Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

03 mar 2008, 19:43

Hallo allemaal,

allee we zijn er weer....I hate mondays....k had gene goesting om te gaan werke vandaag....maar ja...tege de noen ging het al beter...morge ist weer drill....onze kolonel is van plan om t af te stappe...dus moete we drille voor den défilé se....verlede week was t zo aan t giete da we tot op ons vel kletsnat ware....k zal morge ma een reservepak meedoen, want ze geve weer van da slecht he....en da 5 jaar voor mijn pensioen....k heb 12 jaar gene drill meer gedaan of gegeve se....in evere kenden ze da nie he....dus gaan we terug naar t leger...hihi..."rechts om keer" was k al vergete hoe dat da ging....goe gelache hebbe we wel....ben eens kerieus voor morge....
en onze nieuwe minister....de krem....ma zijne naam klopt nie zenne...ze zegge "ne creme van ne mens" ma diene is toch ma chocola zenne....hij is van plan om mense naar ongeveer t zelfde gebied te sture gelijk waar die 10 para's omgekome zijn....diene wilt da weer beleve zekers....mijn ouders hebbe in die streke gewoond....die wete wa dat da daar is he....mijn ma is al ongerust....zij beseft waar dat m die jongens gaat hene sture....goe zot se....
:twisted: :twisted:
k heb al veel mense zien terug kome se....scheidingen met hopen....en mense die da meedrage ....ongelooflijk se....de ^psychologen hebben ook hun werk daarmee zenne....ge zou voor minder he....k weet ge zijt militair maar alles binne de grenze vind ik.... :? ...ma ja wa doen we der aan he....
vanavond heb ik mij pricesseboontjes met tomaten gemaakt met een patatje en ne goeie saucis erbij....awel t was goe se....

dadakes ann :P :P
my doggy is my baby

BLACKJACK

03 mar 2008, 21:53

Hi everybody,
thanks voor den tip MTken :D , mr 't zal veur van den avond ni meer zijne peis ik, nog mr just thuisgekomen en tes al 'n beetsen loate nu vind'k.
In de zomere zoe't buiten nog goe te doenne zijn :lol: , moar ja, zoverre est nog belange ni hé...... :(
'T zal 'n soepken zijn mé nog iet bij. Morgen zijne we thuis en we zull'n dan ne kier 'n efforken doen hé.
Joa, lever en nierkes bij 't leger rappelerek mij uk nog :cry: , en gelijk dan der nog zijn, da eet'k dus ni. :? Hoewel da'k da toch iene kier gedoan heb. :cry: Kunde peizen wa veur nen honger da we moeten gehad henne toens :cry: ....Normaal gezien moe'k doarvan wurgen, gelijk da ze da zeggen, moar toens heb'k der een lage van wel drei of vier centimeters dikke appelmoes overgesmeerd...... Als ge echten honger hèt eet ge alles zeg'n ze, awel da was toens toch azu......... :? !!!
Toch heb'n we doar oak toch vrie goe gegeten....Anneken herinnerde u nog chef Maes.......Op speciale dagen kookte den dienen af en toe nen specialen menu op den site. :) 'k Geluve da we 100 fr moesten uitleggen, en hij deed de reste. Hij ging alles goan hoalen en kookte dan.
'K geluve da da onderandere op Pasen ook gedoan hé : als 'k mij nog goe herinnere gemarineerden hazerug .... :D En den desert was 'n geflambeerde reuzepannekoeke....
eerlijk woar iene van de beste die'k van ze levens gegeten heb !!!!!! :D
Sommige dingen blijven ne mens toch altijd bij sé.
'K verschiete der van da ge morgen drill moet doene, da ge da uberhaupt nog moe doen, en ze geven just azu slecht weer.... :?
allei 'k wille a courage na uk ni afpakken zulle...........
Alles passeert zulle'm moar zeg'n.......
Baai baai,
BJ

sonneke44

04 mar 2008, 11:17

Goeie morgen allemaal,

Hoe ist? Koud hé!! Hier ist om de beurt ne keer regen, dan hagel en dan weer sneeuw. Deze morgen moest ik weer krabben se. De voorruit zat dichtgevrozen. 'Is nog giene zomer zenne.
Gisteren em ek mijn hobbytafel boven ne kier opgeruimd se. Der lag der vanalles op he. Papier, stof, patroontjes, mallekes, foto's en zo. En dan nog nen ielen oep koarten diek gekregen em. T Waoren der zo a stuk of 40. Die zitten nu allemaol in tgoeie dozeke.
Moar kem et geweten se. Amaai mijne rug. Diene voel ik nu se. Joa, a schoen souvenierke van den troep nog se. In de opleiding moesten we op teinde nen dag noar Leopoldsburg veur examen taktiek en zo. Midden in putteke winter. We moesten oek granaatwerpen doen. En doar ee biebieke ne stuut beleefd se. Die granaat viel verkierd. Veur mijn voeten in plek van over de muur. En t was gien oefengranaatje se. Resultaat ... den hielen boel ontploft. Biebieke werd nog just op tijd deur nen officier achteruit getrokken moar we zijn alle twee in vliegende voart tegen nen betonnen muur geknalt. Ikke mee mijne rug op zo nen scherpen hoek en dienen officier boven op mij. K Was een tijdje van de wereld zoals ze zeggen. Een hiel gedoe mee papieren en zo ... ge kent dat he. A paor weken loater moest ek noar de kliniek omdak zo last at van mijne rug.
Bleek mijn wervelkolom nen fermen opdoefer gekregen te hebben. An beke loager en biebieke zat in a rolstoeleke. Amaai, k mag er nie on peizen. Kem dus moar gezwegen en ferm op mijn tanden gebeten. Dus als ek nu teveel doe of te zwoar werk doe, dan voel ek dad he.
En mee auwer worden goat da oek nie beter he.

Allee, ik gon ies mijne was ophangen se. En dan noat t school he. T is weer overblijf vandoag. Emteeke weet al oe da moe he.

Anneke,k hoop da dienen drill goe verlopen is se en da get nie te koud gekregen et. Enne ... over drill geven ... doar em ek oek nog an anekdote over maor da is veur ne volgende kier :wink: :wink: Nie te veel iniens vertellen he anders kunnen we nie mier klappen.

Dikke bees allemoal,
sonneke

Emteechauffeurke

04 mar 2008, 11:45

Hallookes,
Joa ,mense 'k z'en een beke loater want 'k had een oantal verplichtingskes deze veunoen sé.moar 'k z'en gerust nou..... kannek een bitsje m'en klappeke doen heee..!! :P :P Joa vandoage in dienen tijd woare me tuus hee!!!!! Geen menukkes a la ABL... Amai dan woare me nog nie uitgeklapt sé!
We woare d'er amper 3 doage binne sé, en we moeste de ieste straffe verhoale al goan vertelle oan ons kameroade...hihihi! Amai die hunne bek moeste zien sé...percies of we woare van nen ander planeet ...!! :P :P

Joa Anneke wa betreft diene lever enzo.. ze hadde ons al zo afgebekkerd, da diene lever toch goe smoakte zenne..Amai, k'em toch al wa excotische dinkskes geproefd zenne... krokodillestaart, slang en als piéce de resistance.....lamskl..tjes.....nie peize....gewoon eten..mmmm!!
Veur deze noen z'en 't Goulash me gekookte piepers...yesyes.!!

Amai Anneke , diene drill.brrr!! Rechts riiiiiiiiieeeeeeeee....per rotte......te aarts uuuuuuuuusssttt....schouder eweeeeeeeeerr!!!!! Ooooooorwaarts.......aaaaaaarrrrrrrrrsjjjjjjjj.....ter plaaaaaaaaaaaaats......uuuuuuuuuustt.......ge meugd beschikken!!!!
Da bij ons in Brakel hadde we z'on klein geblokt menneke.en die dee gewoonlijk den drill me de ploeg... zien da de botinnekes goe blinke hee...!!

Amai Sonneke...ge riskeert wel wa zenne, me tees weer de was oan den droad hange!! :? :? Zie da ge de lingeriekkes bij diene Spanjoard moe goan recuperere...hihihi!!!! :P :P

Allee tot loater sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

04 mar 2008, 13:49

Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
Joa ,mense 'k z'en een beke loater want 'k had een oantal verplichtingskes deze veunoen sé.moar 'k z'en gerust nou..... kannek een bitsje m'en klappeke doen heee..!! :P :P Joa vandoage in dienen tijd woare me tuus hee!!!!! Geen menukkes a la ABL... Amai dan woare me nog nie uitgeklapt sé!
We woare d'er amper 3 doage binne sé, en we moeste de ieste straffe verhoale al goan vertelle oan ons kameroade...hihihi! Amai die hunne bek moeste zien sé...percies of we woare van nen ander planeet ...!! :P :P

Joa Anneke wa betreft diene lever enzo.. ze hadde ons al zo afgebekkerd, da diene lever toch goe smoakte zenne..Amai, k'em toch al wa excotische dinkskes geproefd zenne... krokodillestaart, slang en als piéce de resistance.....lamskl..tjes.....nie peize....gewoon eten..mmmm!!
Veur deze noen z'en 't Goulash me gekookte piepers...yesyes.!!

Amai Anneke , diene drill.brrr!! Rechts riiiiiiiiieeeeeeeee....per rotte......te aarts uuuuuuuuusssttt....schouder eweeeeeeeeerr!!!!! Ooooooorwaarts.......aaaaaaarrrrrrrrrsjjjjjjjj.....ter plaaaaaaaaaaaaats......uuuuuuuuuustt.......ge meugd beschikken!!!!
Da bij ons in Brakel hadde we z'on klein geblokt menneke.en die dee gewoonlijk den drill me de ploeg... zien da de botinnekes goe blinke hee...!!

Amai Sonneke...ge riskeert wel wa zenne, me tees weer de was oan den droad hange!! :? :? Zie da ge de lingeriekkes bij diene Spanjoard moe goan recuperere...hihihi!!!! :P :P

Allee tot loater sé!!

GRTZ,
EMTEEKE
Oef, we zijn weer thuis se. "t Was potdorrie koud se in diene wind :?
Moar allee, de kadees emmen weer nen frissen neus kunnen oalen.
Der ist der ienen plat op zijn buik in de modder beland :lol: :lol: 'k lag krom van 't lachen. Kem gevroagd of dat ij bij den troep wilde of zo en nou al ont oefenen was. En dom kijken dat em dee.
Zegt mijn collegatje tegen mij: seg Sonja, het lijkt wel alsof je bij het leger beweest bent .....Da maske wist da nie he, zis pas nief dus ...
Toen ik zei dat da inderdaad zo was toen wast precies of ze t in Keulen oerde donderen. Roar mensen die ollanders se :wink: :wink:

Niee niee MT'ke. De lingeriekes goan nie aon den droad se. Die blijven lekker binnen. Die dingskes zijn zo droog. Ze goan iest oan het droogrekje in de badkamer en de jeansbroeken goan noar buiten. Tegen dat die opgehangen zijn, zijn de lingeriekes al droog en kunnen ze weer in de loa van de commode. Efkes bloazen en ze zijn droog he .... :oops: :oops:

Allee, straks oan t eten beginnen se. Wat eten we vanoavend??? Gekookte aardappeltjes met biefstuk en witlof (veur mij) en veur Edwin en de kleine em ek verse spruitjes. A lekker slaatje derbij mee nen yoghurtdressing en als desserke ... nen vanillepudding mjam mjam

Dada, sonneke

Emteechauffeurke

04 mar 2008, 14:19

Ikke nog es sé,

't is hie podorie oan't dondere sé......percies een scene van Dantes Inferno!!!!!! tei ie just ne goeien doef gedoan..enneeeeeuu 't beging ie efkes goe te sniejeve en te hagele en nog wa! :? :? 'k em just oep 't niefs gezien da ze oep de Hoge Venen efkes 25 cm snieje hemme ligge!! Oeioei. nou zien ik da 't er oep 't stroat al een ferm loagske ligt sé!!Amai goe is wel iet anders !!
Dedj......ons Anneke zit misschien just in die laag peis ik!! :? :? :( Allemoal veur niks sé...me da gestreke kostummeke..!!Hemme ze subiet weeral werk veur te drogen..... :oops: :oops:

Amai Sonneke da moe geen goe gedoan hemme sé, me diene granoat....ge zult veur iel wa minder fijne olie in de broek doen!!! :oops: :oops:
(fijne olie =diarree hie bij ons!!)Diene ligt doar en gekunt nie weg hee..!! :cry: :cry:

Allee tot zuulang sé
GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

papafreddy

04 mar 2008, 16:55

sonneke44 schreef:
Gekookte aardappeltjes met biefstuk en witloof (veur mij) en veur Edwin en de kleine em ek verse spruitjes. A lekker slaatje derbij mee nen yoghurtdressing en als desserke ... nen vanillepudding mjam mjam

Dada, sonneke
Hallo Sonneke

Den Edwin weet nie wat die mist, maar je moe wel goei witloof kopen hé, degene die op aarde geteeld wordt, den meeste is op water gekweekt, niks waard.
Bij mij gaat da anders, mijn vrouw duikt de kelder in, en snijdt dat witloof af die in ketels staat met aarde, dus vers van de pers, mmmmmm.
Als je dat dan eet, een tijdje terug stond dat nog te groeien.
En om het zelf te kweken is niet moeilijk, kzal je het eens uitleggen als het past.
Smakelijk hé

MVGr.
PapaFreddy

Emteechauffeurke

04 mar 2008, 17:49

Hoi Papafreddy,

Joa, moar een goe casserolleke spruitjes kan ik ook waarderen zenne..wel nie zo van die heel dikke moar zo van die halfwaskes azo...ondertusse al een
vergete groente geworden...heel lang gelede ging ons vader bij den boer mee helpe spruitsjes kuise.. in passant had 'em zijne klap en bracht 'em d'er mee noar huis!!Nou z'en er hie nie zoveel boerenakkers me spruitsjes, moar toch nog een poar!
Veur witloof hemme kik tees weekend een ideeke opgedoan sé...gebakke witloof in de pan en dan op 't loatste een goe kwakske honing aan toevoege... en moakt dan een specioal caramel smoakske sé! Dan is direkt diene bittere smoak zogezegd een beke zoetbitter geworde, en veur de kadees is da nou natuurlijk een traktaatsie!! :P :P
Allee veur vanoaved is 't een boke me Maredsous.oek iel goe sé!!

GRTZ,
EMTEEKE 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

papafreddy

04 mar 2008, 18:14

Emteechauffeurke schreef:Hoi Papafreddy,

Joa, moar een goe casserolleke spruitjes kan ik ook waarderen zenne..wel nie zo van die heel dikke moar zo van die halfwaskes azo...ondertusse al een vergete groente geworden...
Veur witloof hemme kik tees weekend een ideeke opgedoan sé...gebakke witloof in de pan en dan op 't loatste een goe kwakske honing aan toevoege... en moakt dan een specioal caramel smoakske sé! Dan is direkt diene bittere smoak zogezegd een beke zoetbitter geworde, en veur de kadees is da nou natuurlijk een traktaatsie!! :P :P
EMTEEKE
Awel Emteeke

Het witloof dat ik kweek en opeet is nie bitter, ik eet dat zelf graag rouw bij de frietjes.
En die spruitjes, die worden bij ons ook nog gekweekt zulle, en nog veel.
Je mag ze maar van het veld halen als ze eens een beetje nachtvorst hebben gehad.
Ik zelf zet da nie, maar mijn gebuur ook hobby tuinier zet dat wel voor hemzelf, zo'n 10 planten hé
Nog smakkelijk hé

MVGr.
PapaFreddy

BLACKJACK

05 mar 2008, 07:58

Hallo,
gisteren es ter hiere goal de ndag geen drupken uit den lucht gevallen... :lol: .
Alhoewel dat 't er boven Gent pekzwart é uitgeziene.....
En nu es de zonne wére an't schijnen. :lol:
Omme nu de températur'n 'n beetsen noar omhugge zu'n krijg'n est in de saccose..... :D
Vandoage tomattesoepe mé ballekes, iets tegen de koue da ter altijd ingoat.
Grtz,
BJ

Emteechauffeurke

05 mar 2008, 08:04

Moggie!!!!

Joa, over da witloof zemme nog nie uitgeklapt blijkboar...ik peis da de grootste fout misschien is da ze diene bittere kern d'er vergete uit te hoale!!

PPffff...allee toen woare we nou bezig mee ons valieske te preparen sé..want we moesten diene oavend al terug binne z'en.... :? :? Ons Congeebriefke loog er nie om sé....verlof tot Zondag 5 maart 1978 te 22:00 uur....pfff!!

Verder vond ik nog een oantal ingewikkelde berekeninskes in da boekske......aftellinkskes zekers noar den afzwaai bv......35-7=28 enz....hihihi!

Allee, hie is 't weer redelijk goe, moar oan de kust dan weer nie!

Just belde mijn vriendin sé...ze zat me een goei valling!!Pfff :? :?
Joa, dan is 't moar langs den telefon te doen heee.!!!Amaaii :cry: :cry:

Allee we hemme ons Anneke nie gehoord......ik peis da ze uitgeteld in de fauteuil gebonjourd was sé.....dienen drill hee....!! :? :?

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

BLACKJACK

05 mar 2008, 09:23

Hi,
'k had beter gezwzgen...... de zonne weg en 't es hiere toch wel beginnen snewen zekers...... :?
Drill, awel 'k ben eerlijk gezegd content da da ni mier veur mij es.........
En 't begint harder en harder te snewen.......'k vinde als ze iet doen moet'n ze 't goe doen : van den iersten kier nen alven métre.... :D
Aloewel, 'k moe der straks uk nog deure.......
Grtz,
BJ

sonneke44

05 mar 2008, 11:02

BLACKJACK schreef:Hi,
'k had beter gezwzgen...... de zonne weg en 't es hiere toch wel beginnen snewen zekers...... :?
Drill, awel 'k ben eerlijk gezegd content da da ni mier veur mij es.........
En 't begint harder en harder te snewen.......'k vinde als ze iet doen moet'n ze 't goe doen : van den iersten kier nen alven métre.... :D
Aloewel, 'k moe der straks uk nog deure.......
Grtz,
BJ
Ne goeie morgen allemaal,

Go papafreddy, witlof in de kelder. Kan t nog beter. Kan goe geloven dat da veel beter smoakt se!!! Awel, kem van mijne witlof genoten se. T was iel goe. Ken mog wa liggen se om rauw t eten. Das oek iel lekker.
Vandoag em ek kinderkokek se. veur de leste kier. Kzijn et beu om alles via via te moeten horen. As ze nie rechtstreeks mee mij contact kunnen oppakken, dan doen ze t moar zonder mij.

Emteeke, spijtig dat au sjoeke so ziekskes is. Ge moet ze beter soigneren zenne :wink: :wink:

Blakjack, zie dadde seffens nie op aunen duvel valt he. Zo nen patat op de sniee kan hard zijn zenne. En dan edde der oek nog een natte broek on over :lol: :lol:

Hier ist goe weer. 't zonneke schijnt vollen bak en der is bekans giene wind. Wel nog gien weer om zonder frak buiten te luupen maor allee, t regent nie en da is toch al veel he.

k Zijn gisterenoavend om 19.00 uur al in mijn beddeke gekropen se. Mijne kop wilde nie mee. Alles dee zier. Zelfs mijn haar op mijne kop dee zier. Amaai, nie plezant se. k Geloof dat dienen kouwe wind tijdens den overblijf mij gien deugd gedoan ee. Edwin is e paor kieren kommen kijken hoe dat ging mee mij moar hij zei dak rap in sloap was. Deze morgen ging het weer goe. Ge ziet he .... onkruid krijgde nie kapot he :P

Zoe se, k gon nog iet doen ier. t Zal wel dezen aovend zijn dadde mij weer got oeren se want de miester van Anne-Greth komt mee koken mee de kadees en dan moek dienen mens oek nog noar uis doen he.
Hij is een beke verdrietig want zijne man zit in Afghanistan. t Is wel een tof koppel se die 2 mannen. Den ienen is schoolmiester en dan andere is marinier moar oek nen toffe pee. Ze zijn officieel getrouwd en willen nou oek nog een kleintje adopteren. Awel, ik vind da een goe gedacht se.

Nou zen ek echt weg zenne!!!
dada, sonneke

Emteechauffeurke

05 mar 2008, 12:52

Goeiemiddag!!!!

K 'em justekkes iel goe niefs sé......'k goan toch men vriendinneke zien sebiet sé!!!!!! Jieeeeeehaaaaa!! :P :P :P :lol: :lol:

Joa, Sonneke hie bij ons is da oek nie beter zenne.....veel mense zitte me griep toestande zenne!! :? :? Wa wilde.....me tees weer da 't er eigenlijk gien is!!Een goe (S)zonneke doe al de genezing sé..!! :P :P 'k Weet nie moar doar in Brakel hadde kik d'er eigenlijk nie zo veel last van....meugelijk door da landklimaat..

Allee,.... 't was ne kier lang gelede sé. moar dees noen ne kier noar 't fritkot geweest sé..... joa Sonneke ik weet 't zenne, da ge da doar nie hebt zoals hie , moar da hei gesmoakt sé.......'t was een kleintsje me Volauvent en een specioal tartaarreke bij sé......pfffff, 'k zit goe dempig!!Veurige zondag efkes Scampies me looksaus gegete sé!!

Joa Sonneke, as ik es een goe pakske frit oep 't forummeke kon zette specioal veur au.dan dee ik da zenne..!

Allee tot vanoavend zenne..;

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

05 mar 2008, 18:35

Emteechauffeurke schreef:Goeiemiddag!!!!

K 'em justekkes iel goe niefs sé......'k goan toch men vriendinneke zien sebiet sé!!!!!! Jieeeeeehaaaaa!! :P :P :P :lol: :lol:

Joa, Sonneke hie bij ons is da oek nie beter zenne.....veel mense zitte me griep toestande zenne!! :? :? Wa wilde.....me tees weer da 't er eigenlijk gien is!!Een goe (S)zonneke doe al de genezing sé..!! :P :P 'k Weet nie moar doar in Brakel hadde kik d'er eigenlijk nie zo veel last van....meugelijk door da landklimaat..

Allee,.... 't was ne kier lang gelede sé. moar dees noen ne kier noar 't fritkot geweest sé..... joa Sonneke ik weet 't zenne, da ge da doar nie hebt zoals hie , moar da hei gesmoakt sé.......'t was een kleintsje me Volauvent en een specioal tartaarreke bij sé......pfffff, 'k zit goe dempig!!Veurige zondag efkes Scampies me looksaus gegete sé!!

Joa Sonneke, as ik es een goe pakske frit oep 't forummeke kon zette specioal veur au.dan dee ik da zenne..!

Allee tot vanoavend zenne..;

GRTZ,
EMTEEKE
Allee, we zijn weer thuis. t was iel tof mee de miester van Anne-Greth. Man au man, kan diene vent koken !!! 't was goe zenne.
Allien ... k zijn toch een beke verdrietig se. Kom ik binnen in da buurthuis, ligt er een briefke van dienen tweeling .... en wa stoat er op ... de tweeling Van Veen komt niet meer!!! ... einde citaat. Niks gienen uitleg of zoe .... ielemoal niks. Awel, k moest wel efkes slikke se. Doede al die kommiskes veur 8 kadees ... zijn der moar 2 die gekommen zijn.
En nie afbellen hé. Kem toen gezeid dat het de leste kier was dak kookles gaf. Da ien maske was oant janken want die vond da tof moar die voader ee al gebeld en ik heb em alles uitgelegd en hij geeft mij ielegans gelijk. Verder heeft hij mij hartelijk bedankt veur alle toffe dingen die zijn dochter bij mij gelierd ee. Allee, da dee toch wel deugd zenne ... zo een kleine blijk van waardering.

Bon, genoeg gezieverd nau. K hope dat ons emteeke nen toffen achternoen ee had enne .... diene friet ... joa, da mis ik ier wel zenne. Niks boven a goe pak belgische friet he. K Goa mijn goeste kunnen doen se noste moand as ek noar de Reunie goan. Niks op restaurant goan as we doar zijn ... a goe pak friet ont frietkot se. En dan op den dijk in Oostend nen grote pot escargots mee veel peper ... mmmmm.k mag er nie on peizen.
Dienen ollander van mij zal wel weer e vies gezicht trekken moar hij moet ze toch nie eten he. k Gon wel mijne frigobox meepakken se want k zijn van plan om ook langoestines te kopen want da kennen zier oek nie :cry:

Allee, k gon de computer nou moar efkes oan de kleine loaten se. kem toch noch de hielen avond want Edwin is weer werken en diene komt toch moar rond an uur of 1 thuis vanden nacht.

Tot loaters he,
sonneke