Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

29 feb 2008, 12:51

Hallokes,

Ik peis iest en veural da ik iets uit wereld moe helpen sé.......ik hem zoe en vermoeden da 'ter mense z'en da peisen da meugelijk Anneke iet me m'en plezante capriolen te moake hei!! :? :? Nie, nie en nog es nie zenne!!
Want soms vliegen die insinuoaties de wereld in heee..!!BTW....'k zen oek een beke ongerust sé! :?

Amai, d'as nogal es een misere met diene rompslomp......veu de belastingen hedde da zekers nie nodig z'on papierekke, want die zulle wel wete dat er nog beweging is zonder z'on voddeke papier...... :P :P!Sjeg Sonneke zedde gij d'er oek bij die 720000 die alles moete herdoen??Ieeeelllllll plezaaaant!
Ge zult veu wa minder oan de zuip geroake!!Weet diene dienst nou echt nie hoe as 't ineen zit zonder da te herdoen??

Allee hie z'en de tekskes van de bomen aan't boegeren sé...veu dezen oavend geve ze alles wa nie schoen is..... :evil: :evil:

Allee stjuuuuss,

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

29 feb 2008, 14:07

Emteechauffeurke schreef:Hallokes,

Ik peis iest en veural da ik iets uit wereld moe helpen sé.......ik hem zoe en vermoeden da 'ter mense z'en da peisen da meugelijk Anneke iet me m'en plezante capriolen te moake hei!! :? :? Nie, nie en nog es nie zenne!!
Want soms vliegen die insinuoaties de wereld in heee..!!BTW....'k zen oek een beke ongerust sé! :?

Amai, d'as nogal es een misere met diene rompslomp......veu de belastingen hedde da zekers nie nodig z'on papierekke, want die zulle wel wete dat er nog beweging is zonder z'on voddeke papier...... :P :P!Sjeg Sonneke zedde gij d'er oek bij die 720000 die alles moete herdoen??Ieeeelllllll plezaaaant!
Ge zult veu wa minder oan de zuip geroake!!Weet diene dienst nou echt nie hoe as 't ineen zit zonder da te herdoen??

Allee hie z'en de tekskes van de bomen aan't boegeren sé...veu dezen oavend geve ze alles wa nie schoen is..... :evil: :evil:

Allee stjuuuuss,

GRTZ,
EMTEEKE
Niee zenne Emteeke,

Ik goan zekers niks insinueren, da weette wel hé. En we goan het oek nie on unne neus angen hé!!
Mee die belastingen ier emme kik niks te doen. De belastingen in België trekken automatisch al belastingen van mijn pensioen af. Doarveur emmen ze gien papierke vandoen zenne. En oek de ziekenkas pakt zijn deel alveur dadde kik mijn centjes em. Moar ik moet wel nog apart ziekenkas betoalen hier. Ik betoal dus ... en in Holland en in België ... plezant he!!!
Tis hier tegenwoordig een soep se mee die belastingen. Tienige wa op tijd is zijn de papieren veur de verkeersbelasting (de rijtaks da zin Belgie zeggen). Da blau papierke komt ier alle 4 maanden op tijd zenne :?
Het ienige gemak dat er ier is, is dadde bij den dokteur nie moet betoalen. Diene vent regelt alles direct mee de ziekenkas. Oek de medicamenten moette nie betoalen, op veurwaarde da se veurgeschreven zijn door den dokteur. Allien ... om bij den dokteur te geroaken moette bekan halfdood zijn veuralier dadde een afsproak krijgt. Zomaar der nortoe goan, da kan nie zenne :twisted: :twisted:
'k Zal es an anekdote vertellen se .... Verleden joar, vlak veur mijne verjaordag, werd ik 's nachts wakker mee an iel roar gevoel op mijn borst. Mijnen tikker dee nie mier mee zoals 't moest. Den Edwin dus om 00.30 uur den dokteur gebeld. Iest zei die assistente daddek zelf moar noar d ieste hulp moest kommen moar den Edwin zei dat da nie meugelijk was. Dan zei die trut da den dokteur iest zelf zoe bellen. Da duurde nog een half uur veur da die belde. Allee, rond 01.15 uur is ze dan toch moar noar ier gekommen en toen ging alles direct ieeeeeeel rap. Binnen 5 minuten stond er ier een ambulance veur de deur, 4 kerels op de sloapkoamer en die hemmem me dan noar beneen gedroagen. Ze hadden mij al direct oangesloten oan zoe een hartmachien en dan vliegende voart noar't ziekenhuis. Da is 5 minuutjes van ier. Bij spoedeisende hulp zijn ze dan nog tot 05.00 uur mee mij bezig geweest om het hartritme goe te krijgen. Vuer 't zelfde geld was ek er nie mier geweest he. De volgende dag emmen ze mij weer noar uis gestuurd want rusten kon ik ook thuis zeiden ze. t Is hier altijd van rap binnen en nog rapper buiten :twisted: :twisted:

Allee, 't is hier gedoan mee t schoen weer. Der bloast al ne ferme wind en veur loater geven ze veel regen en morgen storm. veur noste week dinsdag geven ze winterse buien :evil: :evil:

Jonges, doet rustig on he, ik doet oek.
sonneke

BLACKJACK

29 feb 2008, 16:30

Halokes allemoale,
Mteken, da zijn zekers gien insinuasies zenne, ge doe gij toch wa dadde wilt zekers, doar é ter zekers niemand gien zoakes mé, 't zu ter nog da an mankeren dadde doar nen uitleg moet oan geven uk.
Allei, vandoage 'n dagsken thuis. Ne kier en beetsen niet doen sé, da moe uk ne kier kunen sé. Ne kier goan eten mé 't vrouwken :
koolvishaasje mé witloaf, mé gebakken krieltjes ( kleine pattatjes in de schelle) mé 'n sausken van citroenjenéver. 'N goe adresken hier in Gent veur 'n lunsken. 'T é mei zu gesmoakt da'k doarachter gien goestinge oa veur nog iets te doen sé.
Hawel Sonneken, ze kennen der doar uk wa van, van de papperaskes bij ons 'noorderbuurkes' sé. 'T er es presies toch nog wa werk an, an da Europa van vandoage .
Oas akkik ni regelmoatig wa schrijf hiere, est omda 'k veel werk eb, ofwel omdat 't hier thuis drukskes es. 'K moake mij ni rap ongerust moar 'k hope dat mé Anneke toch nog alles goe goat. 'K e uk zuuns en kwee dadde ter toch soms straffe toeren kunt mé tegen komen.......
Voila, de stove goe in brand gestoken, mé 'n boeksken in de zetele en 't zal ni vele ne mier gebeuren peizek vandoage.
Gasten houd ulder goe van 't weekend en amussert ulder sé.
Grtz,
Blackjack.

Emteechauffeurke

01 mar 2008, 08:51

Moggguu!!

Ei iedereen de storm getrotseerd??Hie in den Belgiek is er teen en tander gebeurt volgens de radio.....noa is 't nog serieus oan 't bloaze zenne!
Just oep den teletext geleze da z'in 't noorden van holland iel hoog woater goan krijge,joa Sonneke zij geruste zenne, want ge zit goekes achter de dijken sé! Hie is wel 't zionneke al goe oan 't schijne me van die schoen witte wolkskes tussen...wel sjiek zenne!

Joa, Beejeeke da gerechtsje da ge doar zegt da moet goe z'en sé.. en witloof is oek zo veelzijdig veu dinkskes me te moake.Mmmm! Allee dees kanten is 't binne een moand of twee weeral 't begin van de aspergekkes!!
Dees week was ik efkes verschote sé... nou zegge ze da 't er binne en poar joar gien mosselkes nie mier goan z'en sé!! :evil: :evil: Allemoa de schuld van die gruun gasten doar in olland..nogal chance da ze hie aan ons kust een bitsje goan starte veu te produceren!
Moar ik peis da da weeral trukken van de foor z'en sé veu een rede te hemme oem ze duur 't houwen...pffff 't is nog zo goe die mosselkes !!

Allee tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

01 mar 2008, 11:59

Emteechauffeurke schreef:Moggguu!!

Ei iedereen de storm getrotseerd??Hie in den Belgiek is er teen en tander gebeurt volgens de radio.....noa is 't nog serieus oan 't bloaze zenne!
Just oep den teletext geleze da z'in 't noorden van holland iel hoog woater goan krijge,joa Sonneke zij geruste zenne, want ge zit goekes achter de dijken sé! Hie is wel 't zionneke al goe oan 't schijne me van die schoen witte wolkskes tussen...wel sjiek zenne!

Joa, Beejeeke da gerechtsje da ge doar zegt da moet goe z'en sé.. en witloof is oek zo veelzijdig veu dinkskes me te moake.Mmmm! Allee dees kanten is 't binne een moand of twee weeral 't begin van de aspergekkes!!
Dees week was ik efkes verschote sé... nou zegge ze da 't er binne en poar joar gien mosselkes nie mier goan z'en sé!! :evil: :evil: Allemoa de schuld van die gruun gasten doar in olland..nogal chance da ze hie aan ons kust een bitsje goan starte veu te produceren!
Moar ik peis da da weeral trukken van de foor z'en sé veu een rede te hemme oem ze duur 't houwen...pffff 't is nog zo goe die mosselkes !!

Allee tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Goei morgen mannen,

Jakkes wat a weer zeg!!! Nie te geluuven! Kzijn deze nacht zelfs nat geworden in mijn beddeke. We sloapen mee de vensters open en iets no den drieen kregen we doar toch een hagelbui. De hagelstenen kwamen vollen bak op ons bed terecht en 't woater droop van het venster af. De kleine a iel veel schrik en is jankend ons kamer kommen binnensturmen. Kem ze dan moar tussen ons in gepakt en omdat da moar bleef duren zijn we van ellende onder het donsdeken gedoken. En bibberen da de kleine dee.
i Is hier nau nog nie gedoan zenne. Af en toe komt 't zonneke ne kier piepen moar nie veur lang. In den hof is ter nen oop kapot :cry: , vooral bloempotten en bloembakken. Allee, weer kosten veur nief dus.
Op de mort was ter oek niks te doen. Deur de storm is mier dan den helft van de marktkramers nie gekommen. Da wil dus zeggen ... binnen blijven vandoag :cry: :cry:

Jongens , tot loater nog es he
sonneke

anneke57

01 mar 2008, 22:50

Hallokes iedereen,

amai...k zijn der weer is geraakt se...k had het weer druk met t zoneke...met zijn ambetant gedoe...t zit weer nie goe tusse zijn oren se...ma k heb het er weer is kunne inblaze...allee voor den tijd dat t duurt he....
amai...k heb hier weeral veel gemist he....k had nogal leesgenot zenne...
van de steakskes in de keuken tot in den hof die bekan weggeblazen is en den hagel...daar ben ik van wakker geschote...zo een lawaai op mijn venster seg....zelfs mijne hond is er van verschote en da beestje is bijna doof....k heb m dan maar effe bij mij gepakt tot da t over was....ocharme...
deze namiddag heb ik bezoek gehad van een vriendin ..t was weer effe gelede se....dus goe getetterd....de manne zulle zegge da de panne weer van t dak gebabbeld zijn van die vrouwe hihi....maar t was plezant...

ma ja laat diene wind ma waaie...die kan de winter wegblaze....k zit te wachte op de lente....op mijn koereke heb ik ne plant die in bloei staat....k verschoot mij een ongeluk....en da aan de noordkant...k kan t nog nie gelove.....

sonneke....as ge t moeilijk hebt....dan heb ik een luisterend oor zenne....probleme zijn ermee misschien nie opgelost...maar as ge t eens kwijt kunt he.....

en ons emteeke heeft het hem weer late smake heb ik geleze....k hem weer ideekes om mijn keuke vuil te make se.....hihi

dadakes ann :P :P
my doggy is my baby

sonneke44

02 mar 2008, 08:14

anneke57 schreef:Hallokes iedereen,

amai...k zijn der weer is geraakt se...k had het weer druk met t zoneke...met zijn ambetant gedoe...t zit weer nie goe tusse zijn oren se...ma k heb het er weer is kunne inblaze...allee voor den tijd dat t duurt he....
amai...k heb hier weeral veel gemist he....k had nogal leesgenot zenne...
van de steakskes in de keuken tot in den hof die bekan weggeblazen is en den hagel...daar ben ik van wakker geschote...zo een lawaai op mijn venster seg....zelfs mijne hond is er van verschote en da beestje is bijna doof....k heb m dan maar effe bij mij gepakt tot da t over was....ocharme...
deze namiddag heb ik bezoek gehad van een vriendin ..t was weer effe gelede se....dus goe getetterd....de manne zulle zegge da de panne weer van t dak gebabbeld zijn van die vrouwe hihi....maar t was plezant...

ma ja laat diene wind ma waaie...die kan de winter wegblaze....k zit te wachte op de lente....op mijn koereke heb ik ne plant die in bloei staat....k verschoot mij een ongeluk....en da aan de noordkant...k kan t nog nie gelove.....

sonneke....as ge t moeilijk hebt....dan heb ik een luisterend oor zenne....probleme zijn ermee misschien nie opgelost...maar as ge t eens kwijt kunt he.....

en ons emteeke heeft het hem weer late smake heb ik geleze....k hem weer ideekes om mijn keuke vuil te make se.....hihi

dadakes ann :P :P
Goeie morgeeeeeeeeeee allemaal,

He he Anneke, k zijn blij dat au weer oer zenne. 'tIs toch altijd iet mee die kadees he. kan der oek van meeklappe zenne :? :?
K hoop dat die jongste van mij een beke serieus blijft ....

Allee, mee t weer is ier nog altijd giene vette. da blijft ier moar lielek doen se. k zijn nog altijd nie in de hof geroakt.. tis toch gien avanse.
t soe nog tot dezen oavend duren emmen ze gezei :evil: :evil:

gisteren noar de Ronde van 'tvolk gekeken se. Nie veur de coureurs zenne moar veur d omgeving he. Toen ik ze zag rijen in de Paddestraote docht ik .... yes, ze zitten in mijn streek. Ge blijft der toch een beke on peinzen he.

Allee, k gon an booke eten se. de rest ligt hier nog in unnen tram. K zijn curieus hoe dat Emteeke zijnen nanoen geweest is. Den dienen zal wel weer genoten emmen peis ek :oops: :oops:

jonges ... en maske ... tot loater nog es he

knuf, sonneke

Emteechauffeurke

02 mar 2008, 08:46

Moggieeeee!

Joakes, 'k z'en al wakker sé...men boke me sjokkooo is oek al gepasseerd en 't jattekke kaffee stoat oek al oan den afwas....hihihihi!! :P :P :P
Allee on Anneke is't er weer leest ik , da doe goekes zenne, we woare wel een bitsje nie gerust zenne.Joa, da zonekke 't is wa hee.!!

Me 't weer Sonneke is da hie van 't zelfde loaken een broek of hoe zegge ze da ??Gien blauw te zien sé!! Moar 't is wel ruste nou , pekans t giene wind. 'k goan efkes 't venster open zette sé..mm..goeie frisse lucht zenne!Allee goe...hie passeren alle doagen wel 15000 autoos.drukke baan dus!
Een van des doagen goan de boeren hie beginne me de bemesting van hunnen akker.....gasalarm dus!!!!!

Dees noen is't soep me ballekes sé 't is tomaten soep met 25% meer ballekes..hihi! Da me en booke sé!
Amaaaaaaiii 'k zit me de zenuwen sé want dees nanoen goan ik veur den ieste kier de zoon zien van men sjoeke....pffff iest en poar roee wijntjes sé veur wa losser te komen...oeioei!!

Joa Sonneke gisterennoen krege me d'er nie genoeg van sé...'k z'en rappekes goan sloape.. allee veur was 't moest doorgoan!!

Alleee 'k goan efkes zien sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

02 mar 2008, 10:23

Hallo ikke nog es sé,

Joa 'k z'en nog iet belangrijk vergete sé. sinds gistere is 't just 30 joar gelede d'ak binnen gegoan z'en..pffff :? :? Amai da was iet zenne..Doar in Heverlee kende ze d'er iet van zenne.. ge had mier goesting veu den iesten trein terug noar huis te pakke... :( :( :? Moar da ging nie heeee.!!Die gaste doar rammelde me ons nogal....ze gingen oan al ons wensen voldoen zeide ze???? :P :P Nou damme d'er nog over klappe is een teken da da goe moet geweest z'en zekers??
Ik hem hie nog een boekske woar as ik de menukkes in hem opgeschreve sé! Veur den 2 de maart 78 stond er 's morgens Brood me kaffee en banane oep de menu!!'s noenes was 't patoaters me weutelkes en erwtjes me lever as vlees! Kweet nie oe as da kwam moar ''s oavens krege we dan groentesoep me ballekes(legerlogica???)me pistolleekes me koas en hesp en een kommeke kaffee..?? Nog ff. vermelden dat het die dag pasdag was veur ons kostummekkes.hihi!! :P :P :P :lol: :lol: :lol:

Joa Anneke nou goan ik pekanst alle doagen menukkes zette van toen zenne !!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

02 mar 2008, 12:49

Joakes,

Nou hemme kik in da boekske iets gevonde da ik zeker vandoag nog wou poste sé.......Vrijdag 17 maart 1978..... meebrengen van thuis.....nou wil ik da ge iest en veural es goa zitten sé....koperpoets-vodden en een schaar...joa da moeste we van thuis meebrenge.....was da in den ABL nog nie uitgevonden????
Vrijdag 24 maart 1978...... Een allumeurken-kurkestoppen enneuuuhhh een rolleke WC-papier!!! :P :P :P :P .... oek van thuis meebrenge!! :? :?

Da verdient ie wel efkes den originaliteits prijs peis ik!!!

Edde golle oek z'on absurditetsjes??

Allee 'k goan mij prepareren sé

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

02 mar 2008, 12:54

Hellokes,
iedereen were boven woatere zonder te veel damage... :D gelukkig zouk azo zegn.
Hier in huis uuke. De vrouwe goan werken, dus zelve veur de kost moeten zorgen :( Op nen zondagnoene doar ni altijd veel goeste veuren. :cry:
'N beetjen langs den luien kant soms den zondag, da mag uk wel nen kier é, wie zeit ter ere da den zondag nen rustdag was ??? :wink:
Da zal dus 'n simpel lasagnaatjen worden mé, om toch iets specials te doen, der nen goeien donkeren trappist derbij.
Ondertussen noar de BRIT awards uitreiking zitten te kijken, kwestie van nog 'n beetjen mé te kunnen mé de gasten.
Hier in den hof est kaos, moar da zal veur van de weke zijn. 'K zeg altijd da da nen natuurlijken snoei es. Den natuur hou zijn eign toch altijd in stand é . Hier staot alles al zekers twie weken in de botten sé. :D
De winter verre van gepasserd zekers ??? :lol:
Mteken, sukses gewenst zuk azu zeg'n !!!!!! :)
Everybody nog nen fijnene zondagachternoene .
BJ

Emteechauffeurke

03 mar 2008, 07:53

Hallookes allemaal,

Joa, 'k z'en wakker sé! Amai da's gisteren goe meegevallen sé.....allee 'k z'en toch kontent zenne!!
Allee 't menukke van toen weeral!Vrijdag 3 maart 1978
's morgens hadden we brood me yoghurt en koffie!! Yesyes! :P
's noenens hadden we tomatensoep me ballekes....Pattatten me koude bonen en een niet te definieren vleessubstantie!! :? :?
's Avonds was er niks omdat we veur den ieste kier oep weekend ginge!! :P :P

Zo, tot loater he.!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

03 mar 2008, 08:26

Hi,
vandaag maandag werkdag :?
Da worde dus bookes om mé te doene.
Veur vanoavond nog gien inspirase... :(
Iemand een 15 minutengerechtjen ????? :cry:
BJ

Emteechauffeurke

03 mar 2008, 14:12

BLACKJACK schreef:Hi,
vandaag maandag werkdag :?
Da worde dus bookes om mé te doene.
Veur vanoavond nog gien inspirase... :(
Iemand een 15 minutengerechtjen ????? :cry:
BJ

Hoikes Beejeeken,

Misschien veur dezen oavend es een Woksken doen..wa verschillende vleessoorten en een groentemixke!! Een poar minuutsjes goe heet bakke.wa kruidekkes en 'tis goar sé!! :P :P
En ge moet a nie veel vuile moaken!!
Of ne kier es ne Spaghetti Bolognaise, oek rap geried sé!! :idea: :idea:

Allee 30 joar gelede woonde ik........

SM: BRUSSELMANS ROBERT
4 de Compagnie
423 ste Peleton
Kamer 57 Blok B
Log CLM HEVERLEE
Stamnr: 78/00053

In diene tijd woare we nou ons bestje oan't doen veur ons koamer te poetsen sé....want we mochten oep weekend!!Yesyes!! :P :P
Me den iesten soldoatenwas veur ons moeke!! :? :? Da dee wel vies zenne me da Beedeeken noar huis goan en ons mutsken oep ons kopken!
'k weet nog da ons moeke toen koekebakskens oan 't moaken was!!
Nie slecht veure een kersvers soldaatsje..hihi!!We woaren diene dag al 3 doagskes dichter bij den afzwaai.....amai wa z'en we optimistisch al hee..!!
Kwestie van de moed d'er in te houwen sé..hihi!Oan onze lintmeter konne we nog van belange nie beginne=leste 150 doagen!!

'k em nooit me den trein gebold want ons vader kwam mij halen en wegdoen.noar ginder was't moar 40 minuutsje bolle sé me de voituur!!

Tot loaters hee.!
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

anneke57

03 mar 2008, 19:22

Emteechauffeurke schreef:Hallo ikke nog es sé,

Joa 'k z'en nog iet belangrijk vergete sé. sinds gistere is 't just 30 joar gelede d'ak binnen gegoan z'en..pffff :? :? Amai da was iet zenne..Doar in Heverlee kende ze d'er iet van zenne.. ge had mier goesting veu den iesten trein terug noar huis te pakke... :( :( :? Moar da ging nie heeee.!!Die gaste doar rammelde me ons nogal....ze gingen oan al ons wensen voldoen zeide ze???? :P :P Nou damme d'er nog over klappe is een teken da da goe moet geweest z'en zekers??
Ik hem hie nog een boekske woar as ik de menukkes in hem opgeschreve sé! Veur den 2 de maart 78 stond er 's morgens Brood me kaffee en banane oep de menu!!'s noenes was 't patoaters me weutelkes en erwtjes me lever as vlees! Kweet nie oe as da kwam moar ''s oavens krege we dan groentesoep me ballekes(legerlogica???)me pistolleekes me koas en hesp en een kommeke kaffee..?? Nog ff. vermelden dat het die dag pasdag was veur ons kostummekkes.hihi!! :P :P :P :lol: :lol: :lol:

Joa Anneke nou goan ik pekanst alle doagen menukkes zette van toen zenne !!

GRTZ,
EMTEEKE

Hoi emteeke,

die menukes vant toen ...gelijk met diene lever vind ik nie zo goe zenne....de menukes van ons emteeke vind k vele beter se....ma gene lever he....brrrr...alles met ingewanden mag ik nie se....

dakes ann
my doggy is my baby