1971-72 - 43A Brakel
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes,
Ja, als dat zo is dan heb ik een verkeerde inschatting gemaakt!!
Destijds kenden we onze meerdere enkel bij familienaam, haast nooit bij naam! 't was altijd chef de die en daar moesten we het mee doen! Weet je dat ik pas sinds vorig jaar wist dat mijn chef Desomer zijn voornaam Roland was!! Dit na praktisch 30 jaar!!Ook hier ken ik mensen enkel met hun bijnaam..dit ff off topic!!
Ik heb een mooie site gevonden waar je fotos van Hawk materiaal kan afnemen voor als burooblad achtergrond te gebruiken. Ik zal zien dat ik die coordinaten vandaag nog kan posten! Wel erg veel keus!!
GRTZ,
EMTEEKE
Ja, als dat zo is dan heb ik een verkeerde inschatting gemaakt!!
Ik heb een mooie site gevonden waar je fotos van Hawk materiaal kan afnemen voor als burooblad achtergrond te gebruiken. Ik zal zien dat ik die coordinaten vandaag nog kan posten! Wel erg veel keus!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Goede morgen iedereen,
Nou, ik ben er klaar voor hoor ... voor de Reunie in april bedoel ik. Het logement is geboekt Wij logeren in jeugdherberg De Peerdevisser in Oostduinkerke. Dat vindt Anne-Greth nl. ontzettend leuk.
Het geld is ook al overgeboekt ... wat is online-banking toch makkelijk hé
Dat betekent dus op zaterdag heel vroeg vertrekken (zo tussen 6 en 7) zodat we op tijd zijn om in te checken in de jeugdherberg. Het is ruim 3oo km rijden dus dat valt eigenlijk nog mee.
Mijn vriend heeft geen rijbewijs (nooit gehad en hij wil het ook niet
) dus mag ik altijd BOB spelen
De zondag maken we er nog een leuke dag van aan de kust en 's avonds gaat het dan weer richting Flevoland (NL).
Papafreddy, U gaat toch ook dacht ik???
groetjes, sonneke
Nou, ik ben er klaar voor hoor ... voor de Reunie in april bedoel ik. Het logement is geboekt Wij logeren in jeugdherberg De Peerdevisser in Oostduinkerke. Dat vindt Anne-Greth nl. ontzettend leuk.
Het geld is ook al overgeboekt ... wat is online-banking toch makkelijk hé
Dat betekent dus op zaterdag heel vroeg vertrekken (zo tussen 6 en 7) zodat we op tijd zijn om in te checken in de jeugdherberg. Het is ruim 3oo km rijden dus dat valt eigenlijk nog mee.
Mijn vriend heeft geen rijbewijs (nooit gehad en hij wil het ook niet
De zondag maken we er nog een leuke dag van aan de kust en 's avonds gaat het dan weer richting Flevoland (NL).
Papafreddy, U gaat toch ook dacht ik???
groetjes, sonneke
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Als je lid wilt worden neem dan kontakt op met volgende persoon.lukakobe schreef:Met wie neem ik het best contact op om lid te worden van de vrienden van 43A?
John Verbeeck met volgend email adres: john.verbeeck@skynet.be
A propos Sonneke ik heb je een prive berichtje gestuurd!!!
MVGr.
PapaFreddy
-
Dank je wel papafreddy. Ik heb je berichtje ook al beantwoord.papafreddy schreef:Als je lid wilt worden neem dan kontakt op met volgende persoon.lukakobe schreef:Met wie neem ik het best contact op om lid te worden van de vrienden van 43A?
MVGr.
PapaFreddy
groetjes, sonneke
-
Hallokes allemaal,
Zoals gisteren beloofd hier de link,
http://www.fas.org/spp/starwars/program/hawk.htm
Veel plezier!!
GRTZ,
EMTEEKE
Zoals gisteren beloofd hier de link,
http://www.fas.org/spp/starwars/program/hawk.htm
Veel plezier!!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hellokes, hoelang bestaat die "starwars" site reeds??
Is er nog niemand die dan dergelijke vergissing gelezen heeft?
Diameter 13.5 inches (3.84 centimeters)
Ik die dacht in de school geleerd te hebben dat 1 Inch gelijk is aan 2,54 Centimeters ???

Groetjes
Danny
Ik die dacht in de school geleerd te hebben dat 1 Inch gelijk is aan 2,54 Centimeters ???
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. schreef:Hellokes, hoelang bestaat die "starwars" site reeds??
Ik die dacht in de school geleerd te hebben dat 1 Inch gelijk is aan 2,54 Centimeters ???![]()
Groetjes
Danny
Last Updated 22 jan 1999...misschien zegt dat ook al iets ....??
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
danys - Lid geworden op: 04 jun 2007, 21:59
Hallo Emteeke,
Hier een paar adressen :
www.madracki.com/usarmyhawk/
www.wsmr-history.org/hawkaction1.htm
Via google "Hawk air defense" ingeven.
Keuze genoeg qua zoekfuncties, bvb hawk missile, air defense systems, hawk helip, flarak hawk, enz.
Groeten,
Dany
Hier een paar adressen :
www.madracki.com/usarmyhawk/
www.wsmr-history.org/hawkaction1.htm
Via google "Hawk air defense" ingeven.
Keuze genoeg qua zoekfuncties, bvb hawk missile, air defense systems, hawk helip, flarak hawk, enz.
Groeten,
Dany
-
kd29 - Lid geworden op: 29 sep 2007, 14:13
Hallo,
Voor diegenen die graag modelkits ineen plakken
>>> maar ik denk dat deze moeilijk te vinden zijn
http://www.missilesofkeywest.bravepages ... tibles.htm
Greetz... Fco-ke
Greetz... Fco-ke
-
kd29 schreef:Hallo,
Greetz... Fco-ke
Hoi KD29,
Ook dank voor deze zeer intressante site!! Ja, naar alle waarschijnlijkheid zijn deze bouwkitten al zeer retro!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goede morgen allemaal,
Toen ik deze morgen mijn mail nakeek vond ik volgende foto.

Hij werd me opgestuurd door iemand die ook lid van het 1 Pl TTR was en in 1971 het leger verlaten heeft. Door toeval ben ik op zijn homepage terechtgekomen en heb contact met hem opgenomen. Deze foto is een heel mooie herinnering. Hij is genomen tijdens een oefening maar dat is duidelijk toch! Wie er opstaan ... wel, Stafke Vogels (met helm), ikzelf (aan de afwas) André (familienaam weet ik eventjes niet meer), Louis Ostach en Raoul, beter gekend als Piet Van Peteghem.
Mocht er iemand zich de familienaam van André herinneren ... dan graag een reaktie.
groetjes, Sonja
Toen ik deze morgen mijn mail nakeek vond ik volgende foto.

Hij werd me opgestuurd door iemand die ook lid van het 1 Pl TTR was en in 1971 het leger verlaten heeft. Door toeval ben ik op zijn homepage terechtgekomen en heb contact met hem opgenomen. Deze foto is een heel mooie herinnering. Hij is genomen tijdens een oefening maar dat is duidelijk toch! Wie er opstaan ... wel, Stafke Vogels (met helm), ikzelf (aan de afwas) André (familienaam weet ik eventjes niet meer), Louis Ostach en Raoul, beter gekend als Piet Van Peteghem.
Mocht er iemand zich de familienaam van André herinneren ... dan graag een reaktie.
groetjes, Sonja
-
lukakobe - Lid geworden op: 18 feb 2008, 20:14
Dankjewel, PapaFreddy. Heb contact opgenomen met John Verbeeck.papafreddy schreef:Als je lid wilt worden neem dan kontakt op met volgende persoon.lukakobe schreef:Met wie neem ik het best contact op om lid te worden van de vrienden van 43A?
MVGr.
PapaFreddy
-
Hallo iedereen,
Ik had Emteeke beloofd nog een foto te plaatsen van het 43ste. Hier is ie dan.

Die WM. met de vlag van de St&D., is dat dezelfde Max waar we het over hadden? En dan ... als je van rechts naar links gaat, de derde op de foto (je ziet enkel zijn hoofd). dat is Philip Meert. Ook een onderofficier van de MT. Misschien ken je hem ook. Hij en Max waren heel veel samen.
Sonneke
Ik had Emteeke beloofd nog een foto te plaatsen van het 43ste. Hier is ie dan.
Die WM. met de vlag van de St&D., is dat dezelfde Max waar we het over hadden? En dan ... als je van rechts naar links gaat, de derde op de foto (je ziet enkel zijn hoofd). dat is Philip Meert. Ook een onderofficier van de MT. Misschien ken je hem ook. Hij en Max waren heel veel samen.
Sonneke