rap
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Over dat Chinese jurylid wil ik het nog even hebben. Ik mag nu toch vrij praten, aangezien de wedstrijd voorbij is. Maar ik werd door bepaalde personen benaderd (zoniet bedreigd) om een slecht gedicht in te zetten.
Ik zou er geld mee kunnen verdienen. In Py'ong Yang, het bekende Chinese stadje, stroomden de mails die allen op een overwinning van Rapke hadden gewed. Al stond die 69 tegen 1.
Vandaag kocht ik een Chinese krant. Er werd gewag gemaakt van de poëziewedstrijd er stond zelfs een foto in van Rapke met als onderschrift: Lapke heeft het gelapt ! Waren er perslekken?
mvg
Robbe
Ik zou er geld mee kunnen verdienen. In Py'ong Yang, het bekende Chinese stadje, stroomden de mails die allen op een overwinning van Rapke hadden gewed. Al stond die 69 tegen 1.
Vandaag kocht ik een Chinese krant. Er werd gewag gemaakt van de poëziewedstrijd er stond zelfs een foto in van Rapke met als onderschrift: Lapke heeft het gelapt ! Waren er perslekken?
mvg
Robbe
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
lieve mensen allemaal,
ge zult rapke een tijdje moeten missen, want ik vertrek morgen naar Zuid-Afrika, tesamen met een goede vriendin die ik onlangs heb leren kennen.
maar ik zal niet op mijn lauweren rusten, want ik ga daar naartoe om te werken aan een film, waarin ikzelf de hoofdrol zal spelen.
de titel van de film is al gekend, nl : "the good gaai and the bad gaai".
zelf speel ik de rol van good gaai, en de bijrol van bad gaai is nog vacant.
geïnteresseerden mogen zich altijd nog melden, maar eigenlijk heb ik al iemand in gedachten die geknipt zou zijn voor die rol.
wegens enkele minieme meningsverschillen kan ik het hem niet zelf voorstellen, maar mss kan lila ff als tussenpersoon optreden? (nadat ze haar eitje verorberd heeft)
enfin, ik hoor het wel.
gegroet, rapke,
metteur en scène
ps : de opnames met the bad gaai worden in Limburg opgenomen om de kosten wat te drukken. (gratis vervoer en zo he)
ge zult rapke een tijdje moeten missen, want ik vertrek morgen naar Zuid-Afrika, tesamen met een goede vriendin die ik onlangs heb leren kennen.
maar ik zal niet op mijn lauweren rusten, want ik ga daar naartoe om te werken aan een film, waarin ikzelf de hoofdrol zal spelen.
de titel van de film is al gekend, nl : "the good gaai and the bad gaai".
zelf speel ik de rol van good gaai, en de bijrol van bad gaai is nog vacant.
geïnteresseerden mogen zich altijd nog melden, maar eigenlijk heb ik al iemand in gedachten die geknipt zou zijn voor die rol.
wegens enkele minieme meningsverschillen kan ik het hem niet zelf voorstellen, maar mss kan lila ff als tussenpersoon optreden? (nadat ze haar eitje verorberd heeft)
enfin, ik hoor het wel.
gegroet, rapke,
metteur en scène
ps : de opnames met the bad gaai worden in Limburg opgenomen om de kosten wat te drukken. (gratis vervoer en zo he)
-
terwijl ik druk aan het inpakken ben, nog snel een antwoordje aan lotte en lila
beste lotte,
uitslapen doe ik al lang niet meer, al sinds die noodlottige periode in mijn bestaan dat ik op de toneelplanken robbe heb leren kennen.
beste lila,
dat eitje, hopelijk is dat hardgekookt, want ik heb er een hekel aan als tijdens het pellen de dooier over mijn handen loopt.
en dan nog robbe,
lila heeft jou wat te vertellen, denk er goed over na, want niet iedereen krijgt de kans om tijdens filmopnames gratis met de bus te reizen!
beste lotte,
uitslapen doe ik al lang niet meer, al sinds die noodlottige periode in mijn bestaan dat ik op de toneelplanken robbe heb leren kennen.
beste lila,
dat eitje, hopelijk is dat hardgekookt, want ik heb er een hekel aan als tijdens het pellen de dooier over mijn handen loopt.
en dan nog robbe,
lila heeft jou wat te vertellen, denk er goed over na, want niet iedereen krijgt de kans om tijdens filmopnames gratis met de bus te reizen!
-
druk druk natuurlijk, maar nog even het volgende :
er zijn nog 2 rollen in mijn film te vergeven
1. the serious gaai, en daarbij dacht ik direct aan meester denook
2. the untouchable gaai, en daarbij dacht ik aan alterego, maar of die zal mogen van rankje??
en baj the weei, nog een jobke voor iemand die mijn (alhoewel voortreffelijk) engels wat zou kunnen bijschaven. liefst een dame, omwille van de gelijkheid der geslachten.
oh ja, nog dit, de gages worden in cash betaald na het verschijnen van mijn kaskraker in de zalen
er zijn nog 2 rollen in mijn film te vergeven
1. the serious gaai, en daarbij dacht ik direct aan meester denook
2. the untouchable gaai, en daarbij dacht ik aan alterego, maar of die zal mogen van rankje??
en baj the weei, nog een jobke voor iemand die mijn (alhoewel voortreffelijk) engels wat zou kunnen bijschaven. liefst een dame, omwille van de gelijkheid der geslachten.
oh ja, nog dit, de gages worden in cash betaald na het verschijnen van mijn kaskraker in de zalen
-
robol, een beetje respect als ge op mijn loonlijst staat. als metteur en scène moet ik streng zijn.
nu ik je toch aan de lijn heb : kun jij eigenlijk paardrijden? vroeger liep je altijd door het dorp met zo'n bezemsteel tussen je benen, en een soort paardenhoofd op gemonteerd (om nog maar te zwijgen van die rare napoleonhoed), maar voor mijn film zul je toch in 't zadel moeten. steve heeft mij al laten weten dat gratis niet altijd gratis is, dus zal een knol wat goedkoper uitkomen denk ik.
nu ik je toch aan de lijn heb : kun jij eigenlijk paardrijden? vroeger liep je altijd door het dorp met zo'n bezemsteel tussen je benen, en een soort paardenhoofd op gemonteerd (om nog maar te zwijgen van die rare napoleonhoed), maar voor mijn film zul je toch in 't zadel moeten. steve heeft mij al laten weten dat gratis niet altijd gratis is, dus zal een knol wat goedkoper uitkomen denk ik.
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Met alle respect, paardrijden geen probleem...je herinnert je toch nog, vroeger op de speelplaats, toen we "ezeltje-rijden" speelden. Uren heb ik op je rug rond gereden...
mvg
Robbe
PS
wie denk je dat de stuntman was voor Ben Hur, daar in die Romeinse arena?
Wie heeft John Wayne leren paardrijden?
juist....Robbe
mvg
Robbe
PS
wie denk je dat de stuntman was voor Ben Hur, daar in die Romeinse arena?
Wie heeft John Wayne leren paardrijden?
juist....Robbe
walk on with hope in your heart
-
Alterego1 - Lid geworden op: 20 jan 2006, 14:05
Lapke en Lobbe,
Ik heb met de producer Max Ringelawa gesproken,
en hij zegt dat scenarioschrijver Ringo Cadro voor
mij de rol van invisible gaai voorzien had.
Ik moet er vooral op letten dat men mij niet te zien
krijgt,dus zullen er nogal wat donkere scenes in de
film voorkomen.
Maar 'k moet nog met Bosrankje overleggen of ik de
rol wel zou aanvaarden,maar die beslissing komt ze
u hier dan wel tijdig mededelen.
Groetjes,
The invisible
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht
Niemands meester,niemands knecht
-
Bosrankje - Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:42
Beste Rapke,
Blij voor jou !
Als je aan Alter dacht in de rol van the untouchable "gaai"
ben ik helemaal met je eens.Hij mag het zeker van mij hoor en,
nog een geluk voor Clark Gable dat Alter toen nog geen acteur
was want dan was die nooit zo beroemd geworden, ben er zeker
van !!!
Heb je nood aan een vertaalster en vind je geen jonge knappe
dan wil ik je wel helpen; je moet het dan maar doen met "oma
rankje"
Bye bye buddy !
Blij voor jou !
Als je aan Alter dacht in de rol van the untouchable "gaai"
ben ik helemaal met je eens.Hij mag het zeker van mij hoor en,
nog een geluk voor Clark Gable dat Alter toen nog geen acteur
was want dan was die nooit zo beroemd geworden, ben er zeker
van !!!
Heb je nood aan een vertaalster en vind je geen jonge knappe
dan wil ik je wel helpen; je moet het dan maar doen met "oma
rankje"
Bye bye buddy !
Ik hou van het leven en geloof in de mensen !
Schrijven is als vrijen met de schoonheid van
woord en zin.....
woord en zin.....
-
even kort samengevat
rolverdeling
the good gaai : rapke (hoofddrol)
the bad gaai : robbe (opnames te paard in limburg)
the serious gaai : rol nog beschikbaar, kandidaat moet diploma hoger middelbaar hebben, kleuterschool is niet voldoende, anders had robbe een dubbelrol
)
the untouchable gaai : sorry alter, maar dat zult gij zijn. voor een unvisible gaai is het budget ontoereikend.(opnames met verleidelijke monokinidames in zuid-frankrijk--nice)
rankje, de job is voor u als vertaalster-tolk, maar ge moet wel mee naar zuid-afrika. of de untouchable dat zal zien zitten is nog maar de vraag
zo, dat was het voorlopig, als er vragen zijn, ik heb MIJN laptop mee
gegroet, rapke
metteur en scène
ps : rankje, morgenvroeg om 05.30 Hr in zaventem. uw ticket zal klaar liggen, enkel zorgen dat ge genoeg cash mee hebt om het te betalen he
rolverdeling
the good gaai : rapke (hoofddrol)
the bad gaai : robbe (opnames te paard in limburg)
the serious gaai : rol nog beschikbaar, kandidaat moet diploma hoger middelbaar hebben, kleuterschool is niet voldoende, anders had robbe een dubbelrol
the untouchable gaai : sorry alter, maar dat zult gij zijn. voor een unvisible gaai is het budget ontoereikend.(opnames met verleidelijke monokinidames in zuid-frankrijk--nice)
rankje, de job is voor u als vertaalster-tolk, maar ge moet wel mee naar zuid-afrika. of de untouchable dat zal zien zitten is nog maar de vraag
zo, dat was het voorlopig, als er vragen zijn, ik heb MIJN laptop mee
gegroet, rapke
metteur en scène
ps : rankje, morgenvroeg om 05.30 Hr in zaventem. uw ticket zal klaar liggen, enkel zorgen dat ge genoeg cash mee hebt om het te betalen he
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-

als smaakmaker reeds de affiche die ik heb laten maken met mezelf in de rol van good gaai!
als dat geen volk zal trekken! mijn goede vriend eric zal jaloers zijn!
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bosrankje - Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:42
Beste rapke,
It's a deal, we are coming !!!
We will pay cash, no problem
Alter is untouchable and we are
inseparable
See you to morrow morning on
the tarmac, ok ?
Bye bye buddy, keep smiling
Alter Gable and Betty Grable
ps. Robbe, je invisible gedicht was prachtig hoor
It's a deal, we are coming !!!
We will pay cash, no problem
Alter is untouchable and we are
inseparable
See you to morrow morning on
the tarmac, ok ?
Bye bye buddy, keep smiling
Alter Gable and Betty Grable
ps. Robbe, je invisible gedicht was prachtig hoor
Ik hou van het leven en geloof in de mensen !
woord en zin.....
woord en zin.....