, 02:03

Yowkes allemoalle,
tes langeleen, moar allei, zu loate op de nacht komtet ter nog ne kier van vuur e krullewietse te schrijve...... :D
Ge vroagt u messchien af, zu loate op de nacht, wa zit da doar nu nog op te doen, awel, mijne ene zuune es een beetje an 't helpe in een restorant en k zitte te wachten tot dak hem moete goan hoale.
'K zie dat ter kritiek es op onze toalleke die me gebruike, moar de diene die da zegt hé zelve wel nog ni vele of niets geschreve presiesgelijk.......
Als t echt te moeilijk es veur te leze moetet moar zegge, tans doen me oatomatische translase zinne,, moeilek goa uuk zei tei :lol:
'K moe der uuk wel bei zeige da kik wel gienen echte Strop zin, moar kanne de toale toch wen een beetse klappe zin.
Sonneke, wa da ta caffeetse betreft, vroeger oate der azu twiee, moar dienen iene es nu een beetse den anderen toer opgegoan. Den dienen woar dadde gij 't over et es gulzekers 'de dulle griet'.
Allei, kzie da ieder azu een beetje zijn eigen troebelkes hét , hier bij ons zegge ze : ni pleue.
Loat ulder dus ni doen, hé.
Oallemoalle nog ne goeie zondag gewenst en loatet ni an ulder erte komen hé :wink:
Grtz
Blackjack

Emteechauffeurke

17 feb 2008, 08:23

Hallookes Anneke!

Amai, 'k zen zo content da ge terugzijt zenne, maar 'k had al wa vermoedens hoe als da kwam.....mar ja soms moete efkes late zien da ge de mama nog bent heee..!! :P :P In den tijd da ik ne kleinen pattotter was had ons moeke het ook nie gemakkelijk me den deze ! Ik was't kakkenestje da ze zegge. dus de jongste van den hoop...d'er zitte 10 a12 joar tusse me men zus en broer!! Zij kregen alles en ikke jaloez hee!! As ge van plan zijt van kindere te pakke moete toch wel zien da dat verschil nie te groot is heee.!!

't Is hie nog ne goeien diepvries buite, schoon open lucht vol mee strepen van de vliegers... oei hie passeert d'er ene die goa lande op Zaventem!!
Ik vind da plezant. dan mee de site van de Brussels Airport kunde dan zien van wa ze komen!! Ik peis da ons Sonneke da ook kan zien van Lelystad Airport

Veur deze noen is er nog soep en den overschot van de Chinees van gisterenoavend. en dezen oavend peis ik van een boke mee spek te moake sé!!

Allee, tot sebiet!!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

17 feb 2008, 10:26

Emteechauffeurke schreef:Hallookes Anneke!

Amai, 'k zen zo content da ge terugzijt zenne, maar 'k had al wa vermoedens hoe als da kwam.....mar ja soms moete efkes late zien da ge de mama nog bent heee..!! :P :P In den tijd da ik ne kleinen pattotter was had ons moeke het ook nie gemakkelijk me den deze ! Ik was't kakkenestje da ze zegge. dus de jongste van den hoop...d'er zitte 10 a12 joar tusse me men zus en broer!! Zij kregen alles en ikke jaloez hee!! As ge van plan zijt van kindere te pakke moete toch wel zien da dat verschil nie te groot is heee.!!

't Is hie nog ne goeien diepvries buite, schoon open lucht vol mee strepen van de vliegers... oei hie passeert d'er ene die goa lande op Zaventem!!
Ik vind da plezant. dan mee de site van de Brussels Airport kunde dan zien van wa ze komen!! Ik peis da ons Sonneke da ook kan zien van Lelystad Airport

Veur deze noen is er nog soep en den overschot van de Chinees van gisterenoavend. en dezen oavend peis ik van een boke mee spek te moake sé!!

Allee, tot sebiet!!!

GRTZ,
EMTEEKE
Ne goeie morgen allemoal,

tis hier weer nen diepvries zenne. Om 09.30 uur em ek s gekeken op den thermometer in den hof en twas -7.
de vijver is helegans toegevrozen en tveugelhuizeke word druk bezocht deur de koolmeeskes, de muskes en de roodborstjes. Hiel plezant om die veugelkes zoe bezig te zien. Ik peis dat ze binnenkort oek weer de pluimkes uit de pampas zullen kommen hoalen veur een nestje te maken. Da hemmen ze verleden joar uuk gedoan.

Anneke, kzijn content da der weer zijt. ik hoorde van Emteeke dade in Essentho gezeten het. Wannier was da? Ik vroag da omdat er uit ons lichting onderofficieren oek iene noar Essentho gegaon is mor zee der nie lang gezeten. Zis kort daarna gedegradeerd en noar Neheim gestuurd as korporaal :roll: :roll: Da was nogal e geval zenne. Niks as last mee da mens :( :(
En da mee au zeuneke .... kan der va meeklappen zenne. Diene van mij is oek zo een raar geval. As em 18 was ist hij em afgebold. hij kon het allemaol veel beter zei tie. Awel, niks van he. Zijne IQ is veel toeg veur zijne leeftijd dus kameroaden ee tij nie. As em 8 joar was olde hij boeken in den bieb veur gasten van 13-14 joar. kwee nog goed dat hij ne kier thuiskwam van de bieb (hij was toen 12) mee nen boek over het ontstaon vande Vlaamse Raad. Allee, wie pakt er nu zo nen boek om te lezen???
Wat em nu doe weet ik nie. Hij is bekan 28 en kem em al een joaren nie mier gezien.
Mee mijn oudste dochter ist al nie veel beter. Das nen Borderliner. As ze klein was wa da echt een lief maske. Iel behulpsaam en veel socialer dan eur broer moar ja, ze worden ouwer he en dan vallen zop slechte kameroaden en doar goan ze....Zis verleden week 25 geworre moar moeder was nie gewenst op eur fiesjte. twas allien veur jong volk zei ze. Eur klein zusterke vond da moar niks. Mijn jongste is in december 9 joar geworre (een accidentje :wink: :wink: ) moar en hiel braaf kind. Veel te slim veur euren ouwerdom zegt den doktoor. Bij "kringgesprekken" in de klas zeggen dandere kids da Anne-Greth (Annegreet uitspreken) veel te moeilijke woorden gebruikt :lol: :lol: Moar ja, da komt er van he as galtijd bij groete mensen opgegroeid zijt. Da kind weet nie anders.
As ze 7 was mocht zal boeken lezen van de kids van groep 7/8 (leeftijd 11-12 joar). Gelukkig is ze iel sociaal. Ze helpt iedereen woar ze moar kan. Soms moet ik me kwoad moaken se want eur werk op school blijft liggen omda ze te veel mee dandere bezig is . eure miester ee dat oek al gezei ... Anne-Greth is TE hulpvaardig. Ja, tis ook nooit goed he :lol:

Allee, kgon iest es mijne strijk goan doen se. Da moet oek es gebeuren he.
Tot loater nog es he.

groetjes, sonneke

anneke57

17 feb 2008, 12:42

Hallokes allemaal,

tja....met kinderen heb je t nie altijd zoals ge t wilt he....
sonneke....ik heb van mei 76 tot oktober 80 in essentho gezete....mocht je de naam nog wete van da meiske dan zou k het misschien wete....maar ja we hebbe daar ook uit den bol gegaan zenne....mijn strafblad was ook van voor en vanachter vol... :oops: ...ma k hem er gene spijt van zenne....t moest ma zo plezant nie zijn se....en ergens in okt 80 ben ik op cursus gegaan voor onderofficier....om van diene hawk weg te gerake...intusse had ik 2 kinderen he....mijn verstand gekrege????....en nu moet ik nog 5 jaar doen se....en dan pensioen....pffff

ja emteeke bij mij staat de venster open se....en de chauffage af....de zon schijnt recht in mijne living....en de vliegers doen hier ook hun best....gisterenavond hem gezondigd se....k heb ne goeie pizza gegete met champignons, paprika's en ansjovis....k hem nog een stuk in de frigo....mmmmmmmm....t was lekker se.....

dadakes ann
my doggy is my baby