Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

sonneke44

17 feb 2008, 13:02

anneke57 schreef:Hallokes allemaal,

tja....met kinderen heb je t nie altijd zoals ge t wilt he....
sonneke....ik heb van mei 76 tot oktober 80 in essentho gezete....mocht je de naam nog wete van da meiske dan zou k het misschien wete....maar ja we hebbe daar ook uit den bol gegaan zenne....mijn strafblad was ook van voor en vanachter vol... :oops: ...ma k hem er gene spijt van zenne....t moest ma zo plezant nie zijn se....en ergens in okt 80 ben ik op cursus gegaan voor onderofficier....om van diene hawk weg te gerake...intusse had ik 2 kinderen he....mijn verstand gekrege????....en nu moet ik nog 5 jaar doen se....en dan pensioen....pffff

ja emteeke bij mij staat de venster open se....en de chauffage af....de zon schijnt recht in mijne living....en de vliegers doen hier ook hun best....gisterenavond hem gezondigd se....k heb ne goeie pizza gegete met champignons, paprika's en ansjovis....k hem nog een stuk in de frigo....mmmmmmmm....t was lekker se.....

dadakes ann
Hoi iedereen,

Ja zenne Anneke,diene noam weet ik nog. Ze noemde Martine Teck en ze zat bij den TTR. In Peutie hemmen we der oek nen oep last mee had. Moar da vertel ik nog wel ne kier.
Kgon nou noar Alvin en de Chipmunks kijken. Den edwin ee diene film van internet gedownload. Op die manier gerokt de kleine oan goekope filmkes he. Makkelijker dan nen oop geld uitgeven in de winkel.
As weduwe hedde moar a klein pensioentje he en dan zijn alle middelkes goe :wink: :wink:

nog ne goeie zonnige zondag ... hier schijnt 'tzonneke oek moar tblijft koud zenne ....binnen ist goe warm mmmmmm

tot de noste kier he, sonneke

Emteechauffeurke

17 feb 2008, 18:30

Hoikes Anneke,

Ja, eigenlijk zenne kik nie zot van pizza sé, da zitte van den eersten beet goe doeffes van..diene kaas doe da hee..!! wel efkes zwoar!!

Allee den overschot van den Chinees is binne sé, en da plastieke bakske sta bij den afwas...ik was da af en da ga bij den hoop hee!! Da kunde nog duust kiere gebruike want die z'en goe veu de microwave!! Amai as ek die allemoa moest bezige die ak me de joaren em gespoart!!Amai gistere hadde kik nen accident de travaille...'t zit zo...ik had een plastieke koemmeke me soep uit den diepvries op den radiateur gezet veu da wa rapper doen te goan, ma na een tetsje ginge kik ne kier zien en da was al serieus aan 't lekke zenne....die bakskes konne nie tegen de warmte, en 'k em een nief moete pakke!! Allee in den tijd was diene PAR aan 't draaie me datzelfde type stroalen as in de moderne microwaveoven....... :? :? Bij ons op den Delta hadde ze ne kier een everzwijn in die stroal gehange van diene PAR..... en da was eetbaar zeide ze :? :? 'kweet nog goe da daar een gele cirkel op de vloer geschilderd wes, en diene mochte nie binne kome as em aan 't draaie was!! 'k an mij nog goe herinneren dat da bij mistig weer ne serieuze brandlucht hing op de site

Allee allemoal Sweet Dreams!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

18 feb 2008, 11:51

Hallookes allemaal!!

Amai, 'k em justekkes de grote kuis gedoan in m'n peebeekes sé!! :P :P
Die als k'on gebruike hemme kik afgeprint en in m'en kaft gestoken. Veu die printversie, da schijnt nie goe te lukken, moar 't is gegoan!!
Wel hemme kik tees weekend op ons Vivke gepeisd!Moar nau lees ik op eure site da ze de 15 van volgende moand naar Mechelen komt veu ne wedstrijd me de woefkes!!Nu goan ik es uitzjoebedeere wau as da just is in Mechelen, en dan rij ik daar es henne!!Allee d'as nou de kost nie, want d'as nie ver sé..we kunne d'er eene pisse zegge ze hie!! :P :P Ik peis da die goa verschiete!

Allee, 't zonneke schijnt hie dapper, moa half dees week is't gedoan mee den diepvries....hoera, hoera!! :P :P Ik hoop da de bloemmekes d'er nie van gehad hebbe sé, want d'as nie goe heee..!! :? :?

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

19 feb 2008, 11:27

Goeje morgen allemaal.

k moest er vandoarg ietske vroeger uit want de kleine ee doe-verkleedfeest (een soort carnaval) op school. Ze wilde als Cleopatra goan dus moest ze geklied en gesminkt worre he.
Kem e poar schoen fotoos van eur gemokt.
kzen ne kier curieus ga dat gegoan is.
ist bij ulder oek zo een vies weer :cry: Alles nat en miezerig ...bah
De zon ging schijnen vandoag zeiden ze ...awel kem nog niks gezien zenne
allee, kzal es noar school goan se. kem weer overblijf.
tot loater nog es he

salukes, sonneke

Emteechauffeurke

19 feb 2008, 12:11

Hoikes Sonneke,

Amai zenne hie es da oek van de triestig koel,klam en killig weer!! :evil: :evil: Dus weer veur au rieterpettieters loate te zien sé... oep z'en Mechels gezegt 't is veur de weubbes te krauge!! en nou spreke ze wer van regen,amai ik betrap me eige d'ak da woord nou begin te gebruike!! :? :?
Ge zie wolle passe ons goe aan he..!! :P :P :P
Sjeg Sonneke, diene overblijf......wa is da eigenlijk?? Moete dan op die school me die kadeeje de noen doen?? Sé hie kenne we da dus nie sé!!
Allee da zal wel plezaant z'en me die gaste da hun verkliee !! ik kan me nie mier verklie in een saldoetsje...want ik z'en pekanst 7 maten geschoten... :oops: :oops: :? :? Da z'en vrie schandalen!! 'k zal gien kamp ne mie moete goan doen....want 't zal rap cinema z'en :P :P En z'on schoon poep em ik nie sé!!Hi hi hi hi !! BTW.... die plek wa as ik moet henne goan in geval van... is er ne mie!!
Da was de Kievermont in Geel, ma da is weg zegge ze!! Moar allee ik moak gien zorge zenne, want zelf peize muege me nie, da doe den troep in ons plek hee.....!!Iel intressant !!

allee deze noen is 't Goelasch me en boke, iel goe sé !!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

19 feb 2008, 13:22

Hoikes,

Een belangrijke weerupdate!! :P :P

Hie bij ons is ons (S)zonneke aan 't schijne sé!
Amai, da doe goe zenne!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

19 feb 2008, 15:41

Yep, hierre est uk goe were.
Tijd veur een gerechtsen me een klein beetsen nen Italjoansen inslag zuuk azu zegn, een van mijn beruchte tien menuten gerechten sé, azu genoemd omdadde ze op ongeveer tien menuten kunt gereed moaken;
( 't es nog wa anders of legerlogika hé :wink: )
Twee casserollekes en een panneken.
In de grootste casserolle koken we pasta, ik neme altijd van die krullekes, en da duurt ongeveer ne menuut of acht vanals u water kookt.
'k Doe wel een scheutsen olijfolie in 't woater woar da ge de pasta in kookt.
Ondertussen smeltek nen pak diepvriesspinase mé room in da ander casserolleken.
Op een grote panne bakkek, alles tegelijkertijd, zoiets van een drei koart kilo gekapt af, goe afgebakken sé. Als da gedoan es, moe die spinase uuk volledig ontdeujt zijn en gietek ze in de panne mé da gekapt, tegoare mé nog ne lepel of twee, drie pesto daarbij, naargelang de smaak dadde géren et. Da alles goe blijven roeren sé, terwijl da 't vier der nog wa onder blijft. Ge krijgt dan een goe smeuig lupend sausken sé. :o
Als den pasta, de krullekes dus, zochte zijn, afgieten en verdelen over de taljoorkes sie. Doar da goe sausken overe en loatet ulder moar smaken sie. Ge kunt ter een klein beetjen gemoalen koas uuk overdoen, moer da loatste da moe nie persé, ik doe da toch bijna nooit sie.
Azo nog een goe gloazeken wijn derbij, en da binst da buiten de zonne nog altijd goe an't schijnen es, ge zuut peizen tes bijna echt zomer sé. :wink:
Allei sluutses,
Blkjk 8)

BLACKJACK

19 feb 2008, 15:50

Pe se,
de die die ni alles hen verstoan of de die die al te lange in't buitenland zitten, :lol: kunnen een mier verstoanboare versie uk krijgen zulle
moestet ulder interesseren.
Aleeszins binnen een uurken goa ker kik an beginnen sé.
Allei, ciao 8) ( niemand ven Ledeberg hiere ????? )
Grtz,
Blkjk

sonneke44

19 feb 2008, 16:12

Emteechauffeurke schreef:Hoikes Sonneke,

Amai zenne hie es da oek van de triestig koel,klam en killig weer!! :evil: :evil: Dus weer veur au rieterpettieters loate te zien sé... oep z'en Mechels gezegt 't is veur de weubbes te krauge!! en nou spreke ze wer van regen,amai ik betrap me eige d'ak da woord nou begin te gebruike!! :? :?
Ge zie wolle passe ons goe aan he..!! :P :P :P
Sjeg Sonneke, diene overblijf......wa is da eigenlijk?? Moete dan op die school me die kadeeje de noen doen?? Sé hie kenne we da dus nie sé!!
Allee da zal wel plezaant z'en me die gaste da hun verkliee !! ik kan me nie mier verklie in een saldoetsje...want ik z'en pekanst 7 maten geschoten... :oops: :oops: :? :? Da z'en vrie schandalen!! 'k zal gien kamp ne mie moete goan doen....want 't zal rap cinema z'en :P :P En z'on schoon poep em ik nie sé!!Hi hi hi hi !! BTW.... die plek wa as ik moet henne goan in geval van... is er ne mie!!
Da was de Kievermont in Geel, ma da is weg zegge ze!! Moar allee ik moak gien zorge zenne, want zelf peize muege me nie, da doe den troep in ons plek hee.....!!Iel intressant !!

allee deze noen is 't Goelasch me en boke, iel goe sé !!

GRTZ,
EMTEEKE
Hoi Emteeke.

ksal dienen overblijf ne kier uitleggen se. Om 12.00 uur gok noar de klas worveur dak verantwoordelijk ben. Kem e lijst mee alle noamen van de kadees die overblijven (dus blijven eten opt school). die noamen roep ik af terwijl die kadees hun bokes opeten. Ze moeten, as ze hunne noam horen, hun hand omoeg steken en "ja juf" zeggen.Dan krijgen ziet te drinken (chocomelk, yoghurtdrink, een appelsapke of geweune melk) en zoe rond halfien moeten ze geried zijn. Dan de frakken on en noar buiten. Soms hedde doar van die etterbakken bij die nie willen luisteren moar bij mij duurt da nie lang zenne. De sergeant zet dan efkes eur keel open en ze zitten allemoal muisstil :wink: :wink: kwestie van oanpakken he. Kem er al 3 die nu elke noen apart zitten. Die dochten van ies mee mijn voeten te spelen, amai ... just nie se!!! Kem gezei da, as se nie willen luisteren, se goan kennismoaken mee mijnen 41. Tuurlijk doen ik da nie moar da weten zij nie ha!!! Die in mijn klas zijn zoe rond de 7 joar.
tzijn der 18 in totaol. Verleden week dochten ze mij efkes op de grond te krijgen dus 4 van die kadees tegelijk op mijne rug. Kem er direct 2 over mijne schouder gezwierd en die mokten een buiklanding in de zandbak.
Dandere 2 hem ik bij hun schouders gepakt, mijn been achter hun beken en doar gingen ze .... plat op unne rug. En kijken da ze deeen. 't was direct van ... juf, waar heb je dat geleerd? Kem toen gezei dat ze nen ex-militair nie moesten utdoagen he, en zeker mij nie. Awel, kan bij die mennekes niks niemier verkierd doen ze :wink: :wink: As nen anderen afkomt ist direct van ... pas op zenne, de juf in bij 't leger geweest!!!
Ik moen nu allien moer ne kier kwoad kijken en ze druipen al af :lol:
allee mannen kgon ont eten beginnen. tot vandenoavend nog es he
Emteeke, ksal je prive es a fotoke sturen van mijn klein as Cleopatra. 'was a succes zenne!!!
salukes hee
sonneke

Emteechauffeurke

19 feb 2008, 16:17

BLACKJACK schreef:Pe se,
de die die ni alles hen verstoan of de die die al te lange in't buitenland zitten, :lol: kunnen een mier verstoanboare versie uk krijgen zulle
Grtz,
Blkjk

Hoi Bjke,

We kunne wel volge zenne, moa ja ondertitellinge is meugelijk op aanvroag!

Ledeberg weet ik wel z'en....den afrit Gent-centrum en in ploatse van de ring noar Eeklo en zuu tenemen rechts pakke en ge komt gelijk oan de kerk van Ledeberg!!

Weettewa ik nog es graag zou moake. d'as ne steack me archiduc..mmm!

Nie veel nuudig,just en panneke..ge doe da wa boter in en gezet da op een vuurke..wanneer de boter begint blaaskes te moaken meugde 't vlees d'r in legge!! dan doede een bokalleke me champignokkes open en een buske me de room! Navenant ge da vlees wilt hebbe haalt ge da terug uit de pan en legde da op een tallorken me een zilverpapierken op!! Dan giete uw vet uit de pan en mee een klei beke bakte de champignokkes tot dat die geelbruin zien....dan is 't de moment veur de cognac d'er in te doen.... ge loat da goe flamberen en als da gedoan is muegde de room d'er bij doen, nie rapper want diene room kan geen vet verdroage!!

Als de saus nie goe inkookt meugde doar wa witte Maizena bijdoen
wanneer alles goe homogeen is kunde da over 't steackse kappe...mmmmm
Bon-apetit!!

BTW, veur ne peperroom is da justhetzelfde moar dan z'ent zo van die peperbollekes in een bokkaleke in ploatse van de champignokkes..hihi
Die peperkes moet we goe loate uitlekke want da woater is nie goe in 't panneke!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

19 feb 2008, 17:35

En Pee eske!!

Nen Bearnaise beginne kik ni oan , want da moete oep d 'hotelschool gezete hemme!!! :? :? :? :P :P Pertang een goe saussekke!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

19 feb 2008, 17:44

BLACKJACK schreef:Pe se,
Grtz,
Blkjk
he blackjack,

tes nie omdak al a poar joar tussen dhollanders zitte dak er niet niemier va verstao he. Ket allemoal goe verstaon zenne.
Enne ... hier emmek vandoag gien zonne gezien. De hielen dag betrokken en nat.
Allee, ken just mijn eten binnen. kem vandoag rooi bietjes gemoakt met nen fijngesneeen andjuin, patotterkes en a stukske kiekenfilet. oh ja, oek nog een beetsje sla derbij mee cornichonskes en kleine ajuintjes......
kzen oant dieeten ziede. Der moeten a poar kilookes af :oops: :oops:
nu nog rap efkes dan afwas doen en kan weer oan de knutsel.

doeiiiiiii, sonneke

BLACKJACK

19 feb 2008, 20:03

Hi, meer dan een schrijfselken per dag van mij, ten zal om den duur nog allemoalle goe komen, ....... of messchien just ni ???????? :lol:
'k Zie da ge der uuk toch 'n stuksken weg mee kunt mteeken,
alsek bezig stond mé te koken vandenoavend, stondek te peizen da ta leger mij een ding é bijgebrocht en dak er toch wel een ding geleerd eb, en das omeletten bakken.... :roll:
Ken weet ni oe dat bij ulder was moar et eten in Essentho was ni echt altijd vrie fameus, om het moar ne kier me 'n boutadeken te zeggen. 8O
Porc met in die groene blekken duuskes, weetet nog :x
en azuu nog van die ander prutsen die den Amerikoander ier oa achtergeloaten in 45 zekers.... 8O
Moar als ge van wacht woart bij ons op den site, konde in de cantine op den site eiers kupe, de reste kreegde der allemoal vuur niets bij : spekskes, champignons , gemoalen koas. En ge kost vertrekken .........
Noar 't schijnt bakkek hiere thuis nog altijd de beste omeletten, :roll: oftwel est nen truuk om mij aan't werk te krijgen,
da kan uuk natuurlijk 8O
Sonneken, da van tusschen die Hollanders al zu lange te zitten, da was a graptjen hé..... 8O
En hier woast van achter den noene toch vrie schuun weer zinne, de volle zonne, wemme nog gezeid moestet nu zomer zijn, ze zun hier nogal petrol geve, tes te hope da ter nog iets zal overschieten vuur van de zomer en dat ni es gelijk verlejen joer.
Allei, genoeg gepallaverd nu,
ajja, toch nog iets, wie dat ter goeie gerechtjes hé, mé ni al te veel weirk aan, loat ze moar kome zinne. :D
Baai baai
Bj

Emteechauffeurke

20 feb 2008, 09:07

Goeiemorgie!!

Allee, da weer is ie al nie zo schoane nie mier...edde da eergisterenoavend gezien..diene gele gloed.....awel sé in von da graaf en bangelijk!!

'k em nog es eengemakkelijk gerechtsje sé....iel simpel..bonen in tomatensaus.....moar een specialleke...iest snipperde een ajuuntsje en da loate in een panneke stoven nie bakken en dan doede diene bokaal me die bonen daarbij..... da loate wa stoven en dan doede da een klein blikske Cirio bij me tomaten concentroat en veur 't iel goe te moaken een poar teentjes look...mmmmmm zenne en dan moakte gebakke witloof, een casserolleke me pattattekes en veur 't fiest doede da gebakke lamskarreekes bij!! :P :P :P Eventueel kunde da vervangen duer ne schoapegigoo me lookteentsjes in!!

In warme luguumekes kunde van alles fantaseren sé.....brokolli, sluimererwtjes, bloemkuulrozekes,peekes en erwtsjes,enz.

Allee tot sebiet

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

20 feb 2008, 10:26

Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgie!!

Allee, da weer is ie al nie zo schoane nie mier...edde da eergisterenoavend gezien..diene gele gloed.....awel sé in von da graaf en bangelijk!!

'k em nog es eengemakkelijk gerechtsje sé....iel simpel..bonen in tomatensaus.....moar een specialleke...iest snipperde een ajuuntsje en da loate in een panneke stoven nie bakken en dan doede diene bokaal me die bonen daarbij..... da loate wa stoven en dan doede da een klein blikske Cirio bij me tomaten concentroat en veur 't iel goe te moaken een poar teentjes look...mmmmmm zenne en dan moakte gebakke witloof, een casserolleke me pattattekes en veur 't fiest doede da gebakke lamskarreekes bij!! :P :P :P Eventueel kunde da vervangen duer ne schoapegigoo me lookteentsjes in!!

In warme luguumekes kunde van alles fantaseren sé.....brokolli, sluimererwtjes, bloemkuulrozekes,peekes en erwtsjes,enz.

Allee tot sebiet

GRTZ,
EMTEEKE
Oek van mij ne goeie morgen allemaol,

kzen just weer thuis van komiskes doen. Tis woensdag he en dan geef ik les on 8 kadeekes om te lieren koken. Allien, tzijn hollanders en die meugen nie veel. Alles moet bekan mee satee zijn en da moette kik nie emmen zenne bahhh. Dus wa stot er op de menu vandoag veur hun:
tomatensoep
kip onder een dakske ( koer ulder al peizen ... was da?????)
porei-hesp mee kaassaus en puree
en ijs mee kletskoppen (soort koekskes)

zelf eet ik vanovend witlof mee koas uit den oven en vermits mijnen hollander hier da nie geerne eet krijgt hij witte bonen in tomattesaus.( :cry: :cry: ). Hij is nog altijd een beke ziekskes (griep) dus mag tij nog een dagske thuisblijven. Ze zullen op zijn werk nie blij zijn moar ja, ziek is ziek hé. Der mag vanavond nen anderen den bar doen :wink:

allee, hier schijnt t'zonneke eindelijk een beeteke. twas weer mistig deze morgen en veur kommend week-end geven ze 12 groaden :lol: :lol:
kpeis dak in tweek-end es mee de klein noar tnatuurpark goan fietsen se. Tis gezond en tis ter ieeeeeeeeeel schoen en iellllllllllll groet.
BTW ... emteeke, kem gisterenoavend, achter ons tof klappeke,nog es in 1 van mijn fotoalbums zitten snuffelen en kem nog ne foto gevonde woar Salliau opstaot. kzal em zo es inscannen en op de forum van t 43ste zetten se.

nog nen toffen dag he. ge zult mij vandenoavend wel weer oeren.
salukes, sonneke