Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

sonneke44

22 feb 2008, 09:44

snotterfilms amai nie veur mij!! Moar 'k zien weer dan hiel graag docu's !

Discovery en de Natgeo die geve sjieke zenne.en in passant hedde weeral iet geleerd hee.!! :P :P En moar da kunne ze in Holland nie zien vinnek Vitaya wel goe.. doar zitte oek goei dinkskes bij veur te liere!!

Alle 'k goan eulder loate, tot sebiet!!

GRTZ,
EMTEEKE

PS: Hie is 't gedoan me regene, wel wind moar droog, tees weekend zou 't goe z'en!!![/quote]

Awel, over Docu's gesproken. We zitten ier in Holland wel mee den digitalen TV zenne :wink: Iel schoen programs. wemmen hier den discovery, Nat Geo en Net Geo Wild (over wilde biestjes), den Animal Planet ... zelfs de Play Boy :oops: :oops: zit er op. Veur de klein is ter tan nog Boomerang en Cartoon Network .... mee alles derop en deraan zoen 96 programs. Genoeg toch!!! Oh ja, en voor dedie hier nog History .... veur de moment loopt er 's avonds een serie over Egypte mee de farao's en zo .... iel interessant.
Ge ziet he ... ze zijn ier ook een beke beschaafd zenne :lol: :lol:

sonneke

sonneke44

22 feb 2008, 09:48

Ikke geen vrouwkes durve kusse, dan kende mij nog nie goe..grapke!
't is zo plezaant! Ge wet as ge aan't kussen zij kome da stoffe vrij da goe veur U lichaan z'en zenne!!!Hihihi :P :P :P

GRTZ,
EMTEEKE[/quote]

Joa kweet et. Dan goa dienen buik soms zoe komiek doen he. 'kriebelt dan langs alle kanten :wink:

groetjes, sonneke

sonneke44

22 feb 2008, 10:03

Kem nomlijk nog an annekdote over die Martine Teck :oops:

sonneke[/quote]

Hier komt ze:
We woaren in opleiding in Peutie en 's avoands hadden we verplichte studie :cry: :cry: dus niks in den bar pinte pakken.
Die Teck moest noar t wc en ons sonneke was dienen dag peletonsverantwoordelijke. Achter an alf uurke komt de kapitein van week t klaslokoal binnensturmen mee ne roeie kop ... nie normal. En briesen dat em dee. t was ne Waol dus dikke pech natuurlijk. Vroagt em: wie is responsable pour le peloton (hij kost bekan gien vloams diene vent). Dus ikke stoa recht en zeg: ikke kapitein. Wou em direkt weten woar iedereen mee bezig was. Ik verstonter niks van :? :? Wa bleek nou? Die Teck stond op de gang te lekkebekken mee ne vent van een ander peloton en diene kapitein ha da gezien. Hij ha eur op de schouder getikt en gevroagd of tplesant was en wa zegt die trut....joa, wilde meedoen misschien!!! Da doede toch nie!!!
Resultaat: de volgende dag een eksoamen da nie gepland stond. Radiotechniek en radioprocedure. Die procedure was niks moar dienen techniek he. Dus ... iedereen gebuisd en t weekend nie noar uis.
Awel, die Teck eet geweten. Ze was oant lachen want diene vrijer van eur moest oek binnenblijven. kem me zo kwaod gemoakt dak eur an blau oog geslagen em. Men 2 vriendinnen moesten me vastouwen anders had ze nog a poar gebroken ribben had oek nog :twisted: :twisted:
De volgende morgen zat zin de klas mee a ferm blauw oeg. de chef bewapening vroeg hoe zem da gelapt ha. Ze zei da se tegen een kast gevalle was. Dienen instructeur bekeek mij ne kier en zei: jaja, ksnap het al. Einde verhoal. Van die emmen we gien last meer had veur de leste 2 moand.
En zoals ik vroeger al vertelde ... binnen de kurtste kieren emmen zeur in Essentho gedegradeerd 8O 8O

sonneke

BLACKJACK

22 feb 2008, 11:00

Welwel,
kzie datter ier gisterenavond nog teen en tander gepost es.
Ter woas inderdoad wel ni vele op de téléviese, moar 'k zatte toch vroeg in mijn bedde, want kmoeste ter toch vrie vroeg uit van den nuchting. :cry:
En van da durven, da es gevoarlijk, 8O , da es uitduigen en dan zijde ni verantwoordelijk veur u doaden zegn z' altijd.... 8) Dus hierbij een embrassement en nen gruuten 'toes' veur ons Sonneken. (De die dient ni verstoan en verkierde gedachten zun krijgn, nen toes es een tootjen, nen bées, nen pakkerd zegn zin olland zekers ? )
Ja, die dokumentairkes zijn soms vrée schuune zulle, ge krijgt soms goestinge om sebiet ew valiezen te pakken en der naartoe te trekken.
Moar ja, tzal vuur sebiet nog ni zijn peizek. :(
'tWeer es nog ni te fameus, en zegn dak ier mee al da hout nog ligge vuur te klieven. Achter een weke mé hard wirken en ni veel sloap doe'k da nog 't liefst van al. Doar zijde dan goe moe van en sloapte nog zu goe doarachtere.
kPeize dak van de noene ne kier ni goan koken moar da we ne kier iet goan goan eten, vis mé of een pastaatjen alliene zou ter wel in goan. :D
Smoakelijk oan iederene,
Grtz,
Blkjk

Emteechauffeurke

22 feb 2008, 13:00

Hallookes,
amai , da z'en weer schoon verhoalkes!! 'k z'en just terug van kommiskes bij den (warme) bakker en 'k moe morge nie mier buite sé!! Veur deze noen hadde kik Smoskes mee..... veur Sonneke doar noeme ze da een Brootje gesont!! En dan en poar gesneden broden en veur morgevruug kaffeekoekskes, joa Sonneke da kende nog hee.!! en k'had chance want kreeg er gratis een broodboddinske bij sé..d'as veur bij den televies!!

Saluukes heeee !!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

22 feb 2008, 13:41

Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
amai , da z'en weer schoon verhoalkes!! 'k z'en just terug van kommiskes bij den (warme) bakker en 'k moe morge nie mier buite sé!! Veur deze noen hadde kik Smoskes mee..... veur Sonneke doar noeme ze da een Brootje gesont!! En dan en poar gesneden broden en veur morgevruug kaffeekoekskes, joa Sonneke da kende nog hee.!! en k'had chance want kreeg er gratis een broodboddinske bij sé..d'as veur bij den televies!!

Saluukes heeee !!

GRTZ,
EMTEEKE
Amai, een boddingske. Da demmek al lang nie mier geeten. En kvind da just zo lekker mjam mjam. Die kaffeekoekskes kennen zier gelukkig oek. Allien ....hollanders emmen een raar manier veur de koffie. As zier op de koffie kommen, dan is da om 11.00 uur 's morgens. Toen ik da den ieste kier hoorde verschoot ik nogal zenne. Raar volk die ollanders he.
Allee, kgon der ekfes vandeur. Mijn oudste dochter belde just mee iel slecht nieuws. Kzijn der nie goe van!!! Ne mens komt toch nooit uit de zorgen mee die gasten he :cry: :cry:
sonneke (die nou iel verdrietig is)

Emteechauffeurke

22 feb 2008, 17:31

Hoi Sonneke,

Oei, d'as verschiete zenne!!Als je wil babbelen d'er over???En as 't prive is dan respectere we da zenne!
In alle geval sterkte zenne!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

23 feb 2008, 10:38

Goeiemorgen allemaal,

Allee, en daar mee is 't weekend weeral begonne sé...'k zen en beke ontregeld sé, da komt zo,m'en vernoamste stamkroegskes z'en vandoag toe, teen is me congee en tander om een specioal rede... moar d'er z'en hie nog wel wa zenne,moar doar vinnek mennen draai nie zo goe, we zien wel sé!!

Deze nacht nie zo goe gesloape sé... me da gevalleke van ons Sonneke, ge het doar eigenlijk niks mee te moake , moar toch pakt da aa zoiet heee..!! Joa, m'en sterrenbeeld is een KREEFT en welle z'en gevuulige mense sé!
Joa Sonneke nog ne kier een dikke bees zenne, en heft au kloek hee!!
Dikwijls zie 't er erger uit dan het is hee.!!

Deze morgend dus men kaffeekoekskes me een jaaatte Kaffee gedegusteerd en we kune d'er weeral tege sé

Hie is da nog van een zonneke gien sproake, mischien deze achternoen zegge ze oep de radio, moar veu morge geve ze wel goe

Allee deze oavend zen'k geinviteerd veu een gezellig onderonske sé, "k zen vried curieus zenne, k'em nou al de seskes=zenuwen! wie wet goater allemoa gebeure !! As 't nie te prive is hoorde da wel sé

Zo, tot sebiet hee!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

23 feb 2008, 23:30

Yaw mtke,
passeerde vroeger regelmatig met de trein van St Niklaas via Mechelen naar Leuven. Telkens hij stopte in Tisselt of in Blaasveld, ik weet ni meer welke stopplaats precies maar ik dacht deze dichtst kant Mechelen, was of is er daar nog een cafeetje enkele meters van het perron.
Je kon er goed binnenkijken en telkens de trein daar stopte zo rond een uur of vijf was het daar goed vol en telkens veel ambiance !!! :lol:
Toch niet een van jouw stamcaféetjes ????
Morgenvoormiddag staat de kouter ( bloemenmarkt ) in Gent op 't programma . Er staat daar ook een kiosken waar men van een natje en een droogje kan genieten. :D Nu nog hopen dat de zon van de partij is.
Iedereen een superamusant reuzeweekend toegewenst. 8)
BJ.

Emteechauffeurke

24 feb 2008, 07:57

BLACKJACK schreef:Yaw mtke,
passeerde vroeger regelmatig met de trein van St Niklaas via Mechelen naar Leuven. Telkens hij stopte in Tisselt of in Blaasveld, ik weet ni meer welke stopplaats precies maar ik dacht deze dichtst kant Mechelen, was of is er daar nog een cafeetje enkele meters van het perron.
Je kon er goed binnenkijken en telkens de trein daar stopte zo rond een uur of vijf was het daar goed vol en telkens veel ambiance !!! :lol:
Toch niet een van jouw stamcaféetjes ????
Morgenvoormiddag staat de kouter ( bloemenmarkt ) in Gent op 't programma . Er staat daar ook een kiosken waar men van een natje en een droogje kan genieten. :D Nu nog hopen dat de zon van de partij is.
Iedereen een superamusant reuzeweekend toegewenst. 8)
BJ.
Hoi Bejeke,

Joa , da klopt moar d'asal iel lang gelede zenne, di treinen stoppen daar al lang nie mier, da cafeetsje noemt Cafe De statie en da bestaat nu nog!!
Die treinlijn gaat nog altij naar Leuven de 54 om just te z'en en wordt iel veel gebruikt veu studenten die uit 't woasland noar Leuven oep 't kot goan. Nee, da cafeetsje is nie mijn stamkroegske moar af en toe goan ik doar es binne veur menne kop te loate zien.Nu goa dienen trein van Willebroek -station noar Mechelen en stopt ie ne mier!!Allee men gezellig onderonske van gisterenoavend is supergoe meegevalle sé...amai k'em nie gesloape van de nacht zo goe!!

Allee tei tiet veur en pafken zegge ze dan!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

24 feb 2008, 10:50

Hallookes nog es,

Ik hem een vroagske ivm. me de hof...misschien veur onze goeie vriend Papafreddy. 't zit zo...kan ik nou nog menne gazon nog bij zaaien veur tegen de zomer. of zen ik al te loate?? :?: :?: Want ik vin echt da diene moager lei..dus nie echt vol hee..!!verlede joar z'en doar men bomen uitgegoan en die es nou goe getrakteerd..rosse plekke enzo!!

Allee, hie es 't nog nie die zon da ons Franske ei beloofd oep den TV :? :? Ik hoop veur deze nanoen!!'t is echt nog nie aangenoam zenne.brr!!

O ja Beejeeke......dar was een beke veur die statie in Blaasveld zelf ook een cafeetsje.dus eigenlijk twee en da noemt 't Prinsenhof moar d'as lang gelede woar ge nou over spreekt me die klein stationekkes!!
Ouwen Nickname doe me weer denken van in den tijd sé..da was daar de volle discoperiode me Saturday Night Fever en Grease en natuurlijk de Beejees hee....!!!!

Allee tot loater hee!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

24 feb 2008, 14:36

Hi eMTeeken,
jaja, tes inderdoad al vrie lange geleen. :?
Ik ben 'machinist' gelijk da ze zeggen, en 'k heb altijd mé den 'diesel' gereden.'t Es dus den tijd van veur de élektrifikoasie, toen de béesten nog klapteggen gelijk da ze zeggn. Wij stopteggen doar rond een ure of halvervijve 's achternoens, en zekers de vrijdag stond da doar al goe vol.
Iedereen keekt toens noar buiten en hefteggen zijn pinte op om santé te zeggen. Toens peizdeggen 'k ik, ja jongens, santé, moar ik moe nog wel een tijdsen werken toch.... :? Da was toens toch nen schunen tijd.
Spijtig vuur 't horen da die stopploatskes allemoal gesloten zijn, moar ja, da es den vooruitgang zekers .... :?
Allei, gister es 't goe meegevallen.......blij van da 't horen.... :)
Hier begint de zonne nu echt goe te schijnen, dus we gemme nog wa buiten rondlupen....... :lol:
Oh ja, den tijd van den disco, da was toch echt wel mijnen tijd zenne.... :D
( Hoewel hardrock was uk wel mijn ding, in feite zo'n beetjen van alles, als 't moar amusement woas ....... :D ).
Nen goeien zondagmiddang vuur iedereen nog,
Baaibaai,
BJ.

papafreddy

24 feb 2008, 16:10

Emteechauffeurke schreef:Ik hem een vroagske ivm. me de hof...misschien veur onze goeie vriend Papafreddy. 't zit zo...kan ik nou nog menne gazon nog bij zaaien veur tegen de zomer. of zen ik al te loate

GRTZ,
EMTEEKE
Dag Emteeke
Nee je bent zeker niet te laat, dit mag tot zekers tot eind april.
Maar ik begrijp teen en ander nie?
Het zal wel aan mij liggen.
Is het alles opnieuw te zaaien, of een stukske bijzaaien op een kale plaats?
Als het alles opnieuw is ben ik meer voorstaander om in september te zaaien daar je dan minder last hebt met opkomend onnodig (on)kruid.
Achteraf is je gazon mooier.
Als je wilt bijzaaien kun je nu dit doen, zaad een beetje mengen met zand dan blijft het beter liggen ter plaatse op dat kale gedeelte.
In het najaar is het geraadzaam het gazon te kalken, want dit heeft 6 maanden nodig om actief te zijn. In het voorjaar kan je dan de meststoffen strooien, maar pas op met vers gezaaid gras, een jaar wachten om dit te doen.
Als je nog meer info wilt, kun je eens op volgende site kijken
www.velt.be
Van die vereniging ben ik al 25 jaar lid.
Ik ben nu bezig in de hof bezig met zagen en klieven van hout.
Hout haksellen om dan in de siertuin te gebruiken voor bodem bedekking.
Zodat ik in de tuin van mijn schoonouders minder werk heb om het onkruid in banden te houden, verleden jaar was het niet te doen, met al die regen, heb er zelf te veel werk aangehad. Als het anders kan waarom niet nietwaar. Bodembedekking is beter voor uwe grond en voor de planten, alles blijft vochtiger bodem leven werkt verder zelfs als er vorst is, en komt er nog onkruid te voorschijn is die vlugger te verwijderen.
Ik heb hier een deel aan mijn voordeur, per maand had ik toch 2 uren nodig om onkruid vrij te houden, nu in 15 minuten en klaar is kees.

Nog een goede zondag en veel werkplezier in den hof.
MVGr.
PapaFreddy

Emteechauffeurke

25 feb 2008, 08:45

Hoikes,

Merciekes veu het uitlegske Peeéfke, 't is de bedoeling veu diene gazon wa voller te zette, want ik vind em wa mager!! Ik zou gére hemme da 't em d'eruit zie als bekanst ne tapis-plein azoo!! 'k had van die Cypressen stoan die serieus gegroeit woare en die zogen pekan al da woater uit de grond da diene gazon geen eten ne mier kreeg! Veurig joar z'en die dan gekapt zodoanig da ik nou mier tijd hem veu da!!

Allee ''k neem een tijdelijke radiostilte woar van ons Sonneke..ik peis da da percies toch nie just is! :? :? Ik zit er moa toch mee in zenne!!

Joa, beste mense, tees weekend is veu mij een superweekend geweest sé...'k wist nie da da mij nog te beurt viel..'t moest moa zo goe nie z'en!!

Tot vanoaven hee...!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

25 feb 2008, 20:32

Hoi allemaal,

Hoe ist??? Alles goe??? Kem just zo een tof mailke gelezen se dat iemand mij privé gestuurd eet ...... da dee goe. Zo ziet ne mens weer eens woar toffe vrienden zitten he :wink:
'week-end was rustig hier. We zijn gisteren goan wandelen. k wee nie of dat er hier foto's mogen geplaatst worden.... Emteeke ?????
Kem a poar schoen foto's gemoakt van d omgeving hier in Lelystad.
Anders wil ik ze iest ne kier noar dan boas van t Forumken hier opsturen se.... Kan tij oerdelen wat em er mee doe.'
Overmorgen moet dan otto noar de APK keuring zoals ze da ier zeggen ... mee andere woorden ... noar de control.

oh ja, noe iet. kat vanoavend weer iet veur zenne. Kem koolsalade gemoakt en dorveur edde ne dressing nodig, bestoande uit Yofresch, citroensap, mosterd en peper en zout. Klint roar moar tis iel goe zenne.
Van diene mosterd moest er nen halven eetlepel gebruikt worden en mijn lepels zijn nogal on de groete kant :P :P ... ikke dus da dressingske gemoakt en over da slaake gedoan. Bij dieste beet bekeek den Edwin mij al ... ik vroeg ... ist er iet? Nee hoor, zegt tij ... sausje is heel lekker .... althans voor mij !!!. Tuurlijk snapten ikke da nie sebiet tot dak zelf mijn ieste beet pakte. De troanen schoten in mijn ogen .... jawadde was da straf. ikke noar diene pot mosterd goan kijken ... Zaanse mosterd, grof gemalen, extra strong :oops: :oops:
Den Edwin vond het heeeeeeeeerlijk ... en ikke moar slikken ... en mijne neus moar loapen.... ik kan nie tegen straf eten ... eigen schuld dikke buld ... moar kem toch alles opgeten se!!!
In 't vervolg zal ik iest goe kijken wat er op 't potteke stoat zenne :wink: :wink:

groetjes, sonneke