Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

BLACKJACK

05 mar 2008, 20:10

Hello,
we zen wére thuis zen.
Sniewen é toch ni lange geduurd en we zijn ni op onzen donder gevallen......
W' emme MT zijne road opgevolgd en 'n woksken gedaan, mé doarbij gemarineerde rebbekes.......... :D da smaakt altijd.
Ze zeggen altijd da Holland op culinair gebied al vele verbeterd es, moar als'k het doar zu ore moet'n ze doar toch nog vele lieren zen............ 8)
Joa, nu zitt'n we te peizen mé wa da we den avond goan afsluiten.......
'n wijntsen of iets stravvers, afgoande op 't weer zal't mier da loatste zijn peizek...... :o
Zalige dromen voor iedereen........
BJ

Emteechauffeurke

06 mar 2008, 08:57

Goeimorgieeeeee!

Zo , iederen wakker en op?? Amai, toen woare me nou oan ons ieste week begonne sé...'s morgens moeste we in shiften noar de refter goan, omdat de hoop te groot was anders....diene refter had twie verdiepen...benede veur de walen en boven veur de Vlamingen!
Allee smorgens was 'tbrood me beleg en melk..'snoenes hadden we patoaters me kiek en compote...;ennnneeeh ons ieste bierke, want d'er woare gien inentinge....as 't er inentinge woaren krege me gien bier in de kantien..... :? :? :? Joa, da mocht nie sé.... 's oavens krege we makrielfilleekes bij ons boterhammeke,mmmmm!

Amai , da strontweer wil moar nie beter worde sé...'k em zier over iel mijn lijf...percies gelijk ons Sonneke...

En menne hof ligt al te wachte oep goe weer.!!

Amai, 'k just iet veur sé... men Pc blokkeerde.. :? :? :evil: ..ik dacht da me postinske foetuuuuu was!! Moar ik heb em terug kunne starte sé.hihi!

Allee tot zolang

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

06 mar 2008, 08:59

BLACKJACK schreef:Hello,
we zen wére thuis zen.
W' emme MT zijne road opgevolgd en 'n woksken gedaan, mé doarbij gemarineerde rebbekes.......... :D da smaakt altijd.
Ze zeggen altijd da Holland op culinair gebied al vele verbeterd es, moar als'k het doar zu ore moet'n ze doar toch nog vele lieren zen............ 8)
'n wijntsen of iets stravvers, afgoande op 't weer zal't mier da loatste zijn peizek...... :o
BJ
Goeie morgen allemaal,

Ja, gruut gelijk zenne BJ. Die ollanders moeten nog iel veel lieren. "t Zijn gien Bourgondiers zoals wij zenne ... amaai mijne frak. En ge moet se ne kier oeren als zin 't buitenland zijn. Bij elk gerecht willen ze satésaus emmen. Baaahhhhhhh, ik vind da vies spul. As den Edwin satésaus wil kan em ze zelf moaken se. ikke doe da nie!!!!
Kem et er gisteren nog over had mee Martin, de miester. Das oek zo nen Bourgondier wa eten betreft. Ij goat oek regelmatig mee zijne man noar België om es goe te eten zegt em. Die 2, da zijn 2 lekkerbekken se.
K zijn es curieus se veur 't kamp in mei. De klas van Anne-Greth goat 3 dagen op kamp en ikke goa mee als kookmoeke. Martin en ik goan soamen koken en als ek em so oer zal t giene spaghetti of macaroni worre zenne. Das veur luierikken zegt em :wink: :wink:
Hij wil alle doagen vers fruit veur de kadees, zelfgemoakte soep en een degelijk avondmenueke. Tenslotte zijn ze al die doagen buiten he in den open lucht, midden in de bossen, en dan eten ze wel senne.
Allien ... we zijn es curieus hoeveel dad er zelf un boke kunnen smeren. Het grootste part zijn van die rijkelui kindjes die alles kant en klaar op hun bordje krijgen. Eten doen ze wel uit den diepvries, recht in de magnetron want ja, mama en papa moeten hard werken om hun chieke villa te kunnen betoalen he :oops: :oops:
Awel, die van mij kan da zenne. Die helpt oek in de keuken ier om patatjes te schillen en spruitjes schoen te moaken en zo ....
Die vind da iel plezant. As se klapt ist wel nen hollander (papafreddy zal da in april wel oeren se) moar zis nie vies om eur pollekes vuil te moaken zenne.

Allee, k gon a zatteke kaffee drinken se mee mijn vriendin. Ze komt sebiet.

Tot loater nog es he,
sonneke

Emteechauffeurke

06 mar 2008, 11:52

BLACKJACK schreef:Hello,
we zen wére thuis zen.
BJ
Hoikes nog es,

Amai Beejeeken 'k z'en a vrie content da da woksken goe gesmoakt eit zenne..en .mmmm die ribbekes...goe sé!

'k z'en l den ielen veunoen oan 't hoeste gelijk kweetniewa... :cry: :cry:
'k peis da 'k serieus prijs hem.. :evil:
Joa, ons Sonneke zal nog altij aon heure lameer z'en...as de madammes oan de klap groake..nie te doen sé en te veel kaffee oep de klatsj is oek nie goe.....hihi! Allee 'k z''en wel nie currieus moar 'k zou wel es een vlieg wille z'en sé!

Deze noen is 't Chinese soep me kippeblokskes, hie wa verde is ne nieve Chinees ope gegoan moar ge kunt nie afhoale.. :? :? Vried ambetant!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

06 mar 2008, 19:30

'k z'en l den ielen veunoen oan 't hoeste gelijk kweetniewa... :cry: :cry:
'k peis da 'k serieus prijs hem.. :evil:
Joa, ons Sonneke zal nog altij aon heure lameer z'en...as de madammes oan de klap groake..nie te doen sé en te veel kaffee oep de klatsj is oek nie goe.....hihi! Allee 'k z''en wel nie currieus moar 'k zou wel es een vlieg wille z'en sé!

Deze noen is 't Chinese soep me kippeblokskes, hie wa verde is ne nieve Chinees ope gegoan moar ge kunt nie afhoale.. :? :? Vried ambetant!!

GRTZ,
EMTEEKE[/quote]

Allee, k zien het al. Au sjoeke ee alles met au gedeeld ... dus uk eure valling :wink: :wink: Ge kunt in alle geval nie zeggen da se gierig is he ...hihihi.
Enne ... die klap ie nie zoe lang geduurd zenne. Op de moment da ons MT'ke zijn berichtje ont schrijven was, zat sonneke al in scholeke veur den overblijf. En dan full speed noar uis want ze had een afsproak mee de psycholoog :? :? Das goe meegevallen vandoage.
k Was just op tijd weer buiten om de kleine van 'school te hoalen. Morgenvroeg zal iet anders zijn peis ik. de kleine moe noar den tantist want der zijn 2 klein gotjes in eur tanden en sinds ze dat accident mee eure velo gehad ee is ze doodsbang veur tantisten.
Ze is toen mee euro velo tegen een houten brug gedonderd, over eur stuur geklapt en plat op eur gezicht op den beton terechtgekommen. Een vrouw ee eur gevonden en direct 112 gebeld. A poar minuten loater ad ek ier 2 flikken on mijn deur stoan. Man o man, k verschoot nogal zenne.
D' ambulance stond ier toen oek veur de deure en k moest direct mee noar de kliniek. Awel, dan goat ne mens zijn hart nogal ne gank zenne.
Iel eur snoetje was noar de mallemoere en 1 van eur definitieve voortanden was mee iene patat radicaal uit eure mond geslagen. Zis nou nog altijd in behandeling bij de kaakchirurg in de kliniek in Almere en noste weke is just a joar geleen dat da gebeurd is.

Oh ja, Emteeke ... vliegen leven ier nie lange zenne. K Moe die biesten nie in uis emmen. k gon der direct mee de vliegenkletser achter hahaha
Levensgevoarlijk dus !!!!! En ge weet ee ... a verwittigd man .......

Allee, soigneert au mor goe zenne. Ne goeie grog en dan onder de dekens en ne kier ferm zweten ....

K Gon es een doucheke goan pakke se en dan mijne pyjema oan en dan ..... we zien 't wel hé :wink: :wink: .

Nog nen goeien avond allemaal,
sonneke

Emteechauffeurke

07 mar 2008, 08:51

Goeiemorgieeeee!

Pffffff.......'k emmet goe zitte zenne.....een goei valling!! :twisted: :twisted:
Joa, Sonneke da van de klein, da moe geen goe gedoan hemme! As de flikken veur de deur stoan, da's gien goe niefs!! Den rikkentik zal nogal gegoan hemme peis ik!!

Vandoag gon ik tuus blijve ze..pffff; recuperere veur 'tweekend..'t zal nodig z'en sé!!
't mennukke van toen 'smorgens brood me konfituur en koffie.yesyes!
's noenes patoaters me compote en kortelet.hihi!
's oavens krege me spek me boterhammen en koffie, amai weeral diene legerlogica sé...gewoonlijk is spek iet veur 's morgens hee!! Ie krege me da 's oavens sé... :? :P

Allee me 't weer is da hie nog giene vette zenne!! :? :?
Dan is da tetteruurke een tetterkwartierke geworde.. :P :P

Specioal veur ons Beejeeke n og wa 15 minuutsjesgerechtsjes sé

Allee 'k em nog een goe mosselreceptekke sé..ge hebt wel goudmerk vandoen zenne...ge steek de rouwe mossel open en legt die opeenspecioal inoxen bordje gelijkeen oester... daarnaa doede doar een goe kwakske lookboter op en ne geut witte wijn... vervolgens een laagske geraspte Gruyére en dan onder de grill veur een minuutsje of twee drie en MMMMMMM zenne!! Ge kunt da zekers in 15 minuutjes doen zenne..allien moete serieus oppasse as ge de mosselkes opensteekt...!!Iel belangrijk!! :wink: :wink:

Vervolgens een goe Noors plattooke Ge schikt oep een goot bord..zalm, heilbot. daarna een hard gekookt eitje, een vinaigretje oep basis van Dille
en als kers oep de toart een gerookt forelleke dabij.MMMMMM! Oep diene me een goe Frans baget en witte wijn sé!!PS: Hie kunde oek een coctailsausekke bijpakke !!Ook nie vergete om gesipperde juuntsjes op te strooien!!

GRTZ,
EMTEEKE WA ZIEKSKES
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

08 mar 2008, 09:20

Goeiemorgen,

Joa, we z'en er weer sé! Iest en veural es da menukke von damals.hihi!

's morgens hadden we dus de klassieke boterhammekes met koffie...yeah!
's noenes was 't purree me groenten en vlees en en desserke!!mmm!
Ik nie hoe as da kwam moar 's aovens krege me frittekes me diene ABL- corned beaf, zovan diene uit die blikskes anno van na den oorlog zekers!!

Joa, sé mense, gisteren hadde kik zone kl...tedag, ge weet wel hee..!!Alles stak tege as kweetniewa;nie goe zenne!!
Ons Sonneke goan we peis ik nie horen vandoag...ze goa me eur familie efkes 't land in veur es weg te z'en hee, joa 'k an da verstoan zenne.. as ge iel de week bezig zij, dan wilde wel es en terraske goan doen zenne;allee me tees temperatuur is da wel nie te doen heee.!!Moar toch doar in Olland z'en ze da mier gewoon as ie hee..as ze moar noar de schetsers kunne goan zien, me die superdikke potskes me da reklammeke van Unox.awel da merk bestoa ie nie mier sé!! Amai, da doe me peize oan Rookworst en iel dikke snertsoep..ze meuge mij doar veur wakker moake sé!!
Ik peis da ons Anneke nog oan't bekome is van den drill.hihi!!

Ik zou moete beginne oan de grote kuis moar gene goesting sé!! :? :?

Tees weekend is da hie Carnavalstoet sé.....kunne de zottekes weeral es buitekome...hihi! :P :P Amai dan ziede iet zenne..pfff....de cafees hemme veel voate bier ingedoan....moar afgaande op da weer zulle die rap leeg z'en;;geve iel slecht weer :? :?

Allee tot loater sé

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

08 mar 2008, 20:10

Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgen,

Joa, we z'en er weer sé! Iest en veural es da menukke von damals.hihi!

's morgens hadden we dus de klassieke boterhammekes met koffie...yeah!
's noenes was 't purree me groenten en vlees en en desserke!!mmm!
Ik nie hoe as da kwam moar 's aovens krege me frittekes me diene ABL- corned beaf, zovan diene uit die blikskes anno van na den oorlog zekers!!

Joa, sé mense, gisteren hadde kik zone kl...tedag, ge weet wel hee..!!Alles stak tege as kweetniewa;nie goe zenne!!
Ons Sonneke goan we peis ik nie horen vandoag...ze goa me eur familie efkes 't land in veur es weg te z'en hee, joa 'k an da verstoan zenne.. as ge iel de week bezig zij, dan wilde wel es en terraske goan doen zenne;allee me tees temperatuur is da wel nie te doen heee.!!Moar toch doar in Olland z'en ze da mier gewoon as ie hee..as ze moar noar de schetsers kunne goan zien, me die superdikke potskes me da reklammeke van Unox.awel da merk bestoa ie nie mier sé!! Amai, da doe me peize oan Rookworst en iel dikke snertsoep..ze meuge mij doar veur wakker moake sé!!
Ik peis da ons Anneke nog oan't bekome is van den drill.hihi!!

Ik zou moete beginne oan de grote kuis moar gene goesting sé!! :? :?

Tees weekend is da hie Carnavalstoet sé.....kunne de zottekes weeral es buitekome...hihi! :P :P Amai dan ziede iet zenne..pfff....de cafees hemme veel voate bier ingedoan....moar afgaande op da weer zulle die rap leeg z'en;;geve iel slecht weer :? :?

Allee tot loater sé

GRTZ,
EMTEEKE
Allee, we zijn ier oek nog es se. Dienen uitstap vandoag was giene vette se. k Had er ier van verwacht. En 't weer was oek nie goe. Deze morgen mee zon vertrokken moar tegen de noen wast gedoan. Zwaar bewolkt en koud bbbrrr. Vanaf morgen geven ze iel slecht weer. Veel regen en meugelijk weer ne goeie storm ... wemmen precies nog nie genoeg had.
En veur de sportieve ollanders ier ... morgen gienen voetbal. De flikken stoaken nog altijd om der unne CAO deur te krijgen en dus goan ze morgen weer aktie voeren.
Moer allee, zemmen nen troest he. 'D ollanders doent goe in Nagano bij de WK :lol:

Zeg Emteeke, hoe ist mee de groete kuis. Heddet gedoen gekregen of zij der nie on begost :wink: :wink:
Ik kan nie veel doen want k zit mee mijn hand int verband. k peis dak en spier of zoe geforceerd em. Zelfs als ek den otto start doe mijn and zier :cry: :cry: en 't is dan nog wel mijne rechtse :twisted: :twisted: ...ferm ambetant zenne ... oek veur mijn mailkes te schrijven :cry: :cry:

Veur dak loater in mijn beddeke kruip se, nog es flink spierzalf op smeren. K zijn blij da mijne strijk al gedoan is ... want da zoe nie lukken peis ik mee mijne rechtse poot ingepakt ahhaha

Alle, k gon es kijken se. Sebiet komt Paul de Leeuw ... kan ek nog es goe lachen se.

Jongens, sloapt goe, handjes boven de dekens :oops: :oops: en tot morgen he
sonneke

Emteechauffeurke

09 mar 2008, 07:41

Goeiemorge!!!!!!

Allee Sonneke, dan is da trippeke serieus tegegevalle?? :? :? Moar joa ge moe dan zuu peize, da ge efkes uit den slameur zij heeee..!!
't is wa de lesten tijd me da sport....donderwolken bove Parijs-Nice.in Olland de Plissie in staoking.....ik peis da da vandoag doar de moment is veur een slagske te sloan sé..me die gaste in stoaking....;hihi!Zou diene Leo de Haes me zijne cameraoooootoooo en de filmgaste oek oan de kant blijve.??

Joa,van diene kuis komt nog niks van in huis....andere bezighede....mm!! :P :P

Allee efkes da mennukke sé, 's morgens de boterhammekes me banaan..joa d'er woaren wer banane...hihi!! 's noenes kalkoen yesyes, kalkoen me pommes natuur en abrikozencompote...da was percies een efforke van diene chef de cuisine!!'s oavens krege me vier pistollees me heps(=ham veur d'Ollanders)

Amai Sonneke, diene Paul de Leeuw vinnek moar een vried degoutand manneke zenne...brrrr, moar ei verdient er pakke poen mee.. :? :?
In den tijd ei 't em toch nen brandblusser oep iemand leeggspote??
Diene veegd de grenze van 't fatsoen aon z'en botte!!Brrr!

Joa, amai dan moete da polleke goe soigneren zenne..nie te veel in 't koud woater, en gien oepneemvot uit wringe!!Misschien es en goe z(s)onnebankske doen?? :idea: :idea:

Hie z'en de blaffeture al oan't toe goan sé....ik peis damme da nie lang goan droegouwe sé

Allee tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

09 mar 2008, 08:03

Een Updeetken,

't is hie justekkes oan't beginne regene sé....de stoet ei van de veig sé;vinnek we sneu veur die mense da 't er hunne ziel hemme ingestoke!! :? :?
Ons Anneke ei percies wer wa radiostilte?? :? :?

Saluukes he!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

09 mar 2008, 09:07

Emteechauffeurke schreef:Een Updeetken,

't is hie justekkes oan't beginne regene sé....de stoet ei van de veig sé;vinnek we sneu veur die mense da 't er hunne ziel hemme ingestoke!! :? :?
Ons Anneke ei percies wer wa radiostilte?? :? :?

Saluukes he!!
GRTZ,
EMTEEKEN
goeie morgen allemaal,

k zijn just wakker se. Doek mijn oegskes open en wa oer ek.... de regen klettert op de vensters ... a goe begin veur ne zondagmorgen :cry: :cry:
kem dus veel tijd vandoag zenne. De broodjes zitten al in den oven ... da riekt toch goed he zo een zelfgebakken pistoleetje :lol: :lol:

Joa, die stoaking van de flikken ... da belooft ze. Gisterenoavend hee die ne veurzitter van de polissebond gezei dat ze nu oek de mensen in 't verkier goan pesten :twisted: :twisted: Hoe ze da goan doen weet ek nie moar k zal maor oppassen as ek de boan op goan peis ek :evil:
k kan wel begrijpen d ze akties voeren moar ze moeten nou nie goan overdrijven zenne. Enne .... k zijn niet bang zenne van zo a menneke in a blau kostummeke :twisted: :twisted: Wemmen oek ons rechten en we loaten ons zeker nie chanteren hé .....oei. k zit op mijn pijrd se. k zit men eigen op te joagen. goesting om ruze te moaken mee zoe ne flik.

Efkes en aspirinneke pakken se, mijne kop wil nie mee.

curieus wannier w ons Anneke nog es goan oeren. Die radiostilte duurt weer iel lang he.

geniet nog van ulderen dag he
sonneke

Emteechauffeurke

09 mar 2008, 13:33

Hoi Sonneke,

Amai, amai... z'en da doar verwende arrogande kadeekes.....die gasjes in da blaad kostuummeke!! :evil:
Joa, ge zult er moar mee te moake hemme sé..as ge me au ottoke oep 't stroat oan't bolle zei.pfff!!Onschuldige mense oep den bon zwiere kunne die iel goe gelijk as hie.. veur 't minste goan die flikken ambetant doen......hie is da nog straffer......;ie loate ze 't eige personiel in 't zakske bloaze veur oan hun quota te geroake!

Amai , dan is ons Sonneke me da weer iel slecht oepgestoan lees ik.....ge zou veur minder sé!! :evil:

Allee 'k goan den boulvaar oep sé...... 'k moe nog noar den bakker, want dees veunoen is da hie nie te doen sé.....d'ak nog wa pistolleekes hem en gesneje broed....'k em alles oepgewerkt sé...tijd veur vers dan hee.!!

En morge noar den Okay veur de moandelijks groete stock..pfffff !!
Joa, as ge allien woont hedde oek veel van doen zenne!!

Allee 'k zen partittos, tot loater heee...!!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

10 mar 2008, 07:59

Goeiemorgen Allemoal!!

Mense, mense, ik hoop dadde alles goe hebt vastgezet...pfff want ze goan d'er on beginne......hie es 't ieste lekske al gevalle.. :evil: :evil: Ik peis da ze doar in Olland wer me de poeppers zitte...goe is ielemoa iet anders zenne.!! :? :?

Ei iedereen ne goeie zondag gehad??Den deze wel sé,..allien da stom weer sé!! 'k z'en es curriues veur ons Sonneke...ik hoop da ze terug meellekes kan zette sé....moar joa as da hand nie mee wil....ik kan er van meeklappe sé..'k em ne kier menne vinger iel goe gepletterd...pfff...ik peis da 'k oep diene dag den iele vloekwoordenboek em oepgezei..Joenge dee da zier!
K'em zekers een week me den otto van ons voader gerede..was nen ottomatic...me menne otto vitteskes pakke, da ging nie zenne..a joa 'k moest diene vinger altij iel hoog ouwen....toektoektoek.....veur zot te weurre sé!! :evil: :evil:

Allee, toen was 't vandoage wer vrijdag sé....'t weeral fiest..'s morgens ons boterhammeke me een yoghurtekke en koffie.mmmm 'k vond da wel slappe kost zenne.. joa 'k em d'al vertelt damme 's oavens spek krege heee.!!'s noenes was't bouillonsoep, weutelkes en erwtsjes me patoaters en ne goeie saucis(fabrikaat Vandenboeynants??????? :P :P )

En doarmee ginge we veur den tweede kier oep weeken sé..hihi!! 8 doagskes dichter bij den afzwaai..pff

Tot nog ne kier hee.!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

10 mar 2008, 09:43

Emteechauffeurke schreef:Goeiemorgen Allemoal!!

Mense, mense, ik hoop dadde alles goe hebt vastgezet...pfff want ze goan d'er on beginne......hie es 't ieste lekske al gevalle.. :evil: :evil: Ik peis da ze doar in Olland wer me de poeppers zitte...goe is ielemoa iet anders zenne.!! :? :?

Ei iedereen ne goeie zondag gehad??Den deze wel sé,..allien da stom weer sé!! 'k z'en es curriues veur ons Sonneke...ik hoop da ze terug meellekes kan zette sé....moar joa as da hand nie mee wil....ik kan er van meeklappe sé..'k em ne kier menne vinger iel goe gepletterd...pfff...ik peis da 'k oep diene dag den iele vloekwoordenboek em oepgezei..Joenge dee da zier!
K'em zekers een week me den otto van ons voader gerede..was nen ottomatic...me menne otto vitteskes pakke, da ging nie zenne..a joa 'k moest diene vinger altij iel hoog ouwen....toektoektoek.....veur zot te weurre sé!! :evil: :evil:

Allee, toen was 't vandoage wer vrijdag sé....'t weeral fiest..'s morgens ons boterhammeke me een yoghurtekke en koffie.mmmm 'k vond da wel slappe kost zenne.. joa 'k em d'al vertelt damme 's oavens spek krege heee.!!'s noenes was't bouillonsoep, weutelkes en erwtsjes me patoaters en ne goeie saucis(fabrikaat Vandenboeynants??????? :P :P )

En doarmee ginge we veur den tweede kier oep weeken sé..hihi!! 8 doagskes dichter bij den afzwaai..pff

Tot nog ne kier hee.!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Goeie morgen iedereen,

k zijn just thuis van kommiskes doen. Allien ... kan bekans niks droagen hé. k Moest natuurlijk zwoar spul emmen vandoag (patatjes en zo) en ja, die zakken van 5 kg zijn nu toch een beke te zwaor veur mij. Normal pak ik da mee 1 hand moar ja, as dat hand nie meewil ... en t is dan nog wel mijne rechter kant se :twisted: :twisted:
Zonder rechter hand zijde nie veel he. Zelfs mee den otto rijden is moeilijk. Schakelen goat nog maor als ik nen bocht moe pakken :? :?
Edwin hee mijn hand vanmorgen goe ingepakt se. Mijn meelke schrijven goat nog, alhoewel nie zoe rap as anders. Nen dweil pakken doen ek nie zenne. Kan nie wringen!!! Moar ja, veel te dweilen moen ek nie. Beneen ist allemoal laminaat. Allien de wc beneen en de badkoamer boven emmen tegelkes. En omda de huizen ier veeeeeeeeel kleinder zijn as in den Belgique emmek oek zoeveel werk nie veur te kuisen.

Vandoag komt de schoolfotograaf dus ons poppemie moest schoen zijn zei ze. t Zoe wel gien maske zijn hé! Eur lang haar moest los, k had vlechtjes gemoakt en vanmorgen geborsteld dus ad ze nen ielen schoenen bos golfkes. Moar ja, mee da weer ier. Kem er veur alle zekerheid hoarlak opgespoten. t waait ier iel hard en ik peis da we zoe weer a pak regen goan krijgen ze ... :evil: :evil:
Gisteren eet oek al den ielen dag gegoten :? :?
Veur dezen oavend geven ze weer kans op storm, windkracht 9 .... aai aai aai, da emmek nie geere se.

Allee, k gon proberen iet oan t uisouwen te doen. Emteeke, edde au kommiskes al gedoan?
Kem veur dezen oavend iet goe zenne. Iet mee schouderkarbonade
Zal ek vertellen hoe dadde da moakt?
Wa edde noedig:
1 karbonade per persoon
2 plakken kaas per persoon
1 bakje champignons (250 gr is genoeg voor 2 personen)
1 grote uit
1 blik tomatenpuree (groot)

Ge bakt de karbonade in boter. Vuur nie te hoog zodat het vlees lekker kan doorbakken. Intussen snij je de ui en de champignons in plakjes en bak die samen in een grote pan. Laat het vocht zoveel mogelijk verdampen. Daarna doe je er de tomatenpuree ben en roer alles goed door mekaar.

Wrijf een vuurvaste ovenschaal in met boter. Leg 1 plak kaas in de schaal. doe daarop een schep van het ui,champignon mengsel. Leg daarop de karbonade, daarbovenop weer een laag van het mengsel en dan de 2de plak kaas. Dek de schotel af met allunimiumfolie en zet die ongeveer 20 minuten in een voorverwarmde over op 200 graden tot de kaas mooi gesmolten is.
Opdienen met gekookte patatjes en bloemkool. Smakelijk!!!

tot loater hee, sonneke

Emteechauffeurke

10 mar 2008, 11:51

Hallookes Sonneke,

Joa, 'k goan nie ambetant doen moar hie is 't fiest begonne zenne, oep de radio hemmes ze al over de ieste probleemmekes geklapt oan 't zeetsje me diene strontwind.....brrrrr!! :? :?

Amai da dinneeke veur dezen oavend.....mmmmmmm zenne! Karbonnade peis ik ei in Olland een iel andere betekenis as hie?? is't nie??
Ie brenge me da direkt in associoatie me stoofvlees! De Karbonade Flamand!
Moar in ieder geval een supergoe ideeke!!
Men kommiskes z'en nog nie gedoan zenne..oep diene parking waaide weg me au karreke...!!'t zal veur morge z'en...hihi!!

Me diene schoolfotograaf..pffff..amai in onzen tijd kocht ons moeke een nief truike en moeste me sito-presto noar den coiffeur goan.....haha!

Oeioei, nou 'ist ie de hel losgebarste sé; deze noen zeide ze ging 't ergst z'en in kracht!! In den Bruxelles is 't Terkamerenbos al den ielen dag toe!

Doar in Holland zulde nou nie me de velo noar 't school kunne bollen!!Die gaste me hunne velo doen doar soms 15km op en af en soms nog mier, ielemoa iet anders as hie! 'k em doar ooit es ne fietswegwijzer zien stoan....Amsterdam 185 km.....brr...iel bizar!!

Mense hou vol en tot loater hee.!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!