Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

anneke57

07 apr 2008, 20:00

Hallokes allemaal,

awel we hemme gene drill gehad se...k heb mijn botinnekes voor niks gepoetst...maar allee ze kunne er weer tegen he....t was alleen diene speciale vlaggegroet se....k gaan der toch naar toe zenne ...vooral voor die 10 para's te herdenke....t was met ene minuut stilte en dan denk k aan die families die achter blijve met zoveel vragen he....en we hemme toch geluk gehad met t weer...wel wa koud maar de zon scheen se...
k heb in altenrath ne kameraad zien terug kome van yougoslavie...diene jong was van boven da wachtkot met zijne kop recht naar benede gevalle op den beton....zijn leven hing aan een klein draadje zenne....en hij is nie meer goe gekome...de hersene ware geraakt he ...de jong zit daar nu....en daar denk k dan ook aan he....
blackjack merciekes voor da glaske maar tis geen plat glas ....t is zo een rond dink gelijk een vaas zonder bodem....maar ja k vind wel iet zenne....

emteeke voor die kaste....t probleem is....da mijne vloer van d een kamer naar d ander nie gelijk ligt he....da s met een verhoogske van de kamers naar de gang....en dan kunde da nie gebruike he....maar ja...t staat op zijn plaats nu se....en ik verander niks meer ....k zou wille andere vloere legge in heel t appartement en alles gelijk make in passant....maar k weet nie of k hier ga blijve wone....en zolang doen k niks aan aan da kot se....tot da k beslist hem....k moet nog 5,5 jaar werke ....dus hem k nog tijd om te beslisse he....nu ist gemakkelijk omdat k nie ver van mijn werk woon he...t kan zijn da k den boel hier verkoop as k met pensioen ga....en naar de zee of d ardenne trek....allee t zit te draaie maar k ben er nog nie uit se....
allee k ga naar mijne thuis" kijke.....

dikke knuf

ann :wink: :P
my doggy is my baby

Emteechauffeurke

08 apr 2008, 08:11

Hallookes Anneke,

Amai, zemme doar percies d'er een bitsje mee gerammeld??? :? :? Joa, en passant weete ze weertal da die botinnekes van au weer picobello z'en hee..!! Sjeg Anneke, 'k wist nie da ge oek in Altenrath et gezete??Awel 'k goan ne kier iet zegge sé! Doar in Brakel was 'ker oan 't peize veur bij te tekenen zenne!! Langs iene kant een chance( strenge winter 78-79!!!) langs de andere kant odde wel serieuse kans da ge nie in Brakel kon blijve!! :? :?
Joa, dan muteerde van't kaske noar de muur!!As beroeps edde dus nie de zekerheid dadde iel au kariere in 't zelfste ienheid zit hee..!!Veur 't amusement moette da nou ne mier doen....ge vliegt veur een half joar noar 't front!!Iel wa anders as as oep de site de radarschermpkes in 't oeg ouwe!!

Ie is just de reklammeke van den AXA iel ambetant oan 't doen!! :twisted: :twisted:

Allee, sebiet wa kommiskes doen sé..nie veel moar toch!!

Toen was 't weer weekend sé...een iel kort want 'k moest zaterdagoavend al terug binne!! :? :? Diene zondag hadde me kwartierwacht in Heverlee!!
Pff!!

Ons Sonneke zal al oan eure strijk stoan peis ik sé!!

Zo tot loater

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

08 apr 2008, 09:27

Goede morgen iedereen,

Wa lees ek nou Anneke ... gienen drill. Den 1sten april is al lang veurbij zenne :lol: :lol:

amaai, 't was me nen oavend gisterenoavend se. Petra, mijn vriendin uit de straot was ier veur de knutsel enne ... ierlijk gezei ... der is niks uit mijn handen gekommen .... veel gekletst en ....... veel buiten gestoan. 't was weer tien en taander ier......

'k was in de keuken om kaffee te pakken ... zien ek ne politiewagen veurbijrijen. Joa,das normal want ze doen veel surveillance hier. Moar dan nen 2den en nen 3den ... nie normal dus ....
Zegt mijn vriendin ... was da allemoal moar ja ... die durfde nie noar buiten. Dus ikke wel ....stoan al die otto's hier 2 deuren verder langs onze kant ....
Iel veel gebabbel en discuteren .... hoor ik ienen van die agenten zeggen .. joa kerel, mor diene sleutel past nie dus au verhoal oek nie!!!
Ge moet weten dat er ier 2 deuren verder zoe een doorloophuis is van 't Leger des Heils :twisted: :twisted: Der zitten van die noordafrikoanen in.
20 minuten loater ne groeten gele camion ... stopt hier vlak veur ons deur. Die politieagenten goan bij de buren oanbellen en kommen oek nor mij toe .... vroagt der ienen .... mevrouw, weet u hoe lang die motor daar al staat??? Blijkt dus dat er bij die mannen veur de deur, een beetje verstopt in nen hoek ... nen zwoaren Jamaha motor stoat. Iene van die gasten vertelde da die moto van hem was moar hij had giene sleutel die pastte. Joa... die flikken zijn oek nie van gisteren hé. Dus den afsleepdienst gebeld en de moto mee. Der woaren 4 man vandoen om die moto op die ramp te krijgen en dan mee nen kabel noar boven te trekken en op die camion vast te snoeren. Da spelleke hee dus bekans 2 uur geduurd hé.

Potdorrie ... da stom AXA gedoe ier .... diene komt er iedere kier tussen...

Allee, dornoa wast gelukkig weer rustig en kon de klein (eur sloapkoamer is on de stroatkant) eindelijk sloapen. Bij mij wast weer 00.30 uur veur dak in mijn beddeke lag moar kem gesloapen as a rozeke :lol: :lol:

't wasmachien is al weer ont droaien se. De strijk zal veur donderdag zijn. Dan em ek alles droog. De witte was is bekan droog. Diene kan ek zoe opvouwen en alles in de kast leggen. Vrijdag dan weer koffers pakken veur 't week-end se.

Allee, we weten weer wa doen vandoag.

Tot laters he, sonneke

Emteechauffeurke

09 apr 2008, 08:13

Halookes allemaal!!

Sjeg , da onnozel AXA gedoe is ie wer bezig!!! :twisted: :twisted:
Heren mods doe doar es iet oan!!! :twisted:

Amai sonneke, was da doar in eulle stroat???Percies ambiance verzekerd!!
Doar kunde oek nie in den donker buite kome??Hie goa da nog zoe een beke....moar veur hoelang??

Allee mense.oef, gistere hemme hie es een een redelijk goe dagske gehad sé! ik peis vandoag oek!!In passant gistere geprofiteerd veur men kommiskes te doen

Joa, toen was 't veur mij een specioal dagske..'t was wel zondag..ik had nl. men ieste kwartierwachtsje in Heverlee!!Ons botinnekes goe gepoetst, beedeeken picobello en veel zenuwen..pffff Den uitleg van diene postoverste was percies in 't chinees!! Over consinjes enzo.pfff!!
Moar omda da zondag was ging da nogal zenne..goe kalm, weinig volk!!
Allien in de nanoen kwamen doar papaakes en mamaakes veur zonnekelief en natuurlijk oek de liefkes hee..!!BTW...szondags was 't in de refter ieeeelllll goe zenne!! :P

Allee, tot loater hee!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

09 apr 2008, 11:13

Emteechauffeurke schreef:Halookes allemaal!!

Sjeg , da onnozel AXA gedoe is ie wer bezig!!! :twisted: :twisted:
Heren mods doe doar es iet oan!!! :twisted:

Amai sonneke, was da doar in eulle stroat???Percies ambiance verzekerd!!
Doar kunde oek nie in den donker buite kome??Hie goa da nog zoe een beke....moar veur hoelang??

Allee mense.oef, gistere hemme hie es een een redelijk goe dagske gehad sé! ik peis vandoag oek!!In passant gistere geprofiteerd veur men kommiskes te doen

Joa, toen was 't veur mij een specioal dagske..'t was wel zondag..ik had nl. men ieste kwartierwachtsje in Heverlee!!Ons botinnekes goe gepoetst, beedeeken picobello en veel zenuwen..pffff Den uitleg van diene postoverste was percies in 't chinees!! Over consinjes enzo.pfff!!
Moar omda da zondag was ging da nogal zenne..goe kalm, weinig volk!!
Allien in de nanoen kwamen doar papaakes en mamaakes veur zonnekelief en natuurlijk oek de liefkes hee..!!BTW...szondags was 't in de refter ieeeelllll goe zenne!! :P

Allee, tot loater hee!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Goede morgen allemaal,

:cry: :cry: Dezen nacht wakker geworre mee een ferme migraine .... 't dee gien deugd zenne :evil: :evil: dus weer moar een pilleke gepakt en tot een uur of 10 nog gesloapen. Edwin heeft ons maske noar 't school gebrocht. Da kind goat oek iedere kier janken as mama migraine heeft want ze vindt da nie tof .... awel, ikke oek nie!!!
Moar 't goat een beke beter nou.

Joa Emteeke, hier kom ik 's avonds nie buiten zenne. Kem gisteren nog stoan klappen mee ons overbuurvrouwke . Die kan dat huis goe zien. "t blijft nu dat die noordafrikanen sinds eergisteren middag spoorloos verdwenen zijn. De politie is de sleutel van dat huis bij het Leger des Heils goan vorderen en ze emmen iel de kot deurzocht... da wordt precies zoe een serie met ....."wordt vervolgd" :roll: :roll:

Den 21 april is ter een vergoadering mee de wijkagent en iemand van Centrada. Da is die woningbouwvereniging die hier huizen verhuurt. Het goat dan over het feit dat het hier qua veiligheid ferm achteruitboert. Kem al een iel lijstje opgemoakt ze. "k geloof da de wijkagent zijn oren goan tuiten se!!!

Jonges, 't is ier fantastisch schoen weer vandoag. Blue sky and sunshine :wink: :wink: wa moe ne mens nog mier emmen!!! 'k peis dak dezen achternoen den hof goa induiken se.

Iederien nog veel amusement vandoag.
sonneke

sonneke44

10 apr 2008, 08:48

Goede morgen iedereen,

Wa nen schoenen dag weer hé!!! 't Zonneke schijnt volop se. Deze morgen efkes moeten krabben want de veurruit van den otto was toegevrozen moar 't was moar een dun laagske.

Sebiet on de strijk se. 'k Had de jeansbroeken buiten gehangen gisteren en ze woaren droog. Nog 2 keer sloapen en we zijn op weg noar den Belgique se veur de Reunie. Morgenoavend wel een beke vroeg goan sloapen want 't is toch een behoorlijk eindje rijden hé.

Allee, veur de rest is ter weinig nieuws. oh ja, toch ... k zijn weer apetrots op mijn jongste. Ze had boekbespreking gisteren. Dus nen boek lezen en dan alles vertellen ... ge weet wel hé ... wie de schrijver is, wie de illustraties gemoakt hee, woar en wanneer dat em uitgegeven is en dan den inhoud vertellen. Ze leest boeken veur 14-jarige en deze kier ging het over het verzet, de gestapo, onderduikers enz ... wel pittig veur een klein van 9
Awel, ze heeft een 9.5 gekregen van de miester. Diene vent was weer dolenthousiast se. En mama iel content :lol: :lol:

Zoe se, 'k zijn er mee weg zenne.
Misschien tot dezen oavend he

groetjes, sonneke

Emteechauffeurke

10 apr 2008, 08:57

Goeiemorgen!

Dedj......weeral da stoem AXA gedoe!! :twisted: Joa, da reklammeke begint serieus te irritere zenne!!

Mense, mense, 'k weet nie hoe as da komt,moar 'k em mij vanmorge goe oversloape..da zal z'en oemda da zowaar al een bitsje lente oan 't weurre is zekers??

Allee Sonneke.....'k goan supportere zenne as ge me da lijstje noar die vergoadering goa...pff!!! :P :P Da's oek iet veur mij sé..au es goe loate oeren.....moete wel zien d'as au d'er nie uitbonjoure heee...!!Hihi!!In een buurt wonen me z'on misere is 't oek nie zenne!! Hie goa da nog iel goe oemda da mier van die gezette mense z'en woar as de kindere al uit 't huis z'en, d'er z'en oek nog veel jonge koppels me toch puberende kids!! Moar echt van da uitschot...nie doar hemme ie iel veel chance mee zenne!
Hie achter den hoek is er wel een wijk van d'uisvesting woar as ze een mengelinkske hemme ingestoke, moar tot hie toe is doar nog nie zoeveel ambras geweest oemda diene hoop nog nie zoe groot is!Joa , ien van die gaste hemme ne kier hun huis zoe afgebroke da ze die in een ander hemme moete plasseere!! Ander mense stoan doar zekers 15 joar veur oep de lijst en die gooie ze d'er zoemoar in zonder wachtlijst??? :? :?
Joa, en dan moe ne mens moar schoen z'en smoelleke toeouwe want anders zijde d'er iene!!

Allee,, toen hadde me just gedoan me onze kwartierwacht sé!!Ik had just de loatste van 06:00U tot 08:00 U oan de poort, da was toe iel druk want da was toen moandagochtend en dan kwoame d'er ne hoop binne van da beroepskader en we moeste die gaste allemoal controlere...!!! :P

Mens, ik peis d'ak vandoage veel buite goan z'en sé !!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

sonneke44

11 apr 2008, 09:09

Goede morgen iedereen,

Efkes in de rapke nen goeiendag zeggen se. Kzijn just kleir mee mijn vensters kuisen. Moar ja, as ek da doe goat het miestal regenen doarna :evil: Enlangs den andere kant ... k em nen hekel om vensters mee stof op. Nu zijn ze weer pikkobello se. De buurvrouw vroeg ik dak me wel lekker voelde om zo vroeg op de morgen al de vensters te doen.
K em oek nog andere dingen te doen he.

Seffens de koffers pakken se, den otto voltanken want dan moet ek da morgenvroeg nie mier doen (we vertrekken nl. rond een uur of half zeven), der routeplanner ligt al uitgeprint kleir en misschien straks de stad nog es in om te kijken veur nieuwe schoentjes veur mij :oops: :oops:

'k weet nie of dadde mij nog goat zien vandoag zenne!!! Moar ... in geval van nie ... allemoal een iel tof week-end enne ... 'k zal on jullie peizen as ik morgen on 't zeitje ben :wink: :wink:

salukes, sonneke

Emteechauffeurke

11 apr 2008, 13:41

sonneke44 schreef:Goede morgen iedereen,

Efkes in de rapke nen goeiendag zeggen se. Kzijn just kleir mee mijn vensters kuisen. Moar ja, as ek da doe goat het miestal regenen doarna :evil: Enlangs den andere kant ... k em nen hekel om vensters mee stof op. Nu zijn ze weer pikkobello se. De buurvrouw vroeg ik dak me wel lekker voelde om zo vroeg op de morgen al de vensters te doen.
K em oek nog andere dingen te doen he.

Seffens de koffers pakken se, den otto voltanken want dan moet ek da morgenvroeg nie mier doen (we vertrekken nl. rond een uur of half zeven), der routeplanner ligt al uitgeprint kleir en misschien straks de stad nog es in om te kijken veur nieuwe schoentjes veur mij :oops: :oops:

'k weet nie of dadde mij nog goat zien vandoag zenne!!! Moar ... in geval van nie ... allemoal een iel tof week-end enne ... 'k zal on jullie peizen as ik morgen on 't zeitje ben :wink: :wink:

salukes, sonneke

Hallookes Sonneke,

Joa, alleszins 't amusement doar oan 't zeetsje, ik peis da da doar goe te doen is me 't weer??

Sjeg.....nief schoene..die moete toch ieste zoe een bitsje inlope??Moar joa as die van den ieste kier iel goe zitte zal da wel goan zekers hee.!!

Amai 'k zou oek efkes vies zien zenne ,as 't er iemand iel vruug z'en vensterkes oan 't doen was!! :? :? Hie z'en er nog die 's morges oem 6 uur weer of nie hunne trottoir schure zenne!!

Mense, 'k goan profitere van 't goe weer sé!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

vivke

13 apr 2008, 11:29

Probeer hier maar te volgen..........
My dog is my live

Emteechauffeurke

13 apr 2008, 12:49

vivke schreef:Probeer hier maar te volgen..........
Hallookes allemaal!

Hier sé.....ons Vivke is terug oep 't forummeke!! :P :P Joa Vivke, diene trein loopt nog heee....en idd. wa destijds als een graptsjen begon is ondertusse al volwassen geworde sé!!

Ons Sonneke zal nog oan 't zeetsje zitte peis ik..ne goeie veurroad langoestinnekes meedoen want in den PAYS BAS kenne ze da nie noar 't schijnt?? :? Allee 'k z'en toch curieus zenne veur eure uitleg van de reunie!!
Ze zal we een verslagske moake!!

Allee, dees week hem ik oep de MSN -site van 62A-43A toch nen ouwe schoolmakker en tevens nen dorpsgenoot tegekomen!! :P :P Hij ei een joar of twee, drie in Essentho gezete en diene kent ons Vivke goe noar 't schijnt!!

Joa, gistere hemme kik gien meelleke gezet oemda 'k dacht da da wee die AXA- misere was!!Moar ons gebede z'en percies gehoord, want 'k zien ie niks ne mier..oeff!!

Wa goa da me da weer weurre???Hie is da nog redelijk goe te noeme!!
Misschien es wa goan wandele??

Zo sé tot loater hee!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!

papafreddy

13 apr 2008, 17:31

Emteechauffeurke schreef: Hallookes allemaal!

Ons Sonneke zal nog oan 't zeetsje zitte peis ik..ne goeie veurroad langoestinnekes meedoen want in den PAYS BAS kenne ze da nie noar 't schijnt?? :? Allee 'k z'en toch curieus zenne veur eure uitleg van de reunie!!
Ze zal we een verslagske moake!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Dag Emteeke

Ja hier dan al een klein verslagje van de reunie.
Natuurlijk wil ik nie de wind uit de zeilen nemen van ons sonneke.
Die is nu nog onderweg naar het verre leleystad vrees ik met haar autootje.
Tja emteeke ons meisje zag er goe uit zulle, en ook haar dessert kindeke, ik kan er ook van mee spreken van dessert kindjes.
Tja er waren er meer aanwezig van ons forumke die zegden ha ons sonneke44. Het eten was goed, maar de dans achteraf was toch minder, de muziek was dan nie volgens mij, maar ja dat is subjectief he, en de ruimte nogal klein zodat je je moeilijk kon laten gaan.
Ik zelf heb er maar 2 terug gezien van vroeger, eentje waarmee ik nog de ronde BSD heb gereden.
Tja wat wil je he als je zelf niet in 43A bent geweest.
Had gehoopt mensen terug te zien die van 62A naar 43A waren gemuteerd bij het franstalig worden van 62A.
Maar wees gerust volgende maand zal ik er terug meer zien en spreken die ik ken.
Zo eerste indrukken van de reunie.

MVGr
PapaFreddy

vivke

13 apr 2008, 19:39

Allee, dees week hem ik oep de MSN -site van 62A-43A toch nen ouwe schoolmakker en tevens nen dorpsgenoot tegekomen!! Hij ei een joar of twee, drie in Essentho gezete en diene kent ons Vivke goe noar 't schijnt!!

En wie is da emteeke?
Ben nog maar es kome zien hier sè, versta er bijna geen woord van.
Druk druk druk, dieren verzorgen, voor ons moeke zorgen, hondenschool, wedstrijden trouwfeest organiseren enz....
Maar zo te lezen gaat het hier met iedereen goed. 'k Zal proberen hier regelmatig eens t komen zien, maar ik spreek wel normaal nederlands haha.
En wie is sonneke?

Kusjes voor iedereen
Viv
My dog is my live

sonneke44

13 apr 2008, 19:49

Goeden avond iedereen,

Ja, we zijn weer thuis zenne. Amaai, amaai, wa ne Reunié. 'k Em genoten zenne.
Zeg papafreddy, bedankt veur 't complimentje hé :oops: :oops: Ge doe ne mens nogal blozen ze!!

'k Zal es mijn verslagske doen se. Noa veel zoeken emmen we eindelijk da congrescentrum gevonden. In zoe een stom smal stroatje ... allee,wie goat da doar nou zoeken??? Om 01.30 uur waren we doar en ik had zoe nen dorst dak moar direct ne goeie Leffe besteld em se. Rond 14.30 uur kwamen de ieste bekende gezichten opdoagen ... Rita, de toenmalige tandartsassistente, Olga Hadada, Ronny Van Sweefelt en Alain Rasemont. Den dienen zijn oegskes gingen direct twinkelen toen em mij zag :oops:
Joa... en d'ieste tourneekes kwamen op de toafel te stoan. Allee, nog gien uurke loater ad ek al 3 Leffe's binnen :oops: :oops:
En toen kwam iniens de grote invasie .... efkes kijken wie wie was moar toen ben ik ferm verschoten zenne. nen ielen oep van die mannen lezen dus da forum van het 43ste hé en 't is zoals da papafreddy zei ... al die mannen zeiden ... doar se ... ons sonneke44!!! 'k Wist potdorrie nie woar dak het had!!! Ge moet deur den duur goan oppassen wa da ge vertelt zenne.
Allien ... die mannen lezen wel alles moar ze reageren niet hé!!! Allee, we emmen iel veel gelachen zenne.
Tijdens de recepte ging het iel rap mee de Leffe's zenne ... amaai!! Moar ja, 't moe moar zo goe nie zijn hé!!! en oek de hapjes woaren iel lekker.
't was al 6 uur toen ze kwamen zeggen da we noar de tafels konden veur de maaltijd. De klein was blij want die had honger.
Het eten was echt iel goe. Kem mijn buikske goe gevuld zenne .... veural mee al diene vis mmmmmmmmmm
iets noa den 8ten begon het gezellig samenzijn. De oudere mensen gingen al rap noar uis want de muziek was echt giene vette. Veel te veel gehuppel en zoe moar niks deftigs. Kem wel mee de kleine nen troagen wals gedanst. Enne... die dee da goed zenne.
Veur de rest van den oavend stond die bekans altijd op den dansvloer, zekers mee de Guido Fannes. Wa ee die mens zijn handen vol had on ons Anne-Greth :oops: :oops:
Natuurlijk em ek oek iel veel zitten kletsen hé ...over vroeger en zo ... veel gelachen moar oek af en toe een troantje weggepinkt toen die mannen allemaol over David begonnen ... wa ne goeie vent da was en da zem nog altijd missen .....
"t doe wel goed ze om zoiet te horen!!! Dan peis ek altijd ... allee, ze zijn mijn ventje toch nie vergeten !!!
'k em veel stoan kletsen mee Mr. Van Rillaer (lukakobe), den Eddy Testelmans (thans generaal), a poar van mijn VBV's van vroeger .... 't schijnt toch dak ne strenge sergeant was zenne :wink: :wink:

Allee, om a lang verhoal kort te moaken ... 't was a succes. Om 00.30 uur lagen we eindelijk in ons bed. "k vond verdorie de weg terug noar Oostduinkerke nie mier !!! Iel de kuststreek ligt open. Nieuwpoort is ien groete bouwplaats ... nie normal se. En dan nog in de pikkedonker :twisted: :twisted: kem wa zitten vloeken se in den otto!!

deze morgen om 07.30 uit ons bedde want tussen 08.00 en 09.00 was t ontbijt in de jeugdherberg. Da ee gesmoakt ze!!!
Dan den otto ingepakt en richting Oostende gereden. 't weer was fantastisch schoen. Zon en zon en zon. We emmen een wandeling op et strand gemokt ... efkes uitwoaien he ... en dan de stad in. Een terraske gemoakt, ne goeie lunch, nen groeten pot escargots gegeten mmmmm da was lang geleen se ... en natuurlijk een ferm pak langoestienekes mee noar uis he. Goh, 't woater komt mij in de mond as a ker on peis.... die goan smoaken se.
De klein ligt al in eur beddeke was die is stikkapot. Van in oostende tot tegen Antwerpen ee se in den otto al liggen sloapen ... die ligt nu te snurken as e klein verksken se :wink: :wink:

W'emmen oek nog foto's gemoakt moar die moet ek iest nog es bekijken of da se goe zijn. Da zal nie mier veur vandoag zijn zenne.

Jonges, ik ben super de super blij dak al die mannen nog ne kier weergezien em. Tof tof tof!!! Oh ja, enne ... noste joar ist in Brakel. We zijn dor dan al 15 joar weg!!!

Allee, k gon a ferm doucheke pakken se....

Tot morgen allemoal .....
nen dikke kus veur allemoal van een iel gelukkig sonneke :lol: :lol:

papafreddy

13 apr 2008, 22:32

sonneke44 schreef:Goeden avond iedereen,

Ja, we zijn weer thuis zenne. Amaai, amaai, wa ne Reunié. 'k Em genoten zenne.

Allee, om a lang verhoal kort te moaken ... 't was a succes. Om 00.30 uur lagen we eindelijk in ons bed. "k vond verdorie de weg terug noar Oostduinkerke nie mier !!! Iel de kuststreek ligt open. Nieuwpoort is ien groete bouwplaats ... nie normal se. En dan nog in de pikkedonker :twisted: :twisted: kem wa zitten vloeken se in den otto!!

Tot morgen allemoal .....
nen dikke kus veur allemoal van een iel gelukkig sonneke :lol: :lol:
Dag Sonneke
Ja de wegen he in ons landeke, ze leggen alles open he.
Voor een buitenstaander is het soms moeilijk.
Ja sonneke toen ik u links zag opdraaien aan de lichten van de kustlaan, dacht ik die rijd de problemen in.
Tussen haakjes zonder dat je het hebt geweten heb je het kamp van lombardsijde gepasseerd.
Je bent dus aan de lichten links opgedraaid, de koninglijke kust baan.
Na zo'n km rijden had je een brede bocht naar links gehad, waar je ook rechtdoor kon en aan uwe rechter kant de kamping van het OSC.
Had je daar rechtdoor gereden kwam je het kamp binnen gevlogen.
Nu had je mij beter gevolgd, het binnen land in, via het sluizencomplex van de ijzer richting pervijze via de oude banen, daar kon je dan richting veurne nemen om door te rijden naar oostduinkerke, maar in veurne had je ook werken.
Je ziet soms moet je je overste blind volgen he :wink: :wink: :oops: (grapje)

Nog een goede avond
MVGr.
PapaFreddy