1968/1969 Mechelen Delbruck

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

lofty

18 feb 2008, 18:50

Zoek dienstplichtigen die met mij op zolder zaten in Baron Michel Mechelen mei 1968 eind augustus 1968. Moet peleton 4b geweest zijn (denk ik).
Ook de mannen die ik gekend heb in Delbruck bij de staf cie van het 2e bn Ttr, later 20e cie ttr. Niet alleen dienstplichtigen daar maar ook van de beroeps zou ik graag nog iets horen.
Dus ex soldaten radio ops Coppens, Braet, Colman en toen sgt later 1e sgt Raeymaeckers die nu ook reeds senioren moeten zijn, laat iets van je horen?

Het beste (vroeger uit Oostende) GOM.

lofty

15 dec 2008, 17:52

lofty schreef:Zoek dienstplichtigen die met mij op zolder zaten in Baron Michel Mechelen mei 1968 eind augustus 1968. Moet peleton 4b geweest zijn (denk ik).
Ook de mannen die ik gekend heb in Delbruck bij de staf cie van het 2e bn Ttr, later 20e cie ttr. Niet alleen dienstplichtigen daar maar ook van de beroeps zou ik graag nog iets horen.
Dus ex soldaten radio ops Coppens, Braet, Colman en toen sgt later 1e sgt Raeymaeckers die nu ook reeds senioren moeten zijn, laat iets van je horen?

Het beste (vroeger uit Oostende) GOM.
I repeat i say again :lol:

lofty

28 dec 2008, 17:42

Aan alle niet te voorschijn komende oud manschappen van de staf 2e bn ttr.

Best wensen voor het jaar 2009 en laat eindelijk eens van jullie horen.

Aan diegenen die al reageerden,met name Decock en Lobbens, uiteraard ook nog eens dezelfde wensen en wellicht tot binnenkort als we met méér zijn. :lol: