Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

Emteechauffeurke

24 mar 2008, 08:09

Hallookes,

Iest en veural me beginne te zegge d'ak menne Paasdag van gisteren redelijk goe gepasserd hem sé.....allien hemmek nou wa koppijn van een ietske te veel misschien!! :? :? Da dineeke ei oek vried goe gesmoakt..mmmm....stiekem hoop ik da men zus sebiet beld veur de overschottekes!!!Moar ik peis da da dikke nogaballen goan z'en sé!! :? :?

Allee, ie z'en de daken van d'uizen voorzien van een schoen wit loagske!!
Da z'en nou absoluut toch gien sezoene ne mier hee...pfff!!!

Joa, tot m'en groete spijt kan ik veur vandoag gien menukke van toen zette sé....vergete oep te schrijve!!Of da kon oek geweest z'en da da diene dag de moeite nie waard was?Of was da oemda da weeral vrijdag was?? :P :P
Wie weet!!

K 'z'en curieus wa deze dag goa brenge sé.....misschien es een wandelinsken goan doen in 't bos hie achter??Veur den dag van gistere d'er uit te waaien!!Hihi!!Moar 't probleem is da m'en botten verslete z'en.....d'er zit een gaatsje in, en natte voetekkes is oek nie goe hee..!!

Vandoag is da dus ie wa verder POSSE-LEEST. Da is iene grote joarmarkt me alles d'er oep en d'er oan. weit en zeit gekend! As da nou goe droeg blijft vandoag is da nog goe te doen zenne! Een pulleke mier d'as 't probleem nie zenne! Kou zulle de mieste wel nie hemme zenne, want de tapkranen stoan mier open dan toe...yesyes!!

Wemme ons Sonneke nog nie getast, diene migraine zal nog nie Ok z'en sé!!

Zo tot loaters hee.!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

24 mar 2008, 09:37

Goeie morgen allemaal,

Hoi Emteeke, get gelijk zenne mee diene migraine. 't wil nie zoeas ik et wil :cry: :cry: K zijn just uit mijn beddeke se. En wit dat ier ziet!!! Nie te geloven. Een dik pak sneeuw op den otto. Moar 't zonneke schijnt hier goe en der stoat e windje, dus de sneeuw valt mee pakken van de coniferen af. Allien ... ze geven nog een poar ferme sneeuwbuien veur vandoag. Das toch geen Paasweer he.

Ik goan het iel rustig oan doen vandaog zenne. Hopelijk goat het in de loop van den dag een beke beter want zoe rondloepen is oek geen doen :cry: :cry:

Allee, iedereen nog een fijne Paasmaandag he.

groetjes, sonneke

Emteechauffeurke

24 mar 2008, 13:51

sonneke44 schreef:Goeie morgen allemaal,

Hoi Emteeke, get gelijk zenne mee diene migraine. 't wil nie zoeas ik et wil :cry: :cry: K zijn just uit mijn beddeke se. En wit dat ier ziet!!! Nie te geloven. Een dik pak sneeuw op den otto. Moar 't zonneke schijnt hier goe en der stoat e windje, dus de sneeuw valt mee pakken van de coniferen af. Allien ... ze geven nog een poar ferme sneeuwbuien veur vandoag. Das toch geen Paasweer he.

Ik goan het iel rustig oan doen vandaog zenne. Hopelijk goat het in de loop van den dag een beke beter want zoe rondloepen is oek geen doen :cry: :cry:

Allee, iedereen nog een fijne Paasmaandag he.

groetjes, sonneke

Hallookes,

Moar kind toch, en da oep Poase!!! joa k'em het oek wa zitte moar 'k weet van wa!!En da weerreke doe 't er oek gien goe oan zenne!!
Allee, soigneert au sé!!Goe kalmkes blijve vandoag sé!!En nie te veel noar 't licht kijke!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

24 mar 2008, 15:56

Hallokes,

Joa, ikke nog es zenne...pffffff..'t weerreke is ie een bitsje oan 't verandere!
't zonneke moakt ploats veur grijs en buikes!!Dees noen hemmek al geklapt me de ieste afzakkers van diene joarmarkt sé.....'t was nie te doen. gien volk! Wa wilde??
M'en wandelinkske ei ploats gemoakt veur een knuffelke me me sjoeke...iel wa beter zenne!! 't ligt er toch gelijk ne modderpoel bij..en m'en schoene z'en d'er nie veur gemoakt!!ABL-botinnekes...joa oep de site van de Stock-Americain stoan die zekers 25€ duurder as in Peutie in de MIL-SHOP!!Moar ja, ik geroak doar nie binne as een gewoen burgerke!!

Oei, 't is ie just oan 't snieve sé!!

Amai, m'en koppijn is oek nog nie gedoan zenne!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

25 mar 2008, 07:58

Goede morgen iedereen,

Ist bij jullie ook zo wit??? Hier wel zenne. Op de radio emmen ze gezei dat het in iel het land spekglad is. Dus ... Edwin doet de klein mee de velo noar 't school. Hij kan binnendoor fietsen :P
ik wacht nog wel een uurken of 2 alveur dak kommiskes goan doen :wink:
't Zonneke komt er deur se en dus zal da pak sneeuw hopelijk rap weg zijn. Tee oek goe gevrozen dezen nacht. Der zijn al nen ielen oep accidenten gebeurt en de fieles liegen der nie om zenne amaai :cry:
Dezen noen em ek wel overblijf moar tegen dan zal het wel goan om te rijden.

'k Gon de klein es warm inpakken se zoda ze giene kou ee. Tot loater nog es he.

groetjes, sonneke

Emteechauffeurke

25 mar 2008, 08:18

sonneke44 schreef:Goede morgen iedereen,

Ist bij jullie ook zo wit??? Hier wel zenne. Op de radio emmen ze gezei dat het in iel het land spekglad is. Dus ... Edwin doet de klein mee de velo noar 't school. Hij kan binnendoor fietsen :P
't Zonneke komt er deur se en dus zal da pak sneeuw hopelijk rap weg zijn. Tee oek goe gevrozen dezen nacht. Der zijn al nen ielen oep accidenten gebeurt en de fieles liegen der nie om zenne amaai :cry:

groetjes, sonneke
Goeiemorgie Sonneke,

Joa, 't is hie van 't zelfde loake en broek zenne..goe wit sé..moar de banen z'en hie percies toch menselijk veur oep te bolle zenne!! Volgens onze weerprofeten zou 't ergste voorbij z'en ! deze nacht goat hier gewoen regene...en veur d' Ardennen spreke ze van nen halve meter snieje.amai!!
Veur begin volgende week zou 't lente weurre!!

Da hedde me ne velo hee...ge kunt ne kier ne binneweg pakke..moar wel veurzichtig z'en zenne da ge nie valt!!We zulle ons sjortsjes en T-shirtekkes nog nie uit de kast moete hoale!

Sebiet ne kier ne frisse neus hoale sé.mmmm! Efkes 't veld in trekke veur wa vitamiennekes

Zo tot later hee!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

25 mar 2008, 08:26

Emteechauffeurke schreef:
sonneke44 schreef:Goede morgen iedereen,

groetjes, sonneke
Goeiemorgie Sonneke,

Joa, 't is hie van 't zelfde loake en broek zenne..goe wit sé..moar de banen z'en hie percies toch menselijk veur oep te bolle zenne!! Volgens onze weerprofeten zou 't ergste voorbij z'en ! deze nacht goat hier gewoen regene...en veur d' Ardennen spreke ze van nen halve meter snieje.amai!!
Veur begin volgende week zou 't lente weurre!!

Da hedde me ne velo hee...ge kunt ne kier ne binneweg pakke..moar wel veurzichtig z'en zenne da ge nie valt!!We zulle ons sjortsjes en T-shirtekkes nog nie uit de kast moete hoale!

Sebiet ne kier ne frisse neus hoale sé.mmmm! Efkes 't veld in trekke veur wa vitamiennekes

Zo tot later hee!
GRTZ,
EMTEEKEN
'k zen ik et nog es in te vlugte. Is den Edwin just mee de klein de deur uit ... begint het ier te stormen zeg. Hagelvloagen ... nie normaal!! Kem weer het licht moeten oandoen in uis. Zoe donker ist. Amaai ... k hoop dat die 2 van mij goe oan 't school ongekommen zijn. Seffes efkes bellen ze. Wa zijn ek kik blij mee die GSM ekes jonge, jonge .... das nou ne kier an goei uitvinding geweest ze. Den dienen van mij stoat alle doagen on se. Ge weet nooit he.

Allee, t ergste schijnt over te zijn. De lucht word weer een beke kleirder!!!

Sebiet te voet mijn kommiskes doen ze.

Dag jonges, sonneke

anneke57

25 mar 2008, 10:12

Hoikes allemaal,

eerst en vooral iedereen (wa laat :oops: ) ne zalige pasen zenne....
k heb weeral veel leesgenot gehad se....waaronder een recepteke van boules de berlin....k hem het direkt gecopieerd se....k ga da nekeer uitprobere se..... :)
amai da weer mag toch eens wa betere zenne....k zit weeral thuis....met een goei bronchite.....dus t zonneke mag kome zenne ...da we wa vitaminekes kunne opdoen he....deze morge heb ik buite gekeke en ik zag diene sneeuw....k heb direkt naar t werk gebeld achter nen dag congé ...want met mijne zieke kop ga ik daar nie door zenne....maar ja tege morge zal t wel beter gaan he....en daarbij de pc's op t werk ligge toch stil....fout in de database....alles stil tot nader order....dus k kan daar niks gaan doen se....
daarmee kan k nog nekeer wa babbele op ons forumke he....
van t zoneke ben ik stillekes afstand aan t neme want diene wil toch nie vooruit....k heb m van vrijdag nog nie meer gezien....k denk dat m weer ergens zit waar het nie deugt....die bronchite heb k aan hem te danke se....met zijn onnozel gedoe....stress en nog eens stress....en dan gaat je weerstand naar benede he.....zaterdag heb ik met zijne pa een gesprek gehad en we zijn het ervover eens da we hem zijne gang gaan late gaan....t heeft toch gene zin....hij kiest er zelf voor.....met t verdriet in ons hart ....maar ja.....we hebbe ons best gedaan....maar as t manneke nie wilt dan kunt ge op uwe kop draaie zoveel ge wilt he....we kunne er ons alleen maar ziek van make he....het zij zo.....goe da k hier nog effe mijn hart kan luchte....en zo heeft iedereen zijn verhaal he.....
binnekort zal t wa beter weer worde en kan k terug wa meer buite kome en mijn leven terug opnemen....misschien kunne we dan eens afspreke, want k zou jullie toch willen leren kennen zenne....ferm terraske doen, iets lekker gaan eten ..... 8)

dadakes ann :wink:
my doggy is my baby

anneke57

25 mar 2008, 10:17

Emteechauffeurke schreef:Hallookes,

Iest en veural me beginne te zegge d'ak menne Paasdag van gisteren redelijk goe gepasserd hem sé.....allien hemmek nou wa koppijn van een ietske te veel misschien!! :? :? Da dineeke ei oek vried goe gesmoakt..mmmm....stiekem hoop ik da men zus sebiet beld veur de overschottekes!!!Moar ik peis da da dikke nogaballen goan z'en sé!! :? :?

awel emteek t doe mij plezier da ge ervan genote hebt se....en diene koppijn ga wel over met een sedergineke se....

groetjes aan
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

25 mar 2008, 10:52

Hallookes Anneke!!

Joa, van mijnentwege dezelfde Poaswense retour sé.....ze zegge, beter loat dan nooit hee!!Ik hoop da diene poase veur au oek goe gepasseerd is!!

Ja Anneke ge moet U gien verwijt make zenne.. ge hebt toch al wa meugelijk is gedoan veur 't zoneke heeee..!! ''k kan da goe verstoan da ge nou een beetje kwaad zij, moar langs den andere kant heeft 'm toch zelf het recht veur oep z'en eige bene te staan..'t is gien gasje van 15 joar ne mier hee.!!
Hij heeft toch da studiooke toch, veur voort te kunne he.!!En een vast adres is oek al iets in de goei richting zenne!!

Allee dan lei vandoag den Armee Belge plat...goei voorruitzichte!!PPPfff!!!
Zoelang as aan diene rode knop niekske schild is da wel goe peis ik sé !!Hihihihi!!!

Joa m'en koppijn is oek nog nie zoe as ik 't wil zenne!!Da weer sé. justekkes is er hie nog een goei pakske gevalle, moar links en rechts is 't em al oan 't smelte zenne!!

As ge da receptekke es efkes probeert, loat ietske wete heee..mmm!
Boules de Berlin!!

Nou is da zonneke weer van de partij sé..... :P :P

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

25 mar 2008, 14:18

Amaai wa nen ochtend zeg. Nou kom ik etwa tegen se!!! Ben ik in de winkel mijn kommiskes ont doen ... go mijne GSM ... mijn vriendin oan de lijn. Huilen as kwee nie wa. 'k verstond er niks van...
Zeg ik tegen eur ... blijf rustig, ik kom af. Sonneke dus als ne zot noar uis ( 'k was te voeg gegoan), mijn kommiskis binnen gegooit, in den otto (intussen gelukkig vrij van sneeuw) en noar mijn vriendin.
Blijkt dat da maske gisteren een telefonske ee had van de Duitse Polizei da ze eur zuster dood gevonden emmen in eur appartementje. amaai se, kwas er nie goe van. Ik ken da maske oek persoonlijk. Een iel lief vrouwke ( just 45 geworden). Ze is wel doof geboren moar, hoe roar dat da oek klinkt ... we konden iel goe klappen mee mekoar se.
Nu is da een iel gedoe he. De woning is verzegeld, der word een otopsie gedoan dus mijn vriending weet nog niks speciaals. En ze kan giene letter duits oek nog. Ze heeft mij nou gevroagd of dat ik eur wil helpen mee vertoalen en zo want ze stoat er ielemoal allien veur.
k zen de ganse morgen bij eur geweest se en nou pas thuis. Kem eur gezei dat ze eur dochter moe thuis ouwen (ze zit in dezelfde klas as ons Anne-Grethje) want da meiske huilde oek troanen mee tuiten zenne. Wa een triestig begin van de week se ... amaai.
Kem er goddomme weer hoofdpijn van gekregen :evil: :evil: Ge zoudt veur minder ... toch!!!
Allee, k zal moar nen zakdoek pakken se. T is nodig!!!

Jonges, tot loater he
sonneke

Emteechauffeurke

25 mar 2008, 15:01

Halloo Sonneke,

Allee, wa lees ik nou ???D' as zekers da ge nou efkes moe verwerken!!
Ik zou zo zeggen men oprechte deelneming naar die zus en jouw als goeie vriendin toe!! Ver...ie nog oan toe !!Joa, as da maske oep eure aliene iel diene rompslomp moe goan uit de voete doen....!!Al die officieel documenten goan vertoale, enz. enz.!! Brr!! 45 joar, d'as nog jong zenne!!

Joa Sonneke as 't nodig is veur een klapke....ge weet wel hee..!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

26 mar 2008, 07:54

Goeiemorgie!!

Allee, hie is den decor veur de verandering ne kier nie wit sé!! :P :P Joa, allien oep de daken oan den overkant ligt er nog een poar grammekes van da wit! Moar 't is nog wel iel bewolkt...praktisch windstil. Vandoag is da hie de wekelijkse markt en me zoen weer is da wel wa te doen zenne !!

Amai 't zit ons Sonneke nie mee..iest heure migraine van kan nie mier, en nou da slecht niefs van heur vriendin!!En nou dat allemoal rond Poastijd!! :? :? Joa Sonneke heft au kloek zenne!!

Mense, mense deze nacht hemme kik een nachtmerrie gehad sé...pffff, ik peis da da van die pillekes tegen de koppijn was!!En diene droom speelde zich af oep ploatse die hie wa verder echt z'en sé.dus den decor was giene fictie!! Ze zegge da drome een bepoalde betekenis hemme.iel bizar!! :? :?
Veu de mens die nou wille wete woar 't em over ging kan ik ien ding zegge.....nieje 't zat zoe, ik droomde verdorie d' ak voader geweurre was,
ppffff en da was allemoal zoe realistisch he,die geboortekoartsjes enzoe
de peter en de meter, diene doop. da zat er allemoal in....iel bangelijk!
En oep men bekanst 49 joar zien ik da ne mier zitte zenne.....moar zeg nooit nooit!!IK was 't er podorie muug van as 'k wakker werd!! :P :P

Toen was 't wer Zondag sé...vallieske weeral moake veur oep te goan,
in ons Beedeeken...hihi!! Diene dag woare we al 26 doagen korter bij den afzwaai???goe gedacht is alles sé!!
Ons boodschappelijstje omvatte toen,
-Bricket
-kurkestoppen
-poetsdoekken(geen schurende stoffen wel zachte stoffen)???
-Aftrekker voor (Bier)flessen :P :P
-Rolleke WC-papier :?: :?: :?:
IK dacht da den ABL alles had moar dus nie!!??

Zo tot loater heee..!!

GRTZ,
EMTEEKE
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

26 mar 2008, 10:11

goede morgen iedereen,

Zeg Emteeke, kem ier es goe gelachen se mee dienen droem van au. Voader geworre ... allee proficiat zenne :wink: :wink: . Enne ... wat ist geworden ... a maske of a jongske :P :P

Zelf em ek iel slecht gesloapen dezen nacht. 't zal wel on al da gedoe liggen peis ek. k Zen gisteren nog ne kier langs geweest en mijn vriendin zal as a zielig oepke ellende op de grond, mee eure rug tegen de chauffage. K em er echt compasse mee zenne sjonge sjonge...
Ze durfde me zelf nie vroagen of dak eventueel wilde meegoan noar Duitsland veur al diene rompslomp doar. da was een ideeke van Edwin. Dus toen ik et eur zelf veurstelde stroomden de troantjes weer zenne :cry: :cry:
Oh, zei ze ... wat lief. Ik durfde het je echt niet te vragen maar zou me veel beter voelen als er iemand bij mij is die vlot Duits spreekt.
allee, weer een goei doad ze.
Ze heeft oek te horen gekregen da eur zus al een paor weken dood moe gelegen emmen, amaai ...
K gon seffes es bellen se. Kijken of er nog iets van nieuws binnen gekomen is .... Ne mens blijft er toch mee bezig he.

k Zijn bezig on a schoen koartje veur eur ... allee ja, as ge een rouwkoartje schoen kunt noemen :cry: Kem oek al a lief gedichtje geschreven. Da gon ek nou uitprinten se en in het koartje vastmoaken.
zoe blijft ne mens bezig he.

Mannekes, k gon ulder loaten se. Emteeke, misschien bel ik desen oavend es ast goe is veur au???? Zo rond een uur of 7???

salukes, sonneke

anneke57

26 mar 2008, 13:17

sonneke44 schreef:Amaai wa nen ochtend zeg. Nou kom ik etwa tegen se!!! Ben ik in de winkel mijn kommiskes ont doen ... go mijne GSM ... mijn vriendin oan de lijn. Huilen as kwee nie wa. 'k verstond er niks van...
Zeg ik tegen eur ... blijf rustig, ik kom af. Sonneke dus als ne zot noar uis ( 'k was te voeg gegoan), mijn kommiskis binnen gegooit, in den otto (intussen gelukkig vrij van sneeuw) en noar mijn vriendin.
Blijkt dat da maske gisteren een telefonske ee had van de Duitse Polizei da ze eur zuster dood gevonden emmen in eur appartementje. amaai se, kwas er nie goe van. Ik ken da maske oek persoonlijk. Een iel lief vrouwke ( just 45 geworden). Ze is wel doof geboren moar, hoe roar dat da oek klinkt ... we konden iel goe klappen mee mekoar se.
Nu is da een iel gedoe he. De woning is verzegeld, der word een otopsie gedoan dus mijn vriending weet nog niks speciaals. En ze kan giene letter duits oek nog. Ze heeft mij nou gevroagd of dat ik eur wil helpen mee vertoalen en zo want ze stoat er ielemoal allien veur.
k zen de ganse morgen bij eur geweest se en nou pas thuis. Kem eur gezei dat ze eur dochter moe thuis ouwen (ze zit in dezelfde klas as ons Anne-Grethje) want da meiske huilde oek troanen mee tuiten zenne. Wa een triestig begin van de week se ... amaai.
Kem er goddomme weer hoofdpijn van gekregen :evil: :evil: Ge zoudt veur minder ... toch!!!
Allee, k zal moar nen zakdoek pakken se. T is nodig!!!

Jonges, tot loater he
sonneke

Hey sonneke,

maar meiske toch....da s ne hele klap da ge te verwerke krijgt se....as k iets kan doen dan moet je t maar zeggen he....k heb ne grote schouder om ...je weet wel....als je t ergens kwijt wil....

groetjes ann
my doggy is my baby