Gezellige babbelbox voor Hawkisten yeah!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hallo Viv,vivke schreef:Allee, dees week hem ik oep de MSN -site van 62A-43A toch nen ouwe schoolmakker en tevens nen dorpsgenoot tegekomen!! Hij ei een joar of twee, drie in Essentho gezete en diene kent ons Vivke goe noar 't schijnt!!
En wie is da emteeke?
Ben nog maar es kome zien hier sè, versta er bijna geen woord van.
Druk druk druk, dieren verzorgen, voor ons moeke zorgen, hondenschool, wedstrijden trouwfeest organiseren enz....
Maar zo te lezen gaat het hier met iedereen goed. 'k Zal proberen hier regelmatig eens t komen zien, maar ik spreek wel normaal nederlands haha.
En wie is sonneke?
Kusjes voor iedereen
Viv
Ik ben sonneke. Voornaam is Sonja. Op 01 april 1978 als eerste vrouwelijke sergeant naar het 43A in Brakel gemuteerd. Niet als artillerist maar als Herzkabeloperator. De bedoeling was om in het CTR te gaan werken maar daar was een zekere CLC DeTey niet blij mee ... bang van zijn jobke hé
In Brakel kreeg ik dus een snelcursus Herzkabeloperator en werd toen op de Delta tewerkgesteld. Ik zal in het begin wel dikwijls in de laadbak van Emteeke zijn MAN gezeten hebben toen we naar de site reden
Ik heb daar ook mijn echtgenoot leren kennen. Hij was destijds wachtmeester in de B Bij. Jammer genoeg is hij al in 1999 overleden.
Thans woon ik al ruim 7 jaar in Nederland.
Mocht je graag meer weten ... geef dan maar een gil hoor.
groetjes, sonneke
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
vivke schreef:Allee, dees week hem ik oep de MSN -site van 62A-43A toch nen ouwe schoolmakker en tevens nen dorpsgenoot tegekomen!! Hij ei een joar of twee, drie in Essentho gezete en diene kent ons Vivke goe noar 't schijnt!!
En wie is da emteeke?
Ben nog maar es kome zien hier sè, versta er bijna geen woord van.
Druk druk druk, dieren verzorgen, voor ons moeke zorgen, hondenschool, wedstrijden trouwfeest organiseren enz....
Maar zo te lezen gaat het hier met iedereen goed. 'k Zal proberen hier regelmatig eens t komen zien, maar ik spreek wel normaal nederlands haha.
En wie is sonneke?
Kusjes voor iedereen
Viv
Hoi Vivke,
Zo te lezen hebde een heel druk bestaan..Diene gast van Essentho noemt
Michel van Hauwenis....was doar periode 77 tot ong.80 bij den Delta!!
Wat Sonneke betreft....was in Brakel als TTR en sergeant en heeft sinds enkele moanden ons forummeke vervoegd, thans woonachtig in Lelystad(NL)
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallo beste Sonneke!!
Amai, wa is da veur een verslagske??PFFFFF iel gedetaileerd zenne!! Zoe te leze edde doar ne sjieke dag gepasseerd!! Deur oemstandighede konne kik doar nie aanwezig z'en sé!!
Enneeeuuuhhh , het maagske ei percies niks te kort gekome??
Amai.....'t is doar oan 't zeetsje nie simpel veur een toerreke te doen me die wegwerkzoamhede!!!
Allee 'k goan sluite sé, m'en dineeke is warm!!!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Amai, wa is da veur een verslagske??PFFFFF iel gedetaileerd zenne!! Zoe te leze edde doar ne sjieke dag gepasseerd!! Deur oemstandighede konne kik doar nie aanwezig z'en sé!!
Amai.....'t is doar oan 't zeetsje nie simpel veur een toerreke te doen me die wegwerkzoamhede!!!
Allee 'k goan sluite sé, m'en dineeke is warm!!!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes nog es sé!!
Joa, 'k z'en terug sé, want de veurige meellekes efkes tusse de soep en de pattatte gedoan!! M'en dinneeke stond oan 't droaie in de microwave!!! Percies dezelfde as toen diene PAR produseerde!!
Allee mense wa peisde van da weerreke van 't weekend?? Iel wa anders as die gaste hadde voorspeld zenne!! Ik moak me m'en vriendin drie doage terug en planninkske in funcktie van die voorspellingen..allee de zaterdag ginge we wandelen, moar veur eur was da wa friskes, dus veur de zondag hadde ze alles wa nie schoen is veurspeld.dus ginge we binne noar de koers zien.....allee maw. 't was wer wa zenne!!Dus emme niks gedoan wa we gepland hadde!!Pffff..ze zegge altij pakke gelijk as da komt heee....!!
Veur vandoag is da oep z'en moandags weg, iel kalmkes dus!!
Allee, as ge doar in da pikkedonker de weg zij verlore is da nie alles zenne..da z'en doar van die polderwege woar as ne goeie wegwijzer nog moe uitgevonde worde en as ge dan nog es me die breekmisere geconfronteerd wordt edde moar iene wijzer.. zoe ne oranje me omleiding oep gekribbeld en doar moete dan me voort !!!!
En een tomtommeke kunde nie bezigen zenne !! Ons kante goa da nog, moar tege 't einde van 't joar goa da serieus verandere!!
Nou z'en ze hie witte wegstrepen oan 't schildere oep een boan die tees joar nog veur den bouw moe verniefd weurre sé!! Iel intressant!!
Mense, tot loaters heeee!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa, 'k z'en terug sé, want de veurige meellekes efkes tusse de soep en de pattatte gedoan!! M'en dinneeke stond oan 't droaie in de microwave!!! Percies dezelfde as toen diene PAR produseerde!!
Allee mense wa peisde van da weerreke van 't weekend?? Iel wa anders as die gaste hadde voorspeld zenne!! Ik moak me m'en vriendin drie doage terug en planninkske in funcktie van die voorspellingen..allee de zaterdag ginge we wandelen, moar veur eur was da wa friskes, dus veur de zondag hadde ze alles wa nie schoen is veurspeld.dus ginge we binne noar de koers zien.....allee maw. 't was wer wa zenne!!Dus emme niks gedoan wa we gepland hadde!!Pffff..ze zegge altij pakke gelijk as da komt heee....!!
Veur vandoag is da oep z'en moandags weg, iel kalmkes dus!!
Allee, as ge doar in da pikkedonker de weg zij verlore is da nie alles zenne..da z'en doar van die polderwege woar as ne goeie wegwijzer nog moe uitgevonde worde en as ge dan nog es me die breekmisere geconfronteerd wordt edde moar iene wijzer.. zoe ne oranje me omleiding oep gekribbeld en doar moete dan me voort !!!!
Nou z'en ze hie witte wegstrepen oan 't schildere oep een boan die tees joar nog veur den bouw moe verniefd weurre sé!! Iel intressant!!
Mense, tot loaters heeee!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Een updeetken!!
Mense, mense, 't is hie serieus oan 't vlagen zenne!!
Doarjust ne serieuzen patat da 't hier daverde!! Pffff...bangelijk!!
Just na die patat ginge hie en poar alarme van d'uizen oan!! Alleszins goe veur den hof!!
Onze goeie vriend Papafreddy goa content z'en me da hemelwoater veur z'en tuintje peis ik sé !!!Allee 'k zien da 't er opklaringe oep komst z'en...hihi!!
Vandoag of morge goan 'k koste doen...nie oan mij moar 'k goan een nief scheermachienneke kope sé!!
Da oud is mier as 25 joar en de meskes doen da nie zoe goe ne mier, joa 'k oer ulle zegge; moar da leste setsje zit er toch al een poar joar in zenne en 'k em al wa klein plakkerkes moete plakke en da is 't nie heeeee!!
En m'en vriendinneke is oek nie content d ak eur een goei bees geef en da kan nie z'en zenne!! As 'k ien em loat ik wel iet wete sé!!
Moar 'k prefereer toch nog diene kwast me schuim sé...in Brakel dede me nie anders en 't ging oek zenne!!
Allee 't is gestopt mee regene....moar 't ruikt ie wel goe friskes nou..allien die moosputtekes van de riolen stinke dapper...nie goe as ge just gedineerd hebt !!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Mense, mense, 't is hie serieus oan 't vlagen zenne!!
Onze goeie vriend Papafreddy goa content z'en me da hemelwoater veur z'en tuintje peis ik sé !!!Allee 'k zien da 't er opklaringe oep komst z'en...hihi!!
Vandoag of morge goan 'k koste doen...nie oan mij moar 'k goan een nief scheermachienneke kope sé!!
Allee 't is gestopt mee regene....moar 't ruikt ie wel goe friskes nou..allien die moosputtekes van de riolen stinke dapper...nie goe as ge just gedineerd hebt !!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
papafreddy - Lid geworden op: 04 nov 2006, 21:05
Jaja voor den hof is dat goe.Emteechauffeurke schreef: Mense, mense, 't is hie serieus oan 't vlagen zenne!!
Alleszins goe veur den hof!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Heb vrijdag in den hof gewerkt, heb al 3 delen grond van de 8 los gemaakt met de grillette.
Ja spitten doe ik nie, met die grillette dak hebbe gaat da 2 maal zo vlug als spitten.
En de grond wordt ook 30cm diep losgemaakt, mijn gebuur lacht daar mee, maar die kwam eens met een volle kruiwagen, en hij stond versteld dat die vast geraakt in de losse grond ondanks dat ik hier kleigrond heb.
Die dacht als je niet spit ligt je grond nie los, integen deel is waar
En uw kabouters in de grond maak je nie kapot (aardwormen)
Ja die werken voor mij, laten de grond struktuur goed luchtig zodat het regen water gemakkelijk weg kan via die kanaaltjes.
Als je niet spit laat je de grond struktuur en de bodem flora en fauna in orde. Want het gene die just onder aardoppervlakte zit is iets anders dan 30cm diep.
Dus door het spitten haal je gans die struktuur door elkaar, en dan duurt dit 6 maanden voordat alles terug op zijn plooi geraakt.
Als je werkt zoals ik moet je wel in de winter bodembedekking toepassen.
Zodat de grond door de regen niet kan toeslaan en tijdens de vorst als er is, blijft de dieren in de bodem aktief en maken je grond mulcher.
Oef een ganse boterham he.
Normaal ging ik vandaag verder doen, maar ben bij mijn zoon planchetjes gaan bevestigen aan de muur.
Als het weer toelaat doen we morgen verder he.
Zodat deze week nog de vroege aardappelen en ajuinen en sajlotten in de grond geraken.
Maar alles moet ik afdekken met gaten folie, dit voor onze kater.
Anders staat teen en tander niet meer mooi in de rij of ligt bovengrons.
Ja die kerel wil ook helpen he, maar dat wordt niet geapprescieerd.
Zo dat was het dan een beetje
MVGr.
PapaFreddy
-
Hallo iedereen,Emteechauffeurke schreef:Een updeetken!!
Mense, mense, 't is hie serieus oan 't vlagen zenne!!![]()
Doarjust ne serieuzen patat da 't hier daverde!! Pffff...bangelijk!!
![]()
Just na die patat ginge hie en poar alarme van d'uizen oan!! Alleszins goe veur den hof!!
Vandoag of morge goan 'k koste doen...nie oan mij moar 'k goan een nief scheermachienneke kope sé!!![]()
Da oud is mier as 25 joar en de meskes doen da nie zoe goe ne mier, joa 'k oer ulle zegge; moar da leste setsje zit er toch al een poar joar in zenne en 'k em al wa klein plakkerkes moete plakke en da is 't nie heeeee!!
![]()
En m'en vriendinneke is oek nie content d ak eur een goei bees geef en da kan nie z'en zenne!! As 'k ien em loat ik wel iet wete sé!!
![]()
Moar 'k prefereer toch nog diene kwast me schuim sé...in Brakel dede me nie anders en 't ging oek zenne!!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Ik weet nie hoe het nu bij jullie is moar ier emmen we den ielen dag a prachtig zonneke had. Ik heb er van geprofiteerd om de pampas eindelijk goed te snoeien en de klimop, die over de waterval bij de vijver hangt, es goe te kortwieken.
Woensdag en donderdag emmen we hier de jaarlijkse plantenmarkt dus ik weet al wa dak gon doen se.
Vanaf donderdag geven ze hier zo rond de 15 graden dus da word bloembakken en perken vullen....
Wel nog de nachttemperaturen in de goaten houden want anders moet ik de bakken 's nachts efkes binnen zetten he.
Allee, k gon de senseo vullen se. Seffens komt mijn vriendin en die wil alles weten over de reunie
Mannekes, nog ne goeden avond he.
sonneke
-
Goeiemmorgen!!
Amai, 'k em da hie wer zitte sé..pff da onnozel AXA-gedoe!!!!Da begint hie serieus difficile te weurre veur berichtsjes te zette!! Iest die foutmeldinkskes....ge weet wel...en nou tees!!
Amai Sonneke, hedde gij klimop in den tuin stoan???Menne gebuur ei z'on miserie op de scheiding stoan en as da groeit komt da mijn richting uit...pfff doar hemme kik al uurkes oan geslete sé veur da een bitsje deftig te ouwe!!
Da woekerd as da da nie schoen is! 'k em gezien da doar stamme in zitte van zekers 5 cm deursnee..dus giene kattepis..moar 'k em oep verschillende ploatskes een snee in gegeve da 't em nie zoe veel voorruit goa!! Nogal een chance da ge giene bruidsluier stoan hei , want d'as pas fiest!!!!
Gistere, me da vies weer z'en hie oan den overkant die schoen roze bloemekes van de japanese kerselaarkes bekanst d'er af gewaait, joa da blijft nie lang heee.!!
Allee ik kan nie direkt van huis sé...d'er moet een pakske komme van Taxipost moar wannier?? En den huis aan huis diepvries veur een nalevering!Moar diene komt rond 11 uur!!
Zoe as 'k kan leze is de reunie nog nie vergete!!
Amai, 't moe wa geweest z'en , al die vriende von damals terug te zien!!
Deze nacht ne kier me een raam oep een kierreke gesloape...'k had moete wete, want wakker geworre me ne stijve nek en koppijn...'t was veel te friskes.pff, 'k em al een pilleke moete pakke sé!!
Zo sé, tot loaters hee...!!
GRTZ,
EMTEEKEN IETWAT KOUWELIJK
Amai, 'k em da hie wer zitte sé..pff da onnozel AXA-gedoe!!!!Da begint hie serieus difficile te weurre veur berichtsjes te zette!! Iest die foutmeldinkskes....ge weet wel...en nou tees!!
Amai Sonneke, hedde gij klimop in den tuin stoan???Menne gebuur ei z'on miserie op de scheiding stoan en as da groeit komt da mijn richting uit...pfff doar hemme kik al uurkes oan geslete sé veur da een bitsje deftig te ouwe!!
Da woekerd as da da nie schoen is! 'k em gezien da doar stamme in zitte van zekers 5 cm deursnee..dus giene kattepis..moar 'k em oep verschillende ploatskes een snee in gegeve da 't em nie zoe veel voorruit goa!! Nogal een chance da ge giene bruidsluier stoan hei , want d'as pas fiest!!!!
Gistere, me da vies weer z'en hie oan den overkant die schoen roze bloemekes van de japanese kerselaarkes bekanst d'er af gewaait, joa da blijft nie lang heee.!!
Allee ik kan nie direkt van huis sé...d'er moet een pakske komme van Taxipost moar wannier?? En den huis aan huis diepvries veur een nalevering!Moar diene komt rond 11 uur!!
Zoe as 'k kan leze is de reunie nog nie vergete!!
Deze nacht ne kier me een raam oep een kierreke gesloape...'k had moete wete, want wakker geworre me ne stijve nek en koppijn...'t was veel te friskes.pff, 'k em al een pilleke moete pakke sé!!
GRTZ,
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Goede morgen allemaal,Emteechauffeurke schreef:Goeiemmorgen!!
Amai, 'k em da hie wer zitte sé..pff da onnozel AXA-gedoe!!!!Da begint hie serieus difficile te weurre veur berichtsjes te zette!! Iest die foutmeldinkskes....ge weet wel...en nou tees!!![]()
Da woekerd as da da nie schoen is! 'k em gezien da doar stamme in zitte van zekers 5 cm deursnee..dus giene kattepis..moar 'k em oep verschillende ploatskes een snee in gegeve da 't em nie zoe veel voorruit goa!! Nogal een chance da ge giene bruidsluier stoan hei , want d'as pas fiest!!!!![]()
![]()
Zoe as 'k kan leze is de reunie nog nie vergete!!![]()
Amai, 't moe wa geweest z'en , al die vriende von damals terug te zien!!
Deze nacht ne kier me een raam oep een kierreke gesloape...'k had moete wete, want wakker geworre me ne stijve nek en koppijn...'t was veel te friskes.pff, 'k em al een pilleke moete pakke sé!!![]()
![]()
GRTZ,
Ja, ik em klimop stoan moar ... ik hou diene kort zenne. En ...'t is aan de kant van de brandgang dus niemand heeft er last van.
Potd... iedere kier komt dienen AXA der tussen se
En derbij, ik zit er regelmatig zelf mee de tuinschaar in zenne zodat em nie over de schutting komt en oek nie tussen mijn andere plantjes.
'zijn es curieus veur morgen se ... veur de plantjesmarkt bij de Gamma.
Allee Emtkeeke, get an snotvalling zag ek. Awel, ge zij nie allien zenne. Kem et oek zitten en de klein oek.
Ik vertel loater nog wa mier want ons Jacinthake is er se veur a potje kaffee.
Tot loaters he
sonneke
-
Hoi Sonneke !!
Heeeeeejjjjjjj.......zienik nou visioene of nie, moar d'er is gien AXA MISERE !!
Allee, mennen diepvries is geweest, moar den Taxipost is nog nie geweest sé, joa die kunne nog oem 5 uure komme zenne !! 'k vin da wel vried ambetant da ge doar gien uur van weet zenne!!
'k goan nog een bitsje wachte anders z'en 'k de plein over sé, joa ze kunne da aflegge oek peis ik sé!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Heeeeeejjjjjjj.......zienik nou visioene of nie, moar d'er is gien AXA MISERE !!
Allee, mennen diepvries is geweest, moar den Taxipost is nog nie geweest sé, joa die kunne nog oem 5 uure komme zenne !! 'k vin da wel vried ambetant da ge doar gien uur van weet zenne!!
'k goan nog een bitsje wachte anders z'en 'k de plein over sé, joa ze kunne da aflegge oek peis ik sé!!
Zo sé,
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Wel sonneke fijn je te leren kennen en de rest ook haha. In Brakel ben ik nooit geweest anders zou ik u wel gekend hebben. Ik ben van Essentho naar België gemuteerd in 1980. En Emteeke diene naam Michel van Hauwenis da zegt mij niks, maar als hij in de delta geweest is moet ik hem wel kennen en dan moet hij Anneke ook kennen want zij was daar in die periode ook. Het is lang geleden hé.
Ik heb ni veel tijd om hier altijd te zitten, maar ga proberen regelmatig eens te komen kijken. Veel te druk met mijn beesten hé en de wedstrijden zijn weer begonnen, dus veel trainen. Ik ben maar één avond in de week thuis, das ni veel hé.
Tot de volgende
Ik heb ni veel tijd om hier altijd te zitten, maar ga proberen regelmatig eens te komen kijken. Veel te druk met mijn beesten hé en de wedstrijden zijn weer begonnen, dus veel trainen. Ik ben maar één avond in de week thuis, das ni veel hé.
Tot de volgende
My dog is my live
-
dag Vivke,vivke schreef:Wel sonneke fijn je te leren kennen en de rest ook haha. In Brakel ben ik nooit geweest anders zou ik u wel gekend hebben. Ik ben van Essentho naar België gemuteerd in 1980. En Emteeke diene naam Michel van Hauwenis da zegt mij niks, maar als hij in de delta geweest is moet ik hem wel kennen en dan moet hij Anneke ook kennen want zij was daar in die periode ook. Het is lang geleden hé.
Tot de volgende
Als jij in Essentho gezeten hebt ... heb je daar dan toevallig een sergeant(e) gekend die Martine Teck heette??? Zij was van mijn peloton tijdens de opleiding onderofficier. Naar verluidt is ze niet al te lang in Essentho geweest want ze is toen heel snel gedegradeerd en naar Neheim gestuurd.
groetjes, sonneke
-
vivke - Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:22
Hoi Sonneke, die naam zegt mij wel iets ja, ik moet haar gekend hebben maar verder dan de naam herinner ik mij niets meer van haar. Ik heb ook niet met haar samengewerkt. Misschien dat Anneke zich ook nog iets herinnerd van haar.
Sonneke waarschijnlijk heb jij de mensen van Essentho die vanaf 1980 naar Brakel gemuteerd zijn ook gekend?
Ik heb nog iets gevonden van het leger, kijk allemaal hier eens
http://www.museum-bsd.de/museum-bsd/nl/ ... tebuch.htm
Sonneke waarschijnlijk heb jij de mensen van Essentho die vanaf 1980 naar Brakel gemuteerd zijn ook gekend?
Ik heb nog iets gevonden van het leger, kijk allemaal hier eens
http://www.museum-bsd.de/museum-bsd/nl/ ... tebuch.htm
My dog is my live
-
Halllookes allemoal!!!
Joa mense 'k z'en wa loater in de lucht sé, want gistere iel toevallig da reklammeke van den Aldi efkes gezien.....en d'er was een iel intressant proomooke en ik zei bij m'en eige.....doar moete gien gras over loate groeie heee....!!!! Dus ikke in alle vruugte m'en ottookke in veur noar diene Aldi te goan, want ie is da zoe as ge da reklammeke zie is z'en die artikels er al gewoen d'er vantusse!!!
Moar 'k had vried chance da diene artikel doar nog was sé..pfffff!!! Allee dus van puur contentement es een goe potteke goan pakke en nou is m'en noeneten oek al gepasseerd!!
Joa, ik weet nie of da doar in Olland oek zoe is da ge iel rap moe z'en veur van ne promo te geniete, in ieder geval as ge ienen dag wacht z'en da nougabolle sé!!
Allee zoe te lezen emme ons Vivke en Sonneke al goe kennis gemoakt!!
Da schijnt hie zoe een bitsje goe mee te valle mee da weer!!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Joa mense 'k z'en wa loater in de lucht sé, want gistere iel toevallig da reklammeke van den Aldi efkes gezien.....en d'er was een iel intressant proomooke en ik zei bij m'en eige.....doar moete gien gras over loate groeie heee....!!!! Dus ikke in alle vruugte m'en ottookke in veur noar diene Aldi te goan, want ie is da zoe as ge da reklammeke zie is z'en die artikels er al gewoen d'er vantusse!!!
Allee zoe te lezen emme ons Vivke en Sonneke al goe kennis gemoakt!!
Da schijnt hie zoe een bitsje goe mee te valle mee da weer!!
Zo sé
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!