rap
-
lila - Lid geworden op: 11 mei 2005, 18:55
aangezien dat de taak van vertaalster tolk al is weggegeven
....voel ik mij dus volledig nutteloos, en zal noodgedwongen thuis moeten blijven.....en mijn ei is al op......

"Bezit je niet wat je op prijs stelt, stel dan op prijs wat je bezit."
-
Zie ons Rapke heeft gans de nacht
op de uitslag gewacht....
Kan niet verliezen
En neemt dan maar de biezen...
Hij had ook een (geld)prijs verwacht
Wat had je anders dan gedacht....
Nu zoekt hij elders zijn geluk
Dat brengt mij toch even van mijn stuk
En hij neemt mij dan nog niet mee
Ben daar zeker niet mee tevree
Speelden nog samen hier toneel
ik moet stoppen...'t wordt mij net iets teveel:
op de uitslag gewacht....
Kan niet verliezen
En neemt dan maar de biezen...
Hij had ook een (geld)prijs verwacht
Wat had je anders dan gedacht....
Nu zoekt hij elders zijn geluk
Dat brengt mij toch even van mijn stuk
En hij neemt mij dan nog niet mee
Ben daar zeker niet mee tevree
Speelden nog samen hier toneel
ik moet stoppen...'t wordt mij net iets teveel:

-
Rankje
Ik denk dat Rapke dit niet zal willen...nog een mond meer te voeden......en hij zal waarschijnlijk eten (en drinken) voor twee .....
En hij heeft voor jou gekozen....en ik geef mij gewonnen
Diepbedroefd.......lila
Ik denk dat Rapke dit niet zal willen...nog een mond meer te voeden......en hij zal waarschijnlijk eten (en drinken) voor twee .....
Diepbedroefd.......lila
-
Bosrankje - Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:42
Beste lila,
Rapke zal misschien spijt van hebben als hij mij leert kennen he
Maar misschien is er nog een andere job of rol voor jou en mijn
voorstel telt nog altijd hoor (zusterlijk delen he
)
Rapke is toch niet gierig ?
Rapke zal misschien spijt van hebben als hij mij leert kennen he
Maar misschien is er nog een andere job of rol voor jou en mijn
voorstel telt nog altijd hoor (zusterlijk delen he
Rapke is toch niet gierig ?
Ik hou van het leven en geloof in de mensen !
Schrijven is als vrijen met de schoonheid van
woord en zin.....
Schrijven is als vrijen met de schoonheid van
woord en zin.....
-
Robol - Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Hij verdween met stille trom
zelfs aan de trein
keek hij niet om
Ik riep nog
maar hij hield zich dom
De kruier bracht zeven valiezen
naar de valiezenwagon
Ik telde achteraf mijn verliezen
mijn tandenborstel
mijn plastron
Mijn laptop, mijn Chinese vaas
mijn spaarzwijn
en de speelgoedtrein
die ik nog kreeg
van Sinterklaas
Mijn beste broek en mijn bretellen
daar moet ik het nu
zonder stellen
Mijn paraplu
en mijn pyama
('n flanellen)
nondedju
Mijn verrekijker, onderbroeken
zelfs de nieuwe
schoteldoeken
Mijn cdspeler
al mijn Elvisplaten
zelfs mijn bolleke kaas
met gaten
R
bbe
zelfs aan de trein
keek hij niet om
Ik riep nog
maar hij hield zich dom
De kruier bracht zeven valiezen
naar de valiezenwagon
Ik telde achteraf mijn verliezen
mijn tandenborstel
mijn plastron
Mijn laptop, mijn Chinese vaas
mijn spaarzwijn
en de speelgoedtrein
die ik nog kreeg
van Sinterklaas
Mijn beste broek en mijn bretellen
daar moet ik het nu
zonder stellen
Mijn paraplu
en mijn pyama
('n flanellen)
nondedju
Mijn verrekijker, onderbroeken
zelfs de nieuwe
schoteldoeken
Mijn cdspeler
al mijn Elvisplaten
zelfs mijn bolleke kaas
met gaten
R
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
bon, ik zie dat ik weer eens afgeschilderd word als een profiteur, maar niets is minder waar!
door mijn initiatief om te beginnen als zelfstandig filmmaker creëer ik massa's jobs!
bijvoorbeeld de job van vertaler - tolk, die weggelegd was voor rankje (sorry lila, maar wie eerst komt ....).
echter lila, troost u, want de plaats is weer vacant, dus als je wil kun je nog nareizen. het zit nl zo dat rankje deze morgen op tijd in zaventem was maar ze had verdorie alterego meegebracht, en sorry alter, maar dat was niet de afspraak. in mijn hoedanigheid van zelfstandige moet ik streng optreden en de centjes in het oog houden he
.
dus ben ik vertrokken zonder tolk, en dat heeft me hier in het hotel al in de moeilijkheden gebracht.
omdat ik zonder twee kopkussens niet goed slaap vroeg ik bij aankomst aan de baliebediende :" I want two fellows to sleep nice with, please".
ge ziet, mijn engels is voortreffelijk, maar dat van die bediende wat minder.
die had mij verkeerd begrepen, en ook de manager die erbij geroepen werd antwoordde iets in de aard van "it's not done to ask for two fellows to sleep with!".
kunt ge u dat voorstellen? één kopkussen maar, en ik heb mijn rust nodig he!
daarom beste lila, kom maar af, ge hebt de job onder dezelfde voorwaarde als de anderen : alle onkosten zijn zelfdragend, tot verschijning van de kaskraker in de cinéma.
zo, nu ga ik proberen te slapen, maar met één kopkussen ...
aan robbe, als ge die rol wilt in mijn film zult ge toch met andere gedichten moeten afkomen
door mijn initiatief om te beginnen als zelfstandig filmmaker creëer ik massa's jobs!
bijvoorbeeld de job van vertaler - tolk, die weggelegd was voor rankje (sorry lila, maar wie eerst komt ....).
echter lila, troost u, want de plaats is weer vacant, dus als je wil kun je nog nareizen. het zit nl zo dat rankje deze morgen op tijd in zaventem was maar ze had verdorie alterego meegebracht, en sorry alter, maar dat was niet de afspraak. in mijn hoedanigheid van zelfstandige moet ik streng optreden en de centjes in het oog houden he
dus ben ik vertrokken zonder tolk, en dat heeft me hier in het hotel al in de moeilijkheden gebracht.
omdat ik zonder twee kopkussens niet goed slaap vroeg ik bij aankomst aan de baliebediende :" I want two fellows to sleep nice with, please".
ge ziet, mijn engels is voortreffelijk, maar dat van die bediende wat minder.
die had mij verkeerd begrepen, en ook de manager die erbij geroepen werd antwoordde iets in de aard van "it's not done to ask for two fellows to sleep with!".
kunt ge u dat voorstellen? één kopkussen maar, en ik heb mijn rust nodig he!
daarom beste lila, kom maar af, ge hebt de job onder dezelfde voorwaarde als de anderen : alle onkosten zijn zelfdragend, tot verschijning van de kaskraker in de cinéma.
zo, nu ga ik proberen te slapen, maar met één kopkussen ...
aan robbe, als ge die rol wilt in mijn film zult ge toch met andere gedichten moeten afkomen
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Ondertussen heeft men me al gevraagd voor een andere film, dus ik moet gaan kiezen...De rol die ik aangeboden krijg is die van Lucky Luck. De 4 Daltons mag ik zelf kiezen...die krijgen gedurende de film gratis kost en inwoon....interesse? Rapke Joe Dalton...het imago is er...
mvg
Robbe

mvg
Robbe
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
beste werknemer (robbe in dit geval),
1. ge hangt vast aan een voorlopig compromis(zie uw bericht van Ma 24 Maart om 12:25hr, en ik citeer : 'komt in orde'), en net als bij huizenverkoop is in de filmwereld zo'n compromis rechtsgeldig.
vergeet dus die flopper Lucky dinges maar en concentreer je op het script dat ik je eerstdaags zal laten geworden, van zodra mijn secretaresse vertaalster-tolk gearriveerd is!
(amaai, ik wist niet dat het zo'n deugd kon doen om zelfstandige baas te zijn!)
2. ik probeer een beetje te slapen, maar telkens gij een bericht stuurt begint diene laptop hier te piepen, en ik weet niet hoe ik dat moet afzetten, dat geluid.
dus werknemer (man dat doet deugd) laat me een paar uurkes rusten
1. ge hangt vast aan een voorlopig compromis(zie uw bericht van Ma 24 Maart om 12:25hr, en ik citeer : 'komt in orde'), en net als bij huizenverkoop is in de filmwereld zo'n compromis rechtsgeldig.
vergeet dus die flopper Lucky dinges maar en concentreer je op het script dat ik je eerstdaags zal laten geworden, van zodra mijn secretaresse vertaalster-tolk gearriveerd is!
(amaai, ik wist niet dat het zo'n deugd kon doen om zelfstandige baas te zijn!)
2. ik probeer een beetje te slapen, maar telkens gij een bericht stuurt begint diene laptop hier te piepen, en ik weet niet hoe ik dat moet afzetten, dat geluid.
dus werknemer (man dat doet deugd) laat me een paar uurkes rusten
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Wel, wel.....ik krijg hier toch nog de kans op werk.....
Maar rapke sorry.......ik ben geen tweede keus.
Waarom liet je Alter niet meegaan.....Je kan een koppel niet zolang scheiden. En daarbij als ik je verhaal zo lees....Ik zou niet graag in 'schande komen' zoals we dat hier zeggen......dus de kandidatuur staat weer open
Maar rapke sorry.......ik ben geen tweede keus.
-
Ik kreeg hier een mail binnen van een zekere Briezjiet Baardoot, ze is gediplomeerd vertaalster tolk en ze had op sennet gelezen dat er een zekere regisseur iets in die aard zocht. Ze kende de heer Rapke nog van vroeger, melde ze. Volgens haar zat hij achter haar aan toen ze nog barmeisje was in de bar "De Stille Genieter"....Ze vroeg of ik even wilde bemiddelen...
Foto bijgevoegd
Gezien er van sennet NIEMAND wil...ze passen uitstekend samen...
Robbe

Foto bijgevoegd
Gezien er van sennet NIEMAND wil...ze passen uitstekend samen...
Robbe

-
Hij praat daar van kopkussens....maar van die lakens zegt hij niets. Gelukkig heb ik mijn bronnen.
Gaat hij beneden vragen, ik wil 2 lakens op mijn bed. I want two sheets on my bed...In zijn Engels: I wil toe sjit on my bed. Zegt die stewardess: Dirty old man ! Go like evrybody on the toilet !
Hij weer: But no...I don't wil toilet...ai wil toe sjit on my bed.
Volgens mij slaapt hij nu ergens onder een brug.
mvg
Robbe
Gaat hij beneden vragen, ik wil 2 lakens op mijn bed. I want two sheets on my bed...In zijn Engels: I wil toe sjit on my bed. Zegt die stewardess: Dirty old man ! Go like evrybody on the toilet !
Hij weer: But no...I don't wil toilet...ai wil toe sjit on my bed.
Volgens mij slaapt hij nu ergens onder een brug.
mvg
Robbe